Leg eens uit.quote:Op vrijdag 11 december 2009 00:54 schreef Ofyles2 het volgende:
Sorry, was weer in slaap gevallen...
Gaat nog leuk worden volgende week...
Volgende week vrijdag begint het Glazen Huis en in al mijn gekheid heb ik besloten dit evenement live te bekijken.quote:
Heb je ook nog een vraag Tong?quote:Op vrijdag 11 december 2009 00:15 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
![]()
Stand # 1818
1 nightcowboy
1 ScottTracy
1 tong80
sorry vraag nog open van Scot is Steve Brown denk ikquote:
quote:Op vrijdag 11 december 2009 01:12 schreef Ofyles2 het volgende:
Steve Brown?
t is volgens mij geen ex-crimineelquote:Op vrijdag 11 december 2009 01:12 schreef ScottTracy het volgende:
[..]Ofyles2 +1
Stand # 1818
1 nightcowboy
1 ScottTracy
1 Ofyles2
Nee, geen oorlogsmisdadiger. In 2005 dook die beste man op...quote:Op vrijdag 11 december 2009 01:27 schreef lubje25 het volgende:
Was dat die kerel van die foto die over "het prikkeldraad" sprong op een bekende dooorgang? Ik zie zo'n foto voor me waar de muur niet echt een muur was. Je werd er wel zonder pardon neer geschoten, mocht je het in je hoofd halen te vluchten.
Aangezien ik geen idee had wie Ante Sapina was, heb ik maar even op het internet gezocht naar de beste man. Serieus. Je verwacht dat de mensen hier serieus weten wie Ante Sapina is, terwijl er nauwelijks informatie bekend is over de beste man? Hij heeft net 5.000 google hits.quote:Op vrijdag 11 december 2009 01:17 schreef Ofyles2 het volgende:
Ante Sapina is in Duitsland berucht geworden vanwege...?
Edit: Quote gewijzigd. Nu moet het lukken.quote:Maak dat je wegkomt! Laatste woorden zijn voor idioten die nog niet genoeg gezegd hebben!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
aangepastquote:Op vrijdag 11 december 2009 06:01 schreef Robbiev85 het volgende:
ik sta in de lijst met 7 punten, maar dit is niet correct, ik heb in het vorige topic inderdaad 7 punten behaald, maar had er al 6 staan, dus kom ik op een totaal van 13 punten.. gaarne even aanpassen aub
Omkoping bij voetbalwedstrijden?quote:Op vrijdag 11 december 2009 01:17 schreef Ofyles2 het volgende:
Ante Sapina is in Duitsland berucht geworden vanwege...?
Die scheidsrechter toch ?quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:33 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Omkoping bij voetbalwedstrijden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |