abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75544270
Laat de overheid dan eens beginnen met het stoppen van positieve discriminatie, het subsidieren van groepen minderheden, het uitzetten van illegalen en het uitzetten van criminele vreemdelingen.
pi_75544309
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 00:25 schreef pisnicht het volgende:
De joodse hangjeugd terroriseerde immers ook complete steden en wilden ook maar niet integreren he... Die schijtcultuur die ze meenamen was ook onverenigbaar. Dat domme vergelijk met de 2e wereldoorlog begint me een beetje de strot uit te komen en die slachtofferrol aannemen ook.
De hangjeugd zal het niet geweest zijn, maar ja, niet geïntegreerd wel, na al die eeuwen nog steeds als groepje apart met de eigen gewoonten en de eigen taal, en geen handen schudden ..
En tja, hoe het komt dat de taal van de penoze doorspekt is met Jiddische uitdrukkingen zal ook wel een reden hebben, denk je niet?

Maw, ja, de arme Jood was in die tijd de crimineel aan de onderkant van de maatschappij, het was dan ook een van de argumenten van Hitler in zijn 'moet je kijken hoe slecht ze zijn' filmpie, die criminele parasieten die Europa overspoelen.
quote:
Laat figuren als meki maar eerst een hand in eigen boezem steken, wellicht zijn werkgevers dan ook eerder geneigd om toegefelijker te worden. Dat volk heeft al decennia lang de hand toegereikt gekregen maar elke keer werd diezelfde hand weer gebeten. Don't bite the hand that feeds you. Dan krijg je dit soort praktijken namelijk.
welke hand hebben ze toegereikt gekregen? Ze mogen moskeeën bouwen, hun eigen winkels openen ed? Dat zijn grondrechten anders, als je dat als handreiking ziet heb je het principe van de grondrechten niet helemaal begrepen. Of bedoel je de positieve discriminatie? Was die niet vooraf gegaan door negatieve discriminatie, eigen volk eerst ed bij de werkgevers? Dus met de ene hand nemen en met de andere geven noem jij een handreiking?
En hoe bedoel je dat met 'Don't bite the hand that feeds you'? Het is je ontgaan dat het slaven-tijdperk voorbij is en dat deze Nederlanders net zo hard mogen klagen als jij als zij zich slecht behandelt voelen?
pleased to meet you
pi_75544535
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 11:26 schreef moussie het volgende:

welke hand hebben ze toegereikt gekregen? Ze mogen moskeeën bouwen, hun eigen winkels openen ed? Dat zijn grondrechten anders, als je dat als handreiking ziet heb je het principe van de grondrechten niet helemaal begrepen. Of bedoel je de positieve discriminatie? Was die niet vooraf gegaan door negatieve discriminatie, eigen volk eerst ed bij de werkgevers? Dus met de ene hand nemen en met de andere geven noem jij een handreiking?
En hoe bedoel je dat met 'Don't bite the hand that feeds you'? Het is je ontgaan dat het slaven-tijdperk voorbij is en dat deze Nederlanders net zo hard mogen klagen als jij als zij zich slecht behandelt voelen?
Het toejuichen van emancipatie langs culturele maatstaven, dat wordt gestimuleerd en gesubsidieerd.
En positieve discriminatie is geen reactie op discriminatie, maar een instrument van de overheid achterstanden op te heffen en het aandeel van een bepaalde groep te vergroten. En dit heeft ook weer te maken met emancipatie.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_75544702
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 05:08 schreef scanman1 het volgende:
I
[..]

Inderdaad! De vraag is wanneer de rechtse rakkers onder ons gaan beseffen dat ze op bijna dezelfde manier bezig zijn als in de jaren 30 van de vorige eeuw. Alles over één kam scheren en iedereen dus neersabelen die hetzelfde - in hun ogen - verderflijke geloof heeft. Ik vraag me af of dat volk ooit 'het licht' zal zien.
Ach, generaliseren is jouw ook niet vreemd he
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_75546279
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 11:49 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Ach, generaliseren is jouw ook niet vreemd he
Vertel mij eens hoe een genuanceerde Wildersstemmer denkt over de Marokkanen/islam-problematiek? Ik ben benieuwd.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_75546359
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 06:05 schreef Disana het volgende:

[..]

En niet te vergeten Nederland waar Iraniërs uitgesloten zijn van bepaalde universiteiten en studies:

http://www.sp.nl/wereld/o(...)kennis_is_onzin.html
Iran dankt zijn nucleaire kennis aan nederlandse universiteiten. Niet zo vreemd dat het verbod er is.

Dat is jaren geleden al gebeurt.
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
  zaterdag 12 december 2009 @ 14:13:39 #157
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_75548107
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 11:26 schreef moussie het volgende:
[..]
De hangjeugd zal het niet geweest zijn, maar ja, niet geïntegreerd wel, na al die eeuwen nog steeds als groepje apart met de eigen gewoonten en de eigen taal, en geen handen schudden ..
En tja, hoe het komt dat de taal van de penoze doorspekt is met Jiddische uitdrukkingen zal ook wel een reden hebben, denk je niet?
Je kunt jezelf proberen goed te praten maar de islam en de bijbehorende cultuur is op geen manier te vergelijken of het staat in geen verhouding, in negatief opzicht.
quote:
Maw, ja, de arme Jood was in die tijd de crimineel aan de onderkant van de maatschappij, het was dan ook een van de argumenten van Hitler in zijn 'moet je kijken hoe slecht ze zijn' filmpie, die criminele parasieten die Europa overspoelen.
[..]
De jood is goed in handel net zoals de chinezen goed hun best doen om hun eigen hoofd boven water te houden, met behoud van eigen cultuur. Het kan wel maar daar ben je zelf bij. De turken snappen dat nog een klein beetje maar het gros van de islamieten zijn op alle vlakken gewoon achtergesteld tov de westerse maatschappij en kunnen er niet mee omgaan. In plaats van dat te accepteren en proberen te integreren gaat men zich afzetten en zie daar de opkomst van rechts. Mensen zijn dat schijtgedrag beu.
quote:
De voorbeelden zijn legio. Van buurtfeesten tot stedentripjes. Van straatcoaches tot "positieve discriminatie" Je kan er tonnen of miljoenen tegenaan gooien maar het helpt toch niet, de resultaten zijn in vrijwel alle gevallen negatief. Ik ken een paar allochtonen, ECHTE vluchtelingen die zich ook verbazen hoe moslims hier denken dat ze van alles maar kunnen eisen. Jij bent hier degene die een dikke plaat voor zijn kop heeft en denkt dat alles wat hier aangeboden wordt maar normaal is. Het domme is dat het gros van die achterlijke linkse ganzen het nog geeft ook. Nee, je hebt helemaal niets te eisen als je hier (net) bent. Je mag allang blij zijn dat een welvarend land als de onze je uberhaupt onder zijn hoede neemt. Daarbij heb je je dus ook aan te passen en als je niet wilt integreren wordt het assimileren. Bevalt je dat niet dan rot je maar snel weer op naar een land die dezelfde waarden en gedachten erop nahoudt als jij.
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
  zaterdag 12 december 2009 @ 14:18:06 #158
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_75548229
quote:
Op donderdag 10 december 2009 22:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Waarom is het in europa erg en noemen we het in de rest van de wereld cultuur?

Precies ! Dat gezeur atiijd van lui die zelf niks anders doen......
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_75548330
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 14:13 schreef pisnicht het volgende:

[..]
Muisje maakt dit niet uit, wat je ook zegt.
Die is het spoor al lang bijster.
Spuitje zou veel goed doen..
Maar dat heb je met mensen met een plaat voor hun hoofd en die er niks van weten.
Beste stuurlui staan an wal...in dit geval dat stuk ongedierte....
pi_75548679
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 11:40 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Het toejuichen van emancipatie langs culturele maatstaven, dat wordt gestimuleerd en gesubsidieerd.
En positieve discriminatie is geen reactie op discriminatie, maar een instrument van de overheid achterstanden op te heffen en het aandeel van een bepaalde groep te vergroten. En dit heeft ook weer te maken met emancipatie.
En die achterstand is niet ontstaan op basis van discriminatie, door het personeelsbeleid van de meestal autochtone werkgever? Het is de schuld van de vrouw/allochtoon dat de werkgever liever een autochtone man in dienst neemt? Het is de werkgever die moet emanciperen, niet de vrouwelijke/allochtone werknemer ..

Dat het niet altijd even fantastisch werkt is weer een ander verhaal, maar je moet hier niet oorzaak en gevolg gaan omdraaien.
pleased to meet you
pi_75548775
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 14:36 schreef moussie het volgende:

[..]

En die achterstand is niet ontstaan op basis van discriminatie, door het personeelsbeleid van de meestal autochtone werkgever? Het is de schuld van de vrouw/allochtoon dat de werkgever liever een autochtone man in dienst neemt? Het is de werkgever die moet emanciperen, niet de vrouwelijke/allochtone werknemer ..

Dat het niet altijd even fantastisch werkt is weer een ander verhaal, maar je moet hier niet oorzaak en gevolg gaan omdraaien.
Je neemt je eigen aannames als feit aan.
Dat is het hele probleem.
Je legt graag woorden in iemands mond.
En wat opvallend is, de schuld in jouw ogen ligt altijd bij een ander.
pi_75548791
Huh bommenlegger?
pi_75549046
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 14:13 schreef pisnicht het volgende:

[..]

Je kunt jezelf proberen goed te praten maar de islam en de bijbehorende cultuur is op geen manier te vergelijken of het staat in geen verhouding, in negatief opzicht.
Heb jij toen geleefd, weet jij hoe het toen echt was, nee hé? Je kent alleen de geïdealiseerde versie waarin wij oh zo tolerant ten opzichte van de Joden waren, nog even en je beweerd dat antisemitisme niet bestond.
quote:
De jood is goed in handel net zoals de chinezen goed hun best doen om hun eigen hoofd boven water te houden, met behoud van eigen cultuur. Het kan wel maar daar ben je zelf bij. De turken snappen dat nog een klein beetje maar het gros van de islamieten zijn op alle vlakken gewoon achtergesteld tov de westerse maatschappij en kunnen er niet mee omgaan. In plaats van dat te accepteren en proberen te integreren gaat men zich afzetten en zie daar de opkomst van rechts. Mensen zijn dat schijtgedrag beu.
De generalisaties spetteren er van af
quote:
De voorbeelden zijn legio. Van buurtfeesten tot stedentripjes. Van straatcoaches tot "positieve discriminatie" Je kan er tonnen of miljoenen tegenaan gooien maar het helpt toch niet, de resultaten zijn in vrijwel alle gevallen negatief.
Hoe wil jij dat nou weten dat het niet helpt, weet jij hoeveel erger of beter het zou zijn als je dat niet doet?
quote:
Ik ken een paar allochtonen, ECHTE vluchtelingen die zich ook verbazen hoe moslims hier denken dat ze van alles maar kunnen eisen.
Het zijn in eerst instantie gewoon Nederlanders, vaak hier geboren en getogen, wat hebben die te maken met asielzoekers? Je mag je als minderheid niet op je grondrechten beroepen of zo, je hebt echte en minder echte Nederlanders, gelijkheid voor de wet is maar onzin?
quote:
Jij bent hier degene die een dikke plaat voor zijn kop heeft en denkt dat alles wat hier aangeboden wordt maar normaal is. Het domme is dat het gros van die achterlijke linkse ganzen het nog geeft ook. Nee, je hebt helemaal niets te eisen als je hier (net) bent. Je mag allang blij zijn dat een welvarend land als de onze je uberhaupt onder zijn hoede neemt. Daarbij heb je je dus ook aan te passen en als je niet wilt integreren wordt het assimileren. Bevalt je dat niet dan rot je maar snel weer op naar een land die dezelfde waarden en gedachten erop nahoudt als jij.
Wtf, onder zijn hoede neemt? Ze zijn potverdorie hier geboren, het zijn Nederlanders, het wordt tijd dat je eens begrijpt dat ze hier niet op visite zijn.
pleased to meet you
pi_75549170
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 14:40 schreef Bommenlegger het volgende:

[..]

Je neemt je eigen aannames als feit aan.
Dat is het hele probleem.
Je legt graag woorden in iemands mond.
En wat opvallend is, de schuld in jouw ogen ligt altijd bij een ander.
Lol vertel, hoe komt het dan dat de werkgever door de wetgever verplicht wordt om meer vrouwen/allochtonen in dienst te nemen .. als die het vanuit zichzelf had gedaan zou die verplichting er niet zijn, niet waar?
pleased to meet you
pi_75549480
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 14:57 schreef moussie het volgende:

[..]

Lol vertel, hoe komt het dan dat de werkgever door de wetgever verplicht wordt om meer vrouwen/allochtonen in dienst te nemen .. als die het vanuit zichzelf had gedaan zou die verplichting er niet zijn, niet waar?
Als je ff wacht ga ik offtopic.
Nu ff niet.
Reageer eens op commentaar op je persoon ipv van dingen zoeken?
Dat is je vreemd, vandaar dit antwoord.
pi_75549495
quote:

[..]

Een werkgever neemt gewoon de meest geschikte kracht aan. Dat soort zorgvuldig beleid moet je niet verkrachten met allerlei onnozele zaken zoals een allochtonenquota.
pi_75549711
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 15:09 schreef Bommenlegger het volgende:

[..]

Als je ff wacht ga ik offtopic.
Nu ff niet.
Reageer eens op commentaar op je persoon ipv van dingen zoeken?
Dat is je vreemd, vandaar dit antwoord.
Moet ik gaan reageren op je achterlijke aanvallen op mijn persoon .. nou nee, bedankt. Ik laat me niet uitdagen tot een flame-war.

Daarnaast zoek ik geen dingen maar wijs je op de feiten die volgens jou aannames waren .. maar schijnbaar ben jij zo verblindt door het een of ander dat het je logische denkvermogen, voor zoverre aanwezig, aantast.
pleased to meet you
pi_75549768
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 15:19 schreef moussie het volgende:

[..]

Moet ik gaan reageren op je achterlijke aanvallen op mijn persoon .. nou nee, bedankt. Ik laat me niet uitdagen tot een flame-war.

Daarnaast zoek ik geen dingen maar wijs je op de feiten die volgens jou aannames waren .. maar schijnbaar ben jij zo verblindt door het een of ander dat het je logische denkvermogen, voor zoverre aanwezig, aantast.
De pot verwijt de ketel?
Kijk eens in de spiegel zou ik zeggen.
pi_75549771
Kan het niet zo zijn dat de meeste Europeanen vinden dat de minderheden hier gewoon niet welkom zijn?
History became legend, legend became myth.
pi_75549814
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 15:10 schreef Halcon het volgende:

[..]

Een werkgever neemt gewoon de meest geschikte kracht aan. Dat soort zorgvuldig beleid moet je niet verkrachten met allerlei onnozele zaken zoals een allochtonenquota.
ach ja, en toevallig is dat heel vaak een autochtoon .. ja sorry hoor, al zijn zijn papieren beter, maar zo'n muzelman past nu eenmaal niet in het team zijn we bang, dus om moeilijkheden voor te zijn maar liever niet ..

Je denkt dat absurde ideeën als onder een Nederlandse naam solliciteren, of anoniem, zomaar uit de lucht zijn komen vallen?
pleased to meet you
pi_75549844
quote:

[..]

Klopt helemaal, en het heeft niets met positieve discriminatie te maken. Er zijn buitenlanders die geletterd zijn, netjes zijn, de taal volledig beheersen, maar als ze zich inschrijven bij het arbeidsbureau worden ze niet eens op sollicitatiegesprek gevraagd.
Ik ken een praktijkvoorbeeld die zijn naam daarom heeft laten veranderen, te gek voor woorden.
pi_75549898
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 15:22 schreef moussie het volgende:

[..]

ach ja, en toevallig is dat heel vaak een autochtoon .. ja sorry hoor, al zijn zijn papieren beter, maar zo'n muzelman past nu eenmaal niet in het team zijn we bang, dus om moeilijkheden voor te zijn maar liever niet ..

Je denkt dat absurde ideeën als onder een Nederlandse naam solliciteren, of anoniem, zomaar uit de lucht zijn komen vallen?
Dus een werkgever mag niet de meest geschikte kandidaat aannemen als het geen allochtoon is?
Probeer je eens in de schoenen van een werkgever te plaatsen, dan wil je ook de beste werknemer, die voldoet aan je eisen en waarvan je verwacht dat die zijn werkzaamheden doet zoals je van hem verlangt.
En dat staat los van dat gelul van je over allochtonen.
  zaterdag 12 december 2009 @ 15:31:43 #173
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_75550034
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 15:21 schreef valek het volgende:
Kan het niet zo zijn dat de meeste Europeanen vinden dat de minderheden hier gewoon niet welkom zijn?
Over b.v. Chinezen hoor je nooit iemand klagen.

Over de mensen dan hé, over sommige restaurantjes is niet iedereen tevreden.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_75550240
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 15:22 schreef moussie het volgende:

[..]

Men kiest gewoon de meest geschikte kracht en die wordt aangenomen. Een bedrijf bewijst zichzelf geen dienst als men een mindere kracht aanneemt of aan moet nemen omwille van zijn/haar afkomst. \

Het anoniem solliciteren is allemaal gejank en geklaag. Mensen kunnen beter gewoon eens hun school afmaken en dan op een passende baan solliciteren. Is allemaal niet zo moeilijk. Om me heen zie ik ook genoeg allochtonen met goede banen. Gewoon omdat het voor die posities de meest geschikte kandidaten waren. En ja, tussen de sollicitanten zaten ook Nederlanders.

Wat een gejank zeg.
pi_75550254
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 12:56 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Vertel mij eens hoe een genuanceerde Wildersstemmer denkt over de Marokkanen/islam-problematiek? Ik ben benieuwd.
Waarom is iemand die rechts is direct een Wildersstemmer?
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')