Waarom heb je zo overdadig gebruik gemaakt van andere auteurs ?quote:Op maandag 13 juli 2009 20:39 schreef Bastard het volgende:Dit is een speciaal topic geopend om de eventuele (kritische) vragen te stellen over de inhoud van het boek.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:44 schreef bassos het volgende:
[..]
Waarom heb je zo overdadig gebruik gemaakt van andere auteurs ?
Is je enige conlcusie dat China een grotere rol gaat spelen op het wereldtoneel ?
(schokkend)
Heb jij eigenlijk wel überhaupt enig besef van wat cloudcomputing betekent ?
Zo ja, wat dan ?
Je verwijst en verwijst naar de cloud, alsof het iets is.
Leg es uit.
Wat betreft je astrologie bijdrage;
Heb jij enig idee hoe die mensen, waar je vaag naar verwijst, astrologie daadwerkelijk gebruiken ?
Enig inzicht in hoe dat dan zou werken ?
Wat beweer jij zelf te snappen van astrologie ?
Dat zijn mijn vragen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:54 schreef Bastard het volgende:[..]Ik heb geen idee waar je vragen nu ergens vandaan komen hoor, maar dit is het topic bedoeld om naar aanleiding van het boek vragen te stellen aan de auteur.
Je kan het moeilijk maken, of makkelijk maar dat is de insteek van dit topic.
Zelf heb ik mij niet opgegeven om dit boek te lezen en te reviewen, ik heb er dan ook geen vragen over geformuleerd.
Gaan er ooit nog vragen richting die auteur ?quote:Op maandag 13 juli 2009 20:39 schreef Bastard het volgende:Dit is een speciaal topic geopend om de eventuele (kritische) vragen te stellen over de inhoud van het boek.We gaan de leukste, beste, orgineelste vragen verzamelen, om ze vervolgens aan de auteur van het boek te geven, die ze dan vervolgens zal trachten te beantwoorden voor jullie.
Daar ben ik het roerend mee eens. Wat een vod was dat...quote:Op zaterdag 16 januari 2010 09:10 schreef bassos het volgende:
Gaan er ooit nog vragen richting die auteur ?
En meer to the point, gaat hij ooit nog openbaar in fok TRU met de billen bloot waarom hij zo'n kutboek heeft geschreven ?
bassosquote:Op zaterdag 16 januari 2010 09:10 schreef bassos het volgende:
[..]
Gaan er ooit nog vragen richting die auteur ?
En meer to the point, gaat hij ooit nog openbaar in fok TRU met de billen bloot waarom hij zo'n kutboek heeft geschreven ?
Koblenko: 'Monogamie is passé'quote:Victoria Koblenko denkt dat meerdere vaste partners tegelijk de toekomst van de liefde in Nederland gaat worden. "Ik denk dat wij allemaal wel een beetje richting de polyamorie gaan", zegt zij tegen Novum Nieuws.
De actrice heeft over dit onderwerp een hoofdstuk geschreven in het boek 'Toekomst Van De Liefde' van trendwatcher Adjiedj Bakas. "Ik denk dat er echt een tendens is dat wij erachter komen dat je niet alles van je partner mag verwachten en dat je dus verschillende partners voor verschillende dingen hebt", legt zij uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |