Nee! Nog steeds niet!quote:
Er staat tot nu toe 431,98 op de rekening, maar er is nog een berg onderweg.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Is er al veel geld opgehaald?
Ook maar ff mailtje gestuurd
Omdat niet iedereen mijn achternaam en woonplaats hoeft te weten.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:38 schreef Arn0 het volgende:
Mag ik overigens vragen waarom je het rekeningnummer niet in het topic zelf zet?
Hmm, is je rekeningnummer niet voldoende dan? Bij naam kan toch zoiets als Fok Kerst actie ingevuld worden bijvoorbeeld en woonplaats vul ik zelf ook niet altijd in.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:50 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Omdat niet iedereen mijn achternaam en woonplaats hoeft te weten.
En omdat ik graag geloof dat ik nog enigszins anoniem kan zijn.
Geen idee of dat kan. Volgens mij moet je een naam en woonplaats invullen. Tenminste dat denk ik.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:52 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Hmm, is je rekeningnummer niet voldoende dan? Bij naam kan toch zoiets als Fok Kerst actie ingevuld worden bijvoorbeeld en woonplaats vul ik zelf ook niet altijd in.
verder heb ik er ook geen verstand van
Je zou dan een aparte rekening op die naam moeten openen en daar zijn ook weer kosten aan verbonden. En dat willen we juist nietquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:52 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Hmm, is je rekeningnummer niet voldoende dan? Bij naam kan toch zoiets als Fok Kerst actie ingevuld worden bijvoorbeeld en woonplaats vul ik zelf ook niet altijd in.
verder heb ik er ook geen verstand van
Mijn ideequote:Op maandag 14 december 2009 23:05 schreef Lonker het volgende:
Gratis promotie voor jullie![]()
[GRATIS][Winnaars][XBOX360 GAMES]
En er is natuurlijk al een rekening van de stichting Madalief, alleen hebben we het ervoor gekozen om zelf het geld in te zamelen en daarna over te maken naar Madalief. Gewoon omdat het leuk is om te zien wat we met z'n allen bij elkaar weten te brengen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je zou dan een aparte rekening op die naam moeten openen en daar zijn ook weer kosten aan verbonden. En dat willen we juist niet
Maar als je naar iemand geld overschrijft, is het enige noodzakelijke toch een correct rekeningnummer? Als je een verkeerde naam invult zal het geld alsnog aankomen lijkt mequote:Op dinsdag 15 december 2009 15:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je zou dan een aparte rekening op die naam moeten openen en daar zijn ook weer kosten aan verbonden. En dat willen we juist niet
Theoretisch zou dat ook goed moeten gaan ja. Al loop je dan wel het risico dat je bank zegt van "betaling niet geaccepteerd, onvolledig ingevuld" en daar kan veel tijd overheen gaan (tenzij met internetbankieren).quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:01 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Maar als je naar iemand geld overschrijft, is het enige noodzakelijke toch een correct rekeningnummer? Als je een verkeerde naam invult zal het geld alsnog aankomen lijkt meOf zit ik fout?
Hmm oké. Op zich maakt het niet veel uit, maar een rekeningnummer in de OP zelf spoort misschien meer mensen aan dan dat ze zelf een mail moeten sturen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Theoretisch zou dat ook goed moeten gaan ja. Al loop je dan wel het risico dat je bank zegt van "betaling niet geaccepteerd, onvolledig ingevuld" en daar kan veel tijd overheen gaan (tenzij met internetbankieren).
Hey dat is dus wel heel erg handigquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:07 schreef Lonker het volgende:
Bij de ing verbeterd hij het automatisch. Hij zegt dan : '' Rekeningnummer 1234567890 staat bij ons bekend onder naam Piet smeets ipv Jan smeets.
Als je snapt wat ik bedoel
Maar doet de ING dat alleen voor ING rekeningen of voor alle bankrekeningen?quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hey dat is dus wel heel erg handig
dan weet je al dat er iets niet goed zit, voordat je de opdracht definitief zou verzenden
Wij doen het met de asielactie ook altijd zo, laatste actie bracht 7500 euro.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:06 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Hmm oké. Op zich maakt het niet veel uit, maar een rekeningnummer in de OP zelf spoort misschien meer mensen aan dan dat ze zelf een mail moeten sturen.
Maar we kunnen het riscio beter niet nemen idd
uhh... zit je bij de ing ? Want die van jullie deed ik eerst ook fout omdat ik 3 nummers vergeten was..quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:10 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Maar doet de ING dat alleen voor ING rekeningen of voor alle bankrekeningen?
Het geld gaat naar een Fortis rekening.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:20 schreef Lonker het volgende:
[..]
uhh... zit je bij de ing ? Want die van jullie deed ik eerst ook fout omdat ik 3 nummers vergeten was..![]()
En toen zeiden ze : Deze rekening is bekend onder de naam van Piet jacbos....en toen dacht ik huh, dat klopt niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |