och, als Ferrari aangeeft dat ze deze Enzo weer kunnen herbouwen voor ca. $250.000, dan moet dit ook wel gaan lukken.quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:46 schreef Biogarde het volgende:
Achterkant is nog heel. Motor op je speedboot bouwen.
Dat is het voordeel van een mooie Ferrari kunnen betalen.quote:
Het ongeval gebeurde rond 13.00 uur op de A20 bij de oprit Zevenkampquote:Op zaterdag 12 december 2009 21:49 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Wanneer was dit? Het is vlakbij namelijk.
Training in te hard rijden? Bij normaal rijden hou je 400 pk wel onder bedwang.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:31 schreef Matty___ het volgende:
tja elke mogol mag een ferrari rijden. wellicht dat een verplicht training geen slecht idee zou zijn.
400 pk ofzo rijd nou eenmaal anders dan je golf gti
Voordeel van een man zijn he. Dan hoef je niet zo te letten op een tikkende biologische klok.quote:
De bestuurder zegt hooguit 50 gereden te hebben, lees ik op dat forum. Yeah, rightquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:32 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Training in te hard rijden? Bij normaal rijden hou je 400 pk wel onder bedwang.
nog nooit een 400pk auto gereden zekerquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:32 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Training in te hard rijden? Bij normaal rijden hou je 400 pk wel onder bedwang.
Ze zijn ook als coupé geleverd. Mét dak.quote:
Breek eens beide benen op 2 plaatsen (boven / beneden) en krijg eens een schedelfractuur....quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:47 schreef bleiblei het volgende:
ff een Ferrari F50 aan gort gereden.
En ach, beide benen breken. Dat komt wel goed.
Ik twijfel er ook aan, maar besef je wel dat Ferrari's relatief makkelijk schade oplopen en de boom op een lastige plek binnen kwam (je kan beter frontaal een boom raken). De verzekering leest echter mee, dus ik zou ook zeggen "50".quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:40 schreef Scrutinizer het volgende:
De bestuurder zegt hooguit 50 gereden te hebben, lees ik op dat forum. Yeah, right
Ik dagelijks (ruim 400) en het lukt mijn vrouw ook prima om er best aardig mee vantussen te gaan (ze gaat nu wel eindelijk eens gevorderde rijopleidingen doorlopen). En zeker als je normaal doet kun je probleemloos met 400 pk rijden. Je gaat mij niet vertellen dat een F50 (zo'n beetje de best rijdende ferrari ooit!) bij rustig 50 km/u rijden ineens de weg af schiet. Meest waarschijnlijk is het gaspedaal even naar de grond gegaan, wielspin en ja dan... dan is het lastig.quote:
Nog nooit gezien, dus ik betwijfel het sterk. Alleen maar met uitneembaar dak dus. Wel is er een raceversie gemaakt met vast dak.quote:
Ik denk.. dat hij een mooie driftbocht heeft willen maken; dat kan daar heel mooi (ik rij daar váák), en dan staat de bemoeizooi dus uit.. en dan wordt élke auto met veel vermogen een listig ding, ook die dameskappers porsche van jouquote:Op zondag 13 december 2009 12:41 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik dagelijks (ruim 400) en het lukt mijn vrouw ook prima om er best aardig mee vantussen te gaan (ze gaat nu wel eindelijk eens gevorderde rijopleidingen doorlopen). En zeker als je normaal doet kun je probleemloos met 400 pk rijden. Je gaat mij niet vertellen dat een F50 (zo'n beetje de best rijdende ferrari ooit!) bij rustig 50 km/u rijden ineens de weg af schiet. Meest waarschijnlijk is het gaspedaal even naar de grond gegaan, wielspin en ja dan... dan is het lastig.
De F50 heeft geen TC/ASR/whatever...quote:Op zondag 13 december 2009 13:06 schreef Sounddragon het volgende:
Ik denk.. dat hij een mooie driftbocht heeft willen maken; dat kan daar heel mooi (ik rij daar váák), en dan staat de bemoeizooi dus uit.. en dan wordt élke auto met veel vermogen een listig ding,
Ik heb geen boxster.quote:ook die dameskappers porsche van jou![]()
Als je niet te gek doet zal het wel meevallen denk ik. Voor de goede orde: volgens mij was het gewoon droog.quote:Dat kreng van mijj hééft niet eens elektronica, alleen ABS (en ook lang geen 400 pony's) en daarmee is het al bloedlink als het een beetje nat is![]()
Maar de premie voor de opvolger zal voor de eigenaar weer zuchten zijn vermoed ik. Uiteindelijk betaal je het altijd zelf.quote:Ach.. de verzekering zucht eens een keertje en betaalt de ellende..
precies.quote:Op zondag 13 december 2009 12:41 schreef DS4 het volgende:
[..]
Meest waarschijnlijk is het gaspedaal even naar de grond gegaan, wielspin en ja dan... dan is het lastig.
Vandaar dat ik mijn vrouw richting rijopleiding heb geschopt. Die vindt het nl. bijzonder geinig om macho's te pesten als ze in mijn auto rijdt (jong, blond, onschuldig ogend roept reacties op, zeker in mijn auto).quote:Op zondag 13 december 2009 15:36 schreef Tjabbo het volgende:
de auto nog beheersen als er iets gebeurt, dát is de kunst.
Inderdaad dat stond vanmorgen in De Telegraaf ook.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De bestuurder zegt hooguit 50 gereden te hebben, lees ik op dat forum. Yeah, right
Nee het zijn allemaal cabrio's met een targadakje. Het is wel een heel gedoe om het dak erop en weer af te halen overigens.quote:Op zondag 13 december 2009 06:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Ze zijn ook als coupé geleverd. Mét dak.
En ook met 400 + pk auto's is heel normaal te rijden. Het ligt helemaal aan jezelf. Ook met een GTI'tje kun je jezelf dodelijk om een boom heenvouwen.
Serieus ??quote:Op zondag 13 december 2009 13:39 schreef DS4 het volgende:
De F50 heeft geen TC/ASR/whatever...
Én ??quote:Ik heb geen boxster.
Nou.. Mr Benz is niet lief als je een rookwolkje wilt maken in de bochtquote:Als je niet te gek doet zal het wel meevallen denk ik. Voor de goede orde: volgens mij was het gewoon droog.
Dat is zeker waarquote:Maar de premie voor de opvolger zal voor de eigenaar weer zuchten zijn vermoed ik. Uiteindelijk betaal je het altijd zelf.
Onbekend maakt onbemind.quote:Op zondag 13 december 2009 19:35 schreef Sounddragon het volgende:
Ik vind alle Porsches dameskappersauto's
quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:44 schreef Koekz het volgende:
En waar staat dat ze te hard reden?
Bij deze: het is een gebrek aan opvoeding!quote:Op zondag 13 december 2009 21:24 schreef Sounddragon het volgende:
noem het een gebrek aan opvoeding
de enige reactie/gedachte die ik dan vaak heb is "ow, auto van d'r vriendje meegekregen zeker".quote:Op zondag 13 december 2009 15:41 schreef DS4 het volgende:
[..]
Vandaar dat ik mijn vrouw richting rijopleiding heb geschopt. Die vindt het nl. bijzonder geinig om macho's te pesten als ze in mijn auto rijdt (jong, blond, onschuldig ogend roept reacties op, zeker in mijn auto).
"50km/h te snel " komt eerst ja.quote:Op zondag 13 december 2009 22:21 schreef sig000 het volgende:
Waarschijnlijk heeft zo'n Ferrari een slechte wegligging bij lage snelheden.![]()
*btw de veiligheid van zo'n ding lijkt me aardig discutabel als het inderdaad maar met 50 km/u ging.
Ik denk inderdaad dat er weinig vrouwen zijn die een vergelijkbare auto kiezen, laat staan daadwerkelijk bezitten.quote:Op zondag 13 december 2009 23:58 schreef Tjabbo het volgende:
de enige reactie/gedachte die ik dan vaak heb is "ow, auto van d'r vriendje meegekregen zeker".
dat stigma klopt dus redelijk
Kunnen we jou niet met een stuk ducttape op je smoel en vastgebonden handjes in de Grand Canyon donderen ofzo ??quote:Op donderdag 17 december 2009 22:49 schreef StefanP het volgende:
nee want supra.quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Kunnen we jou niet met een stuk ducttape op je smoel en vastgebonden handjes in de Grand Canyon donderen ofzo ??
Je bent net een infectie hier op het forum
Ergens heeft ie wel gelijk.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:32 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Training in te hard rijden? Bij normaal rijden hou je 400 pk wel onder bedwang.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:47 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Ergens heeft ie wel gelijk.
Er zouden ergens toch wel speciale rijbewijzen moeten komen dat soort racebakken.
Elk kankerjochkan de Skyline of Porsche van zn pa lenen om in te scheuren. Daar hoeft hij niet eens een week zijn rijbewijs voor in bezit te hebben.
Dit is zo met de motor.. Waarom niet met auto's?
Ik heb 265 winterbanden achter en het valt mij niet tegen... Maar op sneeuw is het inderdaad idioot.quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:18 schreef Sounddragon het volgende:
onrijdbaar met die mongolerige 245's achter.. elke besneeuwde bocht is een drama![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |