Ik had mijn twijfels er ook al bij, bedankt voor de bevestiging.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:59 schreef zoost het volgende:
[..]
Herstel? De vrije val van de economie is bevroren door al de stimulus programma's. En zelfs met al die maatregelen is er 10% werkloosheid, geen groei, en moeten de overheden nog enorm bezuinigen. De FED durft nog niet eens te denken aan het verhogen van de rente. Al het stimulus geld moet ook weer eens worden ontrokken. De Chinese economie is momenteel oververhit. De boel lazert echt wel in elkaar. Timing....dat is lastig.
Is gewoon aex future, handel in FTI is na half 6 flinterdun dus zegt niet zo veel.quote:Op donderdag 17 december 2009 22:05 schreef poleova het volgende:
[..]
Waar kan je deze info vinden ?
thanks
Tis dat wij zo'n goeie bronnen zijnquote:Op donderdag 17 december 2009 22:06 schreef bascross het volgende:
[..]
Ik had mijn twijfels er ook al bij, bedankt voor de bevestiging.
Hij doet het nog gewoonquote:Op vrijdag 18 december 2009 08:24 schreef RvLaak het volgende:
Weet iemand trouwens nog een goede site met (gratis) streaming S&P futs? Forexpf.ru heeft het opgegeven
Dank, blijkbaar hebben ze iets aangepast in de link naar de candle-sticks... Heb nu de goede weerquote:Op vrijdag 18 december 2009 08:26 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Hij doet het nog gewoon
http://forexpf.ru/_quote_show_/java/
Als je naar de sluiting van WS keek lag dat ook in de lijn der verwachting.quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:07 schreef RvLaak het volgende:
Uhm... Zijn ze bij BNR de weg helemaal kwijt, of zijn de AEX futs geëxplodeerd?
'AEX opent 1 procent lager '
tr00, maar ik neem toch aan dat ze bij BNR wel de beschikking hebben over de futs... Ik heb dat helaas niet, dus ik kan niet zien of die -1% voorspelling ook daadwerkelijk klopte om 8:58...quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:59 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als je naar de sluiting van WS keek lag dat ook in de lijn der verwachting.
Openingsindicatie nooit -1% gestaanquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:07 schreef RvLaak het volgende:
Uhm... Zijn ze bij BNR de weg helemaal kwijt, of zijn de AEX futs geëxplodeerd?
'AEX opent 1 procent lager '
Dus ze waren de weg kwijt... Dankquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:36 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Openingsindicatie nooit -1% gestaan
-1,5%quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dus ze waren de weg kwijt... Dank
Ben in ene benieuwd hoe T2 het doet...![]()
Nu weer terug bij af.quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:54 schreef TeringHenkie het volgende:
AEX dropt opeens 1,5 punt...sorry jongens
Denk ik ook, plaatje van vanmiddag:quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:11 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Denk tussentijds hogere bodem SnP.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |