abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75524537
quote:
Op donderdag 10 december 2009 22:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Waarom is het in europa erg en noemen we het in de rest van de wereld cultuur?
Omdat men iedere keer weer roept dat men hier tolerant is?
  vrijdag 11 december 2009 @ 19:13:15 #102
798 voyeur
bemoeit zich
pi_75527066
Wisten jullie dat het topic over racisme ging en dat de Roma´s plaats 1 bezetten en de negers van onder de Sahara plaats 2?
Je zou het bijna vergeten als je dit topic leest. Moslimbashen wordt al in tien andere topics dagelijks gedaan.
Here we are now, entertain us.
pi_75530066
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 16:02 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Anders bekijk je dat filmpje eerst maar eens even. Zelfs nog VOOR de Staat Israel er was was de haat van de moslims zo groot dat ze zelfs een gehele divisie konden vullen met vrijwilligers voor hun heilige strijd tegen de Joden. Rasisme pür sang dus.
Dat was anders wel na de Balfour-verklaring waarin het aan de Arabieren beloofde land, in ruil voor hun hulp tegen de Ottomanen, aan de Joden werd gegeven .. daarvoor verkochten de moslims gewoon land aan de Joden, ze waren net als in al die eeuwen daarvoor gewoon welkom.
pleased to meet you
pi_75530197
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 19:13 schreef voyeur het volgende:
Wisten jullie dat het topic over racisme ging en dat de Roma´s plaats 1 bezetten en de negers van onder de Sahara plaats 2?
Je zou het bijna vergeten als je dit topic leest. Moslimbashen wordt al in tien andere topics dagelijks gedaan.
Mooi aangestuurd door de Telegraaf door het te hebben over 'vooral Noord-Afrikanen en Romazigeuners'
pleased to meet you
pi_75531077
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 19:13 schreef voyeur het volgende:
Die Roemeense zigeuners, zoals ik ze ken, zijn dan ook gewoon tuig. Beetje de hele dag boehoe doen met een halfdood hondje en een gaar kind om extra zielig te lijken en maar wachten tot iemand wat knaken werpt. En dan intussen loopt een ander capuchon-mannetje in diezelfde familie gewoon Ipods te scoopen bij de mediamarkt en die de verpatsen of iets in die straat.

Moet je dan medelijden mee hebben.
Ga naar een uitzendburo, krijg een kutbaantje zodat je hier kan blijven en aan je leven kan werken. Maar nee.
pi_75532236
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 20:58 schreef McKillem het volgende:

[..]

Die Roemeense zigeuners, zoals ik ze ken, zijn dan ook gewoon tuig. Beetje de hele dag boehoe doen met een halfdood hondje en een gaar kind om extra zielig te lijken en maar wachten tot iemand wat knaken werpt. En dan intussen loopt een ander capuchon-mannetje in diezelfde familie gewoon Ipods te scoopen bij de mediamarkt en die de verpatsen of iets in die straat.

Moet je dan medelijden mee hebben.
Ga naar een uitzendburo, krijg een kutbaantje zodat je hier kan blijven en aan je leven kan werken. Maar nee.
En dat blijken dan de Roma te zijn waarmee je als winkelend publiek in de stad mee te maken krijgt .. om te beginnen zijn we bedelaars al niet gewend, de ene plaatselijke junk daar gelaten, en dan zo'n uitgemergeld oudje met een kindje .. en later lees je in de krant dat .. ..

Maar ja, dat zijn dan drie man daar en drie man hier, vraag is wat de rest doet in de tussentijd, van wat die enkelingen hier en daar weten te 'scoren' kan je een familie voeden maar geen volk .. toch?
pleased to meet you
pi_75532314
quote:
Op donderdag 10 december 2009 23:08 schreef Buschetta het volgende:
Als een kat je 2 keer krabt als je hem aait wanneer hij naar je toe komt dan aai je hem de 3e keer toch niet meer en gooi je hem van je schoot.

Zelfde met Roma's en N-Afrikanen
pi_75532630
quote:
Op donderdag 10 december 2009 22:42 schreef Meki het volgende:
'Racisme in EU schokkend'
[..]

Bron: EP / ANP
http://www.telegraaf.nl/b(...)EU_schokkend___.html

Als ik de laatste berichtgevingen hoor wordt het met de dag slechter.
Minarettenverbod en Hoofddoekenverbod Belgie en de groeiende racisme in Europa gaat met de dag slechter

De aanleiding hiervan is de extreem rechtse partijen zoals in Nederland PVV die aanzet tot haat en roept tot geweld tegen migranten en tegen religieuze gebedshuizen. PVV die moet worden bestreden en dient verboden te worden.
Noord-afrikanen en Roma zigeuners. De topscorers in de criminaliteitsstatistieken en overlast in het algemeen. Daarnaast ongeveer evenveel zelfreflectie als een stoeptegel dus dat het op discriminatie wordt gegooid ipv eens te kijken naar hun eigen gedrag verklaard dit onderzoek prima.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_75535955
quote:
Op donderdag 10 december 2009 23:08 schreef Buschetta het volgende:
Als een kat je 2 keer krabt als je hem aait wanneer hij naar je toe komt dan aai je hem de 3e keer toch niet meer en gooi je hem van je schoot.

Zelfde met Roma's en N-Afrikanen
Ik trek altijd een analogie met honden.
Een sint bernard of een newfoundlander vind je lang niet zo eng als een pitbull of een rottweiler. Terwijl die laatste 2 ook helemaal niet evil hoeven te zijn is er toch dat vooroordeel. Misschien gebaseerd ook op eerdere ervaringen.
Dat die er dan dus ook zijn tegen mensen of bepaalde groepen mensen, is logisch. Gevalletje "niet zo veel aan te doen".

Nouja das ook niet waar, ze kunnen er wel voor zorgen dat ze niet zo in de statistieken lopen natuurlijk.

Maargoed denken dat vooroordelen iets slechts en ondenkbaar is, vind ik links utopisch denken. In ieder geval als het enige grond heeft zoals in het geval van roma-zigeuners en dergelijken.

[ Bericht 8% gewijzigd door McKillem op 11-12-2009 23:08:42 (Nuance hier en daar.) ]
  zaterdag 12 december 2009 @ 00:04:46 #110
262650 kitao
prikplaatje
pi_75538240
quote:
Op donderdag 10 december 2009 22:42 schreef Meki het volgende:
'Racisme in EU schokkend'
[..]
Bron: EP / ANP
http://www.telegraaf.nl/b(...)EU_schokkend___.html

Als ik de laatste berichtgevingen hoor wordt het met de dag slechter.
Minarettenverbod en Hoofddoekenverbod Belgie en de groeiende racisme in Europa gaat met de dag slechter
De aanleiding hiervan is de extreem rechtse partijen zoals in Nederland PVV die aanzet tot haat en roept tot geweld tegen migranten en tegen religieuze gebedshuizen. PVV die moet worden bestreden en dient verboden te worden.
Ik hoop dat je geen gelijk hebt dat het met de dag slechter wordt , ik heb er tot nu toe weinig van gehoord van mijn vriendin , maar dat de PVV erop uit is om de dingen te verscherpen dat denk ik ook wel.
Mocht het hier ooit zover komen dat rascisme legaal wordt in de politiek dan weten we wat ons te doen staat : hetzelfde als in 1940-45.
megalomaniac
pi_75538296
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 00:04 schreef kitao het volgende:

[..]

Ik hoop dat je geen gelijk hebt dat het met de dag slechter wordt , ik heb er tot nu toe weinig van gehoord van mijn vriendin , maar dat de PVV erop uit is om de dingen te verscherpen dat denk ik ook wel.
Mocht het hier ooit zover komen dat rascisme legaal wordt in de politiek dan weten we wat ons te doen staat : hetzelfde als in 1940-45.

Ons laten overnemen omdat ons 6 mans leger niet opgewassen is tegen de duitse wehrmacht?
  zaterdag 12 december 2009 @ 00:13:21 #112
262650 kitao
prikplaatje
pi_75538484
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 00:06 schreef McKillem het volgende:

[..]

Ons laten overnemen omdat ons 6 mans leger niet opgewassen is tegen de duitse wehrmacht?
Dat was de helaas supersnelle overrompeling en overgave mede waardoor Frankrijk zo snel gevallen is en het Britse leger bijna tot 6 man werd gereduceerd in Duinkerken had ene Hitler op dat moment doorgestoten.
Niet echt heldhaftig van Nederland , vroeger dacht ik hadden ze Amsterdam ook maar platgegooid, maar nu niet meer.
Maar dat er meer verzet zal komen bij gelegaliseerd racisme en uiteindelijk afrekenen met "bezetters" , dat hoop ik wel , mocht het zover komen.
megalomaniac
pi_75538632
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 00:13 schreef kitao het volgende:

[..]

Dat was de helaas supersnelle overrompeling en overgave mede waardoor Frankrijk zo snel gevallen is en het Britse leger bijna tot 6 man werd gereduceerd in Duinkerken had ene Hitler op dat moment doorgestoten.
Niet echt heldhaftig van Nederland , vroeger dacht ik hadden ze Amsterdam ook maar platgegooid, maar nu niet meer.
Maar dat er meer verzet zal komen bij gelegaliseerd racisme en uiteindelijk afrekenen met "bezetters" , dat hoop ik wel , mocht het zover komen.
Ik maakte uiteraard een grapje...
  zaterdag 12 december 2009 @ 00:25:25 #114
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_75538779
De joodse hangjeugd terroriseerde immers ook complete steden en wilden ook maar niet integreren he... Die schijtcultuur die ze meenamen was ook onverenigbaar. Dat domme vergelijk met de 2e wereldoorlog begint me een beetje de strot uit te komen en die slachtofferrol aannemen ook.

Laat figuren als meki maar eerst een hand in eigen boezem steken, wellicht zijn werkgevers dan ook eerder geneigd om toegefelijker te worden. Dat volk heeft al decennia lang de hand toegereikt gekregen maar elke keer werd diezelfde hand weer gebeten. Don't bite the hand that feeds you. Dan krijg je dit soort praktijken namelijk.
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
pi_75539455
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 00:25 schreef pisnicht het volgende:
De joodse hangjeugd terroriseerde immers ook complete steden en wilden ook maar niet integreren he... Die schijtcultuur die ze meenamen was ook onverenigbaar. Dat domme vergelijk met de 2e wereldoorlog begint me een beetje de strot uit te komen en die slachtofferrol aannemen ook.

Laat figuren als meki maar eerst een hand in eigen boezem steken, wellicht zijn werkgevers dan ook eerder geneigd om toegefelijker te worden. Dat volk heeft al decennia lang de hand toegereikt gekregen maar elke keer werd diezelfde hand weer gebeten. Don't bite the hand that feeds you. Dan krijg je dit soort praktijken namelijk.
Gelukig zijn wij een geweldig volk met allemaal aardige mensen.
My soul is painted like the wings of butterflies
  zaterdag 12 december 2009 @ 01:10:23 #116
262650 kitao
prikplaatje
pi_75539824
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 00:19 schreef McKillem het volgende:

[..]

Ik maakte uiteraard een grapje...
Ik niet , ik wil geen racisme omdat mijn vriendin zwart is , de eerste de beste die haar aanvalt maak ik af.
megalomaniac
pi_75539978
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 01:10 schreef kitao het volgende:

[..]

Ik niet , ik wil geen racisme omdat mijn vriendin zwart is , de eerste de beste die haar aanvalt maak ik af.
Ik denk dat de meeste vrienden opkomen voor hun vriendin.
  zaterdag 12 december 2009 @ 01:24:04 #118
262650 kitao
prikplaatje
pi_75540058
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 00:25 schreef pisnicht het volgende:

Ik wil het ook meer recent houden ; bijv die ex-wanhoopsminister van de IND-Gestapo , de verroeste ijzeren hanghekdame Verdonk , nu afgeserveerd en uitgekozen tot slonzigste politicus aller tijde.
In Januari gaat Wilders hopelijk ook de bak in en kunnen wij hier gewoon verder leven zonder al die achterlijke inburgeringsteringregeltjes bedoeld om iedereen te proberen weg te zieken met het laten zingen van de corrupte volksliederen van de Oranjes.

megalomaniac
pi_75540153
Ik denk dat we dit nieuws niet zozeer in Nederland moeten plaatsen. Er zijn andere landen in Europa waar echt sprake is van ernstige racistische uitlating of zelfs spontaan mishandeling vanwege huidskleur. Hoewel er best wel wat allochtonen zijn die zeggen zich gediscrimineerd te voelen (in hoeverre hun gevoel klopt met de intenties van de ander is natuurlijk wat anders), heb ik nog nooit meegemaakt dat iemand in elkaar geslagen is omdat ie zwart was bijvoorbeeld, of echt overduidelijk uitgescholden vanwege zijn afkomst. Nog nooit gehoord ook, in mijn directe omgeving. Ik denk dat homo's in Nederland meer te vrezen hebben dan allochtonen, om maar wat te noemen.
quote:
Op donderdag 10 december 2009 22:57 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Nee hoor, ik woon in Rotterdam-zuid, dus als ik s'avonds thuis kom en nog ff stukje loop maak ik het mee. Niks Wilders, niks wetenschappelijk onderzoek, maar gewoon ervaring
En hoe vaak is dat je gebeurd? Mij hooguit een handvol keren nl. Kan me niet voorstellen dat je er dagelijks mee te maken hebt.
Sanity is (not) statistical
  zaterdag 12 december 2009 @ 01:49:22 #120
262650 kitao
prikplaatje
pi_75540479
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 01:30 schreef Maeghan het volgende:
Ik denk dat we dit nieuws niet zozeer in Nederland moeten plaatsen. Er zijn andere landen in Europa waar echt sprake is van ernstige racistische uitlating of zelfs spontaan mishandeling vanwege huidskleur. Hoewel er best wel wat allochtonen zijn die zeggen zich gediscrimineerd te voelen (in hoeverre hun gevoel klopt met de intenties van de ander is natuurlijk wat anders), heb ik nog nooit meegemaakt dat iemand in elkaar geslagen is omdat ie zwart was bijvoorbeeld, of echt overduidelijk uitgescholden vanwege zijn afkomst. Nog nooit gehoord ook, in mijn directe omgeving. Ik denk dat homo's in Nederland meer te vrezen hebben dan allochtonen, om maar wat te noemen.
[..]

En hoe vaak is dat je gebeurd? Mij hooguit een handvol keren nl. Kan me niet voorstellen dat je er dagelijks mee te maken hebt.
Ik ga het nu niet opzoeken maar in Groningen waar naar gezegd nog al eens berichten over neo-nazi's vandaan komen schijnt dit toch al een keer gebeurd te zijn. Tenminste dat heb ik in een vorig topic gelezen.
En dat in Engeland een bejaarde moslim doodgetrapt is door een paar tieners , dat is ook niet moeilijk terug te vinden.
Racisme is een probleem en zal het altijd blijven ; Wilders in een roeibootje varend langs de Hollandse molens is een idyllisch plaatje , maar in feite is het op en top puur nationalisme met een dubbele boodschap , naar mijn mening althans.
megalomaniac
pi_75540591
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 01:49 schreef kitao het volgende:

[..]

Ik ga het nu niet opzoeken maar in Groningen waar naar gezegd nog al eens berichten over neo-nazi's vandaan komen schijnt dit toch al een keer gebeurd te zijn. Tenminste dat heb ik in een vorig topic gelezen.
En dat in Engeland een bejaarde moslim doodgetrapt is door een paar tieners , dat is ook niet moeilijk terug te vinden.
Racisme is een probleem en zal het altijd blijven ; Wilders in een roeibootje varend langs de Hollandse molens is een idyllisch plaatje , maar in feite is het op en top puur nationalisme met een dubbele boodschap , naar mijn mening althans.
Natuurlijk is racisme overal. Maar een paar nieuwsberichten in de krant zeggen op zich niet veel en daarnaast is niet iedere moord op een allochtoon een racistische moord - de intntie is niet altijd makkelijk te bewijzen natuurlijk.

Maar de sfeer in Nederland is volgens mij echt niet dusdanig dat allochtonen bang hoeven te zijn als ze naar buiten gaan, of dat allochtonen bang zijn om op school toe te geven dat ze niet 100% Nederlands zijn. Jonge homoseksuelen durven op school niet toe te geven dat ze homo zijn en durven buiten niet hand in hand te lopen, om maar wat te noemen. Dat geeft m.i. aan dat racisme hier maar een kleine rol speelt. Dat merk je ook als je met Amerikanen praat, als ze bijvoorbeeld zwarte piet zien zijn ze compleet geschokt. Ik heb op internet een forumrel meegemaakt over een zwartepiettaart, omdat Amerikanen dat dus echt verschrikkelijk racistisch vonden. Heb je hier weleens iemand geschokt en vol walging naar zo'n zwartepiettaart zien kijken? Nee hoor, ze liggen gewoon bij de Appie, niemand die er een probleem van maakt. Dat toont wat mij betreft aan dat het hier helemaal niet zo heel gevoelig ligt. En homoseksualiteit bijvoorbeeld ligt gevoeliger, in mijn waarneming tenminste, maar daar hoor je nauwelijks wat over. Flikker, homo, etc. zijn termen die je dagelijks hoort, homo op zich is al een scheldwoord geworden, en mijn ervaring is dat er over homo's heel wat afgeroddeld wordt, op een manier die ik over allochtonen nog niet meegemaakt heb. Maar maakt iemand zich daar druk om?

Conclusie: het bestaat wel, en het is niet goed, maar we moeten het ook niet opblazen.
  zaterdag 12 december 2009 @ 02:05:55 #122
262650 kitao
prikplaatje
pi_75540756
Je maakt geen onderscheid tussen discriminatie en racisme en dat is niet helemaal correct , hoewel een potenrammer inderdaad evenzeer een kogel verdient als een neo-nazi , maar goed.
Het nadeel van racisme is dat het zeer sluipend en tergend langzaam de samenleving binnensluipt vanwege verboden op openlijke steunbetuigingen daaraan.
Het is als een langzame cyaankalivergiftiging dat door partijen als de PVV , TON , LeefbaarNederland e.d. ons dagelijks leven vergiftigt.
Je ziet het ook bij de meer duidelijke roep aan de politie en andere paramillitaire knokploegen dat bepaalde mensen hun moorddadige dodelijke acties goedkeuren.
Racisme is een onkruid dat constant bestreden moet worden wil het niet de grond volledig verzieken.
megalomaniac
pi_75540853
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 02:05 schreef kitao het volgende:
Je maakt geen onderscheid tussen discriminatie en racisme en dat is niet helemaal correct , hoewel een potenrammer inderdaad evenzeer een kogel verdient als een neo-nazi , maar goed.
Het nadeel van racisme is dat het zeer sluipend en tergend langzaam de samenleving binnensluipt vanwege verboden op openlijke steunbetuigingen daaraan.
Het is als een langzame cyaankalivergiftiging dat door partijen als de PVV , TON , LeefbaarNederland e.d. ons dagelijks leven vergiftigt.
Je ziet het ook bij de meer duidelijke roep aan de politie en andere paramillitaire knokploegen dat bepaalde mensen hun moorddadige dodelijke acties goedkeuren.
Racisme is een onkruid dat constant bestreden moet worden wil het niet de grond volledig verzieken.
Ik denk dat je m'n punt niet snapt. We gaan ons hier een onderzoek aan zitten trekken terwijl het volgens mij niet zo zeer over ons gaat. Als je Nederland vergelijkt met andere landen gaat het hier best goed. Er zijn andere problemen die groter zijn -- daarom noem ik homoseksualiteit, ik weet ook wel dat dat geen racisme is -- maar die negeren we dus. We richten ons op iets wat helemaal niet zo'n groot probleem is, waarmee we eigenlijk een steeds groter probleem creeren, en de bestaande problemen negeren we.
  zaterdag 12 december 2009 @ 02:12:53 #124
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_75540866
Meki!
In je geboorteland is racisme pas echt erg te noemen zijn we hier nog Heilig bij!!!!!!
Dus scherm niet langer met die shit nonsens!
Want jij weet donders goed dat je zit te trollen hier.
Snollebolt
pi_75540911
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 02:05 schreef kitao het volgende:
Bedoel je dat als oorzaak-gevolgrelatie? Discriminatie op basis van seksuele voorkeur mag ook niet, pedofilie mag ook niet, en allebei verspreiden ze zich niet als een olievlek over het land 'vanwege' het verbod. Een verbod op zich leidt nog niet tot een probleem.

Daarnaast, wat is je alternatief, dat we het verbod afschaffen en racisme sneller toelaten?

Overigens is wat Wilders zegt geen racisme, maar discriminatie op basis van geloof.
  zaterdag 12 december 2009 @ 02:18:05 #126
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_75540953
Trouwens waarom mag men wel zeggen
Kut politie of kutkoningin!
Maar nooit kutnegert ofzo?
Nou en?
Snollebolt
pi_75540984
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 02:18 schreef Zhe-AnGeL het volgende:

Nou en?
Dat mag ook niet.
Voorbeeldje met een iets andere term: http://www.dag.nl/overige/koningshuis-let-woorden-148932
  zaterdag 12 december 2009 @ 02:19:56 #128
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_75540993
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 02:19 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Dat mag ook niet.
Jewel!
Snollebolt
  zaterdag 12 december 2009 @ 02:20:19 #129
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_75540998
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 02:18 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Nou en?
Wat ben jij simpel zeg.
pi_75541026
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 02:19 schreef Zhe-AnGeL het volgende:

[..]

Jewel!

Neehoor, da's allebei strafbaar.
quote:
Opzettelijke belediging van de Koning wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste vijf jaren of geldboete van de vierde categorie.
http://www.regiohoogeveen(...)ediging-politie.html

Verder heb je wel een punt: het woord kutwijf wordt ook niet opgevat als discriminatie van vrouwen. Over het algemeen zeg je 'kutneger' omdat je toevallig een bepaalde neger erg vervelend vindt, net als kutwijf wanneer je een specifieke vrouw erg vervelend vindt.
  zaterdag 12 december 2009 @ 02:22:32 #131
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_75541035
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 02:20 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Wat ben jij simpel zeg.
Nee,.... wacht jouw level is pas simpel!
Jezus, krijgen we weer last van die humorloze nerds!
Pfff
Ik ga naar bed nu, want hier kan ik dus niet tegen gewoon!

WTF aargh
Snollebolt
  zaterdag 12 december 2009 @ 02:23:28 #132
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_75541052
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 02:22 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Neehoor, da's allebei strafbaar.
[..]

http://www.regiohoogeveen(...)ediging-politie.html
ja in het echt,...maar tijdens verjaardagen enzo hoor ik plenty mensen dat zeggen dus...

Voor nurd
Snollebolt
  zaterdag 12 december 2009 @ 02:24:46 #133
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_75541072
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 02:23 schreef Zhe-AnGeL het volgende:

[..]

ja in het echt,...maar tijdens verjaardagen enzo hoor ik plenty mensen dat zeggen dus...

Voor nurd
  zaterdag 12 december 2009 @ 02:26:11 #134
262650 kitao
prikplaatje
pi_75541100
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 02:11 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Ik denk dat je m'n punt niet snapt. We gaan ons hier een onderzoek aan zitten trekken terwijl het volgens mij niet zo zeer over ons gaat. Als je Nederland vergelijkt met andere landen gaat het hier best goed. Er zijn andere problemen die groter zijn -- daarom noem ik homoseksualiteit, ik weet ook wel dat dat geen racisme is -- maar die negeren we dus. We richten ons op iets wat helemaal niet zo'n groot probleem is, waarmee we eigenlijk een steeds groter probleem creeren, en de bestaande problemen negeren we.
We negeren homo's ?
Sinds wanneer , er zijn toch voldoende dagen voor homosexuelen , wetgevingen en trouwerijen ?
En dat het hier meevalt komt mischien ook dat indien mijn vriendin onjuist bejegend wordt er meteen een stuk of dertig Nigerianen bij iemand op de stoep staan.
Probleem is echter indien de staat gaat beslissen dat zij hier niet meer welkom is door het opleggen van fascistische kutregeltjes ook al ben ik als nederlander met haar getrouwd.
Wie moet je dan gaan aanpakken , een taart vol op de tronie van bijv. een Verdonk smijten zet ook geen zoden aan de dijk.

megalomaniac
pi_75541488
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 02:26 schreef kitao het volgende:

[..]

We negeren homo's ?
Sinds wanneer , er zijn toch voldoende dagen voor homosexuelen , wetgevingen en trouwerijen ?
En dat het hier meevalt komt mischien ook dat indien mijn vriendin onjuist bejegend wordt er meteen een stuk of dertig Nigerianen bij iemand op de stoep staan.
Probleem is echter indien de staat gaat beslissen dat zij hier niet meer welkom is door het opleggen van fascistische kutregeltjes ook al ben ik als nederlander met haar getrouwd.
Wie moet je dan gaan aanpakken , een taart vol op de tronie van bijv. een Verdonk smijten zet ook geen zoden aan de dijk.

Ik zeg niet dat er niks aan homoemancipatie wordt gedaan hoor, absoluut niet. Maar over het algemeen wordt er weinig gesproken over homodiscriminatie, terwijl op dit moment racisme en discriminatie op basis van geloof enorme issues zijn. M.i. klopt naar verhouding de aandacht voor deze problemen niet. Dat is alles wat ik ermee wil zeggen.

Wat je kunt doen is stemmen en zelf politiek actief worden. En in discussie blijven met mensen die standpunten hebben waar je zelf dus fel tegen bent.
  zaterdag 12 december 2009 @ 02:57:05 #136
262650 kitao
prikplaatje
pi_75541592
Op een gegeven moment is het einde discussietijd.

megalomaniac
pi_75541742
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 02:12 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Meki!
In je geboorteland is racisme pas echt erg te noemen zijn we hier nog Heilig bij!!!!!!
Dus scherm niet langer met die shit nonsens!
Want jij weet donders goed dat je zit te trollen hier.
En omdat het ergens anders erger is, is het hier okee? Dat is pas een troll opmerking. Kom op zeg!!! Dit land wordt steeds racistischer en als je dat niet in de gaten hebt is er iets goed mis met je.
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 01:56 schreef Maeghan het volgende:

Conclusie: het bestaat wel, en het is niet goed, maar we moeten het ook niet opblazen.
Je maakt een grapje. Lees ieder negatief bericht op de frontpage of op het forum over een moslim en daarna de reacties. Als je dan nog uit je toetsenbord weet te krijgen dat het hier allemaal wel meevalt, is er echt iets mis met je. Het valt hier helemaal niet mee. Het is in dit land erger dan het volgens mij ooit is geweest.
pi_75542395
Laten ze eens een onderzoek doen naar racisme naar Europeanen toe, dat is pas schokkend.
pi_75542408
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 04:38 schreef Shaitanica het volgende:
Laten ze eens een onderzoek doen naar racisme naar Europeanen toe, dat is pas schokkend.
Klopt, maar dat betekent toch niet dat je je toch hetzelfde niveau hoeft te verlagen? Dat is nameljk wel wat er gaande is op dit moment.
  zaterdag 12 december 2009 @ 05:04:12 #140
262650 kitao
prikplaatje
pi_75542458
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 02:15 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Bedoel je dat als oorzaak-gevolgrelatie? Discriminatie op basis van seksuele voorkeur mag ook niet, pedofilie mag ook niet, en allebei verspreiden ze zich niet als een olievlek over het land 'vanwege' het verbod. Een verbod op zich leidt nog niet tot een probleem.

Daarnaast, wat is je alternatief, dat we het verbod afschaffen en racisme sneller toelaten?

Overigens is wat Wilders zegt geen racisme, maar discriminatie op basis van geloof.
Ik zag deze post pas later, maar na 4 keer lezen kan ik er nog geen touw aan vast knopen.

Discriminatie op geloof , tuurlijk die knakker zeilt mee op de anti-moslim wind , arabieren , mongolen , turken, het zijn alle andere volkeren met een ander geloof , dus ook racisme, daarna zijn de negers , de spleetogen , rooie socialisten en patjakkers aan de beurt.

Als iets zich verspreidt als een misselijkmakende olievlek dan is het nationalistische populisme dat wel.

megalomaniac
pi_75542473
I
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 05:04 schreef kitao het volgende:

Als iets zich verspreidt als een misselijkmakende olievlek dan is het nationalistische populisme dat wel.

Inderdaad! De vraag is wanneer de rechtse rakkers onder ons gaan beseffen dat ze op bijna dezelfde manier bezig zijn als in de jaren 30 van de vorige eeuw. Alles over één kam scheren en iedereen dus neersabelen die hetzelfde - in hun ogen - verderflijke geloof heeft. Ik vraag me af of dat volk ooit 'het licht' zal zien.
pi_75542497
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 04:41 schreef scanman1 het volgende:

[..]

Klopt, maar dat betekent toch niet dat je je toch hetzelfde niveau hoeft te verlagen? Dat is nameljk wel wat er gaande is op dit moment.
Nee hoor, noem maar 1 racistische moord op een buitenlander in Nederland door een Nederlander.

Of een verkrachting, of een groepsverkrachting, of een ernstige mishandeling.

racisme tegen buitenlanders bestaat hoogstens op het internet en in woorden door sommige mensen in de media.

Notabene, de enigste racistische moord waar ze elk jaar weer mee komt uit 1983 op de Antilliaan Kerwin, bepaalde groepen hebben de hype gemaakt dat het een blanke etnische Nederlander was die de moord had gepleegd en dus automatisch een racist was, niks was minder waar gezien de dader een notabene Joodse skinhead was, maar de schuld word wel bij de blanke Nederlanders gelegd het was dus een moord van een buitenlander op een buitenlander.

Nederlanders zijn de minst racistische groep in Nederland.

[ Bericht 6% gewijzigd door Shaitanica op 12-12-2009 05:21:37 ]
pi_75542508
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 05:14 schreef Shaitanica het volgende:

[..]

Nee hoor, noem maar 1 racistische moord op een buitenlander in Nederland door een Nederlander.

Of een verkrachting, of een groepsverkrachting, of een ernstige mishandeling.

racisme tegen buitenlanders bestaat hoogstens op het internet en in woorden door sommige mensen in de media.
Ach. zal ik het misbruik noemen van zó enorm veel blanke Nederlanders met hun kinderen... of de zogenaamde priesters die veel kinderen misbruiken.... of de seriemoordenaars die 99 van de 100 keer blank zijn.... of ander tuig dat 'allochtonen' avn alles verwijt omdat iemand als Mohammes B of de 9/11 idioten die misdaad hebben gepleegd. Ik kan 100x meer mosdaden noemen in dit land die gepleegd zijn door blanken, maar daar wil je vast niet aan; Want veel PVV idioten horen alleen wat allochtonen fout hebben gedaan en wat blanken flikken wordt zo goed als genegeerd.

Het grootste tuig in dit land zijn de racisten, die de haat tussen de mensen die hier wonen allleen maar aanwakkeren. Dat tuig moet aangepakt worden.
pi_75542515
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 05:20 schreef scanman1 het volgende:

[..]

Ach. zal ik het misbruik noemen van zó enorm veel blanke Nederlanders met hun kinderen... of de zogenaamde priesters die veel kinderen misbruiken.... of de seriemoordenaars die 99 van de 100 keer blank zijn.... of ander tuig dat 'allochtonen' avn alles verwijt omdat iemand als Mohammes B of de 9/11 idioten die misdaad hebben gepleegd. Ik kan 100x meer mosdaden noemen in dit land die gepleegd zijn door blanken, maar daar wil je vast niet aan; Want veel PVV idioten horen alleen wat allochtonen fout hebben gedaan en wat blanken flikken wordt zo goed als genegeerd.

Het grootste tuig in dit land zijn de racisten, die de haat tussen de mensen die hier wonen allleen maar aanwakkeren. Dat tuig moet aangepakt worden.
kindermisbruik of pedo christenen, dat heeft niks met racisme te maken.

Welke seriemoordenaars ? in Nederland of het hele westen ?

Misdaden ? 55% van de gevangenis is hier niet eens geboren.
  zaterdag 12 december 2009 @ 05:42:55 #145
262650 kitao
prikplaatje
pi_75542542
quote:
[b]Op zaterdag 12 december 2009 05:23 schreef Shaitanica het volgende:

Misdaden ? 55% van de gevangenis is hier niet eens geboren.
Logisch , als je buitengesloten wordt uit de maatschappij vanwege opleiding , inkomsten en taal , hetgeen veelal allochtonen treft , dan is de neiging tot verzet groter en word je dus eerder gevangen gezet.
Voorbeelden daarvan zijn vooral in Frankrijk en Belgie te vinden waar allochtone tieners zonder pardon door de politie in een achtervolging letterlijk verrot worden gereden met alle gevolgen vandien.

Dezelfde roep om dezelfde vergeldingsmaatregelen wordt in nederland in gelijke mate ook steeds harder.

Als je je afvraagt waar ik het over heb :

Een andere video, deux enfants , is inmiddels door youtube weg gecensureerd :

Moet de nederlandse burger meer bevoegdheden krijgen ?

Het begin van het einde.

[ Bericht 14% gewijzigd door kitao op 12-12-2009 06:30:20 ]
megalomaniac
pi_75542557
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 05:23 schreef Shaitanica het volgende:
Welke seriemoordenaars ? in Nederland of het hele westen ?
In de VS pleegt een neger 6 maal vaker een moord, en is een neger 3 maal vaker een serie moordenaar dan een blanke. Het aantal verkrachtingen door negers in de VS is ruim 30 maal groter, en over het aantal kinderverkrachtingen zullen we maar niet spreken. Het is ook vooral in de zwarte gemeenschappen dat veel mensen een verkrachting en andere misdaden niet rapporteren aan de politie.

Statistisch gezien is qua misdaad, corruptie, en oplichting geen enkel ras de meerdere van de neger, en alleen extreem linkse figuurtjes zoals Scanman die anders beweren.

Hoewel negers crimineler zijn dan moslims, hebben negers vooral de neiging binnen de eigen groep overlast te veroorzaken, terwijl moslims buiten de eigen groep overlast veroorzaken. Zodoende dat veel mensen moslims als een groter probleem ervaren.
  zaterdag 12 december 2009 @ 05:57:37 #147
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_75542569
quote:
Op donderdag 10 december 2009 22:45 schreef LXIV het volgende:

[..]

Hoe zou dat nu komen?
Het is dus niet zomaar uit de lucht gegrepen. Er is een proces aan vooraf gegaan waardoor deze groepen het geworden zijn. Want ze lijken qua uiterlijk veel meer op Europeanen dan negers of chinezen.
Wat ben je toch ook een lampelul, Louis. In plaats van dan een daadwerkelijke uitspraak te doen verschuil je je achter 'een proces'. Wat is dat proces dan?
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  zaterdag 12 december 2009 @ 06:12:06 #148
262650 kitao
prikplaatje
pi_75542590
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 05:50 schreef SeventhWave het volgende:

[..]

In de VS pleegt een neger 6 maal vaker een moord, en is een neger 3 maal vaker een serie moordenaar dan een blanke. Het aantal verkrachtingen door negers in de VS is ruim 30 maal groter, en over het aantal kinderverkrachtingen zullen we maar niet spreken. Het is ook vooral in de zwarte gemeenschappen dat veel mensen een verkrachting en andere misdaden niet rapporteren aan de politie.

Statistisch gezien is qua misdaad, corruptie, en oplichting geen enkel ras de meerdere van de neger, en alleen extreem linkse figuurtjes zoals Scanman die anders beweren.

Hoewel negers crimineler zijn dan moslims, hebben negers vooral de neiging binnen de eigen groep overlast te veroorzaken, terwijl moslims buiten de eigen groep overlast veroorzaken. Zodoende dat veel mensen moslims als een groter probleem ervaren.
Ga vliegen lampion , de meeste aanslagen worden op moslims onderling gepleegd.
En tuurlijk er zijn bendes in ghettos , dat heb en had je in iedere gevangenis, ook in Warschau ,maar bij extreme problemen zoals bij de diverse rassenrellen veroorzaakt door witte criminelenjustitie en ondersteund door pigpolizei in de VS kwam het uiteindelijk neer op zwart tegen blank.
Slechts de nationale reserve en tientallen doden later werd de rust hersteld na miljoenen schade door brandstichting en plunderingen.
Ik geloof niet dat wij hier een herhaling van dergelijke wanpraktijken willen zien , of het nu moslims of ander volk betreft alhoewel Wilders daar aardig zijn best voor doet om dit opnieuw te laten opleven.

megalomaniac
pi_75543867
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 03:10 schreef scanman1 het volgende:

[..]

En omdat het ergens anders erger is, is het hier okee? Dat is pas een troll opmerking. Kom op zeg!!! Dit land wordt steeds racistischer en als je dat niet in de gaten hebt is er iets goed mis met je.
[..]

Je maakt een grapje. Lees ieder negatief bericht op de frontpage of op het forum over een moslim en daarna de reacties. Als je dan nog uit je toetsenbord weet te krijgen dat het hier allemaal wel meevalt, is er echt iets mis met je. Het valt hier helemaal niet mee. Het is in dit land erger dan het volgens mij ooit is geweest.
... waarom ga je niet eens kijken naar de oorzaken ipv met vingertjes te wijzen? En ja, het valt hier allemaal wel mee. d'r is overigens niets dat je verplicht om hier te blijven.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_75544027
Misschien dat Meki een land kan noemen waar niet gediscrimineerd wordt ?
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')