abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75526779
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 18:28 schreef Brighteyes het volgende:
Dat is wel makkelijk dan Ssserpente, scheelt je gedoe met opwarmen en nog eens opwarmen.

Aoraki, mooie score!
Yups, ze leek wel een beetje last van brainfrost te hebben.
pi_75526829
Yesss Serpente!

Miss_sly, begreep ik nou dat Senna was afgevallen? Omdat ze niet goed uit de fles drinkt? (sorry niet zo goed bijgelezen ).

Ik laat het hier even bij, lees met een half oog mee.
Fake it till you make it...
pi_75527837
Tjee ik heb weer even bijgelezen en wat een problemen hebben de meesten allemaal zeg.
Echt sterkte voor iedereen

Rocka en Xena. Sorrie dat ik het zeg, maar dat zijn gewoon ......... streken zeg.
Super dat jullie zo je mannetje blijven staan. Jullie zijn echt Super mama's.

Huup je zal al wel lekker in CenterParcs zitten, maar voor tandjespijn werkt dentinox echt goed.
Ik heb het al preventief in huis en nu had Hubbie laatst last van z'n tand en het gebruikt.
Het werkte Toppie zei hij. Het neemt direct de pijn weg en verdooft een beetje als bij de tandarts volgens hem.
Zo weet je mischien ook dat de pijn daar vandaan komt of dat het misschien iets anders is.

Cara. Wat fijn dat het allemaal weer beter gaat met Thomas. Wel een voordeeltje als jij ook ziek wordt. De kleine krijgt dan precies de juiste antistoffen.

Mefke Nog veel plezier gewenst voor vanavond. Geniet ervan.

Evie. Wat is ze toch een mooie meid.

Miss Ik schrok er best wel van dat Senna is afgevallen. Dewi is nu ook 62 cm en weegt nu 6630 gr.
Normaal gesproken lag ze achter op Senna. Sjee dan is ze wel behoorlijk ziek geweest zeg.

Ssserpente Deze flessenweigeraar drinkt wanneer ze er zin in heeft uit de advent of de Tommy Tippee.
Maar meestal wacht ze gewoon op mama. Dwingen had hier weinig zin. Ze spuugde het gewoon uit.
Op de opvang geeft ze tegenwoordig zelf aan of ze wil eten en anders niet. Wanneer ze echt honger heeft drinkt ze die weg uit de fles, maar meer ook niet. Maargoed ik zit natuurlijk in de luxepositie dat ik maar 4,5 uur weg ben max. Dat kan ze zich permiteren.

BE. Ik kan ook zien wat je bedoeld. Geen ervaringsverhalen hier.
Als het niet vanzelf bij zou trekken, zou ik denk ik ook voor een helmpje gaan.
Kan/mag je die trouwens tussendoor afdoen? Dan kan er toch nog lekker gekroeld worden?
Succes met het maken van deze lastige keuze.

Troel ook sterkte .... Hopenlijk blijken de laatste strohalmen genoeg te zijn.

En Ivan doet slapie in de wieg. Goed zo.

En gewoon een dikke voor Twinkly. Heftig voor jullie.

Incantrix heeft opvang.
Tegenwoordig een luxe artikel als ik het zo om me heen hoor.

Aoraki Whaa gewoon 800 gram in 15 dagen Dat is super zeg.

Hier even geen uitstulpingen gezien. Hopenlijk blijven de darmpjes nu even op hun plaats.
Ik heb m'n vrolijke meid weer terug.
  vrijdag 11 december 2009 @ 19:41:56 #104
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_75528191
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 14:26 schreef Twinkly het volgende:
We zijn net bij de vk geweest en alles zag er van onder rustig uit maar ze adviseerde mij om het littekenweefsel dat van binnen zit te masseren omdat ik daar nog last van heb. Bluh, dat masseren voelt echt niet fijn.
Ze schrok wel van hoe mijn lief en ik eruit zien ze benadrukte een aantal keer dat wij bovengemiddeld moe zijn en dat we echt ook aan onszelf moeten denken om niet in een negatieve spiraal terecht te komen Ik vind het toch wel confronterend dat het nou ook haar opvalt. Dus Niels huilt toch wel bovengemiddeld veel, muh
Hij moest bijna de hele tijd dat we daar waren huilen hij wilde drinken maar ik had een te sterk TSR zoals iedere ochtend/vroege middag.
Twinkly, jouw post had ik nét gemist daarstraks, wat vervelend om op deze manier geconfronteerd te worden met de dingen die op het moment niet soepel gaan zeg Hoop dat je je ondertussen wat beter voelt.. En dat masseren is mij ook aangeraden, 23 december heb ik een eindafspraak en dan gaat ze me leren hoe dat moet en ik zie er nú al tegenop..
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 14:38 schreef XXXKarinXXX het volgende:
En Incantrix, was Stef nog gegroeid?
Hoeps, ik was dus zo moe dat ik dat nog ben vergeten te vertellen.. Hij zat vanochtend op 3580, 10 gram minder als gisteren. Niet zo mooi als ik gehoopt had, maar ik maak me er in dit geval niet echt zorgen om, hij had gisteren een regeldag en daarbij is hij voor het eerst sinds we thuis zijn gekomen vanuit het ziekenhuis buiten geweest en in het Consultatiebureau heeft hij echt véél indrukken en emoties doorstaan, het was er druk en er waren allemaal huilende kindjes, hij werd uit- en aangekleed en gewogen en ik kreeg hem niet goed vastgegespt in de Maxicosi. Eigenlijk ben ik nog best tevree met een afname van maar 10 gram, dat betekent dat er 70 gram van de 80 die hij gisteren aan was gekomen tóch is blijven plakken En Karin, wat fijn dat Lars zulke mooie nachten maakt!

Troel, jeumig, ook al zo veel naars, wat verdrietig

Miss_Sly, ook hier nog even, sorry dat ik niet op je heb gereageerd, ik was zo moe.. Ik hoop dat je weet dat ik echt met je meeleef en jou en Senna een ontzettend warm hart toedraag!

Ssserpente, wat goed!! En handig ook, niet opwarmen Heb je mooi wel weer een heel practisch kind, haha!

Urla, wat voor uitstulpingen zijn dat? Ik heb even iets gemist geloof ik, sorry.. Maar je bericht klinkt mooi, dus een voor jullie!
3!
pi_75528538
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 19:41 schreef Incantrix het volgende:

Urla, wat voor uitstulpingen zijn dat? Ik heb even iets gemist geloof ik, sorry.. Maar je bericht klinkt mooi, dus een voor jullie!
Ze heeft een liesbreukje waardoor haar darmpjes door de buikwand heen floepen. De laatste paar keer was de uitstulping zo groot als een ei en floepte het niet zomaar terug op de plek. Ze heeft er veel pijn door, maar ze opereren pas als de darmpjes echt klem komen te zitten of wanneer ze een jaar is, omdat de operatie dan schijnbaar veel eenvoudiger is en beter ivm de narcose. Ze denken ook dat deze gaatjes weer zo kunnen groeien dat alles op z'n plek blijft zitten, maar dit lijkt me sterk.
Dus rijden we nu vaak op en neer naar het ziekenhuis.

[ Bericht 0% gewijzigd door Urla op 11-12-2009 21:42:58 ]
pi_75528680
Poe he Urla, zo groot als een ei joh? Voor zo'n klein meisje. Gelukkig is ze weer vrolijk nu. Hoe komt ze aan die liesbreuk?

Trix, voor het eerst de deur uit! Gek is dat hè, dat alles dan gewoon hetzelfde is gebleven. Terwijl jouw omniversum op z'n kop stond, draaide de wereld gewoon door. Ik vond de eerste keer naar buiten zo'n emomoment. Tien gram eraf dus, hopelijk morgen weer erbij. Succes!
  vrijdag 11 december 2009 @ 19:58:00 #107
95408 Incantrix
pi_75528733
Och, wat zielig! Een dikke voor je arme meissie en ook één voor jou! Alser iets naar is is het wel toe moeten zien hoe je kind pijn heeft
3!
  vrijdag 11 december 2009 @ 19:59:51 #108
95408 Incantrix
pi_75528812
En Ssserpente, dat is inderdaad een goede omschrijving van hoe dat voelde, heel bizar Vond mezelf ook heel stoer met zo'n maxicosi met zo'n kindje erin Nét een echte moeder!
3!
pi_75528854
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 19:56 schreef Ssserpente het volgende:
Poe he Urla, zo groot als een ei joh? Voor zo'n klein meisje. Gelukkig is ze weer vrolijk nu. Hoe komt ze aan die liesbreuk?

Normaal gesproken gaan tijdens de zwangerschap de geslachtsorganen door de buikwand heen tijdens de groei. Daarna groeien die twee gaatjes uit elkaar zodat de ingewanden niet erdoor naar buiten kunnen. Bij Dewi is dit laatste proces niet gebeurt.
Bij meisjes komt het over het algemeen ook niet zo vaak voor.

[ Bericht 0% gewijzigd door Urla op 11-12-2009 21:43:44 ]
  vrijdag 11 december 2009 @ 21:04:09 #110
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_75531303
Yeeehahh, Lente met brainfrost maar mooi WEL het flesje leeggedronken

Miss_Sly, wat kun je je dan een zorgen maken als ze niet goed aankomen... Van nu af aan lekker flink bijbunkeren en niet meer ziek worden, okay Senna?

Urla, ik zou me rot schrikken van zo'n eivormige uitsltulping
Wat naar dat ze er pijn van heeft en voorlopig nog niet geholpen kan worden, en jij bent machteloos in deze, brrrrr....

BE, het is best duidelijk zichtbaar idd

Hoe vinden jullie kleintjes het in de maxi cosi?
Toby gaat vrijwel elke keer brullen zodra hij erin moet, hij vindt het echt vreselijk volgens mij.

Sorry dat ik niet altijd op iedereen reageer, ben nou eenmaal een regelrechte zeef
.... met gevoel voor drama....
pi_75531905
Bedankt voor al jullie lieve reakties. Het helpt toch wat om te weten dat mensen meeleven. En het gezegde gedeelde smart is halve smart klopt ook: weten dat er meer in een dergelijke nare situatie zitten en daar ook doorheen komen helpt gewoon een beetje (ik pm maandag terug)

Ik heb wel bijgelezen, maar ik hou het even kort want ik heb een heel zielig meisje hier. Ze heeft een darminfectie. Ze spuitpoept tijdens en na iedere voeding en de poep lijkt op kleverig cement en is grijs/groenig. En het doet zeer. Zo zielig Heb net de huisarts gebeld, maar er schijnt niets aan te doen te zijn. Het moet er vanzelf uit en het duurt 5 tot 7 dagen. Ze zei ook dat het erg heerst. Maar ik heb er hier volgens mij nog niet eerder over gelezen?
  vrijdag 11 december 2009 @ 21:21:37 #112
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_75531978
Idd BE, eerst maar eens naar de kinderarts, die moet toch een machtiging uitschrijven voor zo'n redressiehelm. Maar als ik Oscar zo zie, die is het bij Joep ongeveer net zo eigenlijk. Ik zal morgen eens voor je kijken of ik er een foto van kan maken, meneertje ligt nu te tukken.
Niet mieten! Door gieten!
  vrijdag 11 december 2009 @ 21:24:48 #113
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_75532087
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 21:19 schreef Xenia het volgende:
Bedankt voor al jullie lieve reakties. Het helpt toch wat om te weten dat mensen meeleven. En het gezegde gedeelde smart is halve smart klopt ook: weten dat er meer in een dergelijke nare situatie zitten en daar ook doorheen komen helpt gewoon een beetje (ik pm maandag terug)

Ik heb wel bijgelezen, maar ik hou het even kort want ik heb een heel zielig meisje hier. Ze heeft een darminfectie. Ze spuitpoept tijdens en na iedere voeding en de poep lijkt op kleverig cement en is grijs/groenig. En het doet zeer. Zo zielig Heb net de huisarts gebeld, maar er schijnt niets aan te doen te zijn. Het moet er vanzelf uit en het duurt 5 tot 7 dagen. Ze zei ook dat het erg heerst. Maar ik heb er hier volgens mij nog niet eerder over gelezen?
Als ik hier toch kom binnen vallen, dan reageer ik maar gelijk even Joep had dat een paar weken geleden. Ik heb op advies van het cb toen ORS gehaald bij de apotheek, is vrij verkrijgbaar zonder recept. Dat is een zoutoplossing, zodat ze toch alle mineralen en vitaminen binnenkrijgen omdat je met diarree daar ook veel van verliest. Tevens remt het ook een beetje de diarree en brengt het de darmpjes tot rust. Bij Joep hielp het binnen 24 uur!! Het is wel een gedoe, want naast die ORS moet je ook nog de gewone voedingen geven tuurlijk, dus ik had wel echt het idee dat Joep alleeeeeeen maar aan het drinken was. MIsschien heb je iets aan dat spul dacht ik. Kwaad kan het sowieso niet. Beterschap
Niet mieten! Door gieten!
pi_75532150
Ah, op die manier, Urla. Ik dacht al, ze kan nog niet te zwaar getild hebben oid. Fijn dat het weer beter is, houden zo!

Jij ook al een zielig meisje, Xenia. Ik heb er ook nog niet van gehoord. Sterkte!
  vrijdag 11 december 2009 @ 21:27:38 #115
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_75532205
hallo meiden

Ik ben totaal niet bijgelezen... beetje een moeizaam dagje vandaag en totaal geen tijd en energie gehad om hier eens bij te lezen of te reageren... sorry daarvoor.. zal vanzelf wel weer komen denk...

Even weer een Evie-update:

Vanmorgen had ze zelf haar sonde verwijderd en moest dus weer een nieuwe ingebracht krijgen... zooooo zielig voor mijn kleine meid. Verder ging het drinken vandaag wat moeizaam; eigenlijk maar 1 voeding echt gedronken.. (15 ml) de rest van de dag ging het maar moeilijk... De laatste voeding ging het ook niet; dus uiteindelijk maar weer een portie moedermelk via de sonde gegeven (net als de rest van de dag) ; alleen nadien bleef ze huilerig en happerig. Ik was aan het kolven en heb dr toen toch nog even aangelegd; en warempel toen hapte ze ineens wel goed aan en dronk toch nog wat slokjes..
Heb net overleg gehad en misschien helpt het; als ik voor de volgende voeding eerst een paar minuten kolf; zodat de toeschietreflex beter is en mijn meisje minder moeite hoeft te doen voordat ze daadwerkelijk melk krijgt... Ook is de tepel dan mooi van vorm en makkelijker om goed aan te happen...
Ben erg benieuwd of het een iets beter voeding gaat geven; zal ik toch met een iets rustiger gevoel naar huis gaan straks....

Ik heb ook overleg gehad over hoe straks verder als ze nog niet goed gaat drinken de komende dagen. En eventueel mag ik mijn meisje ook meenemen en zelf de voeding via een sonde bijgeven. (dus als ze te weinig drinkt; aanvullen tot ze voldoende intake heeft...)
Op zich lijkt me dit best prettig; ik zou dan met alle vragen terecht kunnen bij de afdeling of de lactatiedeskundige van het ziekenhuis. En toch lekker thuis zijn met mijn kleine meid.
Het ligt er natuurlijk wel aan hoe ons meisje het weekend doorkomt; en of ze verder helemaal gezond en goed blijft... ip is er; naast het op gang komen van de voeding, namelijk verder geen indicatie om haar hier te houden. de bloedwaarden zijn goed; gewicht is stabiel (door het bijvoeden met moedermelk)

Gaan dus gewoon eerst zo door, hopen dat ze in het weekend wat beter gaat drinken. En ik ga de komende nachten gewoon thuis slapen. Zodat mijn meisje en ik beide snachts bij kunnen komen...

en hoogstwaarschijnlijk gaat vanaf as maandag de mexicaanse griep preventie wat versoepelen en kunnen opa en oma en pake en beppe ook eindelijk hun kleinkindje komen knuffelen...

ik ben nu echt enorm moe.... hoop zooo dat de laatste voeding voor ik naar huis ga vandaag wat beter gaat...

*duimen jullie met me mee???*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  vrijdag 11 december 2009 @ 21:32:54 #116
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75532465
Jeetje Urla, wat naar zeg. Klinkt wel begrijpelijk waarom ze dan pas opereren, maar dit is wel heel lastig en pijnlijk steeds lijkt me.

BJ, ik duim hoor!

Xenia, beterschap!
  Moderator vrijdag 11 december 2009 @ 21:39:55 #117
5428 crew  miss_sly
pi_75532794
Urla, wat naar van je meisje pijnlijk en vervelend iedere keer naar het ziekenhuis. En het duurt nog wel even voor ze 1 is. Hoop dat ze er niet te vaak last van heeft

Xenia, wat zielig voor Xeentje en dat je dan niets kunt doen, behalve afwachten. Misschien die ORS tip van seilram iig

Kersjes, Senna vindt de maxi cosi prima, nooit huilen ofzo. Alleen soms als we al in de auto zitten en een stukje gereden hebben en stilstaan voor een stoplicht. Dat vindt ze niets

BJ

Ssserpente, wat goed dat ze gedronken heeft en uit de koelkast, ideaal!

Nijna, Senna was idd afgevallen. Ik denk door de combi ziek-zijn, 4 maands dip en niet goed uit de fles drinken als ik weg ben. Maar vandaag heeft ze netjes 2 keer 100 cc uit de fles gedronken en goed bijgetankt toen ik thuiskwam en zometeen voor ik naar bed ga, maak ik haar nog even wakker om wat te drinken. Groeien zal ze!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_75532847
Bedankt voor de tip Seilram! Ik ga morgen meteen ORS halen. Hoopgevend nieuws dat het bij Joep al zo snel over was.

BJ wat super dat ze vandaag ineens goed aan hapte en dronk! Dat is een enorme stap in de goede richting.
Ik had met Xeentje ook zoveel problemen met de borstvoeding. Mede ook omdat ze zo klein was en gewoon te zwak om krachtig aan de borst te kunnen drinken. En omdat ik door allerlei zaken niet genoeg melk maakte.
Heb je al Syntocinon neusspray? Dit moet je 2 tot 5 minuten voor je gaat voeden in je neus spuiten en dat start het toeschietreflex. Het werkt echt goed.
Wat bij mij daarnaast ook nog hielp was een tepelhoedje. Mijn tepels waren in principe ook goed van vorm, maar met zo'n hoedje ging het voor mijn meisje net wat makkelijker.
En wat we ook nog deden om haar te helpen was haar aanleggen en met een klein spuitje tussen haar lipjes melk bijspuiten, zodat ze meteen goed beloond werd voor het goed aanhappen.

Ik hoop dat je wat aan bovenstaande tips hebt. En ik duim voor jullie!
pi_75533215
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 21:39 schreef miss_sly het volgende:
Nijna, Senna was idd afgevallen. Ik denk door de combi ziek-zijn, 4 maands dip en niet goed uit de fles drinken als ik weg ben. Maar vandaag heeft ze netjes 2 keer 100 cc uit de fles gedronken en goed bijgetankt toen ik thuiskwam en zometeen voor ik naar bed ga, maak ik haar nog even wakker om wat te drinken. Groeien zal ze!
Goed nieuws miss
Ik heb thuis een baby-weegschaal dus als je eens in de buurt bent kom je gezelllig wegen?
  Moderator vrijdag 11 december 2009 @ 22:02:03 #120
5428 crew  miss_sly
pi_75533743
Lijkt me gezellig, Xenia Heb alleen geen idee of ik ooit in de buurt ben
  vrijdag 11 december 2009 @ 22:09:27 #121
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_75534018
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 12:15 schreef Brighteyes het volgende:

Kijk, het is bij Oscar wel anders dan bijv. toen bij Lilah. Bij haar was het heel duidelijk zichtbaar plat aan de achterkant. en ik zal eens heel hard naar k_i_m roepen.
. Het was niet de achterkant! En ook niet zichtbaar door d'r haar. Daardoor zijn we zolang met een kluitje in het riet gestuurd .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_75534927
Ik moet gewoon even mijn droppie spammen
  vrijdag 11 december 2009 @ 22:35:05 #123
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_75535034
Heel mooi kind heb je daar, Xenia
Zal ik de mijne ook effe showen? Heb nog een fotootje van gisteren.
I'm so glamourous I piss glitter!
  vrijdag 11 december 2009 @ 22:36:08 #124
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_75535066
oooh wat een snoesje xeen!!

en doen, rocka!
in de haak.
pi_75535084
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:35 schreef RockabeIIa het volgende:
Heel mooi kind heb je daar, Xenia
Zal ik de mijne ook effe showen? Heb nog een fotootje van gisteren.
Jaaaa showen!
  vrijdag 11 december 2009 @ 22:36:46 #126
14746 k_i_m
pi_75535086
Ik haak hier net op tijd in, zie ik .
In my life
Why do I smile
  vrijdag 11 december 2009 @ 22:36:51 #127
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75535092
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:09 schreef k_i_m het volgende:

[..]

. Het was niet de achterkant! En ook niet zichtbaar door d'r haar. Daardoor zijn we zolang met een kluitje in het riet gestuurd .
Sorry. Dan ben ik heel erg in de war.

Xenia, wat een mooi Xeentje heb je daar!
  vrijdag 11 december 2009 @ 22:37:10 #128
190853 RockabeIIa
pi_75535107
Komtie
  vrijdag 11 december 2009 @ 22:38:58 #129
14746 k_i_m
pi_75535182
Die lijkt helega niet meer op z'n broer .
In my life
Why do I smile
  vrijdag 11 december 2009 @ 22:39:18 #130
190853 RockabeIIa
pi_75535191
Heb net zijn haartjes beetje bijgeknipt. Nu lijkt ie weer helemaal anders vind ik
Waren een beetje gekke plukjes en zo kan ik ook beter dat beetje berg behandelen en uitkammen - dr Rocka
  Moderator vrijdag 11 december 2009 @ 22:39:35 #131
5428 crew  miss_sly
pi_75535202
Ow, heb ik me daar toch even geluk en twee hele mooie kindjes gezien
Wow, ik vind veel babietjes mooi, maar dit zijn werkelijk twee hele mooie exemplaren
  vrijdag 11 december 2009 @ 22:39:50 #132
190853 RockabeIIa
pi_75535207
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:38 schreef k_i_m het volgende:
Die lijkt helega niet meer op z'n broer .
Nu zijn haar kort is weer wel Ik ga vergelijking zoeken
pi_75535275
Wat een mooi ventje Rocka! Dat wordt een hartenbreker later
  vrijdag 11 december 2009 @ 22:41:41 #134
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75535298
Mooi ventje Rocka!
Maar ik zie geen gelijkenis met Oscar hoor! Die van jou heeft een heel mooi smal bekkie!
pi_75535326
Waw! Wat een mooie kindjes! Jemig! Allebei van die mooie ogen! En dat kinnetje van Rocker! Om te zoenen!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  vrijdag 11 december 2009 @ 22:42:31 #136
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_75535338
Xeentje
En beterschap, klinkt als een naar virus.

Rockertje En hij kijkt recht de camera in!
.... met gevoel voor drama....
pi_75535531
Lief allemaal. Ik zit hier te glimmen van trots
Tijd om mijn snoepje te gaan voeden. Weltruste voor straks allemaal
  vrijdag 11 december 2009 @ 22:48:36 #138
190853 RockabeIIa
pi_75535579
Xenia, daar mag je ook trots op zijn, hoor!

BE, zie je PM es
pi_75535774
wat een mooie kindjes!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 11 december 2009 @ 22:59:15 #140
190853 RockabeIIa
pi_75535939
Ik kon het effe niet laten Hij staat er ook zo mal op!
pi_75535984
Vooral met die lekkere bv-buik!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  vrijdag 11 december 2009 @ 23:03:30 #142
190853 RockabeIIa
pi_75536071
Oh, daar zal ik em ook effe plaatsen ivm shirtopdruk
  vrijdag 11 december 2009 @ 23:33:19 #143
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_75537074
ahwww wat een mooie meid en knul!

Miss_sly, heb dat ook geregeld hoor, dat er niet altijd op alles gereageerd word, denk meestal maar zo, er word hier al zoveel en zo snel gekletst dat het soms lastig bij te houden is.

Heeft ze nog last van de prikken gehad?
En die grammen komt ze vast snel aan hoor
Geniet maar lekker straks in Berlin met zijn 3tjes!

Evie meisje nu je sonde wel laten zitten hoor
BJ lekker uitrusten hoor thuis.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_75542756
Urla, zo groot als een ei... logisch dat ze er last van heeft. Pas met een jaar opereren, pfoeh. Zou mooi zijn als het vanzelf dicht gaat natuurlijk, maar dit lijkt me wel naar.

Xenia, beterschap voor je meisje. Wat een lieve foto , wijze blik hoor.

BJ, hopelijk helpt het om eerst even te kolven en gaat Evie de slag gauw helemaal te pakken krijgen .
Hier wordt geduimt!

Sly, lekker dat ze beter uit de fles heeft gedronken gisteren! Als ik het zo hoor dan denk ik dat ze gauw weer gaat groeien hoor .

Rock , hihi met dat vlaggetje .
Fake it till you make it...
pi_75542916
Xenia wat is ze móói! Veel beterschap voor haar, hopelijk is ze er snel vanaf!

En Rocka jij hebt ook al zo'n móói kindje!

Echt wauw zeg

Miss wat schrikken dat ze is afgevallen, maar fijn dat ze nu goed uit de fles gedronken heeft Wanneer ga je weer naar het cb om te wegen? Nou hopelijk komt ze snel weer wat aan! Ik heb met Timo een beetje hetzelfde, hij ziek, ik ziek, hij slecht drinken uit de fles en sowieso heeft hij ook minder aandacht voor de borst, teveel afgeleid.. Hij was wel aangekomen, maar veel minder dan normaal dus daar schrok ik ook wel even van..

Ssserpente fijn dat ze uit het flesje gedronken heeft

Incantrix goed van Stef, 70 gram gehouden En fijn dat je je geen zorgen maakt over die 10 gram Wanneer ga je nu weer wegen?

Urla wat naar dat ze er last van heeft, voor je meisje..

BJ ik duim zeker mee! Hoop voor je dat jullie snel samen naar huis mogen! Zet m op Evie, lekker drinken bij je mama!

Kersjes hier geen maxi cosi problemen, hij vindt het prima om er in te zitten gelukkig..
pi_75543010
Wat een mooie kindjes

Sorry heb verder geen tijd om te reageren, moet vrienden zo helpen met verhuizen. ( had er eigenlijk al moeten zijn... maar Jamie kwam pas voor zn voeding om half 9... dus ja daar moet ik op wachten).

Mag Jamie nog in de OP? 16 oktober

Sinds gister speelt hij echt. Hij lag in de kinderwagen bak en ik had er een knuffel aangehangen. Daar zat hij tegen aan te slaan en te lachen. Een lol dat hij had. Echt heerlijk om te zien
pi_75543739
oooo *smelt* wat een mooie kindjes komen hier weer voorbij.... wat lief!

Bedankt voor de tips dames. Gisteravond heeft ze uiteindelijk toch nog iets gedronken; 10 ml. En maakte ze eindelijk een beetje slikgeluid tijdens het drinken.
Vanacht hebben we heerlijk thuis geslapen en inmiddels zijn we weer in het ziekenhuis. De eerste voeding achter de rug; resultaat: 25 ml!!!
hoop dat ze dat onthoudt voor de komende ronde *fingers crossed*
zoveel heeft ze nog niet eerder gedronken

nu ligt ze lekker in haar wiegje... nog wel wakker; maar ziet er voldaan uit....

hoop zo dat het doorzet nu....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_75544639
zo eindelijk even kans om te reageren, lezen gaat goed op een gewone nokia, maar reageren is een ander verhaal.
Ik pik er effe wat dingen uit:
MIss, Senna gaat niet alle dagen dat jij werkt naar het kdv, toch? Is het een idee om op de dagen dat oma of Schaap op haar past, haar 1 keer bij jou op het werk te laten komen voor een live voeding? Dan komt ze misschien wat sneller aan, even het achterstandje inhalen. En ja, tis zo rot als je daar komt en ze is niet goed gegroeid. Tuurlijk, allemaal verklaarbaar, maar zeker niet leuk.

Rocka, wat een mooi ventje heb je! Hij ziet er zo wijs en zo wakker uit, echt een manneke.
Be, je ziet het inderdaad heel goed bij Oscar. Lastig hoor met dat helmpje. Ik heb er verder geen verstand van, dus ik zou zeggen volg je hart en het advies van deskundigen.
BJ, je meisje gaat nu vast onthouden hoe dat moet, drinken. Ik duim voor je.
Xeen, dat is echt een heel mooi meisje wat je daar hebt. En speciaal voor jou nog een en veel wijsheid voor de komende tijd.
Urla, een liesbreuk en dan niet opereren. Pff, kijk zolang ze er geen last van heeft snap ik dat wel, maar als ze er toch last van heeft.
Ssserptente, ik kan je niet echt verder helpen met de speen en het niet willen drinken. We hebben hier erg veel geluk gehad denk ik, Driekus stapte zo over en vond alles best.
Karin, bedankt voor het schema, we doen het ietsje sneller, maar ik verwacht dan ook geen reactie en daar was het bij jullie natuurlijk wel om te doen.

en de rest ben ik echt vergeten...sorry!

Driekus is uit logeren geweest vanacht bij mijn ouders. Net even gebeld, hij had het goed gedaan en goed geslapen en gedronken. Ik mis em wel hoor, tis maar stil hier. Maar het was wel heel leuk om samen met uit eten te gaan en naar het concert van Racoon. Vorige keer dat ik daar was, zat Driekus in mijn buik, dus dat was sowieso erg grappig. Vandaag open dag op het werk van manlief, dus we gaan Driekus straks maar eens in de draagzak hijsen en dan rondsjouwen. En dan morgen maar vast beginnen met inpakken voor onze midweek. Ze hebben daar internet in het huisje, dus de laptop gaat mee, is ook handig voor de uitslag van mijn sollicitatiegesprek.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  zaterdag 12 december 2009 @ 12:20:32 #149
95408 Incantrix
pi_75545384
Goedemorgen dames en heren, hoe gaat het u op deze zonnige dag? Vergeeft u mij alstublieft mijn stuitermodus, maar ik ben zó blij, Stef zit ruim boven zijn geboortegewicht!! We gaan vandaag dus fijn buiten een rondje lopen, het is nog mooi weer ook En ik heb straks nog een foto van mijn stoere vent in een briljant rompertje dat we kregen, maar dat komt denk ik vanavond pas..

BJ, meid, ik kan me nauwelijks voorstellen hoe zwaar je het hebt, ik heb ontzettend veel respect voor hoe je het allemaal aanpakt Ik duim heel hard voor jou en Evie en ik hoop dat die 25 ml. het begin is van een stijgende lijn waar je u tegen zegt. Zet 'm op meiden!

Xeentje, meiske, wat ben jíj een mooi kind! Xenia, wát een meisje!

En kleine Rocker, zo'n prachtig ventje ben jij, om verliefd op te worden Rocka, mooi ventje zeg!

Senna heeft goed gedronken Jeuj, hou vol kleine dame!

En nu vergeet ik weer allemaal mensen en terugkijken is lastig op de iphone Ik kijk even..
3!
  zaterdag 12 december 2009 @ 12:24:35 #150
95408 Incantrix
pi_75545483
Martine, wat klinkt dat ontzettend schattig Dat soort dingen zou ik echt graag op een filmpje krijgen later, kun jij dat ook? Of heb je daar geen behoefte aan?

Mefke, fijn dat het logeren zo goed ging! En lekker even weg mwt z'n drietjes, dat klinkt geweldig Veel plezier alvast.. Laay je de uitslag van je gesprek dan wel even weten? De duimen draaien hoor!
3!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')