quote:Op donderdag 10 december 2009 19:23 schreef Bastard het volgende:
Over zintuigen gesproken.
Als je zuurkool hebt gegeten of hashee... weersta dan verleiding om een scheet te laten onder de douche, je kan namelijk geen kant op
Overdag veel te druk bezig man. Morgen naar vmug event dus weer druk bezig......proberen te luisteren en niet in slaap te vallen.quote:
Dan ga ik altijd zitten, is ergere geur door het water. Toch nog even genieten.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:23 schreef Bastard het volgende:
Als je zuurkool hebt gegeten of hashee... weersta dan verleiding om een scheet te laten onder de douche, je kan namelijk geen kant op
Mijn hond is de laatste tijd aan het stinkenquote:Op donderdag 10 december 2009 19:23 schreef Bastard het volgende:
Zitten onder de douche doe ik sinds mn 18e niet meer.. zulke katers heb ik niet meerquote:Op donderdag 10 december 2009 19:27 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Dan ga ik altijd zitten, is ergere geur door het water. Toch nog even genieten.
Goed dat ik 18 ben. Tevens vanmiddag mijn rijbewijs gehaald, hipperdepip.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zitten onder de douche doe ik sinds mn 18e niet meer.. zulke katers heb ik niet meer
quote:Op donderdag 10 december 2009 19:28 schreef Chocobo het volgende:
OMG
http://www.dumpert.nl/med(...)an_is_begonnen_.html
Niet alleen met een kater, was ook makkelijk likken.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:37 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Goed dat ik 18 ben. Tevens vanmiddag mijn rijbewijs gehaald, hipperdepip.
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:37 schreef Wessiej het volgende:
[..]
feli, nu nog leren rijden!quote:Op donderdag 10 december 2009 19:37 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Heldquote:Op donderdag 10 december 2009 19:28 schreef Chocobo het volgende:
OMG
http://www.dumpert.nl/med(...)an_is_begonnen_.html
die luitjes in Kopenhagen maar blijven vergaderen over het milieu dat door jouw soort naar de ratsmodee wordt geholpen.... tjonge jongequote:Op donderdag 10 december 2009 19:29 schreef kepler het volgende:
[..]
Mijn hond is de laatste tijd aan het stinken![]()
Bij het uitlaten moet ik gewoon mn neus bedekken
MYYY EYEESSSSSS!quote:Op donderdag 10 december 2009 19:47 schreef Chocobo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ja dat soort heet Guido's toch?quote:Op donderdag 10 december 2009 19:55 schreef kepler het volgende:
[..]
MYYY EYEESSSSSS!
serieus, dat kan toch niet
Ja,... Guido'squote:Op donderdag 10 december 2009 19:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dat soort heet Guido's toch?
Iemand die in Nederland Guido heet zeg je toch ook Giedo en niet letterlijk guido?quote:Op donderdag 10 december 2009 20:00 schreef Bastard het volgende:
Ik schrijf Guido helemaal niet zoals ik het uitspreek.. Giedo is logisch
Echt 100% kansloosquote:Op donderdag 10 december 2009 19:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dat soort heet Guido's toch?
Damnquote:They will then be saddled only with their maintenance fee, which is just over $700 a month.
Ik word een beetje moe van moslims en moslima's die maar van alles eisen en willen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 08:26 schreef Bastard het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)zwembad__.html?p=4,2
En neem je wetsuit mee.quote:Op vrijdag 11 december 2009 08:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik word een beetje moe van moslims en moslima's die maar van alles eisen en willen.
Het zijn net kleine jengelende kinderen die continu uitproberen om grenzen te zoeken.
Dan ga je toch lekker niet zwemmen. Of nog beter, zwem via de Noordzee terug naar Casablanca.
Rot toch eens even lekker op manquote:Op vrijdag 11 december 2009 08:26 schreef Bastard het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)zwembad__.html?p=4,2
Suffe is dat Marokko best wel seculier en modern is. Moskeeën worden door de geheime dienst in de gaten gehouden of er geen haat wordt gepredikt, jonge vrouwen liggen gewoon in bikini op het strand, alcohol wordt geschonken. Dat hoor ik tenminste van bekenden die er op vakantie zijn geweest.quote:Op vrijdag 11 december 2009 08:36 schreef Chocobo het volgende:
Rot toch eens even lekker op man!
!
Die eisen,.... serieus,... mijn hoofd had er in Iran al afgelegen hoor. Daar heb je geen rechten
http://www.spitsnieuws.nl(...)obelprijs_terug.html
Je word lekker bezig gehouden als ouder met een school hequote:Alle kleuters gaan een kerststukje maken.
De datum voor het maken van de kerststukjes wordt bij de desbetreffende kleuterklassen opgehangen. Hierbij hangt dan ook een intekenlijst voor hulpouders. Als u zich opgeeft als hulpouder zou u dan een snoeischaar willen meenemen.
Alvast bedankt hiervoor.
Wat heeft uw kind nodig voor het maken van een kerststukje:
Een klein bakje met natte oase hoger dan het bakje
Een lange kaars met boven aan de naam
Versierspulletjes, zoals paddenstoeltjes, dennenappeltjes ed.
Groene takjes, graag klein geknipt.
Wilt u deze spullen in een plastic zak, met daarop de naam van uw kind, op maandag 14 december meegeven.
Bezuinigingen denk ik Gijs.. de 'vrijwillige ouderbijdrage' is ook echt nodig, en het liefst nog meer.quote:Op vrijdag 11 december 2009 08:50 schreef Strolie75 het volgende:
Die school zou me de pot op kunnen.Ik hoefde vroeger nooit mijn eigen knutselspullen mee te nemen?
Emotionele chantage dus.quote:Op vrijdag 11 december 2009 08:54 schreef Bastard het volgende:
Bezuinigingen denk ik Gijs.. de 'vrijwillige ouderbijdrage' is ook echt nodig, en het liefst nog meer.
Ja en je kan toch ook niet je kind niks meegeven zodat het niet mee kan doen?
En wat nu al je full-time werkt?quote:Op vrijdag 11 december 2009 08:55 schreef Bastard het volgende:
Maar ouders worden ook actief betrokken bij de werkzaamheden, als hulp bij knutselen, school versieren, opruimen, ramen wassen etc etc
Klopt,... dit herken ik. Heb er wel een hard hoofd in af en toe. Sommige scholen hebben goed geld hoor. Wat kost nou een schoonmaker. Ik help wel eens met het leveren van knutselbenodigdheden, maar ik ga echt niet schoonmaken Gijs!quote:Op vrijdag 11 december 2009 08:55 schreef Bastard het volgende:
Maar ouders worden ook actief betrokken bij de werkzaamheden, als hulp bij knutselen, school versieren, opruimen, ramen wassen etc etc
Schiet ze nu met haar handen?quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:59 schreef Strolie75 het volgende:
Zo'n mooie screenshot. Ik kan er naar blijven kijken.
[ afbeelding ]
Ja,... die twee grote wapens onder haar doen niksquote:
Ja Gijs, dit is een screenshot van de Natal-versie.quote:
quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:08 schreef Chocobo het volgende:
Ja,... die twee grote wapens onder haar doen niksGewoon voor de sier!
Ja dat snap ik ook nog welquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,... die twee grote wapens onder haar doen niksGewoon voor de sier!
Is zeker alleen Japans?quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:25 schreef Strolie75 het volgende:
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=382008
Die OP...zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooo hyped![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja. Maar in maart komt de game in het Westen uit. Zowel op de PS3 als op de 360. Ongekend snel voor Square-Enix.quote:
Doet SE aan ondertitels, of spreken ze ook echt de hele game opnieuw in in het Engels?quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:37 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja. Maar in maart komt de game in het Westen uit. Zowel op de PS3 als op de 360. Ongekend snel voor Square-Enix.
Is nog niet bekend. Alleen dat het Westen een aparte themesong van Leona Lewis krijgt.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:41 schreef kepler het volgende:
Doet SE aan ondertitels, of spreken ze ook echt de hele game opnieuw in in het Engels?
En ik vind de achtergrond wat kaal, maar daar moeten we dan ook maar doorheen kijken.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:14 schreef kepler het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook nog wel
Ze ziet er alleen uit als een kind van 10 wat oorlogje aan het spelen met de buurkinderen(minus dan het kanon waar ze op ziet
)
Ik ben ook totaal niet onder de indruk van FF, maar dat ben ik nooit geweestquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
En ik vind de achtergrond wat kaal, maar daar moeten we dan ook maar doorheen kijken.
Final Fantasy games zijn als een uitstekende oude Franse cognac. Die savoureer je langzaam in de juiste ambiance. Je trekt een ruime boxershort, pantoffels en een kamerjas aan. Steekt een Cubaanse sigaar aan en installeer je bij een knisperende open haard terwijl je trouwe labrador gelukzalig naast je ligt te slapen. Dan schenk je een bodempje cognac in een kristallen glas. Je draait de gouden vloeistof langzaam rond en snuift de heerlijke aroma’s op. Na even te hebben genoten neem je een kleine slok. De vloeistof prikt even op je tong en laat dan een warme gloed achter in je keel en slokdarm. Langszaam nemen je smaakpapillen alle heerlijke smaken tot zich.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:59 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik ben ook totaal niet onder de indruk van FF, maar dat ben ik nooit geweestIk snap prima dat mensen het een ubertoffe game vinden, maar daar ben ik niet 1 van...
Geef mij maar Crackdown 2, Dead Rising 2, Alan Wake en Halo Reach! DINGEN KAPOT MAKEN!!!!!!! Al dat turn-based vechten is mij echt te saaiKomt ook omdat ik een aandachts-spanne heb van een 3-jarig kind
Verhaal, sfeer en personages staan voor mij zeker voorop! Het grinden is er bij JRPG's tegenwoordig wel een beetje uit aan het gaan hoor. In FFXIII level je bijvoorbeeld ook op bepaalde vaste punten in het spel. Je hoeft dus niet te grinden om het spel uit te spelen. Er zijn wel wat "hunts" waarbij je tegen hele moeilijke monsters moet vechten en waarvoor levellen wel noodzakelijk is. Maar die zijn optioneel.quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:17 schreef Bastard het volgende:
Wat ik leuk vind aan die RPG's is toch het verhaal.. ja tuurlijk, flink good guy die de wereld moet redden van de ondergang met een groep vrienden, dat zijn alle verhalen, maar daarbij die filmpjes en romances, dat is mooi om te zien.
Maar vervolgens dan het upgraden om het upgraden eigenlijk want steeds is een baas weer sterker en word je dood geslagen, moet je grinden wat saai is om het nog eens te proberen
Gijs! Wanneer heb jij voor het laatst een (J)RPG gespeeld?quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:35 schreef Bastard het volgende:
Ja.. want je wil niks weggooien omdat je denkt.. misschien heb ik dat item (een lepel ofzo) nog eens nodig![]()
quote:Lion and Tiger and Bear living together
Baloo the bear, Leo the Lion and Shere Khan the tiger have the most unusual and unlikely friendship between them.
Rescued eight years ago during a police drugs raid in Atlanta, Georgia, the three friends were only cubs at the time and barely two months old.
They had been kept as status symbol pets by the drug barons.
Delivered to the Noah's Ark animal rescue centre in Locust Grove, Georgia, the decision was made to keep the youngsters together.
"We could have separated them, but since they came as a kind of family, the zoo decided to keep them together," said Diane Smith, assistant director of the Noah's Ark zoo.
"To our knowledge, this is the only place where you'll find this combination of animals together, they are our BLT, (bear, lion and tiger).
Living with the zoo's founders for the past eight years, Shere Khan, Baloo and Leo have now moved to a purpose built habitat were the US public can now witness first hand their touching relationship.
"We didn't have the money to move them at first," said DIane.
"Now their habitat is sorted and they have been moved away from the children's zoo areas where the public couldn't really get a good look.
"Now, though, it is possible to see Baloo, who is a 1,000 pound bear, Shere Khan, a 350 pound tiger and Leo, who is also 350 pounds messing around like brothers.
"They are totally oblivious to the fact that in any other circumstance they would not be friends."
Handled by Charles and Jama Hedgecoth, the zoo's owners and founders, the three friendly giants appear to have have no comprehension of their animal differences.
"Baloo and Shere Khan are very close," says DIane.
"That is because they rise early, as Leo being a lion likes to spend most the day sleeping.
"It is wonderful and magical to see a giant American Black Bear put his arm around a Bengal tiger and then to see the tiger nuzzle up to the bear like a domestic cat.
"When Leo wakes up the three of them mess around for most of the day before they settle down to some food."
Surprisingly for three apex predators with the power to kill with a single bite or swipe of their paw, they are very relaxed around each other.
'"They eat, sleep and play together," said Jama Hedgecoth, founder of Noah's Ark zoo.
"As they treat each other as siblings they will lie on top of each other for heat and simply for affection.
"At the moment they are getting used to their new habitat.
"Shere Khan is being quite reticent about the move, but Baloo, the bear is very good at leading him on and making him feel comfortable and safe."
Explaining that the three 'brothers' have always seemed to share a unique bond, Charles Hedgecoth, Jama's husband and fellow founder talks about his role in their upbringing.
"They are obviously not wild animals any more," said Charles.
"Noah's Ark is their home and they could not possibly be separated from each other.
"You just have to remember who you're dealing with when you are with them though.
"It's when you forget that these fellows are wild animals that you get yourself in trouble."
According to DIane Smith, the trio's new habitat cost an estimated £15,000 and had to be constructed carefully, in order to accommodate its occupants.
"The clubhouse had to be very sturdy for the guys, because they all sleep in it together,"
We had to include a creek, because the tiger and the bear both like to be in water."
http://www.telegraph.co.u(...)sual-friendship.html
Nou ja bij Mass Effect (niet echt een RPG) liep ik ook constant met wapens die ik niet gebruikte, want ja je weet niet hoe het verhaal gaat lopen, als ik straks mn wapens kwijt ben heb ik nog een backup.quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs! Wanneer heb jij voor het laatst een (J)RPG gespeeld?Dat is al lang niet meer hoor!
Zelfs in Adventuregames doen ze dat niet meer.
Quest-items worden altijd als zodanig gekenmerkt (die kun je niet verkopen of weggooien). Aan de stats van wapens/harnassen is altijd duidelijk te zien of het een verbetering is of niet. Je kunt de nieuwe altijd meteen equippen en de oude verkopen! In FF valt het sowiezo altijd wel mee. Ik sleur meestal wel veel potions mee tot ik Esuna en Cura geleerd hebt.
Klopt. Maar het inventory-systeem van Mass Effect is poep. Ook een van de grootste minpunten van de game.quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou ja bij Mass Effect (niet echt een RPG) liep ik ook constant met wapens die ik niet gebruikte, want ja je weet niet hoe het verhaal gaat lopen, als ik straks mn wapens kwijt ben heb ik nog een backup.
Heel paranoia natuurlijk maar ik heb altijd een backup gun![]()
Is goed. Cho zorgt wel voor die overige 68%.quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:23 schreef Wessiej het volgende:
Strol kap is, ik heb 0,0% hype in FF en 0% zin in FF, jij laat mijn hype nu al bij 32% komen. Niet verdergaan svp.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:08 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Final Fantasy games zijn als een uitstekende oude Franse cognac. Die savoureer je langzaam in de juiste ambiance. Je trekt een ruime boxershort, pantoffels en een kamerjas aan. Steekt een Cubaanse sigaar aan en installeer je bij een knisperende open haard terwijl je trouwe labrador gelukzalig naast je ligt te slapen. Dan schenk je een bodempje cognac in een kristallen glas. Je draait de gouden vloeistof langzaam rond en snuift de heerlijke aroma’s op. Na even te hebben genoten neem je een kleine slok. De vloeistof prikt even op je tong en laat dan een warme gloed achter in je keel en slokdarm. Langszaam nemen je smaakpapillen alle heerlijke smaken tot zich.
Die games die jij beschrijft zijn als een lauwe Febo-kroket die je na een avond zuipen naar binnenpropt terwijl je je haast om de laatste trein naar huis te halen.
Koop nou eens een XBOX Gijs.. wanneer gaan we racen en schieten dan?quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:28 schreef kepler het volgende:
[..]
Dat doe ik wel met een goed boek, niet met een game.
Ik zou het graag willen spelen, maar het gaat me echt te langzaam...
Ja, mijn broertje gebruikt mijn account nuquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
Koop nou eens een XBOX Gijs.. wanneer gaan we racen en schieten dan?
Zag je gisteren online komen
quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:14 schreef kepler het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook nog wel
Ze ziet er alleen uit als een kind van 10 wat oorlogje aan het spelen met de buurkinderen(minus dan het kanon waar ze op ziet
)
quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
En ik vind de achtergrond wat kaal, maar daar moeten we dan ook maar doorheen kijken.
Ik begrijp dat mensen geen idee hebben of dat het hun genre niet is, maar deze game ga ik niet hypen,.... die is voor mij,... helemaal alleen. Niemand anders hoeft die te gamen,.. loop door mensen,.. niks te zien. Start MW2 nog maar eens opquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Is goed. Cho zorgt wel voor die overige 68%.
Gelijk heb je Gijsquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik begrijp dat mensen geen idee hebben of dat het hun genre niet is, maar deze game ga ik niet hypen,.... die is voor mij,... helemaal alleen. Niemand anders hoeft die te gamen,.. loop door mensen,.. niks te zien. Start MW2 nog maar eens op
quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:42 schreef Chocobo het volgende:
Ik begrijp dat mensen geen idee hebben of dat het hun genre niet is, maar deze game ga ik niet hypen,.... die is voor mij,... helemaal alleen. Niemand anders hoeft die te gamen,.. loop door mensen,.. niks te zien. Start MW2 nog maar eens op
Hier bij de Gijsjes is het nog een klein select groepje.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:56 schreef Chocobo het volgende:
Ja maar het is echt zo. Ga echt de game waar ik een PS3 voor gekocht heb niet hypen. Helaas heeft FF al een gigantische fan-base. Wou soms dat ik nog steeds bij dat kleine selecte groepje hoorde die alles voor het eerst ontdekte,... nu moet iedereen het ineens spelen. Ergens wel terecht, maar ik wil het niet. Ik gun sommige gamers deze game niet
Zo waar! En zo moet het blijven ook vind ikquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hier bij de Gijsjes is het nog een klein select groepje.
Als ik het zo lees heeft het meer gemeen met FFX. Er zit zelfs weer een soort sphere grid in!quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:57 schreef Chocobo het volgende:
OP trouwens gezien Strol,... de NeoGaf OP,... pffff! Dit wordt ziek hoor. Probeer mijn hype in balans te houden omdat ik nog een kwartaaltje moet wachten, maar het is echt verschrikkelijk moeilijk. Een FF,... in de huidige stijl door de makers van FFVII,...ik zeg klaar!
Eens,... maar ik ben heel blij dat de FFVII makers weer eens goed aan het werk gezet zijn. Tevens heb ik heel veel interesse in de herziende ATB! Combo tussen realtime en ATB schijnt geniaal te zijn. Ben zo benieuwd Gijsquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Als ik het zo lees heeft het meer gemeen met FFX. Er zit zelfs weer een soort sphere grid in!![]()
Inderdaad! Battlesystem klinkt heel goed. Een doorontwikkeling van de ATB uit FFVII. Geen MP meer. Elke vijand heeft wel een soort Barrier die je kunt breken middels combo's. Lukt dit dan doe je meer schade. Ook kun je niet van jobs switchen, maar verander je de taktieken van je party (defense/offense) waardoor je andere mogelijkheden krijgt. En dan heb je ook nog 2 type summons...ooooooooooooooowquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:09 schreef Chocobo het volgende:
Eens,... maar ik ben heel blij dat de FFVII makers weer eens goed aan het werk gezet zijn. Tevens heb ik heel veel interesse in de herziende ATB! Combo tussen realtime en ATB schijnt geniaal te zijn. Ben zo benieuwd Gijs
quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:20 schreef Bastard het volgende:
Krijgen nu dus 3 maanden dat FFXVII gelul natuurlijk he
7 Gijs,...quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:20 schreef Bastard het volgende:
Krijgen nu dus 3 maanden dat FFXVII gelul natuurlijk he
Zooo vermoeiend en niet boeiend.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Met tussendoor ME2, Splinter Cell en Yakuza 3 gelul.
Zo weinigquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Met tussendoor ME2, Splinter Cell en Yakuza 3 gelul.
quote:
20 gamesquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:25 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Zo weinig
Eerste 3 maanden zeker zo'n 15/20 games op mijn radar.
Jij zou er nog een dansje bij doen ookquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:32 schreef Strolie75 het volgende:
Ik haat collega's die 4 weken naar Curacao gaan en met een brede glimlach weglopen terwijl ze "prettige feestdagen" roepen.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:34 schreef kepler het volgende:
[..]
Jij zou er nog een dansje bij doen ook
quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:34 schreef kepler het volgende:
Jij zou er nog een dansje bij doen ook
Moest ZO lachen om dat hoofd Gijs,... uber smiliequote:
Dat gewicht trekt zn gezicht naar beneden ookquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Moest ZO lachen om dat hoofd Gijs,... uber smilie
quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat gewicht trekt zn gezicht naar beneden ook
Nope,... hup naar de Mac store en pinnen met je hoofd! Is toch zoveel beterquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:11 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ik zoek trouwens een goede laptop voor max 300 euro… niet veel maar iemand een goede tip?
Er is geen mac voor 300 euroquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nope,... hup naar de Mac store en pinnen met je hoofd! Is toch zoveel beter?
Zo ff schieten dan?quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:37 schreef Magneet het volgende:
prutser
denk ut wel, eerst nog ff eten. Ben net terug van een vmware event :")quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zo ff schieten dan?
Chick kijkt nog een ZH serie.. geen Grey's maar iets waar die negerin ook in speelt.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:50 schreef Magneet het volgende:
[..]
denk ut wel, eerst nog ff eten. Ben net terug van een vmware event :")
Modern Warfare 2quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:28 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Gijs, wat spelen jullie op het moment online allemaal ? iig Forza 3 wat nog meer ?
Okequote:Op zaterdag 12 december 2009 18:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Modern Warfare 2
En Forza3 met een stel friends, en AI auto's.
Ik roep af en toe ook nog wel wat over Mario en andere baggergamesquote:
Jij wint vaak wat he Gijs,... dan begin ik me altijd zorgen te maken. Geluk slaat wel eens omquote:Op zondag 13 december 2009 19:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Spreek ik een huisgenootje, zegt ze: "er lag nog een pakketje voor je in de keuken"
Blijkt het een prijzenpakket te zijn van 4 Blu Rays
Da Vinci Code
Angels & Demons
FFVII Advent Children (had ik al)
House BunnyHoe cool.
Hey, ik moet een deel huurtoeslag aan de belasting terugbetalen ondanks dat ik bewijs heb dat ik hier woonquote:Op zondag 13 december 2009 19:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jij wint vaak wat he Gijs,... dan begin ik me altijd zorgen te maken. Geluk slaat wel eens om
Ik vond Ares ook een bitch ja, moeilijker dan in mijn geheugenquote:Op zondag 13 december 2009 19:25 schreef Chocobo het volgende:
Noot,... God of War uit! Eindbaaszelfs op easy was het hel
Maar ja,... hoop trofeen gehaald. Behalve alle wapens en magic volledig upgraden ofzo. Moest nog maar 2000 soulsAlles was op,... snap het niet. Geen new game + dus die trophy zit er niet in. Moest er nog maar 4 of 5 ofzo,...
Heb gesynchroniseerd dus je kan vergelijken straksJij hebt er meer gehaald echter
Mallorca, spanje, griekenland? Wat word het?quote:Op maandag 14 december 2009 08:12 schreef gijsje79 het volgende:
Morge.
Zo nog een weekje dan vakantie.
Heerlijk ja! Vanochtend naar mijn handschoenen moeten zoeken.quote:Op maandag 14 december 2009 08:32 schreef Bastard het volgende:
Lekker koud vandaag
Krabben
Word de hele week zo, ze fluisteren zelf komende 15 dagen![]()
Volgende week zondag kun je waarschijnlijk schaatsen
Weekje Kretaquote:Op maandag 14 december 2009 08:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mallorca, spanje, griekenland? Wat word het?
quote:Op maandag 14 december 2009 09:46 schreef Magneet het volgende:
[..]
3 kwartier auto gereden, lekker warm.
quote:Op maandag 14 december 2009 10:05 schreef Scarface2004 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat levenquote:Op maandag 14 december 2009 10:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Half 8 vanochtend wakker.
Deken van me afgegooid.
Koud
Deken terug gepakt
10 uur opnieuw wakker
Deken van me afgegooid
Koud
Toch doorgezet
Doe mij deze maar:quote:Op maandag 14 december 2009 10:30 schreef Bastard het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/138491/9b4b0f3a/goedemorgen_.html
Even wat warmte inblazen
Christusquote:
quote:Op maandag 14 december 2009 10:38 schreef Chocobo het volgende:
Ff geen tieten op maandagmorgen.
Lekkere schaatster.quote:
Wait, wut? Lekker wijf? Gretha Smit?quote:Op maandag 14 december 2009 11:28 schreef Strolie75 het volgende:
Lekker wijf hoor.
http://www.telegraaf.nl/t(...)A_SMIT__.html?p=35,1
Flodder in het echtquote:Op maandag 14 december 2009 11:30 schreef Strolie75 het volgende:
In Engeland zijn ze nog gekker dan hier.
http://www.telegraaf.nl/b(...)n_villa__.html?p=2,2
Ga anders even naar NWS of POL als je de linkse elitaire kwal wilt uithangen.quote:Op maandag 14 december 2009 11:32 schreef Wessiej het volgende:
SCHANDAAL IK MOET NAAR DE WC. Wie submit het bij de telegraaf?
gijs, je weet niet eens wie Gretha Smit isquote:Op maandag 14 december 2009 11:32 schreef Wessiej het volgende:
SCHANDAAL IK MOET NAAR DE WC. Wie submit het bij de telegraaf?
quote:Op maandag 14 december 2009 11:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ga anders even naar NWS of POL als je de linkse elitaire kwal wilt uithangen.
quote:Op maandag 14 december 2009 11:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wait, wut? Lekker wijf? Gretha Smit?
Gijs
Toen ik der kneiter zag wel, zag eerst alleen de url en schaatsen is niet mijn sport, kwam er niet zo opquote:Op maandag 14 december 2009 11:35 schreef kepler het volgende:
[..]
gijs, je weet niet eens wie Gretha Smit is
Lees mijn posts in het PS3 topic anders even. Heb beide beschikbare demo's gespeeld.quote:Op maandag 14 december 2009 11:35 schreef Chocobo het volgende:
DI en Bayonetta (ofzo) demo's zijn toch uit? DI lijkt me een GoW kloon,.... geen idee of het goed is, maar Bayonetta lijkt me echt vreselijk! Is dat het proberen waard, want de drukte was niet te meten in de videos die ik gezien heb.
Eigenlijk lijkt het me allemaal niks ook,... DI, Bayonette,... dat andere ding ineens,... Darkstalkers ofzo.
Trek dat ook niet hoor. Vast ooit van zijn vader gehoord dat de Telegraaf zuigt. Geen mening nog dus hij kopieert het gedrag en de mening! Prima krant hoort,... nog steeds het meest gelezen blad van Nederland. Ben er geen fan van maar ga niet ontkennen dat ik er dagelijks te vinden ben,.... net als hij Gijsquote:Op maandag 14 december 2009 11:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ga anders even naar NWS of POL als je de linkse elitaire kwal wilt uithangen.
Nee, die vlieger gaat deze keer niet opquote:
DI = gave game, 1 op 1 kopie van God of War, alleen dan in Assassins Creed tijdperken en steden. Je speelt in Jeruzalem en Acre, en dan weer in Florence. Cut-scenes zijn werkelijkwaar prachtig, gameplay is ook sterk, upgrades kopen waarin je bepaalt op je Holy of Unholy bent. Aangezien GoW3 zelfde maand komt kan je die beter halen.quote:Op maandag 14 december 2009 11:35 schreef Chocobo het volgende:
DI en Bayonetta (ofzo) demo's zijn toch uit? DI lijkt me een GoW kloon,.... geen idee of het goed is, maar Bayonetta lijkt me echt vreselijk! Is dat het proberen waard, want de drukte was niet te meten in de videos die ik gezien heb.
Eigenlijk lijkt het me allemaal niks ook,... DI, Bayonette,... dat andere ding ineens,... Darkstalkers ofzo.
Bayonetta is niet mijn type spel. Ik trok Devil May Cry ook niet. Gaat me allemaal te snel. Geen trek in klonen, ik wacht op God of War 3! Volgende game wordt Mass Effect 2! Eind januari toch?quote:Op maandag 14 december 2009 11:35 schreef Chocobo het volgende:
Ik vind de Telegraaf echt niks, sensatie-krantquote:Op maandag 14 december 2009 11:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Trek dat ook niet hoor. Vast ooit van zijn vader gehoord dat de Telegraaf zuigt. Geen mening nog dus hij kopieert het gedrag en de mening! Prima krant hoort,... nog steeds het meest gelezen blad van Nederland. Ben er geen fan van maar ga niet ontkennen dat ik er dagelijks te vinden ben,.... net als hij Gijs
quote:Op maandag 14 december 2009 11:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, die vlieger gaat deze keer niet op
[ afbeelding ]
Ja Gijs,... maar jij hebt het verstandelijk vermogen om een intelligente mening te vormen!quote:Op maandag 14 december 2009 11:39 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik vind de Telegraaf echt niks, sensatie-krant
Ik lees gewoon dagelijks het AD
Oh myquote:Op maandag 14 december 2009 11:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Trek dat ook niet hoor. Vast ooit van zijn vader gehoord dat de Telegraaf zuigt. Geen mening nog dus hij kopieert het gedrag en de mening! Prima krant hoort,... nog steeds het meest gelezen blad van Nederland. Ben er geen fan van maar ga niet ontkennen dat ik er dagelijks te vinden ben,.... net als hij Gijs
Je vist wel meteen de minste foto uit Google Image search.quote:Op maandag 14 december 2009 11:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, die vlieger gaat deze keer niet op
[ afbeelding ]
Nee,... was ook totaal geen DMC gamerquote:Op maandag 14 december 2009 11:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Bayonetta is niet mijn type spel. Ik trok Devil May Cry ook niet. Gaat me allemaal te snel. Geen trek in klonen, ik wacht op God of War 3! Volgende game wordt Mass Effect 2! Eind januari toch?
Ik ben wel begonnen met Bowsers Inside Story op de DS. Leuke game hoor!
Vergeet deze niet:quote:Op maandag 14 december 2009 11:40 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Oh my
Ik lees meerdere kranten per dag gijs (nu komt vast de oja joh trol) en zoek ook wel de kwaliteit op. Had eerst zelf (zelf ja) een abo op het AD, gecancelled want ze werden ook te veel spektakel en het volk bang maken.
Daarnaast volg ik een opleiding Journalistiek en schrijf ik wel eens voor De Pers.
Dus een oh my.
Gijs, ik val niet op vrouwen die mijn oma hadden kunnen zijnquote:Op maandag 14 december 2009 11:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je vist wel meteen de minste foto uit Google Image search.
[ afbeelding ]
Erhm,... Gijs het doet me niet veel hoor? Maar jij zou haar dus doen? Zijn er grenzen op sex gebied?quote:Op maandag 14 december 2009 11:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh,....quote:Op maandag 14 december 2009 11:40 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Oh my
Ik lees meerdere kranten per dag gijs (nu komt vast de oja joh trol) en zoek ook wel de kwaliteit op. Had eerst zelf (zelf ja) een abo op het AD, gecancelled want ze werden ook te veel spektakel en het volk bang maken.
Daarnaast volg ik een opleiding Journalistiek en schrijf ik wel eens voor De Pers.
Dus een oh my.
Precies. Lekker makkelijk de boodschapper afschieten in plaats van de boodschap. Gut. Het is niet erg dat een oud vrouwtje door 3 Marokkanen is beroofd, het staat immers in de Telegraaf! LOL EINS!!111quote:Op maandag 14 december 2009 11:37 schreef Chocobo het volgende:
Strol got pwned.quote:Op maandag 14 december 2009 11:40 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Oh my
Dus een oh my.
Geef mij die billen maar van net.quote:Op maandag 14 december 2009 11:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Valt ook wel mee. Zijn posts, woordgebruik en algemeen overkomen getuigen niks van ervaring in de journalistiek. Sowieso zal de ervaring met 18 jaar extreem pril zijn en is de journalistieke opleiding misschien wel een curcus Nederlands bij de LOI.quote:
Sonyquote:Op maandag 14 december 2009 11:48 schreef kepler het volgende:
en dat is 1 weg uit het voorjaar
http://www.eurogamer.net/articles/gran-turismo-5-for-summer-2010
Goh zeg, wat onverwacht
HAHAHAHA weet je waar me dat aan doet denken? Dat je een ezel een wortel voor de neus houdt zodat hij gaat lopen... allemaal ezelsquote:Op maandag 14 december 2009 11:48 schreef kepler het volgende:
en dat is 1 weg uit het voorjaar
http://www.eurogamer.net/articles/gran-turismo-5-for-summer-2010
Goh zeg, wat onverwacht
Hoe ben ik precies gepwned?quote:
Ja is ook zo hoor, de terminologie klinkt heel wat, in de praktijk stelt het nog weinig voor.quote:Op maandag 14 december 2009 11:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Valt ook wel mee. Zijn posts, woordgebruik en algemeen overkomen getuigen niks van ervaring in de journalistiek. Sowieso zal de ervaring met 18 jaar extreem pril zijn en is de journalistieke opleiding misschien wel een curcus Nederlands bij de LOI.
quote:Op maandag 14 december 2009 11:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Valt ook wel mee. Zijn posts, woordgebruik en algemeen overkomen getuigen niks van ervaring in de journalistiek. Sowieso zal de ervaring met 18 jaar extreem pril zijn en is de journalistieke opleiding misschien wel een curcus Nederlands bij de LOI.
Sgoed man.quote:Op maandag 14 december 2009 11:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hoe ben ik precies gepwned?
Bij mijn weten schrijven er voor de Telegraaf ook journalisten. Die komen vast ook nog van dezelfde opleiding af. Benieuwd hoe kieskeurig hij is na zijn opleiding als hij moet kiezen tussen en tabloid of een huis-aan-huisblad. Hoeveel mensen werden er ook alweer ontslagen bij de zogenaamde kwaliteitskranten? Paar honderd alleen deze maand toch?
Ik koop de Telegraaf overigens alleen op vakantie, dagelijks lees ik wel de website. Lekker luchtig en ontspannend.
Heb een tijdje zelf de NRC Next gehad. Leuke krant, beetje links maar dat geeft niet. Ik heb gewoon geen zin en tijd meer om me dagelijks door die enorme hoeveelheid zure content te werken.
Milieu deskundige -> vuilnisman!quote:Op maandag 14 december 2009 11:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja is ook zo hoor, de terminologie klinkt heel wat, in de praktijk stelt het nog weinig voor.
Voor een concierge of een kassameid zijn ook de mooiste bijnamen te vinden.
Je lacht toch? Gaat het uiteindelijk daar niet om?quote:Op maandag 14 december 2009 11:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben beter want ik lees Krant X.
Serieus mensen? Gaat het echt daar over?
Haha inderdaad!quote:Op maandag 14 december 2009 11:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
HAHAHAHA weet je waar me dat aan doet denken? Dat je een ezel een wortel voor de neus houdt zodat hij gaat lopen... allemaal ezels
Overigens ben ik wel een betere gamer omdat ik Edge lees. Dat dan weer wel.quote:Op maandag 14 december 2009 11:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben beter want ik lees Krant X.
Serieus mensen? Gaat het echt daar over?
Nieuws van de Telegraaf is niets mis mee, behalve die koppen die ze gebruiken. Sla 1 keer de Telegraaf open en lees eerst van alle bladzijdes de koppen, best grappigquote:Op maandag 14 december 2009 11:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hoe ben ik precies gepwned?
Bij mijn weten schrijven er voor de Telegraaf ook journalisten. Die komen vast ook nog van dezelfde opleiding af. Benieuwd hoe kieskeurig hij is na zijn opleiding als hij moet kiezen tussen en tabloid of een huis-aan-huisblad. Hoeveel mensen werden er ook alweer ontslagen bij de zogenaamde kwaliteitskranten? Paar honderd alleen deze maand toch?
Ik koop de Telegraaf overigens alleen op vakantie, dagelijks lees ik wel de website. Lekker luchtig en ontspannend.
Heb een tijdje zelf de NRC Next gehad. Leuke krant, beetje links maar dat geeft niet. Ik heb gewoon geen zin en tijd meer om me dagelijks door die enorme hoeveelheid zure content te werken.
Ja. Dat dan weer wel.quote:Op maandag 14 december 2009 11:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Overigens ben ik wel een betere gamer omdat ik Edge lees. Dat dan weer wel.
Godsschandalig zeg ik je!quote:Op maandag 14 december 2009 11:52 schreef kepler het volgende:
[..]
Haha inderdaad!
Mooiste is dat er intussen al 3 demo's verschenen zijnWaarvan eentje gewoon 30 euro kostte
![]()
![]()
GT5 Prologue
GT5 demo in Japan
GT5-academy demo
Het leuke is dat wat ze ook aan verbeteringen inbouwen, Forza het een jaar later wel weer zal overtreffen.quote:Op maandag 14 december 2009 11:49 schreef Bastard het volgende:
HAHAHAHA weet je waar me dat aan doet denken? Dat je een ezel een wortel voor de neus houdt zodat hij gaat lopen... allemaal ezels
Is een demo uit in Japan, dus je kan even op youtube de demo zien. Prachtige graphics, dat dan weer wel.quote:Op maandag 14 december 2009 11:54 schreef Bastard het volgende:
Is er al iets bewegends te zien van FF13?
Nee Gijs. Niets, enkel een paar vage scans!quote:Op maandag 14 december 2009 11:54 schreef Bastard het volgende:
Ja ik heb ook sterk het idee dat ze steeds zeggen "oh kut, dat moeten wij ook wel inbouwen nu" .. hup back to drawing board.quote:Op maandag 14 december 2009 11:54 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het leuke is dat wat ze ook aan verbeteringen inbouwen, Forza het een jaar later wel weer zal overtreffen.
Dan is toch van alle tijd? Waar maak je je druk om.quote:Op maandag 14 december 2009 11:53 schreef Wessiej het volgende:
Nieuws van de Telegraaf is niets mis mee, behalve die koppen die ze gebruiken. Sla 1 keer de Telegraaf open en lees eerst van alle bladzijdes de koppen, best grappig. Alleen ik vind het om te gruwelen dat ze vaak meer Privé pagina's hebben dan normaal nieuws. En dan op die website nu, GRETHA SMIT DOET WAT MET SCHAATSEN LATEN WIJ HET IN HOOFDLETTERS ZETTEN VOOR DIE ENE GEÏNTERESSEERDE...
Je hebt de horde vaste mensen (hier kennen we er een aantal) die het blind kopen omdat square goede dingen gedaan heeft in het verleden.quote:Op maandag 14 december 2009 11:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee Gijs. Niets, enkel een paar vage scans!
Final Fantasy #LVI - Bliksemsnel is't nog niet dat FXIII!quote:Op maandag 14 december 2009 11:57 schreef Bastard het volgende:
Je hebt de horde vaste mensen (hier kennen we er een aantal) die het blind kopen omdat square goede dingen gedaan heeft in het verleden.
En dan heb je de mensen die later beslissen op basis van previews, filmpjes etc.. ik wil filmpjes
Daar staat dus niks bruikbaarsquote:Op maandag 14 december 2009 11:59 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Final Fantasy #LVI - Bliksemsnel is't nog niet dat FXIII!
Ah, praat! Niet anders dan Lost Oddyey qua graphics zeg ik dan voorzichtig, maar ziet er gewoon top uit.quote:
Doorlopen Gijs,... niks aan de hand hierquote:Op maandag 14 december 2009 11:54 schreef Bastard het volgende:
Kijk daar weten ze OP's te bouwen!quote:Op maandag 14 december 2009 12:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=382008
dan?
Niks voor mij denk je?quote:Op maandag 14 december 2009 12:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Doorlopen Gijs,... niks aan de hand hier
Nee,... heel serieus? Ik denk juist wel een game voor jou. Vooral omdat het ook een Xbox 360 game is nu. Tja,... FF Gijs,... LO was leuk, maar er wordt nu RPG les gegeven. LO legt het echt af tegen deze FF Gijs,.... eigenlijk elke J-RPG's als we heel eerlijk zijn. Final Fantasy games staan nu eenmaal voor kwaliteit en klasse. Altijd zijn geld waard.quote:Op maandag 14 december 2009 12:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Niks voor mij denk je?
Toch van LO ook genoten hoor! Tis alleen een spel voor eens in de 2 jaar ofzo
Ik geloof je wat dat betreft blind Gijs.quote:Op maandag 14 december 2009 12:21 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee,... heel serieus? Ik denk juist wel een game voor jou. Vooral omdat het ook een Xbox 360 game is nu. Tja,... FF Gijs,... LO was leuk, maar er wordt nu RPG les gegeven. LO legt het echt af tegen deze FF Gijs,.... eigenlijk elke J-RPG's als we heel eerlijk zijn. Final Fantasy games staan nu eenmaal voor kwaliteit en klasse. Altijd zijn geld waard.
quote:Op maandag 14 december 2009 12:23 schreef Magneet het volgende:
http://www.jume.nu/VMUG/B(...)737923980_u3cEn-A-LB
en toch zat ik echt wel op te letten hoor, was een goeie ( ook al was het redelijk commercieel ) presentatie met interessante info
Van X heb je toch echt genoten toch! Denk eerlijk gezegd dat dit deel daar overheen gaat,... deze setting spreekt me heel erg aan. Focus schijnt enorm op het verhaal te liggen. Voor 40 Euro ofzo kan dit natuurlijk niet fout gaan!quote:Op maandag 14 december 2009 12:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik geloof je wat dat betreft blind Gijs.
Vond de dromen en het gevoel in LO erg mooi om mee te maken, het is als lezen van een spannend boek of mooie film. Een game die je ontroert waar hebben we het over, maar het bestaat.
Ja was heel mooi ook.. alleen het laatste stukje meen ik niet gedaan.. werd het grinden me gewoon te veelquote:Op maandag 14 december 2009 12:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Van X heb je toch echt genoten toch! Denk eerlijk gezegd dat dit deel daar overheen gaat,... deze setting spreekt me heel erg aan. Focus schijnt enorm op het verhaal te liggen. Voor 40 Euro ofzo kan dit natuurlijk niet fout gaan!
zo heeft ie de hele presentatie gezeten, ik meen hem ook ergens van te kennen maar geen idee meer waarvan. links van mij zat een oud-collega, was ook wel grappig om die weer eens tegen te komen.quote:
Ja, maar niet in Japan. En dat is een import-topic.quote:Op maandag 14 december 2009 12:17 schreef Bastard het volgende:
Maar ik zie allemaal ps3 shizzle, in maart op de xbox toch
quote:Op maandag 14 december 2009 12:40 schreef Bastard het volgende:
Dus nu twijfelen.. Just Cause 2 of FF13![]()
Mij ook!quote:
LO was eigenlijk een oude Final Fantasy in een next-gen jasje. Zeg maar FFXI als Square-Enix hier geen MMORPG van had gemaakt. Final Fantasy games zetten altijd een nieuwe standaard neer. Het zegt genoeg dat nog geen enkele ontwikkelaar Final Fantasy XII in elk geval qua gameplay, grootte en sfeer heeft weten te overtreffen.quote:Op maandag 14 december 2009 12:21 schreef Chocobo het volgende:
Nee,... heel serieus? Ik denk juist wel een game voor jou. Vooral omdat het ook een Xbox 360 game is nu. Tja,... FF Gijs,... LO was leuk, maar er wordt nu RPG les gegeven. LO legt het echt af tegen deze FF Gijs,.... eigenlijk elke J-RPG's als we heel eerlijk zijn. Final Fantasy games staan nu eenmaal voor kwaliteit en klasse. Altijd zijn geld waard.
FFXIII Hype -3quote:Op maandag 14 december 2009 12:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
LO was eigenlijk een oude Final Fantasy in een next-gen jasje. Zeg maar FFXI als Square-Enix hier geen MMORPG van had gemaakt. Final Fantasy games zetten altijd een nieuwe standaard neer. Het zegt genoeg dat nog geen enkele ontwikkelaar Final Fantasy XII in elk geval qua gameplay, grootte en sfeer heeft weten te overtreffen.
LO was een leuk avondje uit naar een chique restaurant, Persona 4 was dineren in dat aparte Japanse restaurantje in de binnenstad. FFXIII is geheel verzorgd dineren in de Librije (***) met daarna een wilde nacht met Gretha Smit.
Gijsquote:Op maandag 14 december 2009 12:40 schreef Bastard het volgende:
Kan je in FF slingeren tussen een heli en een boot terwijl je 3 gebouwen opblaast op een mooi eiland? Nee, JC2 dus.quote:Op maandag 14 december 2009 12:40 schreef Bastard het volgende:
Geen Mass Effect 2 en Splinter Cell: Conviction voor jou Gijs?quote:Op maandag 14 december 2009 13:23 schreef Bastard het volgende:
Tot die uit iig, Forza3 en CoD4, ben ik een happy panda.
Zeven is niet de beste. Verre van zelfs!quote:Op maandag 14 december 2009 13:00 schreef gijsje79 het volgende:
Over uitmelken van games gesproken.
Deeltje 7 zou het beste zijn, waarom doorgaan met die meuk.
Nee, in tegenstelling tot andere gamers kan ik heel content zijn met wat ik momenteel heb.. dit is (voornamelijk racen) waar ik van hou.quote:Op maandag 14 december 2009 13:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Geen Mass Effect 2 en Splinter Cell: Conviction voor jou Gijs?
Mass Effect besteld leuk en aardig, maar godver wat heb ik zin in Splinter Cellquote:Op maandag 14 december 2009 13:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Geen Mass Effect 2 en Splinter Cell: Conviction voor jou Gijs?
Bij iedere kogel die je afschiet gaat vast weer een alarm afquote:Op maandag 14 december 2009 13:41 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Mass Effect besteld leuk en aardig, maar godver wat heb ik zin in Splinter Cell
Dat was zo irritant in de eerste delenquote:Op maandag 14 december 2009 13:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Bij iedere kogel die je afschiet gaat vast weer een alarm af
In het donker in een steeg blijven zitten in de schaduw wachten tot dat poppetje doorloopt of afleiden met een flesje... wetende dat je hem zo dood zou schieten als het mochtquote:Op maandag 14 december 2009 13:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat was zo irritant in de eerste delenIk trok dat stilzitten in een donker hoekje ECHT niet
Maar na het spelen van Batman blijkt dat toch wel wat veranderd te zijn. Conviction staat op het potentieel-lijstje.
Wel op deze titel gelet of wa? Je kan zelf kiezen hoe je dit spel speelt, sneaken (vind ik altijd het gaafst). Of gewoon de deur kapot schieten met een shotgun en iedereen wegblazen. Check even 2 filmpjes dat ze een huis in gaan, 1 door om het gebouw te lopen, klimmen en sneaken. Andere lekker erdoorheen blazend.quote:Op maandag 14 december 2009 13:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Bij iedere kogel die je afschiet gaat vast weer een alarm af
Doe eens niet zo lui en link die twee filmpjes dan eens gewoon.quote:Op maandag 14 december 2009 13:45 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Wel op deze titel gelet of wa? Je kan zelf kiezen hoe je dit spel speelt, sneaken (vind ik altijd het gaafst). Of gewoon de deur kapot schieten met een shotgun en iedereen wegblazen. Check even 2 filmpjes dat ze een huis in gaan, 1 door om het gebouw te lopen, klimmen en sneaken. Andere lekker erdoorheen blazend.
Sja alsof ik het dan ga opzoeken ofzoquote:Op maandag 14 december 2009 13:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Doe eens niet zo lui en link die twee filmpjes dan eens gewoon.
Weet niet welke het is en afspelen heb ik geen zin in. Kijk ze allemaalquote:Op maandag 14 december 2009 13:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Doe eens niet zo lui en link die twee filmpjes dan eens gewoon.
Ik heb hem al gespeeldquote:Op maandag 14 december 2009 13:45 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Wel op deze titel gelet of wa? Je kan zelf kiezen hoe je dit spel speelt, sneaken (vind ik altijd het gaafst). Of gewoon de deur kapot schieten met een shotgun en iedereen wegblazen. Check even 2 filmpjes dat ze een huis in gaan, 1 door om het gebouw te lopen, klimmen en sneaken. Andere lekker erdoorheen blazend.
Ga je later ook zo artikelen in de krant schrijven?quote:Op maandag 14 december 2009 13:53 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Weet niet welke het is en afspelen heb ik geen zin in. Kijk ze allemaal
http://www.gametrailers.com/video/sdcc-09-splinter-cell/53413
http://www.gametrailers.com/video/e3-09-splinter-cell/50193
http://www.gametrailers.com/video/e3-09-splinter-cell/50186
quote:Op maandag 14 december 2009 14:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ga je later ook zo artikelen in de krant schrijven?![]()
Hier zijn een zooi bronnen. Zoek het jullie maar uit.
Nobody said it would be easy to fit inquote:Op maandag 14 december 2009 14:03 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Volgende keer zal ik voor iedere Gijs een apart sectie maken met zijn interesses en daarbij behorende bronnen en schrijf ik er 500 woorden bij, speciaal voor jou 550.
Doe maar een extra grote kop in plaats van die extra woorden.quote:Op maandag 14 december 2009 14:03 schreef Wessiej het volgende:
Volgende keer zal ik voor iedere Gijs een apart sectie maken met zijn interesses en daarbij behorende bronnen en schrijf ik er 500 woorden bij, speciaal voor jou 550.
Hmmmmquote:Op maandag 14 december 2009 13:53 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Weet niet welke het is en afspelen heb ik geen zin in. Kijk ze allemaal
http://www.gametrailers.com/video/sdcc-09-splinter-cell/53413
http://www.gametrailers.com/video/e3-09-splinter-cell/50193
Zit ook wel een coole MP mode in geloof ik. Niet dat ik die ga spelen.quote:
Online mode van Double Agent was zo gaafquote:Op maandag 14 december 2009 14:08 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zit ook wel een coole MP mode in geloof ik. Niet dat ik die ga spelen.
Nee dat is een fail voor splinter, of het moet goeie coop zijn denk ik.quote:Op maandag 14 december 2009 14:08 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zit ook wel een coole MP mode in geloof ik. Niet dat ik die ga spelen.
co-op in Chaos Theory was echt briljant! Los daarvan is Conviction niet de Splinter Cell die je gewend bent Gijs!quote:Op maandag 14 december 2009 14:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee dat is een fail voor splinter, of het moet goeie coop zijn denk ik.
WTF overal dat hoofdquote:Op maandag 14 december 2009 14:51 schreef Chocobo het volgende:
Oh ik heb het gemist zie ik! Kom straks wel terug!
[ afbeelding ]
Wat is hier gek aan? Bedrijf stelt regels op wat betreft werkkleding. Heel normaal. Dat er dan geloofshuilies zijn jammer, maar ze stellen gewoon één duidelijke grens: kettingen niet zichtbaar dragen.quote:Op maandag 14 december 2009 15:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mag ook niet meer in Nederland
http://www.telegraaf.nl/b(...)onder_kleding__.html
Texelquote:
Jezus wat nuchter,... ik was gewoon even aan het Telegraven!quote:Op maandag 14 december 2009 15:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat is hier gek aan? Bedrijf stelt regels op wat betreft werkkleding. Heel normaal. Dat er dan geloofshuilies zijn jammer, maar ze stellen gewoon één duidelijke grens: kettingen niet zichtbaar dragen.
quote:Op maandag 14 december 2009 15:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mag ook niet meer in Nederland
http://www.telegraaf.nl/b(...)onder_kleding__.html
Maar een hoofddoek kan dan weer wel denk je?quote:Op maandag 14 december 2009 15:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat is hier gek aan? Bedrijf stelt regels op wat betreft werkkleding. Heel normaal. Dat er dan geloofshuilies zijn jammer, maar ze stellen gewoon één duidelijke grens: kettingen niet zichtbaar dragen.
Ammehoela de poela.quote:Deze heeft nu besloten dat discriminatie naar geloof in deze zaak niet aan de orde is omdat het gaat om een algemeen verbod om kettingen over het uniform te dragen en het medewerkers van het GVB vrij staat om op andere gepaste wijze uiting te geven aan hun geloofsovertuiging, bijvoorbeeld door middel van een armband of ring met kruis.
___O___quote:Op maandag 14 december 2009 16:16 schreef Bastard het volgende:
Maak er nu ketting van, maar ging het niet om het kruisje? DAT is dus precies waar ze die vent nu wel dwars mee zitten, nee het is niet het kruisje hoor, heus niet... nee man het is de KETTING.
Ammehoela!
Maakt niet uit, het is bedoeld als uiting van geloofsovertuiging.. kun je recht of krom lullen maar daar gaat het om.
En iemand die een hoofddoek draagt draagt dat om... ja vul het maar in, precies als het kruisje ook is.
Dan vind ik dat ze die kledingvoorschriften moeten doortrekken... ze zijn er om er unaniem hetzelfde uit te zien. Zelfde kleuren, zelfde jasje, rokje, en zelfde ettiquetten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |