abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 juli 2009 @ 20:39:16 #1
8372 Bastard
Persona non grata
pi_70944933

Hallo FOK!kers,

We waren op zoek naar een aantal FOK!kers die voor ons een review wilden schrijven over het boek "Beyond the crisis".
Omdat dit boek naast de wetenschap ook astrologie belicht als hulpmiddel om de huidige financiele crisis in perspectief te zien, leek het ons een goed idee om het boek door FOK!kers eens onder de loep te laten nemen.

De volgende lucky winners hebben binnenkort na aanmelding daarvoor, een gesigneerd exemplaar van het boek in bezit, en na veel leesplezier mogen we een review van ze verwachten

• Notorious_Roy
  • iamredleader
  • simmu
  • bassos
  • Freeflyer
  • Klaasvager
  • Zeroku
  • Boswachtertje
  • Michielos
  • Harajuku.

Dit is een speciaal topic geopend om de eventuele (kritische) vragen te stellen over de inhoud van het boek.
    We gaan de leukste, beste, orgineelste vragen verzamelen, om ze vervolgens aan de auteur van het boek te geven, die ze dan vervolgens zal trachten te beantwoorden voor jullie.

[ Bericht 1% gewijzigd door Bastard op 14-07-2009 06:25:37 ]
  • The truth was in here.
      maandag 13 juli 2009 @ 22:09:51 #2
    214682 Michielos
    Rustige jongen
    pi_70948404
    mijn naam staat er niet tussen?
    Ik had nochtans een boekreview gekregen en mijn adresgegevens doorgegeven?

ja Bastard.. ik doe ook een review hoor!!

edit: hoe komt kwiwi in je lijst?
    Michielos topics zijn als het eten van oesters.
      dinsdag 14 juli 2009 @ 06:26:29 #3
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_70956149
    Fout overgenomen geloof ik Is nu wel in orde.
    The truth was in here.
    pi_71885723
    Is er al iets meer bekend Bastard?
    Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
    Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
    pi_72512428
    ontvangen
    morgen begin ik eraan.
    Your mind don't know how you're taking all the shit you see
    Dont believe anyone but most of all dont believe me
    God damn right it's a beautiful day Uh-huh
    pi_73010084
    quote:
    Op maandag 13 juli 2009 20:39 schreef Bastard het volgende:Dit is een speciaal topic geopend om de eventuele (kritische) vragen te stellen over de inhoud van het boek.
    Waarom heb je zo overdadig gebruik gemaakt van andere auteurs ?

Is je enige conlcusie dat China een grotere rol gaat spelen op het wereldtoneel ?
    (schokkend)

Heb jij eigenlijk wel überhaupt enig besef van wat cloudcomputing betekent ?
    Zo ja, wat dan ?
    Je verwijst en verwijst naar de cloud, alsof het iets is.
    Leg es uit.

Wat betreft je astrologie bijdrage;
    Heb jij enig idee hoe die mensen, waar je vaag naar verwijst, astrologie daadwerkelijk gebruiken ?
    Enig inzicht in hoe dat dan zou werken ?
    Wat beweer jij zelf te snappen van astrologie ?
      dinsdag 22 september 2009 @ 17:54:51 #7
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_73010437
    quote:
    Op dinsdag 22 september 2009 17:44 schreef bassos het volgende:

[..]

Waarom heb je zo overdadig gebruik gemaakt van andere auteurs ?

Is je enige conlcusie dat China een grotere rol gaat spelen op het wereldtoneel ?
    (schokkend)

Heb jij eigenlijk wel überhaupt enig besef van wat cloudcomputing betekent ?
    Zo ja, wat dan ?
    Je verwijst en verwijst naar de cloud, alsof het iets is.
    Leg es uit.

Wat betreft je astrologie bijdrage;
    Heb jij enig idee hoe die mensen, waar je vaag naar verwijst, astrologie daadwerkelijk gebruiken ?
    Enig inzicht in hoe dat dan zou werken ?
    Wat beweer jij zelf te snappen van astrologie ?

Ik heb geen idee waar je vragen nu ergens vandaan komen hoor, maar dit is het topic bedoeld om naar aanleiding van het boek vragen te stellen aan de auteur.
    Je kan het moeilijk maken, of makkelijk maar dat is de insteek van dit topic.
    Zelf heb ik mij niet opgegeven om dit boek te lezen en te reviewen, ik heb er dan ook geen vragen over geformuleerd.
    The truth was in here.
    pi_73051429
    quote:
    Op dinsdag 22 september 2009 17:54 schreef Bastard het volgende:[..]Ik heb geen idee waar je vragen nu ergens vandaan komen hoor, maar dit is het topic bedoeld om naar aanleiding van het boek vragen te stellen aan de auteur.
    Je kan het moeilijk maken, of makkelijk maar dat is de insteek van dit topic.
    Zelf heb ik mij niet opgegeven om dit boek te lezen en te reviewen, ik heb er dan ook geen vragen over geformuleerd.
    Dat zijn mijn vragen.

Het valt niet meer zo op, omdat gewenning is ingetreden.

Men in TRU is verfijnd.

Wellicht was het wel zonder toestemming, dus is er wellicht een vorm van nazorg oid nog op mijn bordje.

Als die vragen in TRU geen ban opleveren, maar je wel kan inschatten dat die auteur daarvan over de rooie zou gaan.

Is dat verfijnder ?

Was het gratis ?

Heb ik me moeten overgeven aan openbare veroordeling, ban, samenspanning, adoratie, moeilijkdoenerij ?

En dat alles om lezers die er zelf voor kozen een verfijndere invalshoek te bieden.

Die blijkbaar ook keihard werkt op mensen die zich er tegen verzetten.
    pi_75513254
    ok, ik ben rijkelijk laat, ik weet het, mea culpa en alles. maar ik kom er niet doorheen

ik vind het lastig geschreven, tussen wetenschap en popi jopi in waardoor ik het als vervelend lezen ervaar. daarnaast irriteer ik me echt mateloos aan de missende bronvermeldingen. misschien wil iemand anders wel? dan stuur ik hem wel op......
      vrijdag 11 december 2009 @ 12:36:43 #10
    214682 Michielos
    Rustige jongen
    pi_75513423
    Ik zit momenteel op de helft maar heb het echt erg druk (op het moment). Mijn review komt er zeker aan, het is alleen nog even afwachten
    pi_76882627
    quote:
    Op maandag 13 juli 2009 20:39 schreef Bastard het volgende:Dit is een speciaal topic geopend om de eventuele (kritische) vragen te stellen over de inhoud van het boek.We gaan de leukste, beste, orgineelste vragen verzamelen, om ze vervolgens aan de auteur van het boek te geven, die ze dan vervolgens zal trachten te beantwoorden voor jullie.
    Gaan er ooit nog vragen richting die auteur ?

En meer to the point, gaat hij ooit nog openbaar in fok TRU met de billen bloot waarom hij zo'n kutboek heeft geschreven ?
    pi_76894361
    quote:
    Op zaterdag 16 januari 2010 09:10 schreef bassos het volgende:

En meer to the point, gaat hij ooit nog openbaar in fok TRU met de billen bloot waarom hij zo'n kutboek heeft geschreven ?
    Daar ben ik het roerend mee eens. Wat een vod was dat...
    pi_76898874
    het lag dus niet aan mij?
      zondag 17 januari 2010 @ 12:10:40 #14
    214682 Michielos
    Rustige jongen
    pi_76917834
    quote:
    Op zaterdag 16 januari 2010 09:10 schreef bassos het volgende:

[..]

bassos
    pi_77061474
    mmz ik had al moeite met het boek (er stond eigenlijk weinig nieuws in en ook geen TRU gerelateerde info), maar meneer heeft ook verstand van de liefde en heeft wederom gebruik gemaakt van het talent van 's neerlands BNér
    quote:
    Victoria Koblenko denkt dat meerdere vaste partners tegelijk de toekomst van de liefde in Nederland gaat worden. "Ik denk dat wij allemaal wel een beetje richting de polyamorie gaan", zegt zij tegen Novum Nieuws.

De actrice heeft over dit onderwerp een hoofdstuk geschreven in het boek 'Toekomst Van De Liefde' van trendwatcher Adjiedj Bakas. "Ik denk dat er echt een tendens is dat wij erachter komen dat je niet alles van je partner mag verwachten en dat je dus verschillende partners voor verschillende dingen hebt", legt zij uit.
    Koblenko: 'Monogamie is passé'

Is er een verplichting richting de uitgeverij qua recensie eigenlijk? Want het zal niet echt een positief verhaal zijn..
    Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
    Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')