abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 11 december 2009 @ 13:57:53 #76
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_75516174
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 13:11 schreef KoosVogels het volgende:
Vertel eens: hoeveel agressiviteit heeft de islam recentelijk tentoongespreid richting het westen? Afgezien van enkele doorgeslagen extremisten die vliegtuigen in toren boren.

donderdag 10 december 2009Bron: ap Auteur: loa LONDEN - Drie mannen zijn donderdag in Londen tot gevangenisstraffen veroordeeld voor hun aandelen in een complot om passagiersvliegtuigen op te blazen boven de Atlantische Oceaan.
De 23-jarige Adam Khatib kreeg minstens achttien jaar opgelegd. De 25-jarige Nabeel Hussain moet acht jaar zitten en de 39-jarige Shamin Uddin zeven jaar. De leider van het complot, Abdulla Ahmed Ali, werd in september tot veertig jaar gevangenisstraf veroordeeld.

Het plan was om minstens zeven vliegtuigen in volle vlucht op te blazen met vloeibare explosieven. Het in augustus 2006 ontdekte complot leidde toentertijd tot chaos op de vliegvelden. Vliegtuigpassagiers mogen sindsdien nog maar zeer geringe hoeveelheden vloeistoffen en gels mee aan boord nemen.

ik moet maar 3 keer klikken om dit artikel van GISTEREN tevoorschijn te halen; kortom jij bent van het type dat de splinter in andermans ogen ziet, maar de balk in je eigen ogen niet
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
pi_75516218
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 13:43 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik heb altijd op school geleerd dat je ervan uit moet gaan dat de lezer dom is, maar jij slaat werkelijk alles.
Behalve op de man spelen, kan je ook een antwoord geven?
Of is dat teveel gevraagd aan je?
pi_75516219
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 13:57 schreef misteriks het volgende:

[..]

donderdag 10 december 2009Bron: ap Auteur: loa LONDEN - Drie mannen zijn donderdag in Londen tot gevangenisstraffen veroordeeld voor hun aandelen in een complot om passagiersvliegtuigen op te blazen boven de Atlantische Oceaan.
De 23-jarige Adam Khatib kreeg minstens achttien jaar opgelegd. De 25-jarige Nabeel Hussain moet acht jaar zitten en de 39-jarige Shamin Uddin zeven jaar. De leider van het complot, Abdulla Ahmed Ali, werd in september tot veertig jaar gevangenisstraf veroordeeld.

Het plan was om minstens zeven vliegtuigen in volle vlucht op te blazen met vloeibare explosieven. Het in augustus 2006 ontdekte complot leidde toentertijd tot chaos op de vliegvelden. Vliegtuigpassagiers mogen sindsdien nog maar zeer geringe hoeveelheden vloeistoffen en gels mee aan boord nemen.

ik moet maar 3 keer klikken om dit artikel van GISTEREN tevoorschijn te halen; kortom jij bent van het type dat de splinter in andermans ogen ziet, maar de balk in je eigen ogen niet
Ja, maar dat zijn de paar rotte appels die het verpesten voor de meerderheid.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_75516280
quote:
Blaat
Ik zeg toch: afgezien van een handjevol extremisten die aanslagen wil plegen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_75516281
quote:

[..]

Hoe kan je iets zien als je die balk daar hebt zitten?
Krijg bijna medelijden met koosje.
  vrijdag 11 december 2009 @ 14:01:07 #81
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_75516283
Ach zet daar ook nog even Madrid en Londen bij.
En om ook maar even de aanslagen op bali en zo niet te vergeten ..

zo kan ik dus nog wel even uren door gaan
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_75516309
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 13:59 schreef Bommenlegger het volgende:

[..]

Behalve op de man spelen, kan je ook een antwoord geven?
Of is dat teveel gevraagd aan je?
Google maar eens op SS, zou ik zeggen.
pi_75516401
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 14:01 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Google maar eens op SS, zou ik zeggen.
Jij beweert dus kom JIJ met bewijzen.
pi_75516403
Zucht. Ik doel vooral op islamitische landen die ons auw willen doen. Of denk je dat een handjevol extremistische gekken wereldoverheersing ambieert?
pi_75516426
Het schoonpraten is begonnen....
pi_75518330
quote:
Op donderdag 10 december 2009 22:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Waarom is het in europa erg en noemen we het in de rest van de wereld cultuur?

pi_75520352
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 13:23 schreef ZureMelk het volgende:

[..]

Islam is niet specifiek agressief tegen het Westen.
De Islam is agressief tegen alles wat niet streng Islamitisch is inclusief dus een deel van de moslims zelf.

SS'ers die alleen tegen het communisme gevochten hebben zijn helden.
Als Duitsland overlopen was door Rusland dan was niet alleen het Oostblok onder het communistisch juk gevallen maar mogelijk heel Noord-West Europa en is het goed mogelijk dat Rusland de koude oorlog gewonnen had.

Het zijn dus helden indien ze niet meegedaan hebben aan oorlogsmisdaden en gevechten tegen de andere geallieerden.
De Islam bestaat niet. De Islam is een persoonlijke interpretatie van elk individu. Net zo min dat de Christen niet bestaat. Er zijn binnen het Christendom honderden verschillende groepen die allemaal een eigen interpretatie hebben. Zo ook binnen de Islam.

Vrijheidsparade.nl (non-profit-initiatief ten behoeve van onze vrijheid)
  vrijdag 11 december 2009 @ 15:46:38 #88
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_75520424
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 14:04 schreef KoosVogels het volgende:
Zucht. Ik doel vooral op islamitische landen die ons auw willen doen. Of denk je dat een handjevol extremistische gekken wereldoverheersing ambieert?
Het begint er anders aardig op te lijken ja.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_75520566
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 13:34 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Dan kan je wel lopen strooien met uitspraken als: ''je bent een profiteur'', maar jij en je mede-Nederlanders hebben het er zelf naar gemaakt. De hoogopgeleide allochtonen lopen weg, en het uitschot blijft hier achter. Veel succes
Waarheid. Maar de meesten hier lopen liever te trollen of er nu wel of geen moslims bij de SS zaten enz enz ipv op zo'n opmerking in te gaan.
Oh I'm sorry, did I break your concentration?
  vrijdag 11 december 2009 @ 15:58:33 #90
110987 ErwinRommel
pi_75520900
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 15:50 schreef Kentoet het volgende:

[..]

Waarheid. Maar de meesten hier lopen liever te trollen of er nu wel of geen moslims bij de SS zaten enz enz ipv op zo'n opmerking in te gaan.
Het is gewoon een feit!!
pi_75520964
Gast
  vrijdag 11 december 2009 @ 16:02:29 #92
110987 ErwinRommel
pi_75521067
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 16:00 schreef Kentoet het volgende:
Gast
Anders bekijk je dat filmpje eerst maar eens even. Zelfs nog VOOR de Staat Israel er was was de haat van de moslims zo groot dat ze zelfs een gehele divisie konden vullen met vrijwilligers voor hun heilige strijd tegen de Joden. Rasisme pür sang dus.
pi_75521161
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 16:02 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Anders bekijk je dat filmpje eerst maar eens even. Zelfs nog VOOR de Staat Israel er was was de haat van de moslims zo groot dat ze zelfs een gehele divisie konden vullen met vrijwilligers voor hun heilige strijd tegen de Joden. Rasisme pür sang dus.
Nee ik hoef je filmpje niet te zien, ik geloof het zo ook wel.

Het ging mij erom dat een user een Intressante en ontopic post plaatst en dat niemand daar op reageert, jullie gaan liever door met jullie off-topic-beef.

Stokpaardridders
  vrijdag 11 december 2009 @ 16:08:12 #94
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_75521277
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 03:30 schreef SeventhWave het volgende:

[..]

Las laatst dat Joden niet meer veilig met hun keppeltjes op door de grote Europese steden kunnen lopen, maar Wilders gaat dat zo spoedig mogelijk oplossen.
Dat is ook niets nieuws, een jaar of zes geleden gingen mijn Joodse klasgenoten al niet meer met keppeltje over straat omdat ze dan lastig gevallen werden. En niet door autochtonen.
pi_75523160
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 11:49 schreef scanman1 het volgende:

[..]

Laten we het hopen, want het rechtse volk in dit land is een groter tuig geworden dan het ooit was.
Oh wat zijn we weer heerlijk aan het stigmatiseren!
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_75524148
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 16:02 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

En de haat van Duitsers jegens joden was zelfs zo groot dan ze een heel leger konden vullen
  vrijdag 11 december 2009 @ 17:40:50 #97
110987 ErwinRommel
pi_75524191
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 17:38 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En de haat van Duitsers jegens joden was zelfs zo groot dan ze een heel leger konden vullen
Die soldaten waren verplicht te dienen, weet je wel?
pi_75524273
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 17:40 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Die soldaten waren verplicht te dienen, weet je wel?
Jaja. De Duitsers waren verplicht om in moordeskaders te dienen. Natuurlijk was niet eerdere mof een jodenhater, maar het waren er zat. Maar ik merk dat geen enkel argument wordt geschuwd om moslims in het verdomhoekje te flikkeren.
  vrijdag 11 december 2009 @ 17:46:07 #99
110987 ErwinRommel
pi_75524318
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 17:44 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Jaja. De Duitsers waren verplicht om in moordeskaders te dienen. Natuurlijk was niet eerdere mof een jodenhater, maar het waren er zat. Maar ik merk dat geen enkel argument wordt geschuwd om moslims in het verdomhoekje te flikkeren.
En andersom schuwen moslims ook geen enkel argument om Jan Kaas te bestempelen als lompe racisten.
pi_75524325
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 17:46 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

En andersom schuwen moslims ook geen enkel argument om Jan Kaas te bestempelen als lompe racisten.
Ik vind jou geen racist. Vind alleen dat sommige wel een vleugje nuance kunnen gebruiken in hun betoog.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')