Toffe vrienden!quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nja het is zo'n type dat dingen in z'n naam heeft staan zoals:
"GVD, weer 188 euro lichter, kut politie! "
"Slapen, sms maar als je me nodig hebt: 06-ATTENTIONWHORE"
Etc.
Want een massage door een man is per definitie homo? Is dan heel Turkije homo (hamam), zijn alle topsporters homo en ook fysiotherapeuten moeten niets van vrouwen hebben?quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:25 schreef ProFlamer het volgende:
Verkapt "ik-wil-uit-de-kast-komen-maar-ik-durf-het-niet" topic.
Moet ik daarop antwoorden?quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:28 schreef Adelante het volgende:
[..]
Want een massage door een man is per definitie homo? Is dan heel Turkije homo (hamam), zijn alle topsporters homo en ook fysiotherapeuten moeten niets van vrouwen hebben?
Zoveel bandbreedte nemen mijn topics toch niet in gebruik ?quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:27 schreef Opkloter het volgende:
haha, topic van So_Surreal_Baby zijn altijd om te laggggen
niet dus
quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:31 schreef Salatrel het volgende:
pics van de knappe meiden uit je lijst?
door al die topics in het klb van jou denk ik echt dat gij een kutleven hebt,quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Zoveel bandbreedte nemen mijn topics toch niet in gebruik ?
Tja... Het zijn jouw vrienden, niet de mijnequote:Op vrijdag 11 december 2009 12:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nja het is zo'n type dat dingen in z'n naam heeft staan zoals:
"GVD, weer 188 euro lichter, kut politie! "
"Slapen, sms maar als je me nodig hebt: 06-ATTENTIONWHORE"
Etc.
JAHAAA NU GA IK FAPPEN WANT IK HEB HAAR PICquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:33 schreef Salatrel het volgende:
leuk koppie. de rest ook binnen acceptabele proporties?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |