Ik zeg toch nergens dat ik wel volwassen ben? Wat heeft Nederlands jou trouwens aangedaan?quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:26 schreef Cacciatore het volgende:
ja en jij bent ZOOOO volwasse da tje geen smileys nodig hebt XD is gewoon normal hoor
quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:28 schreef SuperwormJim het volgende:
Nog erger zijn deze dingen: ^_^ of +_-
En dat terwijl zoiets als <3 echt helemaal nergens op lijkt, enquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:28 schreef H.FR het volgende:
Als mensen hun gevoelens niet voldoende uit kunnen drukken met de originele FOK! smilies, dan lijkt het me logisch dat ze andere smilies gebruiken.
Ik ben 100.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:30 schreef Cacciatore het volgende:
hoe oud zijn julie amaal 30 ofzo
Kansloos.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:31 schreef kwiwi het volgende:
studiegenootje van me gebruikt dat soort smileys in serieuze mails over verslagen en rapporten, deze bijvoorbeeld >< (wat het ook moge betekenen)
Daar heb je gelijk in, maar xD lijkt me lastig vervangbaar,quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:29 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
En dat terwijl zoiets als <3 echt helemaal nergens op lijkt, enwel. Lijkt mij voldoende?
quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:32 schreef H.FR het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar xD lijkt me lastig vervangbaar,is wat overdreven en
vind ik persoonlijk geen briljante smilie. Ik gebruik zelf overigens geen andere smilies dan die van FOK!.
Die komt van >.< denk ik zo, een gezichtje.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:31 schreef kwiwi het volgende:
studiegenootje van me gebruikt dat soort smileys in serieuze mails over verslagen en rapporten, deze bijvoorbeeld >< (wat het ook moge betekenen)
quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:34 schreef Rafelbaard het volgende:
^_^ nanuro desu kawaii HSG-BOMBAAAA!
....
[ afbeelding ]
....
[ afbeelding ]
Is... is dat een kabouter Wesley smiley?quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:37 schreef Elcadarn het volgende:
Hier moet ik gepost hebben.... *<8-P
Sowieso mensen die gevoelens uiten door middel van smiliesquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:28 schreef H.FR het volgende:
Als mensen hun gevoelens niet voldoende uit kunnen drukken met de originele FOK! smilies, dan lijkt het me logisch dat ze andere smilies gebruiken.
....
[ afbeelding ]
/l、 <3quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:42 schreef Skylark. het volgende:
(>")>
Wie wil mij een knuffel geven? :$
Maak er een topic over.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:56 schreef 2NutZ het volgende:
Ik <3 die smileys.
Mensen met HSG in hun naam![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Godsammequote:
haha oke nou mijn favoriete huisdier is een kat nou groetjes hsg-bomb erquote:Op vrijdag 11 december 2009 12:33 schreef Tamashii het volgende:
:3 <3 zijn mijn favoriete naast xD:p
quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:42 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
haha oke nou mijn favoriete huisdier is een kat nou groetjes hsg-bomb er
quote:
quote:Best raar om een post van mij te zien in 2009. Net zo .. nietszeggend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |