quote:Op donderdag 10 december 2009 22:48 schreef Twizu het volgende:
Ik denk dat TS een clown is.
Mijn nachtrust, wat doe je!quote:
Damn hey.quote:
woorden schieten tekort om te beschrijven hoe ontzettend kansloos jij moet zijnquote:Op donderdag 10 december 2009 22:41 schreef Prutzenberg het volgende:
Voor het geval dat dit nog een staartje krijgt...![]()
* Prutzenberg heeft nog een lege agenda komend weekend
quote:Op donderdag 10 december 2009 19:14 schreef milana1988 het volgende:
Het is nu al een tijdje uit met mijn exvriend. Maar nog veel spullen van mij staan in zijn huis. Ook staat het huis gedeeltelijk op mijn naam. Gelukkig is de hypotheek wel helemaal van hem.
Ik heb daar nooit moeilijk over gedaan.
Nu is een goede vriend van mij taxateur en die zegt dat het huis wel wat geld waard is. Hij schat het zo rond de 3 ton in. Als ik mijn spullen op laat halen, dan wil ik mijn ex eigenlijk ook meteen een brief laten bezorgen dat ik mijn gedeelte van het huis in cash wil hebben.
Hoe gaat zo'n verdeling, weet iemand dat?
quote:Op donderdag 10 december 2009 22:54 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
woorden schieten tekort om te beschrijven hoe ontzettend kansloos jij moet zijn
[ afbeelding ]
om bereid te zijn je dochter iemand als TS aan te doen
[ afbeelding ]
Kansloos om die foto's hier neer te zetten bedoel je.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:54 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
woorden schieten tekort om te beschrijven hoe ontzettend kansloos jij moet zijn
*knip*
Jij bent een vrouw naar mn hartquote:Op donderdag 10 december 2009 23:06 schreef GotC het volgende:
Hoe komt TS er in godsnaam bij dat ze ook maar 1 cent krijgt? Ze heeft een jaar lang waarschijnlijk de bank + het bed warmgehouden bij dr ex. Nu is het uit, is haar nieuwe vriend waarschijnlijk niet rijk genoeg dus moet ze haar ex nog even leegplukkenWTF!
TS: Je krijgt niks, maar je verdient ook niks. Vrouwen zoals TS.
quote:Op donderdag 10 december 2009 17:28 schreef Catbert het volgende:
[..]
Je bent een troll of een enorm kutwijf. Het heeft hoe dan ook geen zin tijd aan je te verspillen dus verwacht niet te veel reacties.
Erger nog: deze troll beweert dat ze die kerel gedump0t heeft om een kerel die net zo oud als haar eigen vader is, leeg te gaan plukken!quote:Op donderdag 10 december 2009 23:06 schreef GotC het volgende:
Hoe komt TS er in godsnaam bij dat ze ook maar 1 cent krijgt? Ze heeft een jaar lang waarschijnlijk de bank + het bed warmgehouden bij dr ex. Nu is het uit, is haar nieuwe vriend waarschijnlijk niet rijk genoeg dus moet ze haar ex nog even leegplukkenWTF!
TS: Je krijgt niks, maar je verdient ook niks. Vrouwen zoals TS.
Waren alle vrouwen maar als jijquote:Op donderdag 10 december 2009 23:08 schreef GotC het volgende:
Oh ja: TS zegt 22 te zijn, maar komt uit 1988.
quote:Op donderdag 10 december 2009 23:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Erger nog: deze troll beweert dat ze die kerel gedump0t heeft om een kerel die net zo oud als haar eigen vader is, leeg te gaan plukken!En haar ex zal niet protesteren tegen dat ze hem kaalplukt, want ze weet dingen over hem!
En de notaris zal ook wel als was in haar handen zijn; dat is een lekkere geile stud die ze wel even om haar vinger zal winden!
Tenminste, ik geloof dat ik het zo goed begrepen had?
Pepsi...quote:Op donderdag 10 december 2009 23:05 schreef StrikerZeljko het volgende:
[ afbeelding ]
TS: please DO wax
Ja joh het maakt toch niet uit wie het geld binnen brengt.quote:Op donderdag 10 december 2009 23:12 schreef GotC het volgende:
[..]
En idd, TS windt elke man uiteraard om haar poezelige vingertjes die net een manicure zijn ondergaan op de kosten van haar ex (aangezien zij de 'en/of' pinpas nog heeft)!
Hoe dat zo?quote:Op donderdag 10 december 2009 19:27 schreef milana1988 het volgende:
Als je niets meer hoort, is het meestal niet goed. Dat vertel ik je eerlijk uit mijn ervaring.
quote:Op donderdag 10 december 2009 19:47 schreef milana1988 het volgende:
Gewoon, niets van je laten horen omdat je met een ander plan bezig bent waarbij je ff niet gestoord wilt worden. Gaat wel eens wat tijd inzitten, ja.
Een vrouw moet zich altijd goed op de mogelijke toekomst voorbereiden! Zeker als je ze een keer flinke ruzie gehad hebben.
Je mogelijkheden verkennen, zo noemen wij dat altijd!
Welneeeeee....dit is niet nep........quote:Op donderdag 10 december 2009 23:20 schreef RedGuy het volgende:
Dit is toch gewoon nep en iedereen trapt er in.
Goed topic, TS!
Nee, echt?!quote:Op donderdag 10 december 2009 23:20 schreef RedGuy het volgende:
Goed topic, TS!
Man man, wat zijn wij toch dom dat we daar intrappen.quote:
Ik ben echt blij dat je het me vertelde.. anders had ik vannacht niet kunnen slapenquote:Op donderdag 10 december 2009 23:20 schreef RedGuy het volgende:
Goed topic, TS!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |