abonnement Unibet Coolblue
pi_75614102
quote:
Op maandag 14 december 2009 14:59 schreef VeraMadalief het volgende:
Hallo iedereen!

Ondertussen is het mij ook gelukt om me te registreren! Zelf ben ik vier maanden op Madagascar geweest waarvan vier bij de stichting Madalief (dat is dus inderdaad geen blonde rechtenstudente). Wanneer er vragen (over de stichting) zijn hoop ik ze te kunnen beantwoorden!
Ah, Vera! Het is gelukt! Leuk!

Wat heeft op jou nou de meeste indruk gemaakt in Madagascar?
En hoe ben je er eigenlij op gekomen om 4 maanden vrijwilligerswerk voor Madalief te gaan doen?
pi_75614347
quote:
Op maandag 14 december 2009 15:05 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Ah, Vera! Het is gelukt! Leuk!

Wat heeft op jou nou de meeste indruk gemaakt in Madagascar?
En hoe ben je er eigenlij op gekomen om 4 maanden vrijwilligerswerk voor Madalief te gaan doen?
Zonder twijfel de mensen! In eerste instantie dacht ik dat de cultuur van daar ver van die van ons (of in ieder geval de mijne) zou afstaan. Madagascar als vreemd ver land.. maar qua omgangsvormen ed heb ik mij daar erg thuis gevoeld.
Verder wilde ik altijd al heel graag een keer naar Madagascar, het land heeft me altijd geintrigeerd, waarschijnlijk juist ook omdat je er nooit zoveel over hoor(d)e..
www.madalief.nl
pi_75614800
quote:
Op maandag 14 december 2009 15:12 schreef VeraMadalief het volgende:

[..]

Zonder twijfel de mensen! In eerste instantie dacht ik dat de cultuur van daar ver van die van ons (of in ieder geval de mijne) zou afstaan. Madagascar als vreemd ver land.. maar qua omgangsvormen ed heb ik mij daar erg thuis gevoeld.
Verder wilde ik altijd al heel graag een keer naar Madagascar, het land heeft me altijd geintrigeerd, waarschijnlijk juist ook omdat je er nooit zoveel over hoor(d)e..
Heel erg herkenbaar allemaal.
De mensen zijn zo lief en vriendelijk. Ik ben 1 keer "opgelicht" met een kaartje voor de taxi brouse voor 10.000 ariary (toch wel bijna 3,50 euro) en iedereen die zag dat er niets van mijn kaartje klopte was echt onwijs geshockeerd en vond het echt heel erg voor mij. Maar ook echt oprecht heel erg.

Wat zou Madalief het liefste willen doen als we een berg geld binnen halen?
Natuurlijk geen idee op dit moment hoeveel het gaat worden in totaal, maar stel dat we 1000 euro ophalen, wat zouden jullie daar mee doen?
pi_75615463
quote:
Op maandag 14 december 2009 15:02 schreef Liejannuh het volgende:

Banken werken helaas niet realtime.
Banken schrijven wel realtime af. Waarom het verwerken van een overschrijving aan de bijschrijfkant niet realtime kan, snap ik dan niet. Zal er wel mee te maken hebben dat banken ook geld willen verdienen.
pi_75615532
quote:
Op maandag 14 december 2009 15:45 schreef Light het volgende:

[..]

Banken schrijven wel realtime af. Waarom het verwerken van een overschrijving aan de bijschrijfkant niet realtime kan, snap ik dan niet. Zal er wel mee te maken hebben dat banken ook geld willen verdienen.
Dat bedoelde ik. Gelukkig weet ik ook niets van banken.

Owja, vanavond naar Fok!Radio luisteren.
pi_75615549
quote:
Op maandag 14 december 2009 15:25 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Heel erg herkenbaar allemaal.
De mensen zijn zo lief en vriendelijk. Ik ben 1 keer "opgelicht" met een kaartje voor de taxi brouse voor 10.000 ariary (toch wel bijna 3,50 euro) en iedereen die zag dat er niets van mijn kaartje klopte was echt onwijs geshockeerd en vond het echt heel erg voor mij. Maar ook echt oprecht heel erg.

Wat zou Madalief het liefste willen doen als we een berg geld binnen halen?
Natuurlijk geen idee op dit moment hoeveel het gaat worden in totaal, maar stel dat we 1000 euro ophalen, wat zouden jullie daar mee doen?
Wanneer er een groot bedrag opgehaald wordt zou het bijvoorbeeld mogelijk zijn om alle kinderen (kerst-)vakantie te laten vieren in het nieuwe guesthouse wat nu gebouwd wordt in een plaats verderop. Dit guesthouse wordt gebouwd zodat een aantal kinderen en vrouwen daar kunnen gaan werken en ook zelf geld genereren. Het verblijf daar kost dus niets maar het vervoer erheen met bus is wel redelijk kostbaar.
Verder worden vrijwel alle uitgaven die gedaan worden eerst overlegd met Honorine, zij is de persoon die daar ongeveer alles regelt. Zij heeft dan ook het beste zicht op alles en via Remi kunnen we haar dus ook vragen wat zij denkt dat het meest nodig is, danwel wat het leukst is voor de kinderen.
www.madalief.nl
pi_75616047
Madalief zou idd niet zonder Honorine kunnen.
Ik heb Remi net een mail gestuurd met de vraag wat ze zouden doen met 1000 euro, dus ik ben heel erg benieuwd!
pi_75616481
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:02 schreef Liejannuh het volgende:
Madalief zou idd niet zonder Honorine kunnen.
Ik heb Remi net een mail gestuurd met de vraag wat ze zouden doen met 1000 euro, dus ik ben heel erg benieuwd!
Ja, jij bent natuurlijk al goed op de hoogte van al het reilen en zeilen daar! Goed dat je Remi al gemaild hebt, zij zit toch het dichts bij 'het vuur' en heeft daardoor ook beter zicht op een mogelijke bestemming voor het geld!
www.madalief.nl
pi_75618040
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:16 schreef VeraMadalief het volgende:
[..]
Ja, jij bent natuurlijk al goed op de hoogte van al het reilen en zeilen daar! Goed dat je Remi al gemaild hebt, zij zit toch het dichts bij 'het vuur' en heeft daardoor ook beter zicht op een mogelijke bestemming voor het geld!
Nouja, een bezoek aan het kindertehuis, een paar gesprekken met Remi en wat sms'jes is wel iets anders dan daar 4 maanden rondlopen.

Nog meer kindjes die een toekomst verdienen!
  maandag 14 december 2009 @ 17:23:24 #167
2651 svann
night-hawk
pi_75618865
Wel raar dat jullie niet (bijna) realtime kunnen zien wat er op de rekening gestort is.
Werkt de Fortis zoveel trager dan de Postbank/ING?

Voor de leesbaarheid misschien een spatie in Fok!kerstactie? Fok! kerstactie leest wat soepeler.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_75618899
quote:
Op maandag 14 december 2009 17:23 schreef svann het volgende:
Wel raar dat jullie niet (bijna) realtime kunnen zien wat er op de rekening gestort is.
Werkt de Fortis zoveel trager dan de Postbank/ING?

Voor de leesbaarheid misschien een spatie in Fok!kerstactie? Fok! kerstactie leest wat soepeler.
ik vond m zo multi-interpetabel wel grappig fokkers/fok kerst actie
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
  maandag 14 december 2009 @ 17:35:39 #169
2651 svann
night-hawk
pi_75619332
Eens.
Maar iets dat in een oogopslag te lezen is, is ook wel praktisch in zo'n topicbrij.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  maandag 14 december 2009 @ 18:14:56 #170
269599 Lonker
Doe maar gewoon
pi_75620618
Tvp, eerst ff goed lezen
Op dinsdag 16 februari 2010 15:42 schreef Nikmans het volgende:
Lonker is echt zo'n boutuser die opeens uit het niets is gekomen en nu 600 keer per dag post :r
Op dinsdag 16 februari 2010 16:07 schreef MASD het volgende:
LONKER KANKERHAAS.
pi_75622818
Nu ook op twitter: fokvoormadalief

wachtwoord is hetzelfde als voor de mail

Zo, nu kind in bed en dan de rest bijlezen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_75626148
Vraag me altijd af of het wel goed terechtkomt. (Het geld.)
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_75626443
quote:
Op maandag 14 december 2009 20:26 schreef drumstickNL het volgende:
Vraag me altijd af of het wel goed terechtkomt. (Het geld.)
Hoeveel meer garantie kun je hebben dan dat Liejannuh er persoonlijk is geweest, en gezien heeft wat er met die beperkte middelen gebeurt?
pi_75626571
quote:
Op maandag 14 december 2009 20:33 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

Hoeveel meer garantie kun je hebben dan dat Liejannuh er persoonlijk is geweest, en gezien heeft wat er met die beperkte middelen gebeurt?
Daarom dus en ik geloof (in) de info op de www.Madalief.nl site.
  maandag 14 december 2009 @ 20:37:41 #175
269599 Lonker
Doe maar gewoon
pi_75626585
Ik neem aan dat er hier fotos komen toch ?
Op dinsdag 16 februari 2010 15:42 schreef Nikmans het volgende:
Lonker is echt zo'n boutuser die opeens uit het niets is gekomen en nu 600 keer per dag post :r
Op dinsdag 16 februari 2010 16:07 schreef MASD het volgende:
LONKER KANKERHAAS.
pi_75626613
quote:
Op maandag 14 december 2009 20:37 schreef Lonker het volgende:
Ik neem aan dat er hier fotos komen toch ?
zeker weten
pi_75627092
Mag ik even zeggen dat Liejannuh het gigantisch goed heeft gedaan op de radio? En er is al 430 euro binnen.

Wowie, we gaan echt goed man.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_75627137
quote:
Op maandag 14 december 2009 20:26 schreef drumstickNL het volgende:
Vraag me altijd af of het wel goed terechtkomt. (Het geld.)
Het is ook leuk dat hun eigen site goed wordt bijgehouden, dus ook voor de langere termijn is het te zien. En we gaan gewoon vragen of ze de rapportcijfers van de kindjes die naar school gaan kunnen mailen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  maandag 14 december 2009 @ 20:50:37 #179
269599 Lonker
Doe maar gewoon
pi_75627205
quote:
Op maandag 14 december 2009 20:49 schreef YPPY het volgende:

[..]

Het is ook leuk dat hun eigen site goed wordt bijgehouden, dus ook voor de langere termijn is het te zien. En we gaan gewoon vragen of ze de rapportcijfers van de kindjes die naar school gaan kunnen mailen.
Je hebt trouwens nog een sinterklaas avatar...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 16 februari 2010 15:42 schreef Nikmans het volgende:
Lonker is echt zo'n boutuser die opeens uit het niets is gekomen en nu 600 keer per dag post :r
Op dinsdag 16 februari 2010 16:07 schreef MASD het volgende:
LONKER KANKERHAAS.
pi_75627537
quote:
Op maandag 14 december 2009 20:50 schreef Lonker het volgende:

[..]

Je hebt trouwens nog een sinterklaas avatar...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wacht tot iemand een Madalief icoontje maakt, dan ga ik wisselen
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_75627636
quote:
Op maandag 14 december 2009 20:57 schreef YPPY het volgende:

[..]

Ik wacht tot iemand een Madalief icoontje maakt, dan ga ik wisselen
ik ook
pi_75627989
quote:
Op maandag 14 december 2009 20:59 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

ik ook
Ik ook!

Er is geld binnen van Isabeau, UIO_AMS, Light, Svann, Reya, Levitation, Troel en Libris!
431 euro, ik word er helemaal blij van!
pi_75628217
ik heb achter nog eens nagevraag of fok nog aan tagjes/naamsveranderingsacties ed doet, en of dat geld dan naar SR gaat of naar deze actie of dat de user zelf kan kiezen, of dat er niks aan gedaan wordt

ik hoop dat het gedaan wordt en dat het naar deze actie kan, dan koop ik mn tagje weer terug
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
  maandag 14 december 2009 @ 21:14:34 #184
159761 Arn0
Abbey Road
pi_75628397
quote:
Op maandag 14 december 2009 20:57 schreef YPPY het volgende:

[..]

Ik wacht tot iemand een Madalief icoontje maakt, dan ga ik wisselen
Zoiets?
By hook or by crook, I'll be last in this book.
pi_75628523
quote:
Op maandag 14 december 2009 21:11 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb achter nog eens nagevraag of fok nog aan tagjes/naamsveranderingsacties ed doet, en of dat geld dan naar SR gaat of naar deze actie of dat de user zelf kan kiezen, of dat er niks aan gedaan wordt

ik hoop dat het gedaan wordt en dat het naar deze actie kan, dan koop ik mn tagje weer terug
iteejer heeft gezegd dat we tagjes en kleurtjes oid krijgen. En iteejer is natuurlijk heel slim en goed en belangrijk en knap en leuk en goed.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_75628576
quote:
Op maandag 14 december 2009 21:16 schreef YPPY het volgende:

[..]

iteejer heeft gezegd dat we tagjes en kleurtjes oid krijgen. En iteejer is natuurlijk heel slim en goed en belangrijk en knap en leuk en goed.
en liev
  maandag 14 december 2009 @ 21:19:16 #187
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_75628660
tvp voor straks nalezen
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_75628663
Arn0, je bent goed!
quote:
Op maandag 14 december 2009 21:17 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

en liev
Als ik dat zeg, krijg ik ruzie met yvonne.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_75628838
quote:
Op maandag 14 december 2009 20:26 schreef drumstickNL het volgende:
Vraag me altijd af of het wel goed terechtkomt. (Het geld.)
Ja. Daar kun je absoluut van uit gaan. Madalief is een erkend goed doel en heeft ook een jaarverslag e.d.. Verder heb ik Honorine, de Malagasy dame die het kindertehuis runt (Remi is meer op de achtergrond aanwezig), de administratie zien bijhouden in een schrift, dus daar wordt echt heel veel aandacht aan besteed.

En daarnaast kunnen we natuurlijk om allerlei updates vragen. VeraMadalief is per januari de penningmeester van de stichting, dus ik denk dat die voldoende vragen kan beantwoorden over de besteding van het geld. Ze moet zich vast nog even goed inlezen in het hele financiele gebeuren van de stichting, maar ik ben er van overtuigd dat het allemaal goed terecht komt.

Sowieso heb ik de Malagasy mensen als ontzettend eerlijk en oprecht ervaren. Kijk maar naar hoe de mensen reageerden op mijn taxi-brousse kaartje wat niet klopte. Ze vonden het echt heel erg voor me.
Heel anders dan bijv. in India. Daar is ooit mijn camera gejat en daar werd heel lacherig op gereageerd door de politie agenten. De hadden een "ach, dan koop je toch een nieuwe, jij hebt toch geld genoeg"-houding.
pi_75628947
quote:
Op maandag 14 december 2009 21:16 schreef YPPY het volgende:

[..]

iteejer heeft gezegd dat we tagjes en kleurtjes oid krijgen. En iteejer is natuurlijk heel slim en goed en belangrijk en knap en leuk en goed.
heb je n quote oid ?
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
  maandag 14 december 2009 @ 21:29:12 #191
2651 svann
night-hawk
pi_75629151
quote:
Op maandag 14 december 2009 21:14 schreef Arn0 het volgende:
Zoiets?
Kun je die in allemaal verschillende kleuren maken?
Dan houden we de users nog een beetje uit elkaar!
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_75629195
quote:
Op maandag 14 december 2009 21:29 schreef svann het volgende:

[..]

Kun je die in allemaal verschillende kleuren maken?
Dan houden we de users nog een beetje uit elkaar!
united we stand
  maandag 14 december 2009 @ 21:30:11 #193
159761 Arn0
Abbey Road
pi_75629209
quote:
Op maandag 14 december 2009 21:29 schreef svann het volgende:

[..]

Kun je die in allemaal verschillende kleuren maken?
Dan houden we de users nog een beetje uit elkaar!
Hmm ja, dat moet wel lukken. Ik had gewoon de oorspronkelijke kleur van het logo genomen. Maar zeg maar welke kleur je prefereert
By hook or by crook, I'll be last in this book.
  maandag 14 december 2009 @ 21:36:30 #194
2651 svann
night-hawk
pi_75629495
quote:
Op maandag 14 december 2009 21:30 schreef Arn0 het volgende:
Hmm ja, dat moet wel lukken. Ik had gewoon de oorspronkelijke kleur van het logo genomen. Maar zeg maar welke kleur je prefereert
Ik prefereer voor anderen een heel scala aan kleuren, zodat ik de users nog in een oogopslag uit elkaar kan houden.
Nu moet ik usernames gaan lezen.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_75629596
quote:
Op maandag 14 december 2009 21:36 schreef svann het volgende:

[..]

Ik prefereer voor anderen een heel scala aan kleuren, zodat ik de users nog in een oogopslag uit elkaar kan houden.
Nu moet ik usernames gaan lezen.
Dan vinden we je nog wel lief hoor.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  maandag 14 december 2009 @ 21:39:24 #196
159761 Arn0
Abbey Road
pi_75629624
Nuja, als er iemand een andere kleur wilt zal die persoon het wel zeggen.. Geen probleem iig, duurt een paar minuutjes om te maken.
By hook or by crook, I'll be last in this book.
  maandag 14 december 2009 @ 21:55:36 #197
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_75630395
.
heeft de hoop dat het allemaal stiekum toch nog goed komt...
Fotoboek
pi_75631046
quote:
Op maandag 14 december 2009 21:25 schreef swarmahoer het volgende:

[..]

heb je n quote oid ?
Ergens in een mail van vorige week. Maar ik ben net bezig met de FA's, A's en PR een mail te sturen en dan maar hopen dat er op gereageerd wordt.
pi_75631221
quote:
Op maandag 14 december 2009 22:08 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Ergens in een mail van vorige week. Maar ik ben net bezig met de FA's, A's en PR een mail te sturen en dan maar hopen dat er op gereageerd wordt.
ok prima merken het vanzelf
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
  maandag 14 december 2009 @ 22:47:56 #200
269599 Lonker
Doe maar gewoon
pi_75632955
ik heb gelezen...mmaar ik zie het rekening nummer niet Zal vast aan mij liggen
Op dinsdag 16 februari 2010 15:42 schreef Nikmans het volgende:
Lonker is echt zo'n boutuser die opeens uit het niets is gekomen en nu 600 keer per dag post :r
Op dinsdag 16 februari 2010 16:07 schreef MASD het volgende:
LONKER KANKERHAAS.
pi_75632994
quote:
Op maandag 14 december 2009 22:47 schreef Lonker het volgende:
ik heb gelezen...mmaar ik zie het rekening nummer niet Zal vast aan mij liggen
Er staat in de OP dat je moet mailen voor de rekeninggegevens.
pi_75633008
quote:
Op maandag 14 december 2009 22:47 schreef Lonker het volgende:
ik heb gelezen...mmaar ik zie het rekening nummer niet Zal vast aan mij liggen
Dat krijg je als je mailt, maar omdat jij het bent, zal ik je een PM sturen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_75633772
quote:
Op maandag 14 december 2009 20:26 schreef drumstickNL het volgende:
Vraag me altijd af of het wel goed terechtkomt. (Het geld.)
Bij grote instanties waar mensen wel gul aan geven komt een groot deel van het geld niet terecht waar jij wil dat het terecht zou komen. Ik ken iemand die voor een hulporganisatie met naam heeft gewerkt en die zei dat er gigantisch veel geld werd verspild. En niet aan het goede doel.

Ik vertrouw veel meer op Liejannuh en een gericht doel voor het geld waarbij je weet wat er mee gaat gebeuren. Aan zoiets geef ik liever dan aan een 'bekende organisatie' waarbij de directie een paar ton per jaar moet verdienen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 14 december 2009 @ 23:05:19 #204
269599 Lonker
Doe maar gewoon
pi_75633827
Gratis promotie voor jullie
[GRATIS][Winnaars][XBOX360 GAMES]
Op dinsdag 16 februari 2010 15:42 schreef Nikmans het volgende:
Lonker is echt zo'n boutuser die opeens uit het niets is gekomen en nu 600 keer per dag post :r
Op dinsdag 16 februari 2010 16:07 schreef MASD het volgende:
LONKER KANKERHAAS.
  maandag 14 december 2009 @ 23:28:10 #205
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_75634843
Mijn (jaja, brakke) poging tot een collage van wat foto's uit de OP:



En dat moet veel beter kunnen voor in de volgende OP, dus leef je uit als jij wél wat kan met Photoshop
  dinsdag 15 december 2009 @ 00:02:30 #206
269599 Lonker
Doe maar gewoon
pi_75636238
Net 30 euro gestort ( 1 minuut geleden)
Op dinsdag 16 februari 2010 15:42 schreef Nikmans het volgende:
Lonker is echt zo'n boutuser die opeens uit het niets is gekomen en nu 600 keer per dag post :r
Op dinsdag 16 februari 2010 16:07 schreef MASD het volgende:
LONKER KANKERHAAS.
  dinsdag 15 december 2009 @ 00:25:00 #207
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_75636924
Mooi initiatief, zit zelf wat krap, dus wat is de minimum donatie?
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
  dinsdag 15 december 2009 @ 00:33:51 #208
159761 Arn0
Abbey Road
pi_75637160
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 00:25 schreef hierissieweer het volgende:
Mooi initiatief, zit zelf wat krap, dus wat is de minimum donatie?
quote:
Op zondag 13 december 2009 13:34 schreef YPPY het volgende:

[..]

Zullen we afspraken 12 cent? Dat is een maand lang dokterskosten voor 1 persoon. Of 40 cent voor een tandenborstel, moet te doen zijn toch?

Verder is het leuke van deze actie (vind ik dan) dat je voor heel weinig geld daar al heel veel hebt. Dus ook met kleine bedragen zijn ze ontzettend blij.
By hook or by crook, I'll be last in this book.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')