SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brein![]()
Vrijheid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dadelijk mogen wij geen geile plaatjes downloaden en moeten we kappen over het spreken van de gedownloade zooi![]()
Brein wil dictatuur in Nederlandquote:Op donderdag 10 december 2009 18:37 schreef ShiroYasha het volgende:
Er niet over praten?
Vrijheid van Meningsuiting of zoiets?
Je mag toch overal over praten? Is dat niet ong. waar dat voor staat?
Kan het ook helemaal fout hebben, school is voor watjes
Je lijkt wel een dictatorquote:Op donderdag 10 december 2009 18:41 schreef Thomas B. het volgende:
Goed idee! Mao heeft ook zoiets geprobeerd tussen 1966 en 1976, maar dat ging iets minder goed. Misschien is de tijd nu wel rijp om mensen letterlijk de mond te kunnen snoeren als het gaat om onwenselijke onderwerpen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je mag het volgens mij ook niet hebben over hoe je iemand gaat vermoordenquote:Op donderdag 10 december 2009 18:37 schreef ShiroYasha het volgende:
Er niet over praten?
Je mag toch overal over praten? Is dat niet ong. waar dat voor staat?
Kan het ook helemaal fout hebben, school is voor watjes
Zeggen; ik zag <random film> al op torrents!! valt daar toch wel onder?
Kijk als je zegt: Hier <link> kun je NU de nieuwe <film> via torrents downloaden!!!
Is reclame maken enzo, dinger helpen verspreiden, maar dat is anders lijkt mij?.
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.![]()
Ik ga morgen door rood lopen.
Ik ga morgen zonder ID de straat op.
Ik ga morgen met de voeten op de bank tegenover me in de metro zitten.
Ik ga morgen downloaden. Van usenet. Want daar is de nieuwe cd van <insert random artiest> te vinden.
Bite me, Tim Kuik.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.![]()
Brein
Van welk onbewoond eiland hebben ze die Kuik eigenlijk gevist?Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P![]()
Zullen wij eens in een serieus gesprek onze mening uit over hoe we het beste de koningin zouden kunnen vermoorden?quote:Op donderdag 10 december 2009 18:37 schreef ShiroYasha het volgende:
Er niet over praten?
Je mag toch overal over praten?
![]()
quote:Op donderdag 10 december 2009 19:09 schreef Fha het volgende:
Van welk onbewoond eiland hebben ze die Kuik eigenlijk gevist?
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.![]()
Hier op fok mag je ook niet verwijzen naar warez toch? Zelfs een uitleg van hoe een crack toe te passen mag volgens mij al niet."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
bedenk liever naar welk onbewoond eiland we hem zo snel mogelijk kunnen deporterenquote:Op donderdag 10 december 2009 19:09 schreef Fha het volgende:
Brein
Van welk onbewoond eiland hebben ze die Kuik eigenlijk gevist?Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.![]()
Softie!quote:Op donderdag 10 december 2009 19:18 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
bedenk liever naar welk onbewoond eiland we hem zo snel mogelijk kunnen deporterenGewoon een eindje laten vliegen met Julio Alberto Poch
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Tim kuikhet zieligste ventje ooit.. waar je je druk om kunt maken.
![]()
Zijn ouders of familie hebben vast ook wel een illegaal verkregen bestand op de pc staan.![]()
Et voila.
Weer een bevestiging dat Tim Kuik compleet gestoord en wereldvreemd is. Mensen die zulke dingen verkondigen horen gelijk uit hun functie gezet te worden.![]()
Hij zal wel de populairste oom van de familie zijn. Ik zie het al voor me, gehaat en uitgekotst door alle kinderen van de familie "Neeeee, ik wil niet naar ome Tim!1! Die is stom!quote:Op donderdag 10 december 2009 19:25 schreef Vetklep het volgende:
Tim kuikhet zieligste ventje ooit.. waar je je druk om kunt maken.
![]()
Zijn ouders of familie hebben vast ook wel een illegaal verkregen bestand op de pc staan.![]()
"
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Hij is helemaal niet wereldvreemd maar gewoon een verlengstuk van de entertainmentindustrie. Hij is echt geen voorvechter voor gerechtigheid iigquote:Op donderdag 10 december 2009 19:27 schreef BasEnAad het volgende:
Et voila.
Weer een bevestiging dat Tim Kuik compleet gestoord en wereldvreemd is. Mensen die zulke dingen verkondigen horen gelijk uit hun functie gezet te worden.
Straks mogen we niet eens meer RickRollen, want Never Gonna Give You Up is auteursrechtelijk beschermd materiaal.Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: