Daar was ze niet heel erg duidelijk in, maar het is iets vanuit de beroepsvereniging. Zij mogen mensen ook niet doorverwijzen ernaar. Het heeft te maken met de totaal andere manier van benaderen en interpreteren geloof ik. Er zijn ooit eens een aantal 'incidenten' geweest waarna de beroepsvereniging dat standpunt ingenomen heeft.quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:21 schreef Stiemie het volgende:
Wat hebben ze trouwens tegen de ostheopaat?
Ik haal dit er even tussenuit.quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:40 schreef Brighteyes het volgende:
De mensen met een huilbaby gaan er heen en komen met een rustig kind terug (even gechargeerd) maar wie zegt me dan niet dat ik er met een hele lieve zoete tevreden baby heen ga en dat er van alles ineens los komt ofzo?
BE, echt hartstikke rot dat de afplatting toch toegenomen is, maar neem t jezelf niet kwalijk hoor! Ook al had je wel 24 uur alleen maar oscartijd, dan was t nu wellicht 110% geweest...je had t volgens mij nooit helemaal kunnen voorkomen, dus ook die verergering niet!quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:40 schreef Brighteyes het volgende:
En over die osteo ga ik gewoon eens heel goed lezen.
Ik heb er nl. heel lang zelf over getwijfeld. Verreweg de meesten van hier gaan erheen omdat hun kindjes serieuze klachten hebben als veel huilen, spugen, niet slapen etc. etc. maar dat is bij ons niet aan de orde.
Ben eigenlijk altijd bang geweest dat ze hem 'stuk' zouden maken. Klinkt dat zinnig?
De mensen met een huilbaby gaan er heen en komen met een rustig kind terug (even gechargeerd) maar wie zegt me dan niet dat ik er met een hele lieve zoete tevreden baby heen ga en dat er van alles ineens los komt ofzo?
Nou ja goed, ik heb nog even om te denken.
Haha, herkenbaar. Gister in het ziekenhuis zat m'n lief er met Ivan op z'n arm en mocht ik de MaxiCosi meesjouwen. Het kostte me alle moeite van de wereld om niet te vragen of ik hem bij me mocht houden. Daarna heb ik mijn lief Ivan laten verschonen en een flesje laten geven zonder me ermee te bemoeien. Het is ook wel heel tof om hem met zijn zoon in de weer te zien.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:02 schreef miss_sly het volgende:
Zometeen gaat schaap met Senna naar het CB. Ik vond het eigenlijk wel prima dat hij een keer gaat, maar nu het dichterbij komt, heb ik erg de neiging om hem nog helemaal vol raad te stoppen, te vertellen wat hij allemaal moet vertellen over ons meisje en toch maar in de auto te stappen om zelf te gaanWat raar dat zelfs dat moeilijk loslaten kan zijn. En dan heb ik het nog niet over de prikjes en dat ik haar dan niet als troost meteen kan aanleggen
dat hoefde de vorige keer niet eens, maar toch...stel dat dat nu wel zou moeten
Als ik thuis ben, bied ik altijd alsnog de borst aan, maar gister was ik echt de hele avond weg.quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:16 schreef _Bar_ het volgende:
ssserpente ik bood bij thjis wel de borst aan, want hij had echt wel honger.
wat je nog eenszou kunnen proberen bedenk ik me net;
slaap eens een nacht in een shirt van je vriend.
dan laat je je vriend een flesje geve alsof hij bv wilt geven, en dan speen in mondje.
ze alsjeblieft dat ie wel een foto heeft genomen?quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:20 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Als ik thuis ben, bied ik altijd alsnog de borst aan, maar gister was ik echt de hele avond weg.
N. Heeft 'r al in alle houdingen geprobeerd, ook in bv-houding. Maar daar tuint ze mooi niet in. Ook heeft ie mijn pyjama al aangetrokken, zonder succes.![]()
Dank voor het meedenken!
He, dat was natuurlijk een mooie foto-opportunity geweest. Is hij heel roze of met bloemetjes, die pyjama?quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:20 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Als ik thuis ben, bied ik altijd alsnog de borst aan, maar gister was ik echt de hele avond weg.
N. Heeft 'r al in alle houdingen geprobeerd, ook in bv-houding. Maar daar tuint ze mooi niet in. Ook heeft ie mijn pyjama al aangetrokken, zonder succes.![]()
Dank voor het meedenken!
quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:22 schreef huuphuup het volgende:
Zit je op 1 lijn met Stinkie verder erover?
Het klinkt alsof je verstandelijk de beslissing hebt genomen maar je gevoel nog wat achterblijft. Lastig, maar ik denk dat ik hetzelfde zou doen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:15 schreef Brighteyes het volgende:
Ik kreeg een klein beetje het idee dat zij er niet echt een enorme voorstander van is, maar ik vind het eigenlijk niet eens meer een vraag van of we het gaan doen maar wanneer...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |