Als ik assigned word (en die kans is 95%), dan zal Binck alsnog maandag m'n shortpositie met winst sluiten als ING lager gaat openen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:05 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
NiceDaling van ING vandaag was perfect voor je met geschreven dec calls
Hey, VDG. Als je short zit zie ik altijd een pijl omlaag en nu opeens een pijl omhoog!quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:44 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Denk ik ook, plaatje van vanmiddag:
[ afbeelding ]
Komt omdat we een 5 wave omhoog hebben op verschillende indices, en de beurzen waarschijnlijk klaar zijn met hun correctiequote:Op vrijdag 18 december 2009 19:30 schreef LXIV het volgende:
[..]
Hey, VDG. Als je short zit zie ik altijd een pijl omlaag en nu opeens een pijl omhoog!
Maar er is toch helemaal geen correctie? We staan zo ongeveer aan de top, zowel hier als in WSquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:32 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Komt omdat we een 5 wave omhoog hebben op verschillende indices, en de beurzen waarschijnlijk klaar zijn met hun correctie
Correctie op een stijging van enkele dagen geleden, daarvoor hoeven we helemaal niet ver van de top te staanquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:33 schreef LXIV het volgende:
[..]
Maar er is toch helemaal geen correctie? We staan zo ongeveer aan de top, zowel hier als in WS
We compenseren nu een stijging, zoals ik in mijn plaatje liet zien.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:38 schreef LXIV het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vind ik een top (6 weeks)
[ afbeelding ]
6 maands ook.
Welke daling moeten we nu compenseren dan?
Maar dan gaan we KT toch omlaag?quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:40 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
We compenseren nu een stijging, zoals ik in mijn plaatje liet zien.
Nee, dat hebben we al gehad waarschijnlijk, waardoor we nu een nieuwe opwaartse impuls kunnen krijgen richting de 1140-1150 voor de S&Pquote:
Dat is ook een grafiek van AEX, wij hebben het over de SnP. Wel vreemd dat europese beurzen WS niet echt volgen de afgelopen weken.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:38 schreef LXIV het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vind ik een top (6 weeks)
[ afbeelding ]
6 maands ook.
Welke daling moeten we nu compenseren dan?
ordina zit nog wel wat inquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:27 schreef LXIV het volgende:
Nee, ik zag WS al lekker een paar dagen dalen terwijl de AEX bleef liggen. Dat zie je niet zo vaak.
Ja, die heb ik ook al een tijdje. Met winst tegenwoordig, maar nog niet zoveel.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:59 schreef Deprater het volgende:
[..]
ordina zit nog wel wat in
[ afbeelding ]
Bijkopenquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:16 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja, die heb ik ook al een tijdje. Met winst tegenwoordig, maar nog niet zoveel.
Maar die 45 halen ze niet meer. Mag blij zijn als ze over twee jaar op 8 staan!
Dat verhaal is inmiddels toch ook zo uitgekauwd? Wat zegt het nou? Een gorilla pakt een banaan die een zogenaamd aandeel representeert (eentje die vooraf door analisten als koopwaardig wordt beschouwd) en als hij er eentje neerlegt(?) moet dat aandeel verkocht worden. Dat het de AEX verslaat is leuk maar B&H zal het never nooit niet verslaan. Desalniettemin blijft het leuk dat mensen zich met dit soort ongein bezig houden zodat ze het beleggersmantra kunnen classificeren als een primatenbedoening. Volgens mij doet zo'n bericht het wel goed bij de mensen die het financiele wereldje zien als een demonische aangelegenheid..quote:Op zaterdag 19 december 2009 10:27 schreef Rejected het volgende:
Ik hoorde vanmorgen weer op de radio dat een gorilla het beter had gedaan ofzo.
het doet het vooral goed bij al die mensen die guru's, modellen en absolute waarheden beurstechnisch vrij belachelijk vindenquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:55 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Dat verhaal is inmiddels toch ook zo uitgekauwd? Wat zegt het nou? Een gorilla pakt een banaan die een zogenaamd aandeel representeert (eentje die vooraf door analisten als koopwaardig wordt beschouwd) en als hij er eentje neerlegt(?) moet dat aandeel verkocht worden. Dat het de AEX verslaat is leuk maar B&H zal het never nooit niet verslaan. Desalniettemin blijft het leuk dat mensen zich met dit soort ongein bezig houden zodat ze het beleggersmantra kunnen classificeren als een primatenbedoening. Volgens mij doet zo'n bericht het wel goed bij de mensen die het financiele wereldje zien als een demonische aangelegenheid..
In zekere zin is het gewoon een random pick.. tenzij de onderzoekers een soort bias creeren door de betere aandelen te koppelen aan de grotere bananen ofzo. In ieder geval, je kunt het niet exact backtesten maar iedere soortgelijke aanpak (stockpicken) heeft tot nu toe niet geresulteerd in een strategie waar je op (lange)termijn de vruchten van kunt plukken.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:15 schreef TeringHenkie het volgende:
En dan nog...een aap kun je niet backtesten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |