abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 10 december 2009 @ 20:36:44 #1
3185 Adelante
To let it go now
pi_75495352
Vorig topic: Nespresso, what else? Deel 5

Nespresso lanceert dit jaar 3 nieuwe Variations-smaken: Peperkoek, Abrikoos en Kastanjecrème! Feestelijke smaken om van te genieten tijdens de koude winterdagen...

Smaken en geuren kunnen beelden en herinneringen bij mensen oproepen. Om de smaak terug te halen die bij deze vergeten momenten hoort, heeft Nespresso haar Grand Cru Livanto verrijkt met een aantal natuurlijke aroma's: de Nespresso Variations. Dit jaar komen er opnieuw 3 nieuwe smaken op de markt: peperkoek, abrikoos en kastanjecrème!

Peperkoek

De aromatische toetsen van peperkoek, sinaasappelschil, kaneel, honing en koekjes smelten samen met de Grand Cru Livanto. In tal van opzichten een rijke koffie, die herinneringen oproept aan kinderjaren en feestgebak. De Peperkoek variëteit wordt aangeboden in een donkerbruine gestreepte capsule, perfect passend bij het karakter van de koffie.

Abrikoos

De frisheid en de zachtheid van zonovergoten abrikozen geven de Grand Cru Livanto een verfrissend karakter en een zachte smaak. Een perfecte combinatie die in hartje winter de zon laat schijnen... Deze variëteit is verpakt in een zachtoranje capsule.

Kastanjecrème

De smaakvolle aroma's van kastanjecrème omgeven de zachte accenten van de Grand Cru Livanto. Een koffie die perfect past bij de geuren en kleuren van de herfst. De Kastanjecrème variëteit wordt aangeboden in een toepasselijke kastanjebruine capsule.

De koffie hebben een intensiteit van 6 op de Nespresso schaal en kunnen het beste worden gedronken uit een espressokopje. De Variations en kopjes zijn vanaf 1 december in een beperkte oplage verkrijgbaar in de Boutiques van Nespresso of te bestellen via de Nespresso Club online.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_75495719
De laatste post in het vorige topic was van mijn hand, ik kopieer hem even in de hoop eerder een reactie te krijgen

Sinds afgelopen week ook een Nespresso apparaat (de Cube, gekocht via onedayfly). Werkelijk de beste aankoop van de maand. Wat een zalige koffie komt eruit!

De kastanje smaak is onverwacht erg lekker. De peperkoek vind ik tegenvallen. Zelfs de decafe smaakjes vind ik erg lekker! Iets wat ik bij normale koffie echt niet trek

Is er trouwens een 50 euro cashback actie? Toen ik hem bestelde op onedayfly was hier sprake van. Je moet een coupon opsturen enzo. Linkje stond destijds in dat topic maar dat kan ik nergens terugvinden. Iemand die de URL heeft van deze coupon?

En is het goed voor de machine om bronwater (uit de fles) te gebruiken. Dit scheelt kalkaanslag en ik heb mijn Nespresso niet op het aanrecht staan en er is niet direct een kraan in de buurt. Het vullen van water vanuit een fles is dus gemakkelijker. Je hoort alleen wel eens dat apparaten dit niet leuk vinden. Kan dit kwaad bij de Cube?
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 10 december 2009 @ 20:48:58 #3
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_75495818
Geen idee of bronwater slecht is, maar anders vul je die fles toch met kraanwater?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_75498323
Takketak this is the link

https://secure1.nespresso.com/precom/sima/selector.php?pays=nl&lang=nl

Je moet aardig wat invullen via internet en daarna gegevens opsturen inclusief je ban nummer.

Overigens vandaag weer wat meegemaakt. Ik koop nu eens volle melk Campina in een plastic fles en stop deze in de aero. Ging ineens dat rode lampje flikkeren. Daarna de halve volle melk erin gestopt van de Aldi, doet ie het weer perfect.

Volgens Nespresso (maar weer eens gebeld) maakt het niet zoveel uit welke melk je gebruikt. Magere, halfvolle, volle of zelfs Soja melk. Hoe voller de melk is hoe meer ie gaat schuimen dat wel zei ze. In mijn geval was de melk waarschijnlijk niet koud genoeg. Kwam net uit de supermarkt, zou dus kunnen kloppen.

Nog iets over die druk. Ik heb lang gesproken met dit keer een zeer vriendelijke Nederlandse mevrouw en zij zei echt dat de Espresso cupjes uitsluitend gebruikt mogen worden via knop 1 en de Lungo's op knop 2. Wil je toch een grotere knop dat is het beter dat je 2 x op de espressoknop drukt dan op de Lungo knop. Ook zei beweerde dat bij onjuist gebruik de reparatie ten koste van de klant zal komen. Het is echt te zien zei ze. Ik heb haar nog wel even verteld dat ze dit beter goed kunnen vermelden in het boekje want daar lees je niks over.
  donderdag 10 december 2009 @ 22:13:29 #5
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_75499103
quote:
Op donderdag 10 december 2009 21:55 schreef Aqua66 het volgende:
Ik heb haar nog wel even verteld dat ze dit beter goed kunnen vermelden in het boekje want daar lees je niks over.
Ik denk dat zij het doorgeeft aan har baas zodat vervolgens het productieproces van de boekjes op de schop zal gaan.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_75501760
Hmm, die geeft 70 euro terug. Ik heb net de 50 euro coupon ingevuld via deze link.
http://public.highco-data.be/nespresso-yep09.html
pi_75501851
oke lekker koffie niks daar op tegen
maar wat er uit komt man
zoooo weinig
je kan beter 1000 keer op de knopjes drukken want dan heb je tenminste een volle bak pleur
pi_75501870
Is Duits he in Nederland wordt weer BPM berekend
pi_75505199
die duitste van 70 euro is een verlopen actie, en ik betwijfel of die ook geldig is voor benelux machine codes. in princiepe kun je elke nespresso seriecode gebruiken, behalve die van grijs import waarop ook geen nederlandse garantie zit. dus wie op wintersport gaat en daar een machine wil kopen moet ff goed navragen of die geldig zijn voor de 50euro cashback.

BPM op een nespresso, zo hard gaan ze niet
pi_75505377
ik ken een student die de cupjes bewaard op de CV verwarming, totdat ze een stuk of 6 droge cups heeft en zet van elk cupje 5ml
pi_75507155
quote:
Op donderdag 10 december 2009 23:19 schreef Takketak het volgende:
Hmm, die geeft 70 euro terug. Ik heb net de 50 euro coupon ingevuld via deze link.
http://public.highco-data.be/nespresso-yep09.html
http://public.highco-data.be/nespresso-mgm09.html voor de 70 euro korting.
pi_75507169
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 01:19 schreef bbstreams het volgende:
ik ken een student die de cupjes bewaard op de CV verwarming, totdat ze een stuk of 6 droge cups heeft en zet van elk cupje 5ml
Zet dan gewone koffie zou ik zeggen . Het is sowieso nogal decadente koffie voor een student.
ijs_beer fan!
  vrijdag 11 december 2009 @ 08:33:12 #14
271205 Dj_unkie
Industrialized
pi_75507198
TeViesePeperkoekkoffie
Stand for something or fall for anything
pi_75507210
Ik vind die 'speciale' smaakjes trouwens echt nooit lekker. Er is maar 1 special geweest die ik te doen vond, Indiannogwatmeteenpaarseverpakking.
ijs_beer fan!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 11 december 2009 @ 18:03:37 #16
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_75524774
Ik krijg net bericht dat ik een Tchibo Cafissimo mag gaan buzzen (van de Duitse buzzersite)

Ben erg benieuwd hoe zich dat verhoudt tot de Nespresso. Als het goed is komt hij morgen al binnen.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † vrijdag 11 december 2009 @ 18:07:16 #17
230491 Zith
pls tip
pi_75524866
quote:
Op donderdag 10 december 2009 20:46 schreef Takketak het volgende:
En is het goed voor de machine om bronwater (uit de fles) te gebruiken. Dit scheelt kalkaanslag en ik heb mijn Nespresso niet op het aanrecht staan en er is niet direct een kraan in de buurt. Het vullen van water vanuit een fles is dus gemakkelijker. Je hoort alleen wel eens dat apparaten dit niet leuk vinden. Kan dit kwaad bij de Cube?
Ik zou zeggen dat bronwater/mineraalwater mineralen bevatten en misschien nog wel meer dan kraanwater.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  vrijdag 11 december 2009 @ 23:43:14 #18
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_75537487
quote:
Op donderdag 10 december 2009 23:21 schreef klatblok het volgende:
oke lekker koffie niks daar op tegen
maar wat er uit komt man
zoooo weinig
je kan beter 1000 keer op de knopjes drukken want dan heb je tenminste een volle bak pleur
Hoeveelheid water is in te stellen, zoals al meermaals uitgelegd in dit topic, of in ieder geval het vorige..
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  vrijdag 11 december 2009 @ 23:47:27 #19
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_75537653
quote:
Op donderdag 10 december 2009 23:21 schreef klatblok het volgende:
oke lekker koffie niks daar op tegen
maar wat er uit komt man
zoooo weinig
je kan beter 1000 keer op de knopjes drukken want dan heb je tenminste een volle bak pleur
Je weet wel wat de essentie is van een espresso?
pi_75538398
Heb nog eigenlijk twee vragen over deze Citiz. Wanneer je de melk op gaat schuimen (ik gebruik nu houdbare melk) werkt perfect overigens, is het eerste gedeelte vaak alleen warme melk. Daarna krijg je het echte schuim uit de aero. Is dit normaal of moet je 100% schuim (dikke laag) uit de aerociinno krijgen?

Tweede vraag. Wat kun je makkelijk instellen, maar terug naar de fabriekinstellingen lukt mij nooit. Er staat in het boekje. Apparaat aanzetten. Lungo knop inhouden en vasthouden, aan en uitknop weer uitzetten en dan de Lungo knop loslaten. Dan zou alles weer op de fabrieksinstellingen staan. Maar mij lukt dat zo niet.
  zaterdag 12 december 2009 @ 16:11:39 #21
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_75551065
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 00:10 schreef Aqua66 het volgende:
Heb nog eigenlijk twee vragen over deze Citiz. Wanneer je de melk op gaat schuimen (ik gebruik nu houdbare melk) werkt perfect overigens, is het eerste gedeelte vaak alleen warme melk. Daarna krijg je het echte schuim uit de aero. Is dit normaal of moet je 100% schuim (dikke laag) uit de aerociinno krijgen?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Cappuccino
quote:
Cappuccino is een Italiaanse koffiebereiding, oorspronkelijk afkomstig uit Wenen[bron?], de koffiehoofdstad van Europa[bron?]. De koffie bestaat uit gelijke delen melkschuim, melk en espresso.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_75551496
Heb inmiddels veel filmpjes gezien. Het eerste gedeelte is de warme melk. Daarna kun je het beste gaan scheppen met een grote lepel voor het perfecte resultaat. Ik moet zeggen de cappuccino smaakt heerlijk met Nespresso!

ps ook leuk om te weten is dat espresso oorspronkelijk komt van Frankrijk!
  zaterdag 12 december 2009 @ 17:00:05 #23
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_75552428
Zat er ook geen boekje met recepten bij je Nespresso..? (deja-vu)
Ik bedoel, wij kunnen wel uit gaan leggen hoe je bijvoorbeeld een Latte Macchiato maakt, maar als het ook in het boekje staat, is het misschien een beetje.. Nutteloos..?
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_75567103
Nou zo geweldig is dat boekje niet. En zoals gezegd er staan ook nog knallende fouten in. Maar een filmpje zegt soms meer dan woorden.
pi_75587408
bronwater nimmer gebruiken bij nespresso en espressozetters, deze zitten vaak vol mineralen en andere (natuurlijke)toevoegingen, soms zelfs zoetstoffen, meer dan normaal kraanwater, die in de thermoblock en leidingen achterblijven en voor verkalking en verstopping zorgen.

aeroccino is een beetje timing, snel uitschenken zodra deze klaar is of anders paar sec. laten draaien (koud als warm weigert), en dan in je glas "setten". soms heb je zoveel schuim dat er maar weinig melkwater overblijft, maar dat is dus een handigheidje of fingerspitzengefuhl dat je na loop van tijd wel onder de knie krijgt.

wie heeft er bij de krups citiz milk ook problemen met de deksel, dat door de rubberring omhoog wipt, bij mij sluit deze niet perfect, bij volle beker wil het nog wel eens overlopen, heb alles geprobeerd vacuum draaien of een conservenblik erop zetten(werkt het beste), warme lucht zet uit, daardoor komt ie soms weer (scheef) omhoog. een hogere beker zou beter zijn geweest, klein design foutje?
pi_75611461
quote:
Op zondag 13 december 2009 19:38 schreef bbstreams het volgende:

wie heeft er bij de krups citiz milk ook problemen met de deksel, dat door de rubberring omhoog wipt, bij mij sluit deze niet perfect, bij volle beker wil het nog wel eens overlopen, heb alles geprobeerd vacuum draaien of een conservenblik erop zetten(werkt het beste), warme lucht zet uit, daardoor komt ie soms weer (scheef) omhoog. een hogere beker zou beter zijn geweest, klein design foutje?

Nog niet meegemaakt dat het overstroomde. Heb je je keurig aan het vulstreepje gehouden?

Deze Aeroccino is al hoger dan het losse model. Dat overstroomde bij mij al als ik een paar milimeter boven het streepje kwam. Kan me inderdaad wel voorstellen dat de massa in het apparaat groter wordt bij opwarming en dat de deksel dan omhoog komt. Is een natuurkundig proces.
pi_75618308
Ik heb het alleen bij de allereerste keer gehad dat ie overstroomde (zelfs op internet een keer gezien met de zilveren aerocinno). Maar ik houd me stip aan het eerste streepje. Bovendien gebruik ik nu houdbare melk. Gelukkig zijn die ook in kleine pakjes te verkrijgen.

Je hoeft de deksel niet per se erop te doen. Loopt ie niet zo snel over. Je kunt hem ook even vasthouden als ie bijna klaar is.
  maandag 14 december 2009 @ 18:07:47 #28
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_75620423
Heb net de specials ingeslagen, heb de abrikoos in de shop met melk genomen en dem die is lekker vind ik! Verrassend veel abrikoos smaak, kan me indenken als je hem niet zoet en niet met melk drinkt dat ie dan ook niet zo lekker is zeg maar. `maar ik vond hem top, ben benieuwd naar de rest test ik van de week
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_75625573
Bij de Makro zijn (na 50,- refund) de kleine krups (alu xn2125 of zwart xn2120) of de magimix m100 te koop voor 48,-. Zijn er nog significante verschillen tussen deze machines waardoor ik de ene wel en de andere niet zou moeten kopen?

En het staat er niet bij maar zou hier zo'n welkomstpakket bij zitten? (met kopje en wat cups)
  maandag 14 december 2009 @ 21:08:52 #30
3185 Adelante
To let it go now
pi_75628082
quote:
Op maandag 14 december 2009 20:14 schreef Knuffleheinz het volgende:
Bij de Makro zijn (na 50,- refund) de kleine krups (alu xn2125 of zwart xn2120) of de magimix m100 te koop voor 48,-. Zijn er nog significante verschillen tussen deze machines waardoor ik de ene wel en de andere niet zou moeten kopen?

En het staat er niet bij maar zou hier zo'n welkomstpakket bij zitten? (met kopje en wat cups)
Volgens mij is die magimix geen volautomaat en moet je dus de knop vasthouden tot je de juiste hoeveelheid water hebt
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  dinsdag 15 december 2009 @ 07:08:39 #31
87334 lekzzz
It's not easy being green
pi_75639633
tvp
Xiaomi Mi-2 16GB/JB 4.1.1
  woensdag 16 december 2009 @ 00:00:53 #32
199696 JtodaX
Dat ben ik. Jij. Ons.
pi_75672824
tvp
Ik aanvaard geen enkele aansprakelijkheid voor de inhoud van de door mij geplaatste berichten.
pi_75676176
ik deed er ook teveel in, maar er gaat soms ook zo weinig in

de citiz milk kan slechts 125ml schuimen en grofweg 215ml roeren. in een doorsnee 500ml pitcher bij een gewoon espressoapp. gaat het dubbele. verder blijft het een fantastische uitvinding, de citiz is ontworpen om je te helpen bij de bereiding van 1 zo'n glas, eerst een portie roeren en dan de rest schuimen, bijvullen is ook geen werkbare oplossing, je moet dan heel goed letten op de verhouding waar de schuimlaag begint.
quote:
VOOR 1 GLAS Bereidingstijd : 3 minuten

In de namiddag tijdens een gesprek met
goede vrienden over schilderkunst of filmkunst.


bron http://www1.nespresso.com/precom/recettes/recette4_be_nl.html

dat "gesprek" moet je dus voeren in de keuken bij de machine, want met 6 glazen sta je er een kleine 15min volgens nespresso, wat ruwweg ook wel klopt. een grotere melkbeker is dus geen overbodige luxe, zelfs volgens nespresso's eigen recept. maar misschien moet ik gewoon kleine glazen serveren, 150ml aan melk is ook overdreven veel in verhouding met 40ml espresso.

[ Bericht 2% gewijzigd door bbstreams op 16-12-2009 06:52:48 ]
pi_75712518
Waar ik nog steeds niet uit ben zijn de goede verhoudingen. Neem nu als voorbeeld een Caffe Latte blz.11 van het rode boekje. Bovenaan staat bereid je lungo met warme melk tot bovenaan het glas En dan de lungo erin doen? Loopt ie over.

ff verder wordt het ook leuk bij dezelfde tekst, verhouding 1/2 melk en 1/2 lungo. Loopt ie ook over. Kortom wazige teksten in dat rode boekje of ben ik nou zo dom?
  donderdag 17 december 2009 @ 08:52:55 #35
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_75717031
Bij mijn apparaat zat geen rood boekje dus ik heb geen idee.. Maar als ik het zo lees is men bij nespresso niet vies van het uitproberen van recepten waar veel alcohol in moet.
Durft iemand een uitspraak te doen m.b.t. de verkrijgbaarheid van de specials? Hoe lang waren deze voorgaande jaren te bestellen?
Heb eigenlijk nog geen nieuwe cupjes nodig, maar het ziet er ook niet echt naar uit dat ik de komende tijd naar de dichtsbijzijnde nespresso store toe ga.. Zit dus even in dubio... (en het feit dat, als je bestelt, je direct die verzendkosten hebt bij een kliene hoeveelheid cups maakt het er niet gemakkelijker op..)
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_75717112
quote:
Op donderdag 17 december 2009 08:52 schreef neo2000 het volgende:
(en het feit dat, als je bestelt, je direct die verzendkosten hebt bij een kliene hoeveelheid cups maakt het er niet gemakkelijker op..)
Waarom niet 200 cups bestellen? Geen verzendkosten en ze komen toch wel op.
pi_75717445
hupsakee ook ff afgelopen weekend een welkomstpakket gescoord bij de bijenkorf ideaal zeg,

weet iemand nog waar je de aerocinno los kan kopen, bij de mediamarkt iig niet
pi_75720558
Nee die dingen kun je niet los kopen. Toevallig heb ik dit gevraagd bij de Bijenkorf. Alleen wanneer ie kapot is kun je een nieuwe krijgen. Moet wel zeggen dat het allemaal heel erg in het beheer van Nespresso ligt. Dat onze Nelie Kroes daar nu eens niks aan doet.

Ps helaas nog geen antwoord op mijn vraag........
pi_75721828
die kannen kun je wel los kopen, alleen ze zijn nu stervens duur, zoiezo zijn nieuwe onderdelen erg duur, waarom is me een raadsel.

158 euroooooooooooooooo, caston kom er maar in met je kanjer
  donderdag 17 december 2009 @ 12:01:54 #40
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_75723668
quote:
Op donderdag 17 december 2009 08:56 schreef Black-Hole het volgende:

[..]

Waarom niet 200 cups bestellen? Geen verzendkosten en ze komen toch wel op.
Zal het ook wel op neerkomen..

Reden is dat ik de enige ben in het huishouden die koffie drinkt, en de cupjes een houdbaarheidsdatum hebben van ongeveer een jaar geloof ik.. En ik heb nog een aardige voorraad liggen. (laatste keer in de store meegenomen)

Ach, zal wel bestellen worden denk ik.. Maar nu weet ik nog steeds neit hoe lang de specials actie ongeveer loopt. )
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_75724646
quote:
Op donderdag 17 december 2009 10:43 schreef Aqua66 het volgende:
Nee die dingen kun je niet los kopen. Toevallig heb ik dit gevraagd bij de Bijenkorf. Alleen wanneer ie kapot is kun je een nieuwe krijgen. Moet wel zeggen dat het allemaal heel erg in het beheer van Nespresso ligt. Dat onze Nelie Kroes daar nu eens niks aan doet.
Dat lijkt er meer op dat je bijna gedwongen wordt om een nieuwe machine te kopen met 'ingebouwde' aerocinno als je losse kapot gaat
pi_75733114
quote:
Op donderdag 17 december 2009 12:28 schreef Black-Hole het volgende:

[..]

Dat lijkt er meer op dat je bijna gedwongen wordt om een nieuwe machine te kopen met 'ingebouwde' aerocinno als je losse kapot gaat
Je kan ze toch gewoon via de (vernieuwde) website bestellen. Bij Club op accessoires klikken en dan staat hij er gewoon bij voor 70 Euro.

Dat rode boekje (=gebruiksaanwijzing) is ook niet heilig (Mao is dood ). Ik kijk gewoon zelf welke verhouding ik lekker vind. Nu is dat een Aeroccino met melk tot het streepje uitgeschonken in het bijgeleverde grote glas met daarbij de blauwe lungo. Past precies.

Edit: toch nog even dat boekje erbij gepakt Aqua. Er staat bij die latte toch redelijk duidelijk dat je er eerst een lungo ingooit en daarna moet aanvullen met melk. En niet omgekeerd. En half/half maakt samen 1 glas. Ben bang dat je laatste bewering toch klopt

[ Bericht 15% gewijzigd door Maloney op 17-12-2009 19:37:49 ]
  vrijdag 18 december 2009 @ 21:12:31 #43
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_75783859
Zo, net de Delonghi Lattissima EN720M besteld! Met cashback betaal ik nog maar ¤334,95. Lekkere koffie on it's way !
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_75792258
Klopt Maloney, ik lees de krant ook meestal van achteren naar voren toe
  zaterdag 19 december 2009 @ 00:21:13 #45
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_75792300
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 00:19 schreef Aqua66 het volgende:
Klopt Maloney, ik lees de krant ook meestal van achteren naar voren toe
Ja. Dan kan je nog een beetje lachen terwijl je wordt voorgelogen en gebrainwashed met angst en politiek gelul.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_75832682
ik kijk alleen de plaatjes maar daar wordt je ook nie vroljk van *dooie rudolf de rendier*, is er dan wat ergs gebreurd met de arreslee van santa? ga je denken, kop-staart-botsing miss? geen pakjes dit jaar?... afijn

latte, latte-machiato, cafe-macchiato .....


  • latte = melk (soms warm of vaak koud)
  • ristretto = 20 a 25ml ( vaak topkwaliteit vers gebrand,gemalen bonen)
  • espresso = 30 a 40ml (vaak donkere branding en fijne maling)
  • doppio = 2 espresso's in 1 glas
  • lungo = 80 tot 110ml, langer extractie en iets andere maling en een milde branding.
  • caffe Americano = espresso 40ml met 40ml heet water, afgezwakte espresso
  • macchiato= bevlekte melkschuim, dus van de nespresso crema erbovenop ,
  • caffe = italie kent officieel geen groot kop koffie, dus koffie is standaard espresso daar.
  • caffe latte = een koffie(80ml/110ml lungo) verkeerd 1:1 verhouding warme melk zonder schuim.
  • caffe macchiato = 2lagen / espresso / (roer)KOUDE melk / met dunne schuimlaag, in kleiner glas
  • latte macchiato = 3lagen;WARME melk / espresso of doppio / dikke bevlekte schuimlaag, hoog glaswerk
  • Cappuccino = bevat 1/3 schuim, 1/3 melk en 1/3 koffie(lungo) (laag vaak aardewerk servies), poedersuiker

    maar tegenwoordig worden deze termen of verhoudingen wat door elkaar heen gegooid.

    [ Bericht 0% gewijzigd door bbstreams op 20-12-2009 13:10:35 ]
  • pi_75996908
    Wat kost nou eigenlijk een lading ristretto's via Nespresso? Ook voordeelkorting?
    pi_76122378
    hoppa aerocinno gehaald vanmiddag bij de bijenkorf
      maandag 28 december 2009 @ 21:11:09 #49
    26777 MrTorture
    Welcome to the torture chamber
    pi_76157028
    Deze reeks was ik weer effe kwijt

    Vandaag de peperkoek geprobeerd, daar zal ik geen fan van worden. Die walnoot-creme daarentegen! Erg lekker Abrikoos later ook nog maar es testen. Die blauwe sumatraanse vind ik overigens ook erg lekker, maar die zal inmiddels niet meer leverbaar zijn denk ik?
    No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
    Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
    yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
    Vis een optie?
      maandag 28 december 2009 @ 21:15:07 #50
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_76157214


    Heeft iedereen al de Nespresso App voor de iPhone

    link
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
      maandag 28 december 2009 @ 21:16:29 #51
    26777 MrTorture
    Welcome to the torture chamber
    pi_76157271
    Eindelijk een goede reden om een iphone te kopen

    maar, nee
    No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
    Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
    yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
    Vis een optie?
    pi_76209127
    Ik wil graag een nespresso aan gaan schaffen (citiz & milk) maar heb nog een paar vraagjes, misschien dat een van jullie me kan helpen
    Ik zag dat het rekje waar het koffiekopje op moet staan niet verstelbaar is, nou vroeg ik me af hoe zo'n groot kopje je daar dan onder kan zetten (dus bijv. alleen kleine espresso kopjes of ook grotere).
    Verder zou ik graag willen weten wat een lungo precies is, een ''gewoon'' bakje koffie?? En weet iemand of de nespresso cups inderdaad bij de AH (XL?) verkrijgbaar (zullen) zijn?
    Dat was het
    The more you try to erase me,
    The more that I appear.
    pi_76210918
    quote:
    Op woensdag 30 december 2009 03:32 schreef Marloes het volgende:
    Ik wil graag een nespresso aan gaan schaffen (citiz & milk) maar heb nog een paar vraagjes, misschien dat een van jullie me kan helpen
    Ik zag dat het rekje waar het koffiekopje op moet staan niet verstelbaar is, nou vroeg ik me af hoe zo'n groot kopje je daar dan onder kan zetten (dus bijv. alleen kleine espresso kopjes of ook grotere).
    Verder zou ik graag willen weten wat een lungo precies is, een ''gewoon'' bakje koffie?? En weet iemand of de nespresso cups inderdaad bij de AH (XL?) verkrijgbaar (zullen) zijn?
    Dat was het
    - Je kunt er ook een groter kopje onder zetten. Zeg maar de standaard senseokopjes. Overal te koop dus. Je kunt namelijk ook een 'gewone' bak koffie zetten i.p.v. een espresso. En ja, dat is dan dus de lungo.

    - Nee, niet bij de AH XL te koop. Wel bij de Bijenkorf, maar die winkel zit hier nergens in de buurt. Bestellen via internet gaat heel gemakkelijk.
    pi_76224290
    quote:
    Op woensdag 30 december 2009 09:25 schreef _Arual_ het volgende:

    [..]

    - Je kunt er ook een groter kopje onder zetten. Zeg maar de standaard senseokopjes. Overal te koop dus. Je kunt namelijk ook een 'gewone' bak koffie zetten i.p.v. een espresso. En ja, dat is dan dus de lungo.

    - Nee, niet bij de AH XL te koop. Wel bij de Bijenkorf, maar die winkel zit hier nergens in de buurt. Bestellen via internet gaat heel gemakkelijk.
    Dank voor je reactie! Bestellen via internet is inderdaad makkelijk, maar ik zou het ook fijn vinden als ze in de winkel te koop zouden zijn En ik las ergens dat er een albert heijn is die ze al verkoopt, vandaar mijn vraag
    The more you try to erase me,
    The more that I appear.
    pi_76232243
    Hoeveel mg cafeine zit er in de arpeggio?
    pi_76251635
    Ik zie net (misschien al wel bekend ) dat er nu ook een c1000 is die nespresso verkoopt (http://www.c1000.nl/super(...)resso-in-assortiment)
    The more you try to erase me,
    The more that I appear.
    pi_76256376
    25 aanbiedingen voor 1 euro, zou nie gek zijn
    pi_76338626


    De bewuste C1000 in Amersfoort. Voor zover ik het goed gezien heb, verkopen ze het gehele basisassortiment. De prijzen van de capsules zijn gelijk aan de webshop.
      zaterdag 2 januari 2010 @ 21:44:12 #59
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_76338688
    Het staat er in elk geval netjes bij
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
      zaterdag 2 januari 2010 @ 22:30:25 #60
    57434 Marloes
    Digital Love
    pi_76340398
    Ik wil ook dat ze het in Almere gaan verkopen
    The more you try to erase me,
    The more that I appear.
    pi_76341330
    Excuses als dit niet is toegestaan, maarrrr... Ik wil morgen (of overmorgen, als dat praktischer is ivm openingstijden) hier in Amsterdam op jacht gaan naar een Nespresso apparaat. Dat goedkoopste ding gaat 'm niet worden want die hoeveelheidsregeling lijkt me toch wel een fijne optie, maar ik zit nu dus te denken aan de Citiz. Bij MediaMarkt kost die volgens de website 130 euro en na de cashback is dat dus 80 euro. Bij de goedkoopste winkel volgens Kieskeurig was ie 7 euro goedkoper, dus wat dat betreft lijkt het een prima deal.

    Is dat ook zo of weet iemand hier een geheim (ondergronds?) adres waar ik beter heen kan gaan? Ik verwacht niet dat deze Citiz veel goedkoper gaat worden (80 euro valt al behoorlijk mee natuurlijk), maar misschien dat er een ander, luxer, apparaat voor een klein beetje meer ergens in de aanbieding is?

    Met de Makro-acties ben ik bekend, m'n ouders hebben daar vandaag voor 150 euro (na cashback) een Citiz met melkapparaat gekocht. Dat is natuurlijk ook interessant, maar ik vraag me af of je die melkschuimer na drie keer nog gebruikt...
      zondag 3 januari 2010 @ 12:14:46 #62
    39190 bbstreams
    011010101101
    pi_76352954
    ik verwacht wel dat de supers goedkoper zullen worden, groot nadeel voor hen is, dat je+250cups gewoon gratis thuis kan laten bezorgen en 24/7 kan bestellen wat je wil, zonder uitverkocht te zijn.
      zondag 3 januari 2010 @ 15:32:05 #63
    18642 detulp050
    Oud Reviewer
    pi_76360484
    Ik denk dat die C1000 zelf inkoopt en zonder marge doorverkoopt als dienst naar de klanten. Kan me niet voorstellen dat Nespresso hun zorgvuldig opgezette distributiesysteem opheft om 1 C1000 van dienst te zijn.
      zondag 3 januari 2010 @ 16:36:06 #64
    57434 Marloes
    Digital Love
    pi_76362893
    quote:
    Op zondag 3 januari 2010 15:32 schreef detulp050 het volgende:
    Ik denk dat die C1000 zelf inkoopt en zonder marge doorverkoopt als dienst naar de klanten. Kan me niet voorstellen dat Nespresso hun zorgvuldig opgezette distributiesysteem opheft om 1 C1000 van dienst te zijn.
    Er zijn ook al een paar AH's in Brabant die nespresso verkopen, die man wilde niks kwijt over hoe hij eraan kwam maar ik denk idd dat het op deze manier gebeurt...!
    The more you try to erase me,
    The more that I appear.
    pi_76692201
    Is er eigenlijk iemand die die specials wel lekker vindt?
      maandag 11 januari 2010 @ 20:05:59 #66
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_76692374
    quote:
    Op maandag 11 januari 2010 20:02 schreef flexster het volgende:
    Is er eigenlijk iemand die die specials wel lekker vindt?
    Ja hoor, zowel de creme als de abrikoos is lekker .
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
    pi_76693068
    quote:
    Op maandag 11 januari 2010 20:05 schreef Debsterr het volgende:

    [..]

    Ja hoor, zowel de creme als de abrikoos is lekker .
    nou :p je ontkracht mijn beeld over die smaakjes. Ik vind ze allemaal al jaren lang zonder uitzondering extreem vies. En ik lust alles.
      maandag 11 januari 2010 @ 22:39:45 #68
    26777 MrTorture
    Welcome to the torture chamber
    pi_76700966
    quote:
    Op maandag 11 januari 2010 20:05 schreef Debsterr het volgende:

    [..]

    Ja hoor, zowel de creme als de abrikoos is lekker .
    Precies En de peperkoek stiekem ook
    No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
    Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
    yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
    Vis een optie?
      dinsdag 12 januari 2010 @ 08:13:20 #69
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_76709491
    quote:
    Op maandag 11 januari 2010 20:19 schreef flexster het volgende:

    [..]

    nou :p je ontkracht mijn beeld over die smaakjes. Ik vind ze allemaal al jaren lang zonder uitzondering extreem vies. En ik lust alles.
    Ik vind die kastanjecreme ook erg lekker als latte machiatto! Ik ben gewoon heel makkelijk vind tot nu toe elke smaak Nespresso lekker.
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
      dinsdag 12 januari 2010 @ 16:51:35 #70
    73703 aKra
    « Asperger Inside »
    pi_76726461
    Vandaag bij de Mediamarkt zo'n CitiZ gehaald, en tipt zo'n Nespresso vrouwtje mij om zo'n 70 euro actiebon te 'scoren' bij een huidig lid. Zodoende 3 mensen gebeld, maar ze weten allemaal van niks (zou in de mail gekomen moeten zijn). Maar als ik Google dan kom ik wel het een en ander tegen dat dus die 70 euro bon mogelijk is.

    Iemand enig idee?
      dinsdag 12 januari 2010 @ 18:55:22 #72
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_76731584
    Crap, vandaag de ¤50,- bon ingestuurd .
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
      dinsdag 12 januari 2010 @ 18:59:36 #73
    71610 Black-Hole
    Deep in my soul
    pi_76731777
    quote:
    Ik zie nergens een voucher code staan die je wel nodig hebt voor de korting. Die kwam inderdaad wel tevoorschijn via een link die per mail verstuurd is aan bestaande klanten.
      dinsdag 12 januari 2010 @ 19:03:31 #74
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_76731987
    quote:
    Op dinsdag 12 januari 2010 18:59 schreef Black-Hole het volgende:

    [..]

    Ik zie nergens een voucher code staan die je wel nodig hebt voor de korting. Die kwam inderdaad wel tevoorschijn via een link die per mail verstuurd is aan bestaande klanten.
    Klik op de actievoorwaarden, dan zie je 'm wel.
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
    pi_76732409
    Gewoon op afdrukken klikken, bij de dan gegenereerde PDF krijg je de code gewoon te zien
      dinsdag 12 januari 2010 @ 20:32:51 #76
    73703 aKra
    « Asperger Inside »
    pi_76736589
    Bij mij doet hij niks?

    Krijg die ¤ 70,00 actie te zien, maar geen coupon/voucher en/of code?
      dinsdag 12 januari 2010 @ 20:36:32 #77
    71610 Black-Hole
    Deep in my soul
    pi_76736799
    quote:
    Op dinsdag 12 januari 2010 19:11 schreef detulp050 het volgende:
    Gewoon op afdrukken klikken, bij de dan gegenereerde PDF krijg je de code gewoon te zien
    Bij mij blijft dat witte vlak leeg maar misschien werkt het bij anderen wel.
      dinsdag 12 januari 2010 @ 21:06:23 #78
    87334 lekzzz
    It's not easy being green
    pi_76738226
    quote:
    Op maandag 11 januari 2010 20:02 schreef flexster het volgende:
    Is er eigenlijk iemand die die specials wel lekker vindt?
    Ik vind de kastanjecreme en de gingerbread lekker, abrikoos zal ik niet meer bestellen.
    quote:
    Op dinsdag 12 januari 2010 16:51 schreef aKra het volgende:
    Vandaag bij de Mediamarkt zo'n CitiZ gehaald, en tipt zo'n Nespresso vrouwtje mij om zo'n 70 euro actiebon te 'scoren' bij een huidig lid. Zodoende 3 mensen gebeld, maar ze weten allemaal van niks (zou in de mail gekomen moeten zijn). Maar als ik Google dan kom ik wel het een en ander tegen dat dus die 70 euro bon mogelijk is.

    Iemand enig idee?
    Ik kreeg hem idd via de mail maar heb hem voor m'n ouders gebruikt. Als ik nu op de link klik krijg ik alleen de actie te zien maar niet meer de mogelijkheid om een code (voucher) te gebruiken anders had je hem ook wel mogen proberen.
    Xiaomi Mi-2 16GB/JB 4.1.1
    pi_76744697
    quote:
    Tof!
    Ah, never mind.. ik krijg ook geen vouchercode.

    [ Bericht 1% gewijzigd door Janetje op 12-01-2010 23:05:48 ]
    Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
    Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
    Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
    Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
      woensdag 13 januari 2010 @ 07:37:10 #80
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_76750407
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
      woensdag 13 januari 2010 @ 11:01:04 #81
    73703 aKra
    « Asperger Inside »
    pi_76754489
    Ja, maar dan moet je nog wel onderaan een vouchercode invullen
    pi_76769515
    tvp !
    pi_76826584
    Eens even wat anders dat de cash-back actie.. ik las even terug dat er winkels zijn die de cups verkopen. Kan makkelijk zijn, ik heb een Bijenkorf om de hoek die ze verkoopt, dus waarom geen AH of C1000?

    Maar volgens mij loopt het patent op de cups in 2011 af, dan betekent dat andere producenten ook de zeer gewilde cupjes mogen produceren voor gebruik in een Nespresso-machine!! Dat betekent dat Nespresso hoopt dat iedereen de koffie zo lekker vind dat ze geen andere willen, hoe goedkoop dan ook, OF dat de Nespresso de prijzen verlaagd!

    .. Of ze komen met een tweede systeem, dat net even ietsje anders zit en hopen dat iedereen daar op overstapt natuurlijk, maar dat lijkt me de minst logische uitkomst.


    Voor alle sceptici die niet tot 2011 kunnen wachten en eigenlijk stiekem toch wel heeeeel graag zo'n mooi apparaatje willen die (eerlijk is eerlijk) VEEEEURSCHRIKKELIJK lekkere koffie zet...
    http://www.nexpod.nl/index.html

    Aan de ene kant belachelijk, hoe durven ze (eerste reactie), maar aan de andere kant zijn er genoeg plekken waar je echt supergoeie koffie kunt halen (echte, verse bonen mixen en laten malen) en zou het dus ook wel eens heeeeel lekker kunnen zijn... Ik ben benieuwd of ik wat van die dingen ga uitproberen
      vrijdag 15 januari 2010 @ 01:43:54 #84
    57434 Marloes
    Digital Love
    pi_76835298
    quote:
    Op donderdag 14 januari 2010 22:08 schreef saint_sylvestre het volgende:
    Eens even wat anders dat de cash-back actie.. ik las even terug dat er winkels zijn die de cups verkopen. Kan makkelijk zijn, ik heb een Bijenkorf om de hoek die ze verkoopt, dus waarom geen AH of C1000?

    Maar volgens mij loopt het patent op de cups in 2011 af, dan betekent dat andere producenten ook de zeer gewilde cupjes mogen produceren voor gebruik in een Nespresso-machine!! Dat betekent dat Nespresso hoopt dat iedereen de koffie zo lekker vind dat ze geen andere willen, hoe goedkoop dan ook, OF dat de Nespresso de prijzen verlaagd!

    .. Of ze komen met een tweede systeem, dat net even ietsje anders zit en hopen dat iedereen daar op overstapt natuurlijk, maar dat lijkt me de minst logische uitkomst.


    Voor alle sceptici die niet tot 2011 kunnen wachten en eigenlijk stiekem toch wel heeeeel graag zo'n mooi apparaatje willen die (eerlijk is eerlijk) VEEEEURSCHRIKKELIJK lekkere koffie zet...
    http://www.nexpod.nl/index.html

    Aan de ene kant belachelijk, hoe durven ze (eerste reactie), maar aan de andere kant zijn er genoeg plekken waar je echt supergoeie koffie kunt halen (echte, verse bonen mixen en laten malen) en zou het dus ook wel eens heeeeel lekker kunnen zijn... Ik ben benieuwd of ik wat van die dingen ga uitproberen
    Ik las ergens dat het patent is verlengd tot 2019 maar of dat echt zo is weet ik niet
    The more you try to erase me,
    The more that I appear.
    pi_76844477
    quote:
    Op donderdag 14 januari 2010 22:08 schreef saint_sylvestre het volgende:
    Eens even wat anders dat de cash-back actie.. ik las even terug dat er winkels zijn die de cups verkopen. Kan makkelijk zijn, ik heb een Bijenkorf om de hoek die ze verkoopt, dus waarom geen AH of C1000?

    Maar volgens mij loopt het patent op de cups in 2011 af, dan betekent dat andere producenten ook de zeer gewilde cupjes mogen produceren voor gebruik in een Nespresso-machine!! Dat betekent dat Nespresso hoopt dat iedereen de koffie zo lekker vind dat ze geen andere willen, hoe goedkoop dan ook, OF dat de Nespresso de prijzen verlaagd!

    .. Of ze komen met een tweede systeem, dat net even ietsje anders zit en hopen dat iedereen daar op overstapt natuurlijk, maar dat lijkt me de minst logische uitkomst.


    Voor alle sceptici die niet tot 2011 kunnen wachten en eigenlijk stiekem toch wel heeeeel graag zo'n mooi apparaatje willen die (eerlijk is eerlijk) VEEEEURSCHRIKKELIJK lekkere koffie zet...
    http://www.nexpod.nl/index.html

    Aan de ene kant belachelijk, hoe durven ze (eerste reactie), maar aan de andere kant zijn er genoeg plekken waar je echt supergoeie koffie kunt halen (echte, verse bonen mixen en laten malen) en zou het dus ook wel eens heeeeel lekker kunnen zijn... Ik ben benieuwd of ik wat van die dingen ga uitproberen
    mag ook wel wat kosten zeg
    pi_76882908
    hiep hoi mijn cube is ook binnen

    en genoten van me eerste lekkere gemaakte espresso
      zaterdag 16 januari 2010 @ 10:46:57 #87
    271205 Dj_unkie
    Industrialized
    pi_76883605
    Die abrikozen smaak is best goed te drinken....vooral de geur is heerlijk
    Stand for something or fall for anything
    pi_76928294
    ik hou het bij
    (ristretto)
    of
    (singatoba)
      zondag 17 januari 2010 @ 17:46:29 #89
    199696 JtodaX
    Dat ben ik. Jij. Ons.
    pi_76930692
    quote:
    Op zondag 17 januari 2010 16:36 schreef flexster het volgende:
    ik hou het bij [ afbeelding ]
    (ristretto)
    of [ afbeelding ]
    (singatoba)
    Same here
    Ik aanvaard geen enkele aansprakelijkheid voor de inhoud van de door mij geplaatste berichten.
      maandag 18 januari 2010 @ 08:21:52 #90
    26777 MrTorture
    Welcome to the torture chamber
    pi_76953813
    quote:
    Op zondag 17 januari 2010 16:36 schreef flexster het volgende:
    ik hou het bij [ afbeelding ]
    (ristretto)
    of [ afbeelding ]
    (singatoba)
    Dan moet je Indrya ook proberen! Zit heel erg in de buurt van die Ristretto.
    No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
    Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
    yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
    Vis een optie?
      maandag 18 januari 2010 @ 12:03:13 #91
    271205 Dj_unkie
    Industrialized
    pi_76959473
    quote:
    Op maandag 18 januari 2010 08:21 schreef MrTorture het volgende:

    [..]

    Dan moet je Indrya ook proberen! Zit heel erg in de buurt van die Ristretto.
    Dat is mijn favoriet! Vind hem persoonlijk lekkerder dan de andere sterke espresso cuppies
    Stand for something or fall for anything
    pi_76959767
    Ik heb singatoba helemaal niet ?!!
      maandag 18 januari 2010 @ 13:11:16 #93
    16266 MissHobje
    Dat zou ik ook zeggen!
    pi_76961885
    Kan idd, is redelijk nieuw, ergens rond september afgelopen jaar kwam ie.
    [b]Hobbelicious is back!
    [/b]
      maandag 18 januari 2010 @ 13:45:31 #94
    160778 t_igger
    "T I, double G-ER"
    pi_76963296
    quote:
    Op maandag 18 januari 2010 12:11 schreef P.F het volgende:
    Ik heb singatoba helemaal niet ?!!
    Ik ook niet! Die ga ik zeker bestellen de vlgnd x!
    Rabbit: "Tigger where are your manners?"
    Tigger: "I don't know but I bet they're havin' more fun than I am."
    pi_76964180
    quote:
    Op maandag 18 januari 2010 08:21 schreef MrTorture het volgende:

    [..]

    Dan moet je Indrya ook proberen! Zit heel erg in de buurt van die Ristretto.
    heb ik ook, maar ik proef het verschil alleen als ik ze vlak achter elkaar drink en dan vind ik het het prijsvercshil niet waard

    overigens gebruik ik arpeggio voor cappuccino
    pi_77113454
    Gister deze gekocht.. En vanmorgen de eerst koffie's gedronken.. Jahhh !!!!!!!!! Ik ben er erg blij mee
    Ik drink normaal één kop koffie per dag dus deze machine is perfect. En wat lekker ..
    Waar ik alleen best wel van baal zijn die cup's....
    Ik moet nog uitzoeken wat ik lekker vind maar op sommige staat niet eens wat het is??
    Hoe hebben jullie dat ervaren want ik heb 14 cups (uh 13 de décafe ging iid richting prullebak) En tot nu toe nog maar 2 getest.
    Plus heb ik moeite met kleuren ...
    Ik zit te popelen om cups te bestellen, maar weet niet wat ??? De goud kleurige vond ik niet zo en de donker bruine wel..
    Wat is wat ?? Is er een kleuren verklaringen site ofzo ..


    [ Bericht 7% gewijzigd door Soury op 21-01-2010 20:58:25 ]
    NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
    Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
      donderdag 21 januari 2010 @ 21:10:24 #97
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_77114781
    Koop het welkomstpakket via Nespresso, dan krijg je een shitload aan cups en een mooi opbergdoosje waar je precies aan kunt zien wat je drinkt

    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
      donderdag 21 januari 2010 @ 21:21:42 #98
    16266 MissHobje
    Dat zou ik ook zeggen!
    pi_77115443
    quote:
    Op donderdag 21 januari 2010 20:45 schreef Soury het volgende:
    Gister deze gekocht.. En vanmorgen de eerst koffie's gedronken.. Jahhh !!!!!!!!! Ik ben er erg blij mee
    Ik drink normaal één kop koffie per dag dus deze machine is perfect. En wat lekker ..
    Waar ik alleen best wel van baal zijn die cup's....
    Ik moet nog uitzoeken wat ik lekker vind maar op sommige staat niet eens wat het is??
    Hoe hebben jullie dat ervaren want ik heb 14 cups (uh 13 de décafe ging iid richting prullebak) En tot nu toe nog maar 2 getest.
    Plus heb ik moeite met kleuren ...
    Ik zit te popelen om cups te bestellen, maar weet niet wat ??? De goud kleurige vond ik niet zo en de donker bruine wel..
    Wat is wat ?? Is er een kleuren verklaringen site ofzo ..
    [ afbeelding ]
    Cosi denk ik,.., die is heerlijk ja
    Misschien helpt dit: http://www.nespresso.com/#/nl/nl/coffee_nespresso/grands_crus
    [b]Hobbelicious is back!
    [/b]
    pi_77115691


    Damn wat zijn die laatste variations lekker! Met name de Kastanjecreme en de Abrikoos, alleen de geur al !
    pi_77118965
    quote:
    Op donderdag 21 januari 2010 21:21 schreef MissHobje het volgende:

    [..]

    Cosi denk ik,.., die is heerlijk ja
    Misschien helpt dit: http://www.nespresso.com/#/nl/nl/coffee_nespresso/grands_crus
    Thanks.. Ik heb me nog niet ingeschreven bij de nes club Maar ik vind het bére moeilijk.. Ik ga maar es loeren en shoppen. Tis best leuk ... die smaakjes maar wel verwarrend ... De kastanjecreme koop ik ongezien.
    Zie morgen wel wat ik ga bestellen.. 14 cups (min 1 ) zijn best weinig. Is er een verdeel clubje hier ofzo..
    Bedoel als je er 50 besteld kunnen we het ook als fokkers regelen.
    NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
    Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
    pi_77120914
    quote:
    Op donderdag 21 januari 2010 20:45 schreef Soury het volgende:
    Gister deze gekocht.. En vanmorgen de eerst koffie's gedronken.. Jahhh !!!!!!!!! Ik ben er erg blij mee
    Ik drink normaal één kop koffie per dag dus deze machine is perfect. En wat lekker ..
    Waar ik alleen best wel van baal zijn die cup's....
    Ik moet nog uitzoeken wat ik lekker vind maar op sommige staat niet eens wat het is??
    Hoe hebben jullie dat ervaren want ik heb 14 cups (uh 13 de décafe ging iid richting prullebak) En tot nu toe nog maar 2 getest.
    Plus heb ik moeite met kleuren ...
    Ik zit te popelen om cups te bestellen, maar weet niet wat ??? De goud kleurige vond ik niet zo en de donker bruine wel..
    Wat is wat ?? Is er een kleuren verklaringen site ofzo ..
    [ afbeelding ]
    ga anders ff langs een nespresso boutique en proef een paar verschillende espresso's
    pi_77122147
    quote:
    Op donderdag 21 januari 2010 22:49 schreef DancePlaza het volgende:

    [..]

    ga anders ff langs een nespresso boutique en proef een paar verschillende espresso's
    Daar ben ik het type niet voor Maar bedankt voor de tip. Morgen probeer ik weer 4 andere kleurtjes...
    NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
    Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
      vrijdag 22 januari 2010 @ 16:49:39 #103
    52575 Schranseman
    Heeft altijd honger
    pi_77146201
    Sinds kort hebben we een Nespresso (Magimix citiz&milk) en ben er erg blij mee. Vooral de espresso die eruit komen zijn fantastisch! de lungo's vind ik een beetje slap, maar dat kan ook zijn omdat ik nu gewend ben aan espresso

    Wat voor melk gebruiken jullie meestal?
    Schranseman heeft honger en vertelt erover op http://www.brambbq.nl
      zaterdag 23 januari 2010 @ 00:27:41 #104
    26777 MrTorture
    Welcome to the torture chamber
    pi_77164921
    Ik gebruik altijd houdbare vetarme melk
    No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
    Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
    yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
    Vis een optie?
    pi_77165543
    Iedereen kan er wel lyrisch over doen, maar het blijft gewoon een systeem waarbij je voor de rest van je leven de voorgeprogrammeerde cupjes moet kopen voor de vastgestelde prijs.
    Denk inktpatronen, denk Gilette, maar dan voor koffie.
    Vast lekker, zoals Hewlet Packerd goed print, en Gilette goed scheert - maar Nespresso is toch de Senseo voor snobs?
    pi_77166390
    Dat snobberige is er voor mij sowieso al vanaf aangezien elke josti een Nespresso apparaat kan kopen. Het gaat er mij gewoon om dat ik op dit moment geen financiele mogelijkheden heb om een duur espressoapparaat aan te schaffen wat ook nog eens onderhoudsgevoelig is.
    Ik drink 1 of 2 kopjes per dag, een capuccino is af en toe best lekker en ik wil niet teveel gehannes. En dan smaakt een Nespresso prima. Senseo kon ik niet meer zien en ik vind de espressokwaliteit substantieel beter dan de gemiddelde Nederlandse bak.

    Maar hopelijk niet voor de rest van mijn leven!
      zaterdag 23 januari 2010 @ 02:21:49 #107
    57434 Marloes
    Digital Love
    pi_77168122
    't zou wel ideaal zijn als er binnenkort ook andere merken (nespresso)cups op de markt mogen brengen!
    dat bespaart hopelijk kosten en misschien bevordert het wel de kwaliteit
    The more you try to erase me,
    The more that I appear.
    pi_77170245
    quote:
    Op zaterdag 23 januari 2010 01:08 schreef flexster het volgende:
    Dat snobberige is er voor mij sowieso al vanaf aangezien elke josti een Nespresso apparaat kan kopen. Het gaat er mij gewoon om dat ik op dit moment geen financiele mogelijkheden heb om een duur espressoapparaat aan te schaffen wat ook nog eens onderhoudsgevoelig is.
    Ik drink 1 of 2 kopjes per dag, een capuccino is af en toe best lekker en ik wil niet teveel gehannes. En dan smaakt een Nespresso prima. Senseo kon ik niet meer zien en ik vind de espressokwaliteit substantieel beter dan de gemiddelde Nederlandse bak.

    Maar hopelijk niet voor de rest van mijn leven!
    http://en.wikipedia.org/wiki/Moka_pot
    pi_77170263
    quote:
    Op zaterdag 23 januari 2010 02:21 schreef Marloes het volgende:
    't zou wel ideaal zijn als er binnenkort ook andere merken (nespresso)cups op de markt mogen brengen!
    dat bespaart hopelijk kosten en misschien bevordert het wel de kwaliteit
    Da's een beetje het probleem bij nespresso... de winst zit in de cups. Als daar de winst minder van wordt zal nespresso wel een andere manier verzinnen om het geld binnen te halen. Op de machines maken ze volgens mij niet zoveel winst nml..

    Wel lekkere espresso trouwens
      zaterdag 23 januari 2010 @ 09:32:14 #110
    68591 twentemeisje
    Onmeunig Twents
    pi_77170380
    Iemand nog belang bij die 70 euro korting? Ik heb hier nog die voucher van de Nespresso Club liggen.

    Geldt voor apparaten die tussen 07/11/09 en 16/01/10 zijn gekocht...
      Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 23 januari 2010 @ 09:54:29 #111
    13151 crew  Rewimo
    Nederduitse/Mevrouw qltel
    pi_77170556
    Zo, maar weer eens even een fikse bestelling geplaatst

    De nieuwe variaties, de Indirya en mijn gebruikelijke Arpeggio en Ristretto. Ik had nu alleen nog maar Arpeggio in huis, dat wordt toch wat saai
    Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
    <a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
    pi_77171543
    Arpeggio en Indirya zijn mijn favorieten
    I found myself alone,
    Alone above the raging sea
    That stole the only boy I loved
    And drowned him deep inside of me
      Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 23 januari 2010 @ 11:13:27 #113
    13151 crew  Rewimo
    Nederduitse/Mevrouw qltel
    pi_77171609
    Indirya ken ik nog niet, maar aangezien het een nummer 10 is, zal hij vast wel in de smaak vallen
    Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
    <a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
    pi_77171691
    ik vind zelf het verschil tussen de ristretto en de indrya vrij verwaarloosbaar. De ristretto heeft net iets meer pit m.i.
    pi_77171724
    quote:
    ja dat is ook prima. Alleen ja..wel minder hip natuurlijk
    pi_77174358
    quote:
    Op zaterdag 23 januari 2010 11:20 schreef flexster het volgende:

    [..]

    ja dat is ook prima. Alleen ja..wel minder hip natuurlijk
    back to basics \o/ elke maling erin die je maar wilt... DE manier in Italie (toch het land der espresso \o/) om thuis koffie mee te zetten Voor iets meer dan een tientje heb je er 1. Iets meer werk dan cups - maar goedkoper en leuker
    pi_77174999
    quote:
    Op donderdag 21 januari 2010 20:45 schreef Soury het volgende:
    Gister deze gekocht.. En vanmorgen de eerst koffie's gedronken.. Jahhh !!!!!!!!! Ik ben er erg blij mee
    Ik drink normaal één kop koffie per dag dus deze machine is perfect. En wat lekker ..
    Waar ik alleen best wel van baal zijn die cup's....
    Ik moet nog uitzoeken wat ik lekker vind maar op sommige staat niet eens wat het is??
    Hoe hebben jullie dat ervaren want ik heb 14 cups (uh 13 de décafe ging iid richting prullebak) En tot nu toe nog maar 2 getest.
    Plus heb ik moeite met kleuren ...
    Ik zit te popelen om cups te bestellen, maar weet niet wat ??? De goud kleurige vond ik niet zo en de donker bruine wel..
    Wat is wat ?? Is er een kleuren verklaringen site ofzo ..
    [ afbeelding ]
    Die is schattig! Hoe duur was die?
    pi_77175603
    Mijn nespresso is stuk !!!
      zaterdag 23 januari 2010 @ 18:00:50 #119
    16266 MissHobje
    Dat zou ik ook zeggen!
    pi_77182408
    quote:
    Op zaterdag 23 januari 2010 14:12 schreef P.F het volgende:
    Mijn nespresso is stuk !!!
    Hoe lang heb je hem al ?garantie nog?
    bellen met service nummer je krijgt een leen apparaat als ze hem ter reparatie meenemen.
    [b]Hobbelicious is back!
    [/b]
    pi_77185756
    Oh, ik deed iets met de hendel omhoog en dan aandoen en toen deed ie 't weer..
    Ik heb hem 1-2 maanden..
      zaterdag 23 januari 2010 @ 21:17:43 #121
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_77188766
    quote:
    Op zaterdag 23 januari 2010 09:32 schreef twentemeisje het volgende:
    Iemand nog belang bij die 70 euro korting? Ik heb hier nog die voucher van de Nespresso Club liggen.

    Geldt voor apparaten die tussen 07/11/09 en 16/01/10 zijn gekocht...
    Ja, graag .
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
      zaterdag 23 januari 2010 @ 21:24:50 #122
    16266 MissHobje
    Dat zou ik ook zeggen!
    pi_77188974
    quote:
    Op zaterdag 23 januari 2010 19:53 schreef P.F het volgende:
    Oh, ik deed iets met de hendel omhoog en dan aandoen en toen deed ie 't weer..
    Ik heb hem 1-2 maanden..
    Oftewel nu is ie niet meer stuk
    [b]Hobbelicious is back!
    [/b]
      Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 28 januari 2010 @ 10:06:59 #123
    13151 crew  Rewimo
    Nederduitse/Mevrouw qltel
    pi_77367122
    Heb tot nu toe de peperkoek en de kastanjecrème geprobeerd. Die laatste vind ik het lekkerst Vanavond nummer drie maar eens testen
    Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
    <a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
      donderdag 28 januari 2010 @ 10:28:10 #124
    26777 MrTorture
    Welcome to the torture chamber
    pi_77367707
    quote:
    Op donderdag 28 januari 2010 10:06 schreef Rewimo het volgende:
    Heb tot nu toe de peperkoek en de kastanjecrème geprobeerd. Die laatste vind ik het lekkerst Vanavond nummer drie maar eens testen
    Ik vind die kastanjecrème erg lekker met caramelsiroop (speciaal voor koffie)
    No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
    Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
    yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
    Vis een optie?
    pi_77367739
    quote:
    Op zaterdag 23 januari 2010 02:21 schreef Marloes het volgende:
    't zou wel ideaal zijn als er binnenkort ook andere merken (nespresso)cups op de markt mogen brengen!
    dat bespaart hopelijk kosten en misschien bevordert het wel de kwaliteit
    Nee dat zal niet gebeuren. Nespresso staat juist om die kwaliteit!
    Het is geen senseo
    quote:
    Op zaterdag 23 januari 2010 09:32 schreef twentemeisje het volgende:
    Iemand nog belang bij die 70 euro korting? Ik heb hier nog die voucher van de Nespresso Club liggen.

    Geldt voor apparaten die tussen 07/11/09 en 16/01/10 zijn gekocht...
    Ja me2.
    Alleen ik heb ook al die 50 euro korting van de winter actie, dus ik weet niet of je die mag combineren.
    quote:
    Op donderdag 28 januari 2010 10:28 schreef MrTorture het volgende:

    [..]

    Ik vind die kastanjecrème erg lekker met caramelsiroop (speciaal voor koffie)
    Die caramelsiroop is los te koop bedoel je?
    Die kastanjecréme is inderdaad wel lekker, net als die peperkoek
    Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
      Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 28 januari 2010 @ 11:06:51 #126
    13151 crew  Rewimo
    Nederduitse/Mevrouw qltel
    pi_77369085
    Caramelsiroop? Dat klinkt lekker, waar haal je dat?

    * Rewimo caramelnespresso echt heel erg mist...
    Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
    <a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
    pi_77371609
    quote:
    Op donderdag 28 januari 2010 11:06 schreef Rewimo het volgende:
    Caramelsiroop? Dat klinkt lekker, waar haal je dat?

    * Rewimo caramelnespresso echt heel erg mist...
    In ieder geval bij de Douwe Egberts Store. Maar misschien hebben ze het ook wel bij de Xenos?
      donderdag 28 januari 2010 @ 12:29:56 #128
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_77371946
    quote:
    Op donderdag 28 januari 2010 11:06 schreef Rewimo het volgende:
    Caramelsiroop? Dat klinkt lekker, waar haal je dat?

    * Rewimo caramelnespresso echt heel erg mist...
    Die van de DE staat ook bij de supermarkt . En Xenos heeft het geloof ik ook.
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
      donderdag 28 januari 2010 @ 13:01:00 #129
    26777 MrTorture
    Welcome to the torture chamber
    pi_77373037
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet eens meer weet waar ik het gekocht heb Denk in de supermarkt ofzo, maar ook hier hebben ze het:
    http://www.dekoffiethuiswinkel.nl/monin-siroop-c-48.html
    No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
    Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
    yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
    Vis een optie?
      Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 28 januari 2010 @ 14:16:02 #130
    13151 crew  Rewimo
    Nederduitse/Mevrouw qltel
    pi_77376046
    Best wel prijzig trouwens. Bedankt voor de adressen, ik ga weleens even snuffelen
    Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
    <a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
    pi_77376978
    Halfvolle chocomel in de Aeroccino gaat goed...

    Te goed... Ik vind het heeeerlijk!

    en ik noem 'm: "de AeroChoco!"


    [ Bericht 11% gewijzigd door jack4ya op 28-01-2010 15:04:32 ]
    pi_77377008
    Ik vind de siroopjes van DE beter (meer smaak en betere smaak) dan van Monin. Just my 2 cents.
    We hebben hier een geschenkpakketje er van staan. Echt een heel leuk cadeautje ...

    Ik weet niet waar je het kan kopen, we hebben het zelf gehad van iemand anders namelijk.
    *edit: ik zie zojuist op de eerde genoemde site dat ze iets vergelijkbaars verkopen.*



    [ Bericht 28% gewijzigd door jack4ya op 28-01-2010 15:06:02 ]
    pi_77378879
    Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
    pi_77379637
    quote:
    Op donderdag 28 januari 2010 14:16 schreef Rewimo het volgende:
    Best wel prijzig trouwens. Bedankt voor de adressen, ik ga weleens even snuffelen
    Ik zie dat ze het ook verkopen bij grotere leveranciers zoals sligro, hanos, etc.
    Ik ga vanmiddag even kijken wat de prijs is, als het interessant is moet ik dan een flesje meenemen voor je?
    Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
      Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 28 januari 2010 @ 16:37:10 #135
    13151 crew  Rewimo
    Nederduitse/Mevrouw qltel
    pi_77381628
    Nee, dank je (als je dit nog leest), aardig van je! Ik ga eerst weleens even bij genoemde winkels kijken. Of bij de Makro als ik daar weer kom, misschien hebben die het ook wel.
    Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
    <a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
    pi_77381700
    quote:
    Op donderdag 28 januari 2010 14:42 schreef jack4ya het volgende:
    Halfvolle chocomel in de Aeroccino gaat goed...

    Te goed... Ik vind het heeeerlijk!

    en ik noem 'm: "de AeroChoco!"
    [ afbeelding ]
    lol
      donderdag 28 januari 2010 @ 18:47:19 #137
    48067 neo2000
    Asking the important questions
    pi_77386120
    quote:
    Op donderdag 28 januari 2010 14:16 schreef Rewimo het volgende:
    Best wel prijzig trouwens. Bedankt voor de adressen, ik ga weleens even snuffelen
    Bij de Jumbo hier in ieder geval iets meer dan 2 euro per flesje van DE. Is wel wat goedkoper dan dat Monin is.
    Heb hier zelf hazelnoot staan, is ook wel goed te doen. nadeel is wel dat het niet al te lang goed te houden is. Ik geloof een half jaarte. Wel vreemd, aangezien het suikersiroop is, zou je verwachten dat het langer goed blijft, maar helaas.
    quote:
    Hee die heb ik..!
    Doet het goed ook overigens.
    Common sense is my super power. What's yours?
    Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
    pi_77386480
    quote:
    Op donderdag 28 januari 2010 16:37 schreef Rewimo het volgende:
    Nee, dank je (als je dit nog leest), aardig van je! Ik ga eerst weleens even bij genoemde winkels kijken. Of bij de Makro als ik daar weer kom, misschien hebben die het ook wel.
    Ik heb hem zelf wel gehaald, 5,40 excl 6% btw voor 1L volgens mij.
    Maar of de Makro hem heeft weet ik niet, ik had namelijk contact met de levencier en die noemde de makro niet.

    Iig suc6, ik ga het morgen proberen!
    Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
    pi_77387627
    Er staat bij de kruidvat ook een melkopschuimer voor 25 euro op het moment (althans in Tilburg, ik heb hem niet in het krantje gezien)
    Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
    Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
    Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
    Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
    pi_77394774
    quote:
    Op donderdag 28 januari 2010 19:26 schreef Janetje het volgende:
    Er staat bij de kruidvat ook een melkopschuimer voor 25 euro op het moment (althans in Tilburg, ik heb hem niet in het krantje gezien)
    Oh morgen even kijken dan
    Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
      donderdag 28 januari 2010 @ 21:55:04 #141
    1723 zeeuws jongetje
    inmiddels ouwe lul
    pi_77395046
    quote:
    Op donderdag 28 januari 2010 14:42 schreef jack4ya het volgende:
    Halfvolle chocomel in de Aeroccino gaat goed...

    Te goed... Ik vind het heeeerlijk!

    en ik noem 'm: "de AeroChoco!"
    [ afbeelding ]
    Doe je die met of zonder koffie? Ziet er goed uit!
    pi_77396376
    mochten er nog mensen nog en nespresso apparaat willen kopen..komend weekend is er bij de mediamarkt de 19% btw weken. krijg effectief 16% korting op het hele assortiment van de mediamarkt
    pi_77396842
    quote:
    Op donderdag 28 januari 2010 21:55 schreef zeeuws jongetje het volgende:

    [..]

    Doe je die met of zonder koffie? Ziet er goed uit!
    't Is alleen Chocomel.
    Zo'n klein pakje levert dan 2 van zulke glazen op.
      vrijdag 29 januari 2010 @ 19:18:01 #144
    57434 Marloes
    Digital Love
    pi_77426820
    quote:
    Op donderdag 28 januari 2010 22:22 schreef DancePlaza het volgende:
    mochten er nog mensen nog en nespresso apparaat willen kopen..komend weekend is er bij de mediamarkt de 19% btw weken. krijg effectief 16% korting op het hele assortiment van de mediamarkt
    De citiz & milk is nu geloof ik 185 euro
    The more you try to erase me,
    The more that I appear.
      Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 29 januari 2010 @ 20:10:53 #145
    13151 crew  Rewimo
    Nederduitse/Mevrouw qltel
    pi_77428433
    De abrikoos vind ik niet zo geweldig, maar goed, komt wel op
    Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
    <a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
      vrijdag 29 januari 2010 @ 20:34:49 #146
    16266 MissHobje
    Dat zou ik ook zeggen!
    pi_77429133
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 20:10 schreef Rewimo het volgende:
    De abrikoos vind ik niet zo geweldig, maar goed, komt wel op
    Niet ? die vind ik weer de lekkerste van de 3 ( had ik eerst niet gedacht maar toch )
    [b]Hobbelicious is back!
    [/b]
      Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 29 januari 2010 @ 20:47:54 #147
    13151 crew  Rewimo
    Nederduitse/Mevrouw qltel
    pi_77429572
    Nee, vind de andere twee lekkerder En ik had van tevoren de kastanje als de minst lekkere ingeschat maar die vind ik juist goed te pruimen
    Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
    <a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
    pi_77470432
    geld die 50 euro terug actie nu nog steeds
    samen met de mediamarktactie wordt de citiz& milk wel erg goedkoop

    pi_77471257
    quote:
    Op zondag 31 januari 2010 08:50 schreef peewee50 het volgende:
    geld die 50 euro terug actie nu nog steeds
    samen met de mediamarktactie wordt de citiz& milk wel erg goedkoop


    jup t/m 16 feb

    misschien dat je nog van iemand een 70 euro bon kan scoren dat zou helemaal mooi zijn!
      zondag 31 januari 2010 @ 18:41:07 #150
    40180 Stiemie
    20-07-2007
    pi_77484118
    Ik vond ide kastanjecreme ook erg lekker. De peperkoekversie deed me steeds aan de geur van Thais eten denken
      zondag 31 januari 2010 @ 18:41:53 #151
    40180 Stiemie
    20-07-2007
    pi_77484136
    quote:
    Op zondag 31 januari 2010 10:35 schreef DancePlaza het volgende:

    [..]

    jup t/m 16 feb

    misschien dat je nog van iemand een 70 euro bon kan scoren dat zou helemaal mooi zijn!
    Koop 'm anders online bij modern.nl. Scheelde ons 75 euro
      zondag 31 januari 2010 @ 19:22:41 #152
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_77485431
    http://www.kieskeurig.nl/(...)jzen/309979/#prijzen

    Weet natuurlijk niet wat die Citiz & Milk in de winkel kost.. voor onze Lattissima scheelde het (zonder cashback) ¤100,- met de Mediamarkt (gekocht bij Clevercow).
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
      zondag 31 januari 2010 @ 22:40:48 #153
    57434 Marloes
    Digital Love
    pi_77494932
    quote:
    Op zondag 31 januari 2010 10:35 schreef DancePlaza het volgende:

    [..]

    jup t/m 16 feb

    misschien dat je nog van iemand een 70 euro bon kan scoren dat zou helemaal mooi zijn!
    Volgens mij was die actie tot 16 januari..
    The more you try to erase me,
    The more that I appear.
      zondag 31 januari 2010 @ 23:11:55 #154
    57434 Marloes
    Digital Love
    pi_77496699
    Hoe komen jullie eigenlijk aan die 70euro korting bonnen? Ik wil er binnenkort een gaan kopen voor mn moeder dus dan wacht ik even tot er weer zo'n actie is en 70 euro is natuurlijk nog interessanter
    The more you try to erase me,
    The more that I appear.
      maandag 1 februari 2010 @ 07:06:17 #155
    68591 twentemeisje
    Onmeunig Twents
    pi_77502680
    Die 70 euro bon kreeg ik gemaild omdat ik door online cubs te bestellen lid ben van de Nespresso Club.
      maandag 1 februari 2010 @ 13:16:42 #156
    9001 Gunner
    #teamkroegenlos
    pi_77510056
    Hoe lang duurt het eigenlijk voordat je die cashback krijgt gestort? Heb de boel twee week geleden al opgestuurd.
      maandag 1 februari 2010 @ 13:49:09 #157
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_77511086
    quote:
    Op zondag 31 januari 2010 22:40 schreef Marloes het volgende:

    [..]

    Volgens mij was die actie tot 16 januari..
    Ja, aanschaf tot 16 januari en insturen tot 17 februari.
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
      maandag 1 februari 2010 @ 13:49:30 #158
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_77511098
    quote:
    Op maandag 1 februari 2010 13:16 schreef Gunner het volgende:
    Hoe lang duurt het eigenlijk voordat je die cashback krijgt gestort? Heb de boel twee week geleden al opgestuurd.
    Volgens mij wel een week of 4.
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
      maandag 1 februari 2010 @ 16:34:52 #159
    68591 twentemeisje
    Onmeunig Twents
    pi_77517068
    Heeft ook lang geduurd voordat ik destijds die 50 euro gestort kreeg.
      woensdag 3 februari 2010 @ 17:57:37 #160
    202014 JJH
    Knetter. O+
    pi_77599117
    Jaaa, tvp.
    Ben vanmiddag op jacht geweest en ben eigenlijk wel om. Zit sterk aan een rode DeLonghi Lattisima te denken? Heb hem online voor ¤245 gevonden.
    pi_77599899
    waarom zo'n dure? kun je net zo goed voor het dubbele een goed espressoapparaat kopen. Ik bedoel, imho is het slimmer om een nespressoapparaat te kopen dat juist niets kost. Dat is nou net een voordeel van die apparaten. Want voor de koffie hoef je het niet te doen
      woensdag 3 februari 2010 @ 18:56:25 #162
    202014 JJH
    Knetter. O+
    pi_77601116
    quote:
    Op woensdag 3 februari 2010 18:19 schreef flexster het volgende:
    waarom zo'n dure? kun je net zo goed voor het dubbele een goed espressoapparaat kopen. Ik bedoel, imho is het slimmer om een nespressoapparaat te kopen dat juist niets kost. Dat is nou net een voordeel van die apparaten. Want voor de koffie hoef je het niet te doen
    Hmm, ja. Daar heb je ook wel een punt. Ik las net over die cashback actie en dacht toen gelijk dat ik wel voor de duurdere kon gaan. Maar op een CitiZ of een CitiZ & Milk krijg je natuurlijk ook die korting.
    Wederom weer in de reviews duikt.
    pi_77602321
    Ja als je dat apparaat de moeite waard vindt dan zou ik ervoor gaan Maar het leuke van Nespresso is dat ze in de aanschafkosten (en onderhoudskosten) zo laag zijn, daar kun je je voordeel uit halen t.o.v. de dure koffie.

    Let erop dat er geen verschil zit in de koffie die eruit komt: het binnenwerk is in alle apparaten hetzelfde. Dus het is de moeite waard om erover na te denken of de meerprijs gerechtvaardigd kan worden.
    pi_77603813
    Wij hebben ons echte espresso-apparaat (Isomac Giada) juist weggedaan en een Nespresso gekocht. Zo'n apparaat is erg leuk als je zeeen van tijd hebt, maar met 2 kinderen heb je echt geen zin om voor elk bakkie koffie dat ding op te warmen, druk op te voeren, apparaat door laten spoelen, koffie te malen, in dat bakje te doen, aan te stampen... En als je dan een cappucino wilde duurde het nog langer

    Nu heb je binnen 2 minuten een heerlijke kop koffie, al dan niet met melk (we hebben een CitiZ & Milk) en daar ben je met 2 kinderen regelmatig aan toe
      woensdag 3 februari 2010 @ 21:55:50 #165
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_77608975
    quote:
    Op woensdag 3 februari 2010 17:57 schreef JJH het volgende:
    Jaaa, tvp.
    Ben vanmiddag op jacht geweest en ben eigenlijk wel om. Zit sterk aan een rode DeLonghi Lattisima te denken? Heb hem online voor ¤245 gevonden.
    Als je al een Latissima koopt zou ik gelijk voor de Premium gaan, dan heb je keuze knopjes voor cappucino en zo, en heb je een mooie chromen. Maar anders is een Citiz & Milk ook prachtig (wij hebben de Premium omdat ik perse in 1x melk en koffie wilde kunnen doen, dus niet los bijschenken..)
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
      woensdag 3 februari 2010 @ 22:01:58 #166
    202014 JJH
    Knetter. O+
    pi_77609260
    quote:
    Op woensdag 3 februari 2010 21:55 schreef Debsterr het volgende:

    [..]

    Als je al een Latissima koopt zou ik gelijk voor de Premium gaan, dan heb je keuze knopjes voor cappucino en zo, en heb je een mooie chromen. Maar anders is een Citiz & Milk ook prachtig (wij hebben de Premium omdat ik perse in 1x melk en koffie wilde kunnen doen, dus niet los bijschenken..)
    Hmm, die is minimaal 400+ zie ik zo snel op internet. Dat gaat me echt te gortig worden.
      woensdag 3 februari 2010 @ 22:08:44 #167
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_77609598
    quote:
    Op woensdag 3 februari 2010 22:01 schreef JJH het volgende:

    [..]

    Hmm, die is minimaal 400+ zie ik zo snel op internet. Dat gaat me echt te gortig worden.
    Hmm, waar wij hem besteld hebben is 'ie inderdaad niet meer te krijgen.. was 'ie ¤374,- en dan cashback eraf. Maar goed, het was dan ook mijn verjaardagscadeau .
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
    pi_77610032
    quote:
    Op woensdag 3 februari 2010 18:56 schreef JJH het volgende:

    [..]

    Hmm, ja. Daar heb je ook wel een punt. Ik las net over die cashback actie en dacht toen gelijk dat ik wel voor de duurdere kon gaan. Maar op een CitiZ of een CitiZ & Milk krijg je natuurlijk ook die korting.
    Wederom weer in de reviews duikt.
    vind je de cube niets? ik heb mijn vriendin een abbo elle gedaan en ik heb er een cube erbij!
      woensdag 3 februari 2010 @ 22:33:25 #169
    202014 JJH
    Knetter. O+
    pi_77610851
    quote:
    Op woensdag 3 februari 2010 22:16 schreef DancePlaza het volgende:

    [..]

    vind je de cube niets? ik heb mijn vriendin een abbo elle gedaan en ik heb er een cube erbij!
    Ziet er prachtig uit. Maar ik zie niet dat je hem kunt krijgen inclusief een melkopschuimer?
      woensdag 3 februari 2010 @ 23:08:23 #170
    48067 neo2000
    Asking the important questions
    pi_77612581
    quote:
    Op zondag 31 januari 2010 18:41 schreef Stiemie het volgende:
    Ik vond ide kastanjecreme ook erg lekker. De peperkoekversie deed me steeds aan de geur van Thais eten denken
    Bij de Albert Heijn hebben ze kant en klaar wok maaltijden van eigen merk.. Met daarin een variant Indiase curry. De kruiden die daarbij gebruikt zijn om het vlees te marineren, en de geur die van een vers bakje peperkoek Nespresso af komt = spot on. Er lijkt haast wel iets van kerrie in de peperkoek te zitten. Het zal niet mijn favo worden vrees ik. Wel apart. Dat dan weer wel.
    Common sense is my super power. What's yours?
    Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
    pi_77613074
    quote:
    Op woensdag 3 februari 2010 23:08 schreef neo2000 het volgende:

    [..]

    Bij de Albert Heijn hebben ze kant en klaar wok maaltijden van eigen merk.. Met daarin een variant Indiase curry. De kruiden die daarbij gebruikt zijn om het vlees te marineren, en de geur die van een vers bakje peperkoek Nespresso af komt = spot on. Er lijkt haast wel iets van kerrie in de peperkoek te zitten. Het zal niet mijn favo worden vrees ik. Wel apart. Dat dan weer wel.
    Ha gelukkig nog iemand die het opvalt! Tot nu toe leverde het me steeds hele vreemde blikken op als ik het evrtelde. Zo van "hoe kan koffie nou naar Thais eten ruiken?"
      woensdag 3 februari 2010 @ 23:23:30 #172
    57434 Marloes
    Digital Love
    pi_77613261
    quote:
    Op woensdag 3 februari 2010 22:33 schreef JJH het volgende:

    [..]

    Ziet er prachtig uit. Maar ik zie niet dat je hem kunt krijgen inclusief een melkopschuimer?
    Dat kan wel, maar dan heb je de melkopschuimer apart. Bij de citiz & milk zit het op 1 ''platform''
    Heb overigens de cappuccino van de citiz & milk geproefd bij de MM en hij was geweldig!
    The more you try to erase me,
    The more that I appear.
      woensdag 3 februari 2010 @ 23:44:11 #173
    202014 JJH
    Knetter. O+
    pi_77614076
    quote:
    Op woensdag 3 februari 2010 23:23 schreef Marloes het volgende:

    [..]

    Dat kan wel, maar dan heb je de melkopschuimer apart. Bij de citiz & milk zit het op 1 ''platform''
    Heb overigens de cappuccino van de citiz & milk geproefd bij de MM en hij was geweldig!
    En dan staat die altijd los op het aanrecht of in een kast...
    Cappuchino was echt lekker? Niet dat ik dat zo heel vaak drink. Ik moet me nu nog behelpen met zakjes enzo. En dat komt gewoon helemaal niet in de buurt bij een echte goede cappuchino.
    pi_77619885
    quote:
    Op woensdag 3 februari 2010 22:33 schreef JJH het volgende:

    [..]

    Ziet er prachtig uit. Maar ik zie niet dat je hem kunt krijgen inclusief een melkopschuimer?
    nee helaas, ik heb er naast nog een aerocino gekocht voor de cappuccino
      donderdag 4 februari 2010 @ 19:31:36 #175
    48067 neo2000
    Asking the important questions
    pi_77639986
    quote:
    Op woensdag 3 februari 2010 23:19 schreef Stiemie het volgende:

    [..]

    Ha gelukkig nog iemand die het opvalt! Tot nu toe leverde het me steeds hele vreemde blikken op als ik het evrtelde. Zo van "hoe kan koffie nou naar Thais eten ruiken?"
    You aint crazy. It the guys creating the coffee flavour.
    Common sense is my super power. What's yours?
    Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
      zaterdag 6 februari 2010 @ 23:47:45 #176
    57434 Marloes
    Digital Love
    pi_77718950
    Waarom is de citiz & milk van krups eigenlijk (veel) goedkoper dan die van magimix?
    Jammer alleen dat die van krups er niet in het zwart is.. Rood is zo lelijk
    The more you try to erase me,
    The more that I appear.
      zondag 7 februari 2010 @ 06:52:58 #177
    202014 JJH
    Knetter. O+
    pi_77723484
    quote:
    Op zaterdag 6 februari 2010 23:47 schreef Marloes het volgende:
    Waarom is de citiz & milk van krups eigenlijk (veel) goedkoper dan die van magimix?
    Jammer alleen dat die van krups er niet in het zwart is.. Rood is zo lelijk
    Dat ligt ook aan de winkel? Of niet?

    Magimix, vanaf 209
    Krups, vanaf 161

    Verrek, je hebt gelijk! En die van Krups word nog beter gewaardeerd op kieskeurig ook.
      zondag 7 februari 2010 @ 09:47:26 #178
    48067 neo2000
    Asking the important questions
    pi_77723972
    Op http://www.koffiediscounter.nl/ heeft een tijdje een korte beschrijving gestaan bij een Le Cube apparaat van Krups.. Dat deze kwalitatief schijnbaar met de modellen van Magimix niet eens te verglijken zijn, Magimix zou volgens hen niet echt zo degelijk zijn.
    Desondanks heb ik een Magimix gekocht, omdat deze destijds een stuk goedkoper waren en ja, dit waren alleen de rode uitvoeringen destijds..
    Common sense is my super power. What's yours?
    Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
      zondag 7 februari 2010 @ 15:00:27 #179
    57434 Marloes
    Digital Love
    pi_77730248
    quote:
    Op zondag 7 februari 2010 06:52 schreef JJH het volgende:

    [..]

    Dat ligt ook aan de winkel? Of niet?

    Magimix, vanaf 209
    Krups, vanaf 161

    Verrek, je hebt gelijk! En die van Krups word nog beter gewaardeerd op kieskeurig ook.
    Ja, daarom snap ik het ook niet!
    Ik wil graag een krups citiz & milk maar dan wel een zwarte
    The more you try to erase me,
    The more that I appear.
      Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 7 februari 2010 @ 17:44:21 #180
    13151 crew  Rewimo
    Nederduitse/Mevrouw qltel
    pi_77735430
    quote:
    Op woensdag 3 februari 2010 23:19 schreef Stiemie het volgende:
    Ha gelukkig nog iemand die het opvalt! Tot nu toe leverde het me steeds hele vreemde blikken op als ik het evrtelde. Zo van "hoe kan koffie nou naar Thais eten ruiken?"
    Ik heb ook eens even kritisch geroken, het ruikt inderdaad nogal kruidig. Ik vind het ook meer naar spekkoek dan naar peperkoek smaken, eigenlijk
    Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
    <a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
      zondag 7 februari 2010 @ 18:00:44 #181
    40180 Stiemie
    20-07-2007
    pi_77735872
    Hahaha grappig dat je er nu ook aan gaat ruiken! Was het je eerder dan nog niet opgevallen?

    Bestel jij de cups trouwens in Duitsland of in Nederland? En zijn ze in Duitsland even duur?
      Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 7 februari 2010 @ 19:42:55 #182
    13151 crew  Rewimo
    Nederduitse/Mevrouw qltel
    pi_77739213
    Ik bestel ze in DLD, ze zijn even duur dus dat maakt niets uit
    Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
    <a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
      zondag 7 februari 2010 @ 19:47:31 #183
    40180 Stiemie
    20-07-2007
    pi_77739361
    Ah we willen binnenkort een weekendje weg en anders had ik dan meteen een enorme berg cups mee teruggenomen vandaar
      Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 7 februari 2010 @ 19:50:36 #184
    13151 crew  Rewimo
    Nederduitse/Mevrouw qltel
    pi_77739479
    Nee, helaas...
    Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
    <a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
      dinsdag 9 februari 2010 @ 17:31:54 #185
    202014 JJH
    Knetter. O+
    pi_77814857


    Ik heb er ook eentje. Het duurde trouwens wel even voordat ik hem aan de praat had. Hij gooide constant de koffie in het lekbakje ipv het kopje. Maar, hij doet het.
    pi_77819587
    Even een vraagje, kan ik mijn nespresso apparaat ook ontkalken door het apparaat een paar keer door te spoelen met een mengsel van azijn en water? (en daarna natuurlijk goed doorspoelen met gewoon water)
    Zo doe ik dat ook altijd met de waterkoker en bij het gewone koffiezet apparaat, werkt altijd erg goed. Zijn er ook mensen die dit al met een nespresso machine hebben geprobeerd?
    The less one forgets, the less one can remember.
      dinsdag 9 februari 2010 @ 20:06:16 #187
    48067 neo2000
    Asking the important questions
    pi_77820828
    quote:
    Op dinsdag 9 februari 2010 19:37 schreef Artificial-life het volgende:
    Even een vraagje, kan ik mijn nespresso apparaat ook ontkalken door het apparaat een paar keer door te spoelen met een mengsel van azijn en water? (en daarna natuurlijk goed doorspoelen met gewoon water)
    Zo doe ik dat ook altijd met de waterkoker en bij het gewone koffiezet apparaat, werkt altijd erg goed. Zijn er ook mensen die dit al met een nespresso machine hebben geprobeerd?
    Nope.. Nog niet geprobeerd in ieder geval. Maar dit wel:
    http://nl.hg.eu/wizard-sh(...)adkoffiezetapparaten
    Alleen had ik niet het idee dat er veel kalk in zit, in m'n Nespresso.
    Common sense is my super power. What's yours?
    Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
    pi_77821998
    Ik ga het maar gewoon proberen morgen, want waarom 10 euro voor een ontkalk setje terwijl het ook voor een paar cent kan. Voor die 10 euro ga ik dan wel wat extra cupjes kopen
    The less one forgets, the less one can remember.
    pi_77851922
    Vanmiddag mn bestelling binnen gekregen Dus weer lekker smaakjes proberen, maar na 4 kopjes heb ik voor vanmiddag wel weer genoeg gehad
    The less one forgets, the less one can remember.
    pi_77859232
    quote:
    Op dinsdag 9 februari 2010 20:33 schreef Artificial-life het volgende:
    Ik ga het maar gewoon proberen morgen, want waarom 10 euro voor een ontkalk setje terwijl het ook voor een paar cent kan. Voor die 10 euro ga ik dan wel wat extra cupjes kopen
    de eerste 2 setjes bij je apparaat krijg je gratis bij een nespresso shop
      woensdag 10 februari 2010 @ 20:58:05 #191
    48067 neo2000
    Asking the important questions
    pi_77859827
    quote:
    Op woensdag 10 februari 2010 20:45 schreef flexster het volgende:

    [..]

    de eerste 2 setjes bij je apparaat krijg je gratis bij een nespresso shop
    Als ze daar wakker zijn wel.. Heb al 3 keer iets besteld bij de shop, voornamelijk cupjes.. Kreeg bij de 2e bestelling, na ruim een half jaar, een "gefeliciteerd met uw recente aankoop: een nespresso automaat!" brief. Laatst, na toch een jaar of wat voor de 3e keer besteld, krijg ik er weer dezelfde brief bij, deze keer met een aanbod om een ontkalk setje gratis te ontvangen. "Nieuwe" aankoop van ruim 1 jaar oud..?
    Common sense is my super power. What's yours?
    Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
      woensdag 10 februari 2010 @ 23:04:55 #192
    202014 JJH
    Knetter. O+
    pi_77866722
    quote:
    Op woensdag 10 februari 2010 20:58 schreef neo2000 het volgende:

    [..]

    Als ze daar wakker zijn wel.. Heb al 3 keer iets besteld bij de shop, voornamelijk cupjes.. Kreeg bij de 2e bestelling, na ruim een half jaar, een "gefeliciteerd met uw recente aankoop: een nespresso automaat!" brief. Laatst, na toch een jaar of wat voor de 3e keer besteld, krijg ik er weer dezelfde brief bij, deze keer met een aanbod om een ontkalk setje gratis te ontvangen. "Nieuwe" aankoop van ruim 1 jaar oud..?
    Zo, die zijn snel!
      donderdag 11 februari 2010 @ 11:44:45 #193
    16266 MissHobje
    Dat zou ik ook zeggen!
    pi_77877213
    quote:
    Op woensdag 10 februari 2010 20:58 schreef neo2000 het volgende:

    [..]

    Als ze daar wakker zijn wel.. Heb al 3 keer iets besteld bij de shop, voornamelijk cupjes.. Kreeg bij de 2e bestelling, na ruim een half jaar, een "gefeliciteerd met uw recente aankoop: een nespresso automaat!" brief. Laatst, na toch een jaar of wat voor de 3e keer besteld, krijg ik er weer dezelfde brief bij, deze keer met een aanbod om een ontkalk setje gratis te ontvangen. "Nieuwe" aankoop van ruim 1 jaar oud..?
    zo;n brief van dat ontkalken kreeg ik dus van de week ook
    Heb ondertussen al eens gekocht in de nespresso shop, dus ik vat die brief ook niet helemaal.
    Beetje zonde juist van die onnodige mailing !
    [b]Hobbelicious is back!
    [/b]
    pi_77878323
    Ik heb nog nooit een ontkalksetje gehad?
    pi_77878691
    Ik heb het idee dat mijn koffie er kouder uitkomt, dan bij iemand die hetzelfde apparaat heeft als ik. Na kopjes warmmaken en eerst een keertje laten doorlopen vind ik nog steeds dat de koffie op drinktemperatuur is.
    pi_77889244
    Hebben ze eigenlijk bij de Boutiqes ook alle machines om te testen? Ik zou namelijk graag willen weten hoe de cappuccino uit de lattissima machine smaakt.Heb met kerst zeg maar een koffiemachine zonder eerst te proeven gekocht en ben er nu niet meer zo tevreden mee.
    pi_77923286
    Heb een Siemens Nespresso gekocht met wensbonnen die bijna verlopen zijn. Dus meldt ik me ook maar hier
    Gisteren in de Bijenkorf gelukkig niet in de rij hoeven staan voor mijn eerste lading cupjes. Ze hebben daar helemaal een koord gespannen om de rij te managen!
    pi_77923575
    quote:
    Op donderdag 11 februari 2010 17:09 schreef Terpentin07 het volgende:
    Hebben ze eigenlijk bij de Boutiqes ook alle machines om te testen? Ik zou namelijk graag willen weten hoe de cappuccino uit de lattissima machine smaakt.Heb met kerst zeg maar een koffiemachine zonder eerst te proeven gekocht en ben er nu niet meer zo tevreden mee.
    Bij de Bijenkorf (020) staat de lattisima wel demo-klaar iig, afgelopen dinsdag nog gezien. Wel een belachelijke rij voor die cupjes, en echt snel werken ze daar ook niet
    pi_77927429
    quote:
    Op vrijdag 12 februari 2010 16:13 schreef tjoptjop het volgende:

    [..]

    Bij de Bijenkorf (020) staat de lattisima wel demo-klaar iig, afgelopen dinsdag nog gezien. Wel een belachelijke rij voor die cupjes, en echt snel werken ze daar ook niet
    Ja maar dat komt door het hele imago-praatje dat je er altijd bij krijgt Heeft u onze nieuwe special edition al geproefd? Heeft u al een klantenkaart? Heeft u verder nog vragen? Mag ik u een kopje koffie aanbieden?

    Tip: boven de 200 cupjes betaal je geen bezorgkosten
    pi_77927491
    quote:
    Op vrijdag 12 februari 2010 18:18 schreef Stiemie het volgende:

    [..]

    Ja maar dat komt door het hele imago-praatje dat je er altijd bij krijgt Heeft u onze nieuwe special edition al geproefd? Heeft u al een klantenkaart? Heeft u verder nog vragen? Mag ik u een kopje koffie aanbieden?
    Ja "de belevenis"

    Wel irritant dat ze altijd om klantennummer/postcode vragen (krijgen ze niet). Dat kopje koffie neem ik altijd wel aan, beschouw ik als compensatie voor het wachten.
    quote:
    Tip: boven de 200 cupjes betaal je geen bezorgkosten
    Ach, drink het zelf niet maar haal wat voor m'n ouders (hooguit 30 cups per maand ofzo ) en loop er toch dagelijks langs
    pi_77930879
    We bestellen hier wel steeds per 200 cups. Die dingen gaan toch wel op en je weet zeker dat je altijd genoeg koffie in huis hebt Ook al wonen we redelijk dicht bij de Bijenkorf. Vind het altijd zo'n gedoe van in die rij staan wachten, hele riedeltje aanhoren etc. Als je online besteld heb je ze binnen 2 werkdagen in huis.
    pi_78034423
    Ik heb vanmiddag bij de shop een kopje kastanje crème geprobeerd. Ieuw!
    Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
    Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
    Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
    Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
      maandag 15 februari 2010 @ 21:57:01 #203
    202014 JJH
    Knetter. O+
    pi_78034740
    quote:
    Op vrijdag 12 februari 2010 18:18 schreef Stiemie het volgende:

    [..]

    Ja maar dat komt door het hele imago-praatje dat je er altijd bij krijgt Heeft u onze nieuwe special edition al geproefd? Heeft u al een klantenkaart? Heeft u verder nog vragen? Mag ik u een kopje koffie aanbieden?

    Tip: boven de 200 cupjes betaal je geen bezorgkosten
    Als je bij de kaasboer komt en je bestelt een halve kilo jong belegen krijg je toch ook niet de vraag of de nieuwe pittige zuid franse brie wilt proeven?

    Beetje overkill.
    Toch, als ik bij een bijenkorf in de buurt ben zal ik wel even langsgaan, kom er toch ook niet dagelijks.
      dinsdag 16 februari 2010 @ 03:55:54 #204
    26777 MrTorture
    Welcome to the torture chamber
    pi_78045756
    quote:
    Op maandag 15 februari 2010 21:52 schreef Janetje het volgende:
    Ik heb vanmiddag bij de shop een kopje kastanje crème geprobeerd. Ieuw!
    Nee caramelsiroop er bij!
    No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
    Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
    yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
    Vis een optie?
      dinsdag 16 februari 2010 @ 04:03:44 #205
    68591 twentemeisje
    Onmeunig Twents
    pi_78045833
    Die kastanje crѐme vind ik zelf helemaal geweldig, alleen al dat geurtje
    pi_78046896
    ik vond hem ook vies.
      dinsdag 16 februari 2010 @ 08:53:07 #207
    48067 neo2000
    Asking the important questions
    pi_78047156
    quote:
    Op dinsdag 16 februari 2010 04:03 schreef twentemeisje het volgende:
    Die kastanje crѐme vind ik zelf helemaal geweldig, alleen al dat geurtje
    Dat dus!
    quote:
    Op maandag 15 februari 2010 21:57 schreef JJH het volgende:

    [..]

    Als je bij de kaasboer komt en je bestelt een halve kilo jong belegen krijg je toch ook niet de vraag of de nieuwe pittige zuid franse brie wilt proeven?
    Kaasboeren hier in de buurt doen het gerust hoor..
    Common sense is my super power. What's yours?
    Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
    pi_78047204
    quote:
    Op maandag 15 februari 2010 21:57 schreef JJH het volgende:


    Als je bij de kaasboer komt en je bestelt een halve kilo jong belegen krijg je toch ook niet de vraag of de nieuwe pittige zuid franse brie wilt proeven?
    Eigenlijk wel.
    Go hard or go home
      woensdag 17 februari 2010 @ 16:17:09 #209
    62913 Blik
    The one and Only!
    pi_78103653
    Eergisteren voor de eerste keer besteld bij de Nespresso-winkel, meteen 20 etuis besteld. Voornamelijk de zware espresso's en lungo's.

    Wat trouwens echt een supertip is, koop van die dubbelwandige glazen van bodum. Koffie blijft er echt goed warm in, en het zijn natuurlijk mooie glazen.

      vrijdag 19 februari 2010 @ 11:55:51 #210
    48067 neo2000
    Asking the important questions
    pi_78178413
    Jullie trouwens ook een mailtje gehad m.b.t. aankondiging "nieuwe" smaak, Fortissio Lungo? Ligt het aan mij is of die cup zo ongeveer een jaar geleden al op de markt gezet? Staat daar een mailserver bij Nespresso die de datum op 2007 heeft staan of zo?
    Common sense is my super power. What's yours?
    Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
    pi_78180513
    quote:
    Op vrijdag 19 februari 2010 11:55 schreef neo2000 het volgende:
    Jullie trouwens ook een mailtje gehad m.b.t. aankondiging "nieuwe" smaak, Fortissio Lungo? Ligt het aan mij is of die cup zo ongeveer een jaar geleden al op de markt gezet? Staat daar een mailserver bij Nespresso die de datum op 2007 heeft staan of zo?
    ik weet ook niet watskebeurt daarmee ik heb die dingen ook al een jaar als ik zin heb in een mok koffie. Maar ze hadden heel die Nespresso afhaaltoko in de Bijenkorf ook helemaal gefocussed op die dingen.

    De ideeën zijn op denk ik
      vrijdag 19 februari 2010 @ 13:27:59 #212
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_78182120
    quote:
    Op woensdag 17 februari 2010 16:17 schreef Blik het volgende:
    Eergisteren voor de eerste keer besteld bij de Nespresso-winkel, meteen 20 etuis besteld. Voornamelijk de zware espresso's en lungo's.

    Wat trouwens echt een supertip is, koop van die dubbelwandige glazen van bodum. Koffie blijft er echt goed warm in, en het zijn natuurlijk mooie glazen.

    [ afbeelding ]
    Oeh, die zijn wel mooi ja.. kos da?
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
    pi_78182914
    quote:
    Op vrijdag 19 februari 2010 12:45 schreef flexster het volgende:
    ik weet ook niet watskebeurt daarmee ik heb die dingen ook al een jaar als ik zin heb in een mok koffie.
    Ik heb deze smaak ook in huis, maar een lungo is toch maar 110 ml? Gewoon 'hollands' formaat koffiekopje is dat
    pi_78183528
    quote:
    Op vrijdag 19 februari 2010 13:46 schreef computergirl het volgende:

    [..]

    Ik heb deze smaak ook in huis, maar een lungo is toch maar 110 ml? Gewoon 'hollands' formaat koffiekopje is dat
    ja klopt, ik zag het ook nadat ik gepost had maar was te lui om het aan te passen Ik bedoelde een kop, in plaats van 2 slokjes espresso
    pi_78183581
    quote:
    Op vrijdag 19 februari 2010 13:27 schreef Debsterr het volgende:

    [..]

    Oeh, die zijn wel mooi ja.. kos da?
    Bodum is duur, maar zal nooit duurder zijn dan die dingen van Nespresso zelf. Die vragen namelijk zoals altijd de hoofdprijs ikzelf hou wel van een beetje foetelen en maak mijn Nespresso altijd in een espressokopje van een Italiaans terras
    pi_78184385
    quote:
    Op vrijdag 19 februari 2010 13:27 schreef Debsterr het volgende:

    [..]

    Oeh, die zijn wel mooi ja.. kos da?
    http://www.dekoffiethuisw(...)so-455710-p-472.html
    Bodum Glas Pavina Dubbelwandig espresso 8 cl, twee stuks, ¤16,90

    Iets in die richting, ze zijn vast duurder/goedkoper te vinden.
    Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
    Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
    Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
    Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
      Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 19 februari 2010 @ 14:45:04 #217
    13151 crew  Rewimo
    Nederduitse/Mevrouw qltel
    pi_78185108
    Ik had twee van die Bodums in mijn kerstpakket Mooie glazen en prima voor Nespresso
    Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
    <a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
    pi_78340416
    Ben nu wel aan het twijfelen, wil graag lekker koffie zetten, maar heb geen zin in gerotzooi etc.
    De Krups XN7106 CitiZ en Milk staat nu voor 169 euro in de aanbieding, maar kan ik daar niet beter een volautomaat voor halen? En dat te bedenken dat ik eerst een goedkoop koffieapparaat wilde voor 40 euro
    Komt keesje bij de leraar: "Meester, ik word gepest, iedereen noemt me schele keesje"
    Waarop de leraar antwoordt: "Wat kan jou dat nou schelen keesje ?"
    _o_
    pi_78340711
    quote:
    Op dinsdag 23 februari 2010 13:07 schreef DaDude1987 het volgende:
    Ben nu wel aan het twijfelen, wil graag lekker koffie zetten, maar heb geen zin in gerotzooi etc.
    De Krups XN7106 CitiZ en Milk staat nu voor 169 euro in de aanbieding, maar kan ik daar niet beter een volautomaat voor halen? En dat te bedenken dat ik eerst een goedkoop koffieapparaat wilde voor 40 euro
    Ik heb de M100A voor ¤ 89,- gekocht bij de Media Markt. Met een cashback bon van ¤ 70,-. Heb ik er netto ¤ 19,- voor betaald. Dat is natuurlijk een geweldige deal, maar die M100A is sowieso maar iets van ¤ 100,- bij de Media Markt. Volgens mij is die bon van ¤ 50,- cashback nog steeds geldig, waarom doe je dat niet gewoon?
    pi_78340999
    Ik kan voor die 169 euro ook helemaal geen volautomaat halen, alleen "handmatige" en dat geeft me iets teveel rotzooi. Volgens mij is die cashback actie helemaal niet meer geldig, waar kan je checken of die nog geld is ?
    Komt keesje bij de leraar: "Meester, ik word gepest, iedereen noemt me schele keesje"
    Waarop de leraar antwoordt: "Wat kan jou dat nou schelen keesje ?"
    _o_
      dinsdag 23 februari 2010 @ 13:25:29 #221
    17283 Cheiron
    Ho ho ho...
    pi_78341157
    Hier ook een fan van die bodum glazen. Wij hebben ze nu in 3 maten: espresso, cappucino en thee. Je hebt nog 1 grotere variant, maar dat is wel erg groot.
    Beetje aan de prijs, maar superhandig met warm spul en je koffie (zeker cappucino) ziet er cool uit
    Too lazy to be an evil genius..
    PSN ID: Cheironnl
    pi_78341451
    quote:
    Op dinsdag 23 februari 2010 13:21 schreef DaDude1987 het volgende:
    Ik kan voor die 169 euro ook helemaal geen volautomaat halen, alleen "handmatige" en dat geeft me iets teveel rotzooi. Volgens mij is die cashback actie helemaal niet meer geldig, waar kan je checken of die nog geld is ?
    Is idd niet meer geldig. Sorry...
    pi_78341595
    quote:
    Op dinsdag 23 februari 2010 13:25 schreef Cheiron het volgende:
    Hier ook een fan van die bodum glazen. Wij hebben ze nu in 3 maten: espresso, cappucino en thee. Je hebt nog 1 grotere variant, maar dat is wel erg groot.
    Beetje aan de prijs, maar superhandig met warm spul en je koffie (zeker cappucino) ziet er cool uit
    Bij de Ikea zijn heb je ze ook. ¤ 5,- voor twee dubbelwandige espressoglaasjes. De Nespresso past daar precies in. Er zijn ook nog twee andere maten.

    http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/30155137
    pi_78342432
    quote:
    Op dinsdag 23 februari 2010 13:37 schreef bierjoost het volgende:

    [..]

    Bij de Ikea zijn heb je ze ook. ¤ 5,- voor twee dubbelwandige espressoglaasjes. De Nespresso past daar precies in. Er zijn ook nog twee andere maten.

    http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/30155137
    Ik vind die vorm niet mooi...is een beetje net niet ofzo
    pi_78342766
    Tja smaken verschillen. Ze zijn in 't echt niet zo trapsgewijs moet ik zeggen.
    pi_78344617
    quote:
    Op dinsdag 23 februari 2010 14:03 schreef bierjoost het volgende:
    Tja smaken verschillen. Ze zijn in 't echt niet zo trapsgewijs moet ik zeggen.
    Moet deze week toch nog even naar de ikea, dus ik zal eens kijken. Die van nespresso vind ik iig veel te duur. En daarbij, ik zou me kunnen voorstellen dat ik me regelmatig zal vergissen, dan denk je dat de koffie drinkbaar is, maar dan is ie dus nog veel te heet
    pi_78344854
    tvp

    ik droom nog steeds over nespresso maar het geld is er even niet...
    Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
      dinsdag 23 februari 2010 @ 14:59:08 #228
    62913 Blik
    The one and Only!
    pi_78345048
    quote:
    Op vrijdag 19 februari 2010 14:23 schreef Janetje het volgende:

    [..]

    http://www.dekoffiethuisw(...)so-455710-p-472.html
    Bodum Glas Pavina Dubbelwandig espresso 8 cl, twee stuks, ¤16,90

    Iets in die richting, ze zijn vast duurder/goedkoper te vinden.
    Ik heb ze idd ook voor 8,45 per stuk, de koffie-variant was 9,45 per stuk.
    pi_78345280
    Wanneer zou er een nieuwe cashback actie komen, of duurt dat nog even?
    Komt keesje bij de leraar: "Meester, ik word gepest, iedereen noemt me schele keesje"
    Waarop de leraar antwoordt: "Wat kan jou dat nou schelen keesje ?"
    _o_
    pi_78359495
    quote:
    Op dinsdag 23 februari 2010 14:54 schreef _aurum_ het volgende:
    tvp

    ik droom nog steeds over nespresso maar het geld is er even niet...
    het is niet de aanschaf van het machien waar je op leegloopt hoor... wel de cups. goed drinkbaar maar mij te duur in het dagelijks gebruik
      woensdag 24 februari 2010 @ 11:10:39 #231
    62913 Blik
    The one and Only!
    pi_78385090
    quote:
    Op dinsdag 23 februari 2010 20:35 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

    [..]

    het is niet de aanschaf van het machien waar je op leegloopt hoor... wel de cups. goed drinkbaar maar mij te duur in het dagelijks gebruik
    Als je meerdere koppen koffie op een dag drinkt dan gaat het idd hard. Zojuist een bestelling geplaats voor 200 cups, toch weer 75 euro lichter...
    pi_78385239
    Heb hem gisteren toch maar gehaald...
    Wat is die koffie lekker zeg! Tuurlijk kan je zeggen dat het duurder is, maar je krijgt kwalitatief goede koffie en kan nog variëren ook. Op de universiteit drink ik ook koffie voor 30 ct, dat is dan echte slobberkoffie....
    Ook meteen een cappuccino gemaakt met de aeroccino, werkt super!

    Nespresso is om van de koffie te genieten, niet om weg te drinken om maar wakker te blijven.
    Komt keesje bij de leraar: "Meester, ik word gepest, iedereen noemt me schele keesje"
    Waarop de leraar antwoordt: "Wat kan jou dat nou schelen keesje ?"
    _o_
    pi_78468782
    *(&$#(&^$*# mijn nespresso lattisima is gejat! ikke nu zonder nespresso == chaggo
      Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 26 februari 2010 @ 10:01:34 #234
    13151 crew  Rewimo
    Nederduitse/Mevrouw qltel
    pi_78470286
    quote:
    Op vrijdag 26 februari 2010 08:53 schreef cybermans het volgende:
    *(&$#(&^$*# mijn nespresso lattisima is gejat! ikke nu zonder nespresso == chaggo
    Gejat? Hoe kan dat? Balen zeg!
    Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
    <a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
    pi_78470313
    quote:
    Op vrijdag 26 februari 2010 10:01 schreef Rewimo het volgende:

    [..]

    Gejat? Hoe kan dat? Balen zeg!
    inbraak (ook me pannen zijn weg) :S
      vrijdag 26 februari 2010 @ 10:03:21 #236
    62913 Blik
    The one and Only!
    pi_78470327
    quote:
    Op vrijdag 26 februari 2010 10:02 schreef cybermans het volgende:

    [..]

    inbraak (ook me pannen zijn weg) :S
    belangrijkste is, zijn je cups ook weg? (Een nieuw apparaat kost je met een beetje geluk slechts 30 euro)
    pi_78470359
    quote:
    Op vrijdag 26 februari 2010 10:03 schreef Blik het volgende:

    [..]

    belangrijkste is, zijn je cups ook weg? (Een nieuw apparaat kost je met een beetje geluk slechts 30 euro)
    die zijn er nog
    maar ik wil weer een lattisima en die zijn net wat duurder
      Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 26 februari 2010 @ 10:06:35 #238
    13151 crew  Rewimo
    Nederduitse/Mevrouw qltel
    pi_78470424
    Dief met culinaire smaak blijkbaar
    Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
    <a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
    pi_78470473
    Waar heb je zo ding voor 30e dan?
      vrijdag 26 februari 2010 @ 10:26:25 #240
    62913 Blik
    The one and Only!
    pi_78471022
    quote:
    Op vrijdag 26 februari 2010 10:04 schreef cybermans het volgende:

    [..]

    die zijn er nog
    maar ik wil weer een lattisima en die zijn net wat duurder
    die zijn idd duurder, verzekering?
      vrijdag 26 februari 2010 @ 10:26:51 #241
    62913 Blik
    The one and Only!
    pi_78471034
    quote:
    Op vrijdag 26 februari 2010 10:08 schreef larry_flynt het volgende:
    Waar heb je zo ding voor 30e dan?
    De goedkoopste varianten i.c.m. een cashbackactie van 50 of 70 euro
    pi_78471055
    quote:
    Op vrijdag 26 februari 2010 10:26 schreef Blik het volgende:

    [..]

    die zijn idd duurder, verzekering?
    dat loopt nog
      vrijdag 26 februari 2010 @ 17:12:51 #243
    17283 Cheiron
    Ho ho ho...
    pi_78486957
    Ik ging vanmiddag koffie halen en toen werd mij verteld dat ik een pasje kreeg, omdat je binnenkort zonder pasje geen koffie meer kon halen (Bijenkorf Amsterdam). Wtf..
    Too lazy to be an evil genius..
    PSN ID: Cheironnl
      zaterdag 27 februari 2010 @ 05:47:51 #244
    202014 JJH
    Knetter. O+
    pi_78512004
    quote:
    Op vrijdag 26 februari 2010 17:12 schreef Cheiron het volgende:
    Ik ging vanmiddag koffie halen en toen werd mij verteld dat ik een pasje kreeg, omdat je binnenkort zonder pasje geen koffie meer kon halen (Bijenkorf Amsterdam). Wtf..
    What the.. en via internet? Heb je dan nog wel genoeg aan je nummertje? Of gaat het huidige systeem helemaal op de schop?
    pi_78513071
    Via Internet zal wel nog gewoon via nummer gaan. Het pasje haalde hij net als een ov chipkaart langs een sensor. Er staat verder geen info op gedrukt.
    Too lazy to be an evil genius..
    PSN ID: Cheironnl
      Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 27 februari 2010 @ 10:11:05 #246
    13151 crew  Rewimo
    Nederduitse/Mevrouw qltel
    pi_78513253
    Wat is dan het nut van zo'n pasje
    Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
    <a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
    pi_78513275
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 10:11 schreef Rewimo het volgende:
    Wat is dan het nut van zo'n pasje
    Meneer van de Nespresso: "We zijn aan het automatiseren. Dan hoe je je postcode en huisnummer niet meer door te geven"

    Cheiron:
    Too lazy to be an evil genius..
    PSN ID: Cheironnl
    pi_78515310
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 10:12 schreef Cheiron het volgende:

    [..]

    Meneer van de Nespresso: "We zijn aan het automatiseren. Dan hoe je je postcode en huisnummer niet meer door te geven"

    Cheiron:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Nespresso
    in 2012 vervallen patenten.... zouden ze met een nieuwe standaard komen
    pi_78520013
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 12:03 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

    [..]

    http://en.wikipedia.org/wiki/Nespresso
    in 2012 vervallen patenten.... zouden ze met een nieuwe standaard komen
    ongetwijfeld. Kan me niet anders voorstellen. Aangezien het volgens mij echt een dikke cashcow is. Alleen vraag ik me af hoelang ze nog originele cups blijven verkopen als er wat nieuws komt. (of krijg je dan dat nieuwe smaken enkel in de "nieuwe" cups komen).

    Ik wil ook weer een bakkie nespresso
    pi_78521732
    Dan bouwen ze de nieuwe apparaten alleen nog maar met de nieuwe standaard. Nieuwe klanten moeten bij Nespresso kopen, veel oude klanten blijven dat uit gewoonte doen
      zondag 28 februari 2010 @ 23:22:59 #251
    199696 JtodaX
    Dat ben ik. Jij. Ons.
    pi_78574341
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 10:12 schreef Cheiron het volgende:

    [..]

    Meneer van de Nespresso: "We zijn aan het automatiseren. Dan hoe je je postcode en huisnummer niet meer door te geven"

    Cheiron:
    Dat heeft nooit gehoeven.
    Klantenkaart is iig gratis en geeft een exclusiviteitsidee. Marketing dus, maar ik vind het prima Kunnen ze voor je bijhouden wanneer je moet ontkalken of welke koffie je de vorige keer 'ook alweer' hebt gekocht.
    Ik aanvaard geen enkele aansprakelijkheid voor de inhoud van de door mij geplaatste berichten.
      donderdag 4 maart 2010 @ 11:26:02 #252
    202014 JJH
    Knetter. O+
    pi_78723064
    Trouwens, hoe zit dat precies met die klantenkaart. Ik heb mijn eerste bestelling, heel erg 1.0, met de bon uit de doos besteld. Netjes een factuurtje erbij en daar staat wel een klantnummer op. Nu kan ik dus wel via internet bestellen, maar als ik een keertje bij een boetiek in de buurt ben kan ik dus alsnog niets?

    En mijn eerste doosje Lungo's is op.
      donderdag 4 maart 2010 @ 13:26:06 #253
    62913 Blik
    The one and Only!
    pi_78728062
    quote:
    Op donderdag 4 maart 2010 11:26 schreef JJH het volgende:
    En mijn eerste doosje Lungo's is op.
    Er zullen nog vele volgen
      donderdag 4 maart 2010 @ 14:10:04 #254
    202014 JJH
    Knetter. O+
    pi_78729832
    quote:
    Op donderdag 4 maart 2010 13:26 schreef Blik het volgende:

    [..]

    Er zullen nog vele volgen
      zondag 7 maart 2010 @ 16:45:11 #255
    294425 MalaCocinera
    keuekenslob
    pi_78851268
    Ik heb er sinds afgelopen vrijdag ook eentje, wat me nou opvalt is dat ik minder koffie drink. Op mijn werk drink ik rustig 5 bakjes op een dag. Thuis heb ik op een zaterdag eigenlijk genoeg aan 1 lungo :p Hebben jullie dat nou ook?
    pi_78852433
    quote:
    Op zondag 7 maart 2010 16:45 schreef MalaCocinera het volgende:
    Ik heb er sinds afgelopen vrijdag ook eentje, wat me nou opvalt is dat ik minder koffie drink. Op mijn werk drink ik rustig 5 bakjes op een dag. Thuis heb ik op een zaterdag eigenlijk genoeg aan 1 lungo :p Hebben jullie dat nou ook?
    Ik drink wel minder thuis, maar geniet er meer van. De smaak is sterker en op een of andere manier heb ik dan geen zin meer in meer koffie....
    Komt keesje bij de leraar: "Meester, ik word gepest, iedereen noemt me schele keesje"
    Waarop de leraar antwoordt: "Wat kan jou dat nou schelen keesje ?"
    _o_
    pi_78852535
    Hoe krijg ik het grootste, sterkste bakkie?
    Dus beter een zwarte ristretto gewoon langer later doorlopen of toch een sterke lungo apkken?
    iemand enige ervaring?
      zondag 7 maart 2010 @ 19:11:20 #258
    16266 MissHobje
    Dat zou ik ook zeggen!
    pi_78856151
    quote:
    Op zondag 7 maart 2010 16:45 schreef MalaCocinera het volgende:
    Ik heb er sinds afgelopen vrijdag ook eentje, wat me nou opvalt is dat ik minder koffie drink. Op mijn werk drink ik rustig 5 bakjes op een dag. Thuis heb ik op een zaterdag eigenlijk genoeg aan 1 lungo :p Hebben jullie dat nou ook?
    Nou in zoverre dat ik altijd enorm uitkijk naar mijn bakkie
    [b]Hobbelicious is back!
    [/b]
      zondag 7 maart 2010 @ 19:37:03 #259
    62913 Blik
    The one and Only!
    pi_78857143
    quote:
    Op zondag 7 maart 2010 17:25 schreef diedirk het volgende:
    Hoe krijg ik het grootste, sterkste bakkie?
    Dus beter een zwarte ristretto gewoon langer later doorlopen of toch een sterke lungo apkken?
    iemand enige ervaring?
    2 maal ristretto Anders eenmaal fortissio lungo
      dinsdag 9 maart 2010 @ 12:23:32 #260
    202014 JJH
    Knetter. O+
    pi_78925613
    Sinds ik de Nespresso heb staan drink ik juist meer. Maar ik dronk amper koffie thuis meer. ik was zo klaar met de senseo...
      Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 9 maart 2010 @ 12:25:13 #261
    13151 crew  Rewimo
    Nederduitse/Mevrouw qltel
    pi_78925664
    De koffie op mijn werk háált het niet bij de Nespresso. Dus drink ik op mijn werk meestal maar thee.
    Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
    <a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
      dinsdag 9 maart 2010 @ 13:45:33 #262
    52575 Schranseman
    Heeft altijd honger
    pi_78928438
    Las vandaag in het AD dat een zwitserse firma (Ethical Coffe company) ook Nespresso kupjes gaat verkopen. In Frankrijk begint de verkoop in mei. De grote baas bij ECC is Jean Paul Gaillard, de man die Nespresso heeft grootgebracht. De cupjes worden niet gemaakt van aluminium, maar van natuurlijke vezels. Wanneer de capsules in de NL supers liggen is niet bekend.
    Schranseman heeft honger en vertelt erover op http://www.brambbq.nl
    pi_78933006
    quote:
    Op dinsdag 9 maart 2010 13:45 schreef Schranseman het volgende:
    Las vandaag in het AD dat een zwitserse firma (Ethical Coffe company) ook Nespresso kupjes gaat verkopen. In Frankrijk begint de verkoop in mei. De grote baas bij ECC is Jean Paul Gaillard, de man die Nespresso heeft grootgebracht. De cupjes worden niet gemaakt van aluminium, maar van natuurlijke vezels. Wanneer de capsules in de NL supers liggen is niet bekend.

    de link http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=GBF2N5RJ5
    quote:
    Nespresso-capsule krijgt concurrent
    Nespresso, een filiaal van de Nestlé-groep met een omzet van 1,9 miljard euro, krijgt concurrentie voor zijn koffiecapsules. Het Zwitserse bedrijf heeft een monopolie op het ontwerp van zijn met koffie gevulde aluminiumcapsules. Maar eind 2012 vervalt een aantal patenten uit 1980 voor de capsules van de eerste generatie. Na die datum kunnen de capsules door andere producenten dus vrij worden nagemaakt.

    Al zal het zo lang niet duren voor er een concurrent op de markt komt. Jean-Paul Gaillard, oprichter van de Ethical Coffee Company, beweert dat hij achterpoortjes heeft gevonden in de beschermende patenten. Pittig detail: Gaillard was van 1988 tot 1997 de ceo van Nespresso en richtte 'De Club' op, het exclusieve concept om Nespresso-capsules via het internet te verkopen. De man kent het Nestlé-huis wellicht van binnen en buiten.

    20 procent goedkoper
    Volgens Gaillard kunnen de capsules 20 procent goedkoper worden verkocht dan de prijs die Nespresso momenteel hanteert. In België kost een Nespresso-capsule 31 cent. Jean-Paul Gaillard beweert inmiddels al bestellingen te hebben voor twee miljard capsules. Die zullen in Frankrijk worden geproduceerd, te beginnen met 300 miljoen stuks. Daarna wordt de productie om de zes weken opgedreven met 100 miljoen stuks. Volgens de Franse krant Le Figaro zou warenhuisketen Casino al in mei starten met de verkoop van de nieuwe capsules.

    Én milieuvriendelijker
    Naast de aangekondigde lagere verkoopprijs zegt de Ethical Coffee Company nog een troef te hebben in de strijd tegen het Nespresso-origineel. De nieuwe capsules zijn van natuurlijke vezels en biologisch afbreekbaar in een periode van een half jaar. De Nespresso-capsules zijn van aluminium. Nespresso verdedigt zich met het argument dat de capsules vervaardigd zijn uit gerecycleerd aluminium en de koffie het beste bewaart in dit materiaal. Het valt niet te ontkennen dat koffiezettoestellen met capsules en pads verre van milieuvriendelijk zijn: onderzoek heeft aangetoond dat die per kopje acht tot tien keer meer afval produceren dan los verpakte koffie.

    Nespresso wil nog geen commentaar leveren op een product dat nog niet is gelanceerd. 'Terwijl enkele patenten in 2012 verstrijken, zullen de ongeveer 1.700 andere patenten nog vele jaren geldig blijven en als gevolg van een voortdurende innovatie zullen jaarlijks nieuwe patenten worden ingediend', aldus een woordvoerder. Nespresso is leider op de Belgische espressomarkt met bijna de helft van het totale verbruik.
    pi_78939393
    Jeej, Nespresso heeft me 50 euro teruggedoneerd.
    God, you people are paranoid. No wonder the company has to secretly manipulate you.
    pi_78977953
    quote:
    Op dinsdag 9 maart 2010 12:25 schreef Rewimo het volgende:
    De koffie op mijn werk háált het niet bij de Nespresso. Dus drink ik op mijn werk meestal maar thee.
    Ik heb dat nu ook, sta nu extra vroeg op om mijn nespresso'tje acheterover te slaan
    pi_78978372
    quote:
    Op donderdag 4 maart 2010 11:26 schreef JJH het volgende:
    Trouwens, hoe zit dat precies met die klantenkaart. Ik heb mijn eerste bestelling, heel erg 1.0, met de bon uit de doos besteld. Netjes een factuurtje erbij en daar staat wel een klantnummer op. Nu kan ik dus wel via internet bestellen, maar als ik een keertje bij een boetiek in de buurt ben kan ik dus alsnog niets?

    En mijn eerste doosje Lungo's is op.
    Oh, hebben jullie een klantenkaart?
      woensdag 10 maart 2010 @ 17:05:53 #267
    202014 JJH
    Knetter. O+
    pi_78978514
    quote:
    Op woensdag 10 maart 2010 17:03 schreef P.F het volgende:

    [..]

    Oh, hebben jullie een klantenkaart?
    Nee, die heb ik dus niet.

    Als ik een keer in de shop ben zal ik het wel eens navragen. Geen zin om erachteraan te bellen, en eerder heb ik hem toch niet nodig.
    pi_78982591
    quote:
    Op zondag 7 maart 2010 16:45 schreef MalaCocinera het volgende:
    Ik heb er sinds afgelopen vrijdag ook eentje, wat me nou opvalt is dat ik minder koffie drink. Op mijn werk drink ik rustig 5 bakjes op een dag. Thuis heb ik op een zaterdag eigenlijk genoeg aan 1 lungo :p Hebben jullie dat nou ook?
    Moet bekennen dat ik sinds ik mijn apparaat heb ipv van één kopje twee drink. Zo lekker vind ik het. Maar ik drink aleen s'morgens koffie. Als je dat de hele dag door drinkt is het een dure aangelegenheid. Maar echt wat lekker is het, plus heb ik twee flesjes siroop aangeschaft bij Simon Levelt winkel. En daar doe ik soms een paar druppels doorheen.
    http://www.dekoffiethuiswinkel.nl/advanced_search_result.php?search_in_description=1&keywords=monin&gclid=CKS_6KPerqACFUVB3godTRaEdg
    Nu heb ik chocolat en caramel. Als ik weer in de buurt ben koop ik meer smaakjes
    Ps ik vind ze via het internet duurder dan uit de winkel

    [ Bericht 1% gewijzigd door Soury op 10-03-2010 19:52:33 ]
    NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
    Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
    pi_78985471
    [quote]Op woensdag 10 maart 2010 18:49 schreef Soury het volgende:

    [..]

    Foutje dubbel
    NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
    Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
      woensdag 10 maart 2010 @ 20:19:17 #270
    48067 neo2000
    Asking the important questions
    pi_78986934
    quote:
    Op woensdag 10 maart 2010 18:49 schreef Soury het volgende:

    [..]

    Moet bekennen dat ik sinds ik mijn apparaat heb ipv van één kopje twee drink. Zo lekker vind ik het. Maar ik drink aleen s'morgens koffie. Als je dat de hele dag door drinkt is het een dure aangelegenheid. Maar echt wat lekker is het, plus heb ik twee flesjes siroop aangeschaft bij Simon Levelt winkel. En daar doe ik soms een paar druppels doorheen.
    http://www.dekoffiethuiswinkel.nl/advanced_search_result.php?search_in_description=1&keywords=monin&gclid=CKS_6KPerqACFUVB3godTRaEdg
    Nu heb ik chocolat en caramel. Als ik weer in de buurt ben koop ik meer smaakjes
    Ps ik vind ze via het internet duurder dan uit de winkel
    Hmm. Bij ons zit er bij de Intratuin zo'n "Aan de Dis" in. Daar verkopen ze in ieder geval Simon Levelt thee, dus misschien ook wel siropen.
    Bij de Jumbo hier overigens, verkopen ze ook DE koffie siropen tegen een best schappelijke prijs. Heb de hazelnoot hier nu staan.
    Common sense is my super power. What's yours?
    Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
    pi_79007134
    quote:
    Op woensdag 10 maart 2010 18:49 schreef Soury het volgende:

    [..]

    Moet bekennen dat ik sinds ik mijn apparaat heb ipv van één kopje twee drink. Zo lekker vind ik het. Maar ik drink aleen s'morgens koffie. Als je dat de hele dag door drinkt is het een dure aangelegenheid. Maar echt wat lekker is het, plus heb ik twee flesjes siroop aangeschaft bij Simon Levelt winkel. En daar doe ik soms een paar druppels doorheen.
    http://www.dekoffiethuiswinkel.nl/advanced_search_result.php?search_in_description=1&keywords=monin&gclid=CKS_6KPerqACFUVB3godTRaEdg
    Nu heb ik chocolat en caramel. Als ik weer in de buurt ben koop ik meer smaakjes
    Ps ik vind ze via het internet duurder dan uit de winkel
    Ik zit inmiddels aan drie kopjes per dag Maar koffie uit 'gewone' automaten hoef ik niet meer, ik drink nu veel thee buiten de deur. Die siroopjes he, ik zal eens in de Douwe Egberts koffie winkel kijken hier.
    pi_79071140
    Ik werd trouwens een week geleden ofzo gebeld door Nespresso. Een hele vriendelijke (Belgische dame denk ik) Hoe het beviel enzo.. Echt wel netjes al hou ik absoluut niet van ongevraagd bellen.
    Maar zo vriendelijk en behulpzaam, en of ik nog vragen had. Nou Ik spoel met mij apparaat het eerste bakkie met water door. Vind het anders te lauw. Maar dat klopt volgens de dame en ze raden het ook aan.
    Maar iig heb ik haar gemeld dat ik nu sneller mijn nest uit kom omdat ik zin heb in een lekkere bak koffie

    Als ik een man was geweest had ik een stijfje
    NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
    Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
      vrijdag 12 maart 2010 @ 18:41:43 #273
    48067 neo2000
    Asking the important questions
    pi_79071203
    quote:
    Op vrijdag 12 maart 2010 18:39 schreef Soury het volgende:
    Als ik een man was geweest had ik een stijfje
    Ik sta elke ochtend met een stijfje m'n bakje nespresso leeg te slurpen. De buren:
    Common sense is my super power. What's yours?
    Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
    pi_79077502


    kopje koffie anyone??
    pi_79078746
    Lekker, Nespresso! Er komen binnenkort navulbare cupjes op de markt, dus ook de kosten gaan snel omlaag. Ben binnenkort ook een nespresso bezitter...
    Whatever...
      zaterdag 13 maart 2010 @ 01:10:32 #276
    199696 JtodaX
    Dat ben ik. Jij. Ons.
    pi_79086202
    Flexster: moet je je voor je studie verdiepen in Iraanse vluchtelingen ofzo? Zo ja, wat studeer je?


    Dat kopje is zo fucking mooi
    Ik aanvaard geen enkele aansprakelijkheid voor de inhoud van de door mij geplaatste berichten.
      zaterdag 13 maart 2010 @ 08:58:09 #277
    62913 Blik
    The one and Only!
    pi_79088983
    quote:
    Op zaterdag 13 maart 2010 01:10 schreef JtodaX het volgende:
    Flexster: moet je je voor je studie verdiepen in Iraanse vluchtelingen ofzo? Zo ja, wat studeer je?


    Dat kopje is zo fucking mooi
    Kan niet op tegen deze, vind ik persoonlijk

    pi_79090839
    quote:
    Op zaterdag 13 maart 2010 01:10 schreef JtodaX het volgende:
    Flexster: moet je je voor je studie verdiepen in Iraanse vluchtelingen ofzo? Zo ja, wat studeer je?


    Dat kopje is zo fucking mooi
    haha : Te Lindert, A., Korzilius, H., Van de Vijver, F.J.R., Kroon, S., & Arends-Toth, J. (2008). Perceived discrimination and acculturation among Iranian refugees in the Netherlands. International Journal of Intercultural Relations, 32, 578-588.

    Ja dus..ik studeer psychologie, was voor het vak "intergroepsrelaties".
    pi_79101154
    hier met mijn favoriete kopjes:
      zondag 14 maart 2010 @ 20:20:54 #280
    199696 JtodaX
    Dat ben ik. Jij. Ons.
    pi_79141237
    quote:
    Op zaterdag 13 maart 2010 08:58 schreef Blik het volgende:

    [..]

    Kan niet op tegen deze, vind ik persoonlijk

    [ afbeelding ]
    Klopt.
    Maar nóg mooier zijn deze:
    http://www.smulweb.nl/486(...)o-koppen-en-schotels

    De Bodum Piccolo Veneziano dubbelwandige glazen kopjes
    Ik aanvaard geen enkele aansprakelijkheid voor de inhoud van de door mij geplaatste berichten.
      zondag 14 maart 2010 @ 20:36:37 #281
    62913 Blik
    The one and Only!
    pi_79142137
    quote:
    Op zondag 14 maart 2010 20:20 schreef JtodaX het volgende:

    [..]

    Klopt.
    Maar nóg mooier zijn deze:
    http://www.smulweb.nl/486(...)o-koppen-en-schotels

    De Bodum Piccolo Veneziano dubbelwandige glazen kopjes
    ook wel stijlvol inderdaad
    pi_79146264
    quote:
    Op zaterdag 13 maart 2010 08:58 schreef Blik het volgende:

    [..]

    Kan niet op tegen deze, vind ik persoonlijk

    [ afbeelding ]
    Heb ik ook, geniáál !!!!!
    Buitenkant blijft koud, koffie blijft heet!
    Mjah, dat is niet wat je moeder vannacht zei.
      maandag 15 maart 2010 @ 09:49:36 #283
    160778 t_igger
    "T I, double G-ER"
    pi_79159480
    quote:
    Op vrijdag 12 maart 2010 21:20 schreef flexster het volgende:
    [ afbeelding ]

    kopje koffie anyone??
    Ik drink mijn koffie uit zo'n zelfde kopje!
    Al zijn die dubbelwandige kopjes ook erg mooi!
    Rabbit: "Tigger where are your manners?"
    Tigger: "I don't know but I bet they're havin' more fun than I am."
      Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 15 maart 2010 @ 10:11:48 #284
    13151 crew  Rewimo
    Nederduitse/Mevrouw qltel
    pi_79160045
    quote:
    Op zaterdag 13 maart 2010 08:58 schreef Blik het volgende:
    Kan niet op tegen deze, vind ik persoonlijk

    [ afbeelding ]
    Er sprong er eentje uit de kast gisteren
    Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
    <a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
    pi_79180238
    Vriendlief wil graag een Nespresso, ok prima, maar ik probeer te bekijken welke van de apparaten dan het geschikts is. Zelf drink ik nauwelijks koffie, dus ik zie even door de bomen het bos niet meer. Iemand die het duidelijk voor me kan maken? Zelf zal ik sowieso wachten tot er tussen nu en Juni een cashback actie is, dus ik heb nog even...

    Kennelijk hoor ik hem te vragen of hij d'r ook cappucino in wil drinken, want dat kan niet met alle apparaten, maar welke andere vragen moet ik nog luchtig gaan stellen de komende tijd? Iets over of die op z'n nespresso wil wachten? D'r zijn geloof ik volautomatische en niet volautomatische apparaten?
    pi_79180294
    quote:
    Op zaterdag 13 maart 2010 08:58 schreef Blik het volgende:

    [..]

    Kan niet op tegen deze, vind ik persoonlijk

    [ afbeelding ]
    Die heb ik ook Alleen jammer dat de "cappuccino" variant vandaag was uitverkocht bij de Bijenkorf. Mijn lungo's wat doe je
    pi_79182794
    quote:
    Op maandag 15 maart 2010 19:16 schreef kahlie het volgende:
    Vriendlief wil graag een Nespresso, ok prima, maar ik probeer te bekijken welke van de apparaten dan het geschikts is. Zelf drink ik nauwelijks koffie, dus ik zie even door de bomen het bos niet meer. Iemand die het duidelijk voor me kan maken? Zelf zal ik sowieso wachten tot er tussen nu en Juni een cashback actie is, dus ik heb nog even...

    Kennelijk hoor ik hem te vragen of hij d'r ook cappucino in wil drinken, want dat kan niet met alle apparaten, maar welke andere vragen moet ik nog luchtig gaan stellen de komende tijd? Iets over of die op z'n nespresso wil wachten? D'r zijn geloof ik volautomatische en niet volautomatische apparaten?
    kijk is hier

    abbo op quote en een le cube voor 99 euro

    http://www.quotenet.nl/abonneren/nespresso-le-cube-2.php
    pi_79192185
    quote:
    Op maandag 15 maart 2010 20:11 schreef DancePlaza het volgende:

    [..]

    kijk is hier

    abbo op quote en een le cube voor 99 euro

    http://www.quotenet.nl/abonneren/nespresso-le-cube-2.php
    Bedankt voor de tip! Enige reden waarom ik per se voor een "le Cube" moet gaan? Wel komisch om hem dat abbo dan te geven en te wachten tot de echte verassing komt
      dinsdag 16 maart 2010 @ 16:30:27 #289
    199696 JtodaX
    Dat ben ik. Jij. Ons.
    pi_79215605
    Die aanbieding met de Le Cube is een halfjaar oud en is er niet meer geloof ik..
    Ik aanvaard geen enkele aansprakelijkheid voor de inhoud van de door mij geplaatste berichten.
      dinsdag 16 maart 2010 @ 17:10:16 #290
    40180 Stiemie
    20-07-2007
    pi_79217270
    quote:
    Op zaterdag 13 maart 2010 17:27 schreef flexster het volgende:
    hier met mijn favoriete kopjes: [ afbeelding ]
    Oh die zijn mooi zeg!

    Wij hebben drie verschillende maten van deze van de Hema. Heerlijk goedkoop en ze drinken lekker!

      dinsdag 16 maart 2010 @ 18:00:35 #291
    1592 Puckzzz
    Bitch please!
    pi_79218921
    Deze is sinds een weekje in ons bezit nu met mooiere kopjes


    Ik heb een schemaatje gemaakt met alle smaakjes (welkomstpakket) om bij te houden welke we het lekkerst vinden. Maar bijna alle smaakjes zijn lekker
    Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
    pi_79256938
    Waarschijnlijk al eerder voorbij gekomen, maar hoe gaat het met cups bestellen als je een tweedehands machine hebt? Kan je gewoon het serienummer nog een keer gebruiken?
      woensdag 17 maart 2010 @ 15:39:26 #293
    62913 Blik
    The one and Only!
    pi_79257007
    quote:
    Op woensdag 17 maart 2010 15:37 schreef Knuffleheinz het volgende:
    Waarschijnlijk al eerder voorbij gekomen, maar hoe gaat het met cups bestellen als je een tweedehands machine hebt? Kan je gewoon het serienummer nog een keer gebruiken?
    Moet je sowieso eerst registreren bij de nespresso club voordat je kunt bestellen. Die zullen ook wel een passend antwoord hebben op je vraag
    pi_79429295
    quote:
    Op dinsdag 16 maart 2010 16:30 schreef JtodaX het volgende:
    Die aanbieding met de Le Cube is een halfjaar oud en is er niet meer geloof ik..
    Ja, jammer, ik zag het. Ik ben verder wezen zoeken, maar heb nog niets gevonden wat een echt leuke aanbieding is. Ik denk dat ik beter kan wachten tot een cash-back actie. Ik blijf het bij houden, maar mochten Nespresso mensen iets over de e-mail heen krijgen of iets weten, plaats het dan in het topic aub!
      maandag 22 maart 2010 @ 15:26:14 #295
    73232 De_Hertog
    Aut bibat, aut abeat
    pi_79449499
    Had me hier al eens eerder gemeld, maar inmiddels ook daadwerkelijk het welkomstpakket gekocht. Had nog wel wat oude capsules erbij gekregen maar die zijn niet meer goed

    Ik ben eens benieuwd hoe het gaat smaken en hoe lang het duurt voor m'n bestelling binnen is
    Mary had a little lamb
    Then Mary had dessert
      maandag 22 maart 2010 @ 15:57:08 #296
    1592 Puckzzz
    Bitch please!
    pi_79450683
    quote:
    Op maandag 22 maart 2010 15:26 schreef De_Hertog het volgende:
    Had me hier al eens eerder gemeld, maar inmiddels ook daadwerkelijk het welkomstpakket gekocht. Had nog wel wat oude capsules erbij gekregen maar die zijn niet meer goed

    Ik ben eens benieuwd hoe het gaat smaken en hoe lang het duurt voor m'n bestelling binnen is
    Die had het meisje van de winkel waar wij 'm kochten eerst gecontroleerd en vervangen voor niet over datum cupjes. Vond ik héél attent van d'r

    Ik had de bestelling woensdagmiddag gedaan (telefonisch) en 'm donderdag al binnen.
    Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
      maandag 22 maart 2010 @ 16:02:10 #297
    73232 De_Hertog
    Aut bibat, aut abeat
    pi_79450954
    quote:
    Op maandag 22 maart 2010 15:57 schreef Puckzzz het volgende:

    [..]

    Die had het meisje van de winkel waar wij 'm kochten eerst gecontroleerd en vervangen voor niet over datum cupjes. Vond ik héél attent van d'r
    Ik had deze overgenomen van iemand die 'er toch niets mee deed'. Dat bleek, want de meest recente datum was december 2008. Als het een maandje was had ik niet moeilijk gedaan maar dit leek me toch wat overdreven
    quote:
    Ik had de bestelling woensdagmiddag gedaan (telefonisch) en 'm donderdag al binnen.
    Mooi, morgenavond eens een lekker kopje Espresso proberen dan
    Mary had a little lamb
    Then Mary had dessert
    pi_79450974
    quote:
    Op maandag 22 maart 2010 15:57 schreef Puckzzz het volgende:

    [..]

    Die had het meisje van de winkel waar wij 'm kochten eerst gecontroleerd en vervangen voor niet over datum cupjes. Vond ik héél attent van d'r

    Ik had de bestelling woensdagmiddag gedaan (telefonisch) en 'm donderdag al binnen.
    Die chicks bij die Nespresso winkels zijn bijna zo attent dat ze vragen of ze je mogen pijpen onder het genot van een ' kopje Nespresso bij de Nespressobar'
      maandag 22 maart 2010 @ 16:10:22 #299
    1592 Puckzzz
    Bitch please!
    pi_79451364
    quote:
    Op maandag 22 maart 2010 16:02 schreef bierjoost het volgende:

    [..]

    Die chicks bij die Nespresso winkels zijn bijna zo attent dat ze vragen of ze je mogen pijpen onder het genot van een ' kopje Nespresso bij de Nespressobar'
    maar daar heb ik natuurlijk niets aan, en de gast die ik aan de telefoon had was een hele schattige Belgische homo
    Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
      maandag 22 maart 2010 @ 16:38:08 #300
    202014 JJH
    Knetter. O+
    pi_79452702
    quote:
    Op dinsdag 16 maart 2010 18:00 schreef Puckzzz het volgende:
    Deze is sinds een weekje in ons bezit nu met mooiere kopjes
    [ afbeelding ]

    Ik heb een schemaatje gemaakt met alle smaakjes (welkomstpakket) om bij te houden welke we het lekkerst vinden. Maar bijna alle smaakjes zijn lekker
    Ristretto.
      vrijdag 26 maart 2010 @ 08:08:19 #301
    1592 Puckzzz
    Bitch please!
    pi_79596770
    Ik sluit 'm wel

    volgend topic: Nespresso, What else...deel 7
    Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')