quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:06 schreef Loqi het volgende:
Fluweel op m'n vingers![]()
Essence Rock it Baby met Essie matte about you
Het lijkt blauw op de foto maar het is heel mooi diep paars
[ afbeelding ]
Hij is ook nog opquote:Op zaterdag 12 december 2009 11:07 schreef Mirjam het volgende:
[..]
aah
hij was wel mooi hoor
en nogmaals bedankt voor het proefje avoplex handcreme, erg lief![]()
Oh. Hm. Dan weet ik het niet. Maar ik weet wel dat ik er wel last van heb als ik het op heb gedaan onder nagellakquote:Op zaterdag 12 december 2009 14:47 schreef NoralyZ het volgende:
[..]
Ik heb ook die basecoat+ridgefiller van de hema maar ik heb daar helemaal geen last van!
Ik ben zoooo benieuwdquote:Op zaterdag 12 december 2009 16:12 schreef Mirjam het volgende:
K heb de tips ter hwrte genomen en acryl laten zettenzit nu op mn ipod, dus later fotos
Ooooh :-O spannend, ben heel nieuwsgierig! Leuk hoorquote:Op zaterdag 12 december 2009 16:12 schreef Mirjam het volgende:
K heb de tips ter hwrte genomen en acryl laten zettenzit nu op mn ipod, dus later fotos
Het is een mooi kleurtje, ook een beetje rozerood in maar dat zie je alleen niet door de flitsquote:Op zaterdag 12 december 2009 16:48 schreef Nieners het volgende:
Toffe bestelling! Ik zat eerst over Delight te denken, nu toch wel een beetje spijt.
Net een glitterlakje gekocht, zo opdoen!
quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:18 schreef PeRi het volgende:
Hmmm tijdje terug had ik het ook maar nu weet ik zeker wat de boosdoener is; Hema ridgefiller + basecoat maakt je nagels oranje.
Kan je van niet de kunstof handschoenen aandoen? Of mag dat niet tijdens je werk?quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:16 schreef Kleintje19 het volgende:
me nagels werden eindelijk weer lang! maar heb eergisteren en gisteren in de afwas gewerkt en werk ook dagelijks in de schoonmaak en dus gisteren scheurde er 1tje zo vreselijknu is dat weer een stompie
Alle nagels of alleen op de pinken?quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:12 schreef Mirjam het volgende:
quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:06 schreef Loqi het volgende:
Fluweel op m'n vingers![]()
Essence Rock it Baby met Essie matte about you
Het lijkt blauw op de foto maar het is heel mooi diep paars
[ afbeelding ]
hey dat ziet er wel geinig uitquote:Op zaterdag 12 december 2009 21:21 schreef snakelady het volgende:
Peri, gaaf zeg!
Lindytje, prachtige nagels, ik vind de casuelle blauw-achtig metalllic ook erg gaaf.
tliciouz , leuk!!!
Weer eentje van mij, was even aan het oefenen voor kerstnagels.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:23 schreef Mirjam het volgende:
ja, het duurde ff, maar dan heb je ook wat
allereerst de neppers kunstnagels:
[ afbeelding ]
Jaja, daar moet je nu dus voor oppassen.quote:
laten doen in een chinese salon voor een speciale prijs, 25 euro
helaas wilde ik niet lang daarna een stoel pakken, gleed met m'n duim er vanaf op zo'n manier dat normaal gesproken je nagel dubbelklapt, dat ging nu natuurlijk niet
wel veel pijn (nog steeds)
geen schade
Ziet er netjes uit, al hou ik ook niet zo van dat heeeeeel witte. Heb je ook een foto vanaf de zijkant van je nagels, zodat je de bolling kan zien?quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:23 schreef Mirjam het volgende:
ja, het duurde ff, maar dan heb je ook wat
allereerst de nepperds:
[ afbeelding ]
laten doen in een chinese salon voor een speciale prijs, 25 euro
helaas wilde ik niet lang daarna een stoel pakken, gleed met m'n duim er vanaf op zo'n manier dat normaal gesproken je nagel dubbelklapt, dat ging nu natuurlijk niet
wel veel pijn (nog steeds)
geen schade
en toen ik thuiskwam bleek dat de postbode m'n pakketje door de de brievenbus had gefrummeld
dus: nieuwe lakjes
[ afbeelding ]
ORLY bonder, OP DS original (), you don't know jaquesn suede, preppy pink, dorothy who, medaillon, side saddle, nail tek foundation 2 (die ik voorlopig niet nodig ga hebben kennelijk
) en creative stickey basecoat
Oeh die vind ik echt mooiquote:Op zaterdag 12 december 2009 21:56 schreef Lindytje het volgende:
@Mirjam: netjes!! En tof pakketje, dat tweede lakje viel me meteen op, geweldig![]()
@Snakelady, dankje! En toffe kerstnageltjes!
Mijn nagels nu:
[ afbeelding ]
Welke glitterlak is dat?quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:17 schreef Nieners het volgende:
[ afbeelding ]
M'n duim lijkt heel raar hierop maar achja... geeft een idee!
De kleur is irl gewoon donkerpaars.
Dit dus,het ziet er netjes uit maar ga een laagje over je eigen nagels sparen da's gewoon het mooist.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:01 schreef Oblivion het volgende:
Nagelstylistes nemen vaak rechte nagels voor mensen die hele korte nagels hebben, en dan lijkt het net of ze naar boven wijzen... beter konden ze een tip nemen die naar beneden wijst.
Maar goed, ze zien er heel niet slecht uit en als je ze een beetje bijhoudt, worden ze alleen maar mooier.![]()
Dit is de kunst, de kunst is om nu een laagje over je eigen nagels te gaan sparen.
En dan zie je je eigen vorm, die gewoon bij je past.![]()
En mooie kleur, mirjam.
Laten opvullen en netjes dat gedeelte wat opgevuld is eraf laten vijlen (korter dus).quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:28 schreef Mirjam het volgende:
hoe spaar ik 'n laagje over m'n eigen nagels?
gewoon steeds laten opvullen en bijknippen ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |