Vorige delen:quote:Op donderdag 10 december 2009 22:43 schreef milana1988 het volgende:
[..]
Hmm, als ik terug naar fok surf blijf ik ingelogd, moet nog even expliciet uitloggen zo te merken.![]()
Hij is oud genoeg om mijn vader te zijn.
Maar als het me lukt verdien ik meer dan hem in een jaar...
Ik schrok me de pleuris toen dat geluid ineens begon te spelenquote:Op donderdag 10 december 2009 23:25 schreef Tim86 het volgende:
TS werkt weldegelijk, maar is niet fotogeniek.
http://www.zangeres-milana.nl/
Jaquote:
Jij komt het natuurlijk hier voor haar opnemenquote:
Ik moet nog even bijlezenquote:Op donderdag 10 december 2009 23:32 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Jij komt het natuurlijk hier voor haar opnemen![]()
is it obvious?quote:Op donderdag 10 december 2009 23:34 schreef Adolecens het volgende:
Geen deel twee, alsjeblieft zeg!![]()
Don't feed the troll
Geen idee of ze geld krijg van die ex van d'r. Maar ze kan het altijd proberen!quote:
milana1988 is vast een dude. Doe jij hem maar lekker.quote:
Als ik naar je fobo kijk weet jij wel raad met dit soort roofvogelsquote:Op donderdag 10 december 2009 23:36 schreef capricia het volgende:
[..]
Geen idee of ze geld krijg van die ex van d'r. Maar ze kan het altijd proberen!
Hij dacht natuurlijk een lekker geil sletje van 22 in huis te hebben gehaald, in plaats van dat is het een wolf in schaapskleding.Een roofvogel!
Ach hij houdt toch al van mannen in strakke broeken die dieren met vastgebonden ballen spelenquote:Op donderdag 10 december 2009 23:37 schreef Bragi het volgende:
[..]
milana1988 is vast een dude. Doe jij hem maar lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |