quote:Op donderdag 10 december 2009 19:23 schreef Bastard het volgende:
Over zintuigen gesproken.
Als je zuurkool hebt gegeten of hashee... weersta dan verleiding om een scheet te laten onder de douche, je kan namelijk geen kant op
Overdag veel te druk bezig man. Morgen naar vmug event dus weer druk bezig......proberen te luisteren en niet in slaap te vallen.quote:
Dan ga ik altijd zitten, is ergere geur door het water. Toch nog even genieten.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:23 schreef Bastard het volgende:
Als je zuurkool hebt gegeten of hashee... weersta dan verleiding om een scheet te laten onder de douche, je kan namelijk geen kant op
Mijn hond is de laatste tijd aan het stinkenquote:Op donderdag 10 december 2009 19:23 schreef Bastard het volgende:
Zitten onder de douche doe ik sinds mn 18e niet meer.. zulke katers heb ik niet meerquote:Op donderdag 10 december 2009 19:27 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Dan ga ik altijd zitten, is ergere geur door het water. Toch nog even genieten.
Goed dat ik 18 ben. Tevens vanmiddag mijn rijbewijs gehaald, hipperdepip.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zitten onder de douche doe ik sinds mn 18e niet meer.. zulke katers heb ik niet meer
quote:Op donderdag 10 december 2009 19:28 schreef Chocobo het volgende:
OMG
http://www.dumpert.nl/med(...)an_is_begonnen_.html
Niet alleen met een kater, was ook makkelijk likken.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:37 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Goed dat ik 18 ben. Tevens vanmiddag mijn rijbewijs gehaald, hipperdepip.
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:37 schreef Wessiej het volgende:
[..]
feli, nu nog leren rijden!quote:Op donderdag 10 december 2009 19:37 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Heldquote:Op donderdag 10 december 2009 19:28 schreef Chocobo het volgende:
OMG
http://www.dumpert.nl/med(...)an_is_begonnen_.html
die luitjes in Kopenhagen maar blijven vergaderen over het milieu dat door jouw soort naar de ratsmodee wordt geholpen.... tjonge jongequote:Op donderdag 10 december 2009 19:29 schreef kepler het volgende:
[..]
Mijn hond is de laatste tijd aan het stinken![]()
Bij het uitlaten moet ik gewoon mn neus bedekken
MYYY EYEESSSSSS!quote:Op donderdag 10 december 2009 19:47 schreef Chocobo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ja dat soort heet Guido's toch?quote:Op donderdag 10 december 2009 19:55 schreef kepler het volgende:
[..]
MYYY EYEESSSSSS!
serieus, dat kan toch niet
Ja,... Guido'squote:Op donderdag 10 december 2009 19:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dat soort heet Guido's toch?
Iemand die in Nederland Guido heet zeg je toch ook Giedo en niet letterlijk guido?quote:Op donderdag 10 december 2009 20:00 schreef Bastard het volgende:
Ik schrijf Guido helemaal niet zoals ik het uitspreek.. Giedo is logisch
Echt 100% kansloosquote:Op donderdag 10 december 2009 19:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dat soort heet Guido's toch?
Damnquote:They will then be saddled only with their maintenance fee, which is just over $700 a month.
Ik word een beetje moe van moslims en moslima's die maar van alles eisen en willen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 08:26 schreef Bastard het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)zwembad__.html?p=4,2
En neem je wetsuit mee.quote:Op vrijdag 11 december 2009 08:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik word een beetje moe van moslims en moslima's die maar van alles eisen en willen.
Het zijn net kleine jengelende kinderen die continu uitproberen om grenzen te zoeken.
Dan ga je toch lekker niet zwemmen. Of nog beter, zwem via de Noordzee terug naar Casablanca.
Rot toch eens even lekker op manquote:Op vrijdag 11 december 2009 08:26 schreef Bastard het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)zwembad__.html?p=4,2
Suffe is dat Marokko best wel seculier en modern is. Moskeeën worden door de geheime dienst in de gaten gehouden of er geen haat wordt gepredikt, jonge vrouwen liggen gewoon in bikini op het strand, alcohol wordt geschonken. Dat hoor ik tenminste van bekenden die er op vakantie zijn geweest.quote:Op vrijdag 11 december 2009 08:36 schreef Chocobo het volgende:
Rot toch eens even lekker op man!
!
Die eisen,.... serieus,... mijn hoofd had er in Iran al afgelegen hoor. Daar heb je geen rechten
http://www.spitsnieuws.nl(...)obelprijs_terug.html
Je word lekker bezig gehouden als ouder met een school hequote:Alle kleuters gaan een kerststukje maken.
De datum voor het maken van de kerststukjes wordt bij de desbetreffende kleuterklassen opgehangen. Hierbij hangt dan ook een intekenlijst voor hulpouders. Als u zich opgeeft als hulpouder zou u dan een snoeischaar willen meenemen.
Alvast bedankt hiervoor.
Wat heeft uw kind nodig voor het maken van een kerststukje:
Een klein bakje met natte oase hoger dan het bakje
Een lange kaars met boven aan de naam
Versierspulletjes, zoals paddenstoeltjes, dennenappeltjes ed.
Groene takjes, graag klein geknipt.
Wilt u deze spullen in een plastic zak, met daarop de naam van uw kind, op maandag 14 december meegeven.
Bezuinigingen denk ik Gijs.. de 'vrijwillige ouderbijdrage' is ook echt nodig, en het liefst nog meer.quote:Op vrijdag 11 december 2009 08:50 schreef Strolie75 het volgende:
Die school zou me de pot op kunnen.Ik hoefde vroeger nooit mijn eigen knutselspullen mee te nemen?
Emotionele chantage dus.quote:Op vrijdag 11 december 2009 08:54 schreef Bastard het volgende:
Bezuinigingen denk ik Gijs.. de 'vrijwillige ouderbijdrage' is ook echt nodig, en het liefst nog meer.
Ja en je kan toch ook niet je kind niks meegeven zodat het niet mee kan doen?
En wat nu al je full-time werkt?quote:Op vrijdag 11 december 2009 08:55 schreef Bastard het volgende:
Maar ouders worden ook actief betrokken bij de werkzaamheden, als hulp bij knutselen, school versieren, opruimen, ramen wassen etc etc
Klopt,... dit herken ik. Heb er wel een hard hoofd in af en toe. Sommige scholen hebben goed geld hoor. Wat kost nou een schoonmaker. Ik help wel eens met het leveren van knutselbenodigdheden, maar ik ga echt niet schoonmaken Gijs!quote:Op vrijdag 11 december 2009 08:55 schreef Bastard het volgende:
Maar ouders worden ook actief betrokken bij de werkzaamheden, als hulp bij knutselen, school versieren, opruimen, ramen wassen etc etc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |