quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
quote:Op donderdag 10 december 2009 22:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
]
te veel gegeten
nee, je wilde toch geen topics meer openen, vandaar
Nee, hehe. Maar ik zag vandaag echt een super knappe man waar ik wel even een paar keer naar omkeek.quote:
Denk je nu nog steeds aan hem?quote:Op donderdag 10 december 2009 22:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, hehe. Maar ik zag vandaag echt een super knappe man waar ik wel even een paar keer naar omkeek.Hij was wel 35 of zo, maar goed.
Beetjequote:Op donderdag 10 december 2009 22:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Denk je nu nog steeds aan hem?
Ik ben wel verliefd ()
quote:Op donderdag 10 december 2009 22:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
]
te veel gegeten
nee, je wilde toch geen topics meer openen, vandaar
Dan moet ie wel erg knap zijn. Keek ie terug?quote:Op donderdag 10 december 2009 22:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
BeetjeMaar morgen is het vast weer over.
Op wie ben jij verliefd?
dat mag toch altijdquote:Op donderdag 10 december 2009 22:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..].
Wel als ik leuke TT's mag verzinnen.
Ik keek zo dat hij niet zag dat ik keek.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dan moet ie wel erg knap zijn. Keek ie terug?![]()
Nja, tis geen verliefdheid, zo kan ik het niet noemen. Interesse waar ik niets mee kan en wil doen.
lekker voor jequote:Op donderdag 10 december 2009 22:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Niet van die stomme IHVK, die waardeert mijn TT's niet.
Is het niet voorspelbaar? Ik wil niets voor het huwelijk en dan bedoel ik niet eens lichamelijk, maar praten liever ook niet. En al zou ik er iets mee willen doen, kan toch niet.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik keek zo dat hij niet zag dat ik keek.
Waarom kun je er dan niks mee? Vertel vertel.
Dude, dat woord zocht ik laatst.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje wispelturig (mooi woord), niet?
Heb je het kunnen vinden?quote:Op donderdag 10 december 2009 22:17 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dude, dat woord zocht ik laatst.
Nee ik ben niet verliefd, het was gewoon een mooie man.
Ehm oke, en over een paar jaar? Neem je dan wel een vriend of wil je met iemand trouwen waar je nog nooit een goed gesprek mee hebt gevoerd?quote:Op donderdag 10 december 2009 22:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Is het niet voorspelbaar? Ik wil niets voor het huwelijk en dan bedoel ik niet eens lichamelijk, maar praten liever ook niet. En al zou ik er iets mee willen doen, kan toch niet.
Jij gluurder![]()
wil wel eerst een gesprek voeren hahaquote:Op donderdag 10 december 2009 22:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ehm oke, en over een paar jaar? Neem je dan wel een vriend of wil je met iemand trouwen waar je nog nooit een goed gesprek mee hebt gevoerd?
Die van mij gaan waarschijnlijk over 5 jaar.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
Bortecinem en IHVK, denken jullie ouders eraan om terug te keren naar Turkije? Later, over 10 jaar ofzo.
Ga jij ook? M'n ouders begonnen er vandaag over, maar weet niet wanneer ze willen gaan.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Die van mij gaan waarschijnlijk over 5 jaar.
Ben jij al 35 dan?quote:Op donderdag 10 december 2009 22:21 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Sorry, maar ik niet op jou.
Neuhj.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:21 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ga jij ook? M'n ouders begonnen er vandaag over, maar weet niet wanneer ze willen gaan.
Dude, I was serial!!quote:Op donderdag 10 december 2009 22:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Niet zo sarcastisch zijn, jij.
Wat moet ik daar doen? Ik heb mijn leven hier, misschien over 10 jaar of zo, maar nu nog niet.quote:
Oh, die ken ik nietquote:Op donderdag 10 december 2009 22:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja SERIAL! Is van southpark.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |