Toffe vrienden!quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nja het is zo'n type dat dingen in z'n naam heeft staan zoals:
"GVD, weer 188 euro lichter, kut politie! "
"Slapen, sms maar als je me nodig hebt: 06-ATTENTIONWHORE"
Etc.
Want een massage door een man is per definitie homo? Is dan heel Turkije homo (hamam), zijn alle topsporters homo en ook fysiotherapeuten moeten niets van vrouwen hebben?quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:25 schreef ProFlamer het volgende:
Verkapt "ik-wil-uit-de-kast-komen-maar-ik-durf-het-niet" topic.
Moet ik daarop antwoorden?quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:28 schreef Adelante het volgende:
[..]
Want een massage door een man is per definitie homo? Is dan heel Turkije homo (hamam), zijn alle topsporters homo en ook fysiotherapeuten moeten niets van vrouwen hebben?
Zoveel bandbreedte nemen mijn topics toch niet in gebruik ?quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:27 schreef Opkloter het volgende:
haha, topic van So_Surreal_Baby zijn altijd om te laggggen
niet dus
quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:31 schreef Salatrel het volgende:
pics van de knappe meiden uit je lijst?
door al die topics in het klb van jou denk ik echt dat gij een kutleven hebt,quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Zoveel bandbreedte nemen mijn topics toch niet in gebruik ?
Tja... Het zijn jouw vrienden, niet de mijnequote:Op vrijdag 11 december 2009 12:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nja het is zo'n type dat dingen in z'n naam heeft staan zoals:
"GVD, weer 188 euro lichter, kut politie! "
"Slapen, sms maar als je me nodig hebt: 06-ATTENTIONWHORE"
Etc.
JAHAAA NU GA IK FAPPEN WANT IK HEB HAAR PICquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:33 schreef Salatrel het volgende:
leuk koppie. de rest ook binnen acceptabele proporties?
quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:24 schreef zovty het volgende:
Mag ik zijn MSN?
Leuke hyves-fotoquote:
quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:35 schreef Drinky het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
altijd handig voor lachen om lexa
OH NOESSSSSSSquote:Op vrijdag 11 december 2009 12:37 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Leuke hyves-foto
Ik zal Lott even zeggen dat je haar zo publiekelijk te kijken zet
Dat is pas een bazentopicquote:Op vrijdag 11 december 2009 12:37 schreef Salatrel het volgende:
[..]
altijd handig voor lachen om lexa
Smaakvolquote:Op vrijdag 11 december 2009 12:35 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Serieus kerel, je moet uitkijken met het plaatsen van hyves-foto's.. Doe dan een tinypic omwegquote:
quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:27 schreef Opkloter het volgende:
haha, topic van So_Surreal_Baby zijn altijd om te laggggen
niet dus
Dat is een minpunt ja, gelukkig heeft ze er onder wel 2 enorme pluspunten zittenquote:Op vrijdag 11 december 2009 12:40 schreef rashudo het volgende:
Dat straalt klasse uit, zo'n jaguarprint op je buik.
Doe het. + link dit topic.quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:40 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Serieus kerel, je moet uitkijken met het plaatsen van hyves-foto's.. Doe dan een tinypic omwegIk heb nu d'r hyves en ik kan even krabbelen?
![]()
My demands are on the table next to you
quote:
Daarom vraag ik me ook af, als je twee van zulke jetsers heb, en je hebt dan nog aandacht tekort en je trekt zoiets hoerigs aan, wat is dan precies de drijfveer?quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dat is een minpunt ja, gelukkig heeft ze er onder wel 2 enorme pluspunten zitten
Je moet de kansloze reacties eens zien -.-quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:46 schreef rashudo het volgende:
[..]
Daarom vraag ik me ook af, als je twee van zulke jetsers heb, en je hebt dan nog aandacht tekort en je trekt zoiets hoerigs aan, wat is dan precies de drijfveer?
Ziejewel: hyves gevondenquote:Op vrijdag 11 december 2009 12:47 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Je moet de kansloze reacties eens zien -.-
Gewoon volblaffen toch?quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:40 schreef rashudo het volgende:
Dat straalt klasse uit, zo'n jaguarprint op je buik.
Nah, ik ga maar niet reagerenquote:Op vrijdag 11 december 2009 12:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Misschien geeft ze die R&R wel terug
Aah maakt mij echt niet uit hoorquote:Op vrijdag 11 december 2009 12:57 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Nah, ik ga maar niet reagerenYou're my homie bro! I would never rat you out!
het is: thx voor het hart onder DE riemquote:Op vrijdag 11 december 2009 12:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Aah maakt mij echt niet uit hoor![]()
Maar thnx voor het riem onder het hart ()
Het was opzettelijkquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:05 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
het is: thx voor het hart onder DE riem
Thnx voor EEN hart onder MIJN riem...quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:05 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
het is: thx voor het hart onder DE riem
Is het er zo eenquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Voeg gewoon toe, ze accepteert toch iedereen
Eindelijk een zinnig woord uit jouw mondquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:12 schreef DuTank het volgende:
[..]
Is het er zo een. Geen wonder dat ze in jouw lijst staat.
Ik kan het welquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:15 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Eindelijk een zinnig woord uit jouw mond
Nee... Het is geen "post-foto's-van-je-lekkerste-hyves-vrienden-topic"... We lachen je uit omdat je de privacy van je hyves vrienden hebt geschondenquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Komen er nou nog foto's van brunettes of laten we dit topic ongezien de diepte in zakken?
Hoezo, het is gewoon een profiel die ze er zelf opgezet heeft en voor iedereen zichtbaar isquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:31 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Nee... Het is geen "post-foto's-van-je-lekkerste-hyves-vrienden-topic"... We lachen je uit omdat je de privacy van je hyves vrienden hebt geschonden
Tja... dan is t d'r eigen domme schuldquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hoezo, het is gewoon een profiel die ze er zelf opgezet heeft en voor iedereen zichtbaar is
Zegt hij die in een ander topic de link aan het verspreiden is om die kerel te spammen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:33 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Tja... dan is t d'r eigen domme schuldmaar dan vind ik t toch een beetje onfatsoenlijk dat jij dr foto's rondspreid
Dat was jouw schuldquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:35 schreef Waldkorn het volgende:
[..]
Zegt hij die in een ander topic de link aan het verspreiden is om die kerel te spammen.
Kom op, hij is scherp en goed verzonnenquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:58 schreef ynuhh het volgende:
Of mensen die ' Het is leven is net als Hyves, ik zie al die bitches terug krabbelen ' in hun msn naam hebben.
Ook zo erg.
Nee. Want: Terugkrabbelen is één woord.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Kom op, hij is scherp en goed verzonnen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |