Dankjequote:Op vrijdag 11 december 2009 14:41 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Jee Twinkly, dat komt dan hard aan he, als ze dat zeggen. Het komt me heeeel bekend voor
En met de bv is het natuurlijk niet mogelijk om hem een nachtje weg te brengen (al zou je dat willen)
lastig lastig lastig.
Had jij een zware bevalling gehad? Ik probeer even mee te denken hoor, misschien ook eens aan een osteopaat laten zien (daar issie weer)?
Hier trekt de osteopaat niet aan wervels hoor.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:53 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Hmm, ik lees hier wel bijna altijd positieve ervaring over een bezoekje aan de osteopaat. Aan de ene kant wil ik alles proberen en aan de andere kant vind ik het maar eng dat getrek aan die wervels.
Ze had het over belastend voor de ouders ook. Ik kan me vragen en blikken voorstellen, en bijv kroelen is even niet zo knus meer, maar ja... dat weegt voor ij niet op tegen de voordelen zeg maar. Of voordelen... ik vind dat we dit voor Oscar moeten doen zeg maar...quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:26 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het klinkt alsof je verstandelijk de beslissing hebt genomen maar je gevoel nog wat achterblijft. Lastig, maar ik denk dat ik hetzelfde zou doen.
Heeft de fysio uitgelegd waarom zo'n helmpje belastend zou zijn? Ik had eerder juist begrepen dat dat ontzettend meeviel en het idee erger was dan de praktijk.
Snap ik.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:18 schreef Brighteyes het volgende:
Karin, ik bedoel mijn opmerkingen over de osteo ook niet rot en ik bedoel ook niet letterlijk iets kapot maken, maar zoals Lars van jou zo heel onrustig is, dat heeft Oscar niet. En in die zin vind ik het eng om dan iemand met hem te laten rommelen. Voor hetzelfde geld gaat hij daarna ineens wel veel huilen zeg maar. Niet omdat er iets kapot gemaakt is, maar wel omdat er in zijn lichaam een balans verschoven is waar hij mss wel heel tevreden mee was, zoiets zeg maar.
Iedereen die er baat bij heeft moet het vooral blijven doen hoor! Het is ook niet voor niets dat ik twijfel.
Zal ik zo even doen, camera ligt boven en Sasha is tegen het eind van zijn tukkie.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:33 schreef RockabeIIa het volgende:
Wat een hoop ellende hier...voor iedereen!
BE, heb je ook een foto van het koppie van Oscar? Hier is dat dito, en soms schrik ik van het platte deel achter zijn oortje en soms denk ik dat het allemaal wel mee valt. Vandaar mijn vraag een beetje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |