Oh dat is in ieder geval fijn dat jullie gewoon hetzelde denken. Mijn lief zag eerst helemaal geen platting en pas na een tijdje aandringen van mij en haar hoofdje zien met nat haar en echt zijn handen eromheen leggen voelde hij het inderdaad. Nu zitten we dus wel op 1 lijn wat dat betreft maar eerder vond hij het allemaal wel meevallen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:25 schreef Brighteyes het volgende:
Jullie zijn lief meiden!
[..]Die heeft ook zoiets van 'doen als het beter is voor hem, ook al is het cosmetisch' en 'als we het nu doen is hij er over een paar maanden vanaf, dan kan hij zonder gedoe verder leren lopen enzo'.
Grappig, van de week voelde ik nog helemaal met je mee, denkend dat het hier wel mee leek te vallen en zie nu eens...![]()
Begrijpt zo'n jong kind dat wel? Ik vraag me af of de hersenen dergelijke verbanden kunnen leggen...quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:13 schreef Ssserpente het volgende:
Ik vraag me ook echt af of we het goed aanpakken. Opgeven en daarna alsnog 'belonen' met de borst, lijkt me ook niet handig. Maar koste wat kost doorzetten leidt er volgens mij nooit toe dat ze er lol in gaat hebben...
Ik zou er ook voor gaan denk ik, Be. Ook al is het idd alleen maar uit cosmetisch oogpunt. Bovendien kun je je dan sowieso nooit een buil vallen. Want stel dat achteraf uit onderzoek blijkt dat een plat hoofdje toch neurologische gevolgen heeft, dan zit je altijd goed en kun je jezelf nooit voor je kop slaan.quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:25 schreef Brighteyes het volgende:
Jullie zijn lief meiden!
[..]Die heeft ook zoiets van 'doen als het beter is voor hem, ook al is het cosmetisch' en 'als we het nu doen is hij er over een paar maanden vanaf, dan kan hij zonder gedoe verder leren lopen enzo'.
Grappig, van de week voelde ik nog helemaal met je mee, denkend dat het hier wel mee leek te vallen en zie nu eens...![]()
maar dat is het ook. Tenminste, ik kan niet voor BE spreken, maar hier is dat het echt.quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:26 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het klinkt alsof je verstandelijk de beslissing hebt genomen maar je gevoel nog wat achterblijft. Lastig, maar ik denk dat ik hetzelfde zou doen.
Heeft de fysio uitgelegd waarom zo'n helmpje belastend zou zijn? Ik had eerder juist begrepen dat dat ontzettend meeviel en het idee erger was dan de praktijk.
Ik heb als ik het goed begrepen heb nooit uit een fles willen drinken. Nu had je toentertijd niet zoveel verschillende soorten flessen, maar het kan uitmaken! Welke fles heb je en welke heb je geprobeerd?quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:13 schreef Ssserpente het volgende:
Ik vraag me ook echt af of we het goed aanpakken. Opgeven en daarna alsnog 'belonen' met de borst, lijkt me ook niet handig. Maar koste wat kost doorzetten leidt er volgens mij nooit toe dat ze er lol in gaat hebben...
ik moest er eigenlijk wel heel hard om lachenquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:35 schreef Ssserpente het volgende:
Sorry voor de dubbelzinnigheden. Wat niet exprex.
die Nüby gevallen moet Amélie juist niet hebben door die ''kliertjes". Gek is dat, ik dacht ook dat dat meer natuurlijk zou zijn voor haar maar ze lijkt het maar gek te vinden. Wij gebruiken nog steeds die tommee tippee fles en dat gaat goed.quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:46 schreef Ssserpente het volgende:
Troel, we zijn een paar weken begonnen met gewoon Avent. Het duurde twee dagen voordat ze dronk, maar het lukte dus wel. Nu heb ik een Nubyfles. Is ook ontworpen om zoveel mogelijk de borst na te bootsen. Er zitten zelfs kliertjes van montgomery op. Fijn aan deze fles is dat ie helemaal van silicoon is, dus je kunt wat melk in d'r mondje spuiten.
Maar goed, dat helpt dus allemaal niet. Ik vraag me ook af of weer een andere fles wel zin zal hebben. Vooral omdat ze een paar weken geleden wel gewoon uit de Aventfles dronk.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:46 schreef Ssserpente het volgende:
Troel, we zijn een paar weken begonnen met gewoon Avent. Het duurde twee dagen voordat ze dronk, maar het lukte dus wel. Nu heb ik een Nubyfles. Is ook ontworpen om zoveel mogelijk de borst na te bootsen. Er zitten zelfs kliertjes van montgomery op. Fijn aan deze fles is dat ie helemaal van silicoon is, dus je kunt wat melk in d'r mondje spuiten.
Maar goed, dat helpt dus allemaal niet. Ik vraag me ook af of weer een andere fles wel zin zal hebben. Vooral omdat ze een paar weken geleden wel gewoon uit de Aventfles dronk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |