Geschreven puts kun je enkel met geld dekken en dat heb ik ook gedaan. Ik heb er hetzelfde aantal aandelen bijgekocht. Als Aegon wat hoger staat dan schrijf ik een gelijk aantal calls. Dan heb ik een gedekte straddle.quote:
Dan kan die rente ook niet eeuwig zo laag blijven.quote:De Amerikaanse inflatie steeg in november tot 1,8 procent, van minus 0,2 procent in oktober. Daarmee zetten de VS duidelijk een punt achter acht maanden deflatie. De kerninflatie, dus exclusief de volatiele olie- en energieprijzen, bleef stabiel op 1,7 procent.
Ja, volgens Vandergeld moest je toen short gaan op ING.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:03 schreef Lemans24 het volgende:
WTF, ING alweer 1,40 boven het minimum van vorige week!
En dat moest toch zsm gedumpt worden?
Volgende week naar 10 cent.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:05 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, volgens Vandergeld moest je toen short gaan op ING.
Piet Mondriaan ookquote:Op woensdag 16 december 2009 16:53 schreef jongegast het volgende:
fibonacci heeft deze rally voorspeld![]()
[ afbeelding ]
Waar zijn de golven?quote:Op woensdag 16 december 2009 19:32 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Piet Mondriaan ook
[ afbeelding ]
Ja, opmerkelijk idd. WS vertoonde die piek niet.quote:Op woensdag 16 december 2009 18:48 schreef Lemans24 het volgende:
De AEX op year-high gesloten. Wat is de reden van het loslaten van de relatie met zowel WS als de EUR/USD?
die golf die komt nog wel , ik denk begin januari overigens denk ik dat de euro/dollar nog wel even door kan dalen minimaal tot 1.40quote:Op woensdag 16 december 2009 21:19 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, opmerkelijk idd. WS vertoonde die piek niet.
328.61, nieuwe year-high dus.
Jij gaat zeker naar Argentinië!quote:Op woensdag 16 december 2009 22:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
1.60 graag
Ja, en de AEX staat wel veel hoger. Rara hoe kan dat?quote:Op donderdag 17 december 2009 11:43 schreef Vandergeld het volgende:
Dollar word vandaag enorm veel sterker, euro verliest vandaag al bijna 2 cent.. Koerswinst van afgelopen 3 maanden voor de euro word in 2 weekjes ongedaan gemaakt.
Was vorig jaar ook zo dat dollar eerder top/bodem had dan dat indices dat hadden. Dus bij een correctie van de dollar die nu kan komen is het goed mogelijk dat beurzen nog een stuk hoger gaan.quote:Op donderdag 17 december 2009 11:44 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ja, en de AEX staat wel veel hoger. Rara hoe kan dat?
Dit is ook interessantquote:Op donderdag 17 december 2009 11:46 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Was vorig jaar ook zo dat dollar eerder top/bodem had dan dat indices dat hadden. Dus bij een correctie van de dollar die nu kan komen is het goed mogelijk dat beurzen nog een stuk hoger gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |