En weer een curieus moment:quote:Op woensdag 23 december 2009 09:24 schreef _Led_ het volgende:
Het wordt tijd dat de moderators hier eens wat aan doen, _Led_ en Joepiepoepie zijn hier alleen maar om onzin te roepen.
Kom op zeg Darkwolf, zelfs een blind paard ziet het nog wel.quote:
En nu post die _Led_ ook nog om 9.40, ik begrijp niet dat jullie niet doorhebben dat hij gewoon een vrouw van 40 met een sigaret is.quote:Op woensdag 23 december 2009 09:40 schreef _Led_ het volgende:
Rustig maar, hij dolt maar met jullie.
Ik heb het doorgespeeld en volgens de kloonscan heeft _Led_ geen actieve kloons meer.
En nou lief zijn allemaal want mijn geduld begint een beetje op te raken.
Vecht het maar uit via de PM.
Ron1n! Ga eens onder je eigen account posten joh! Ophouden nu!quote:Op woensdag 23 december 2009 09:39 schreef JoepiePoepie het volgende:
Kom op zeg Darkwolf, zelfs een blind paard ziet het nog wel.
Laat gewoon eens een uurtje de alcohol staan en neem gezonde voeding tot je, jongen.quote:Op woensdag 23 december 2009 09:50 schreef Darkwolf het volgende:
Ron1n! Ga eens onder je eigen account posten joh! Ophouden nu!
Al die stomme kloons hier ook altijd met hun gerotzooi..![]()
![]()
En dat adviseer je mij ook echt 2 dagen voor de kerstfeest taferelen!quote:Op woensdag 23 december 2009 10:00 schreef JoepiePoepie het volgende:
Laat gewoon eens een uurtje de alcohol staan en neem gezonde voeding tot je, jongen.
Heb je honger als een paard dan?quote:Op woensdag 23 december 2009 10:12 schreef Darkwolf het volgende:
En dat adviseer je mij ook echt 2 dagen voor de kerstfeest taferelen!
En dat adviseer je mij ook echt 2 dagen voor de kerstfeest taferelen!quote:Op woensdag 23 december 2009 10:23 schreef Flammie het volgende:
Een gezonde voeding is hierbij ook erg belangrijk!
Nou, toevallig wel eigenlijk! Normaal heb ik genoeg aan een broodje s'ochtends. Maar die is al een tijdje op en het is ook nog geen lunch time voorlopig...quote:Op woensdag 23 december 2009 10:18 schreef JoepiePoepie het volgende:
Heb je honger als een paard dan?
Heb je honger als een paard dan?quote:Op woensdag 23 december 2009 10:25 schreef JoepiePoepie het volgende:
Een dikkere huid en wat self-discipline will doquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:52 schreef mediaconsument het volgende:
Dan moet ik me of als een jezus gaan gedragen, of ik moet een abonnement kopen om een lading users te negeren.
Verwacht NOOIT iets van een ander. Er zijn er altijd wel tussen die dat niet kunnen of willen. Het is aan jou om daar mee om te (leren) gaan.quote:Daar heb ik eigenlijk geen zin in, ik verwacht dan ook dat binnen TRU volwassen mensen te vinden zijn, die eerlijk en open durven zijn, om zodoende daadwerkelijk tot informatie uitwisseling te komen.
Mjah, dat proces loopt nu wel vaak spaak de laatste tijd.
Dat... en het is en blijft FOK! ...quote:Op woensdag 23 december 2009 13:27 schreef R0N1N het volgende:
Verwacht NOOIT iets van een ander. Er zijn er altijd wel tussen die dat niet kunnen of willen. Het is aan jou om daar mee om te (leren) gaan.
Waarom zou ik een dikkere huid moeten hebben ? Laat _Led_ en JoepiePoepie zich maar gewoon normaal gedragen !quote:Op woensdag 23 december 2009 13:27 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Een dikkere huid en wat self-discipline will do
Ik WIL daar niet mee om gaan, het hele forum wordt verpest door altijd weer hetzelfde kleine groepje psuedo-skecpticussen die alleen maar hun eigen geloof aanhangen.quote:Verwacht NOOIT iets van een ander. Er zijn er altijd wel tussen die dat niet kunnen of willen. Het is aan jou om daar mee om te (leren) gaan.
Die alleen langs komen om te gallen, althans meerendeel van de tijd in ieder geval om iemand het leven zuurder te maken.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:44 schreef _Led_ het volgende:
Ik WIL daar niet mee om gaan, het hele forum wordt verpest door altijd weer hetzelfde kleine groepje psuedo-skecpticussen die alleen maar hun eigen geloof aanhangen.
Ja ja, en nu maar de schijnheil uithangen terwijl het overduidelijk is dat jij al die grijze baarden de hand boven het hoofd houdtquote:Op woensdag 23 december 2009 13:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die alleen langs komen om te gallen, althans meerendeel van de tijd in ieder geval om iemand het leven zuurder te maken.
Ja klopt.
Het spreekt mij juist aan dat er in dit forum over paranormale zaken ook ruimte is voor de wat serieuzere posters zoals bijvoorbeeld Michielos en _Led_quote:Op woensdag 23 december 2009 13:47 schreef Bastard het volgende:
Die alleen langs komen om te gallen, althans meerendeel van de tijd in ieder geval om iemand het leven zuurder te maken.
Om daar dan maar op in te haken, ja er komen ook zinnige en ontopic berichten uit hun toetsenbord, dat ontken ik niet.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:53 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Het spreekt mij juist aan dat er in dit forum over paranormale zaken ook ruimte is voor de wat serieuzere posters zoals bijvoorbeeld Michielos en _Led_.
En dat adviseer je mij ook echt 2 dagen voor de kerstfeest taferelen!quote:Op woensdag 23 december 2009 14:06 schreef Flammie het volgende:
Een gezonde voeding is hierbij ook erg belangrijk
Kom op zeg Darkwolf, zelfs een blind paard ziet het nog wel.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:08 schreef _Led_ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |