Welke spellen?quote:Op donderdag 10 december 2009 18:12 schreef Ian_Nick het volgende:
350 kuteuro maar dan heb je ook wat
Als dit mijn laatste bijdrage van vandaag was zit ik of te gamen of ik heb mezelf opgehangen omdat iets het niet doet.
En even voor de duidelijkheid, de Ps3 zit nog in de verpakkingquote:
Wat heb je gekocht?quote:Op donderdag 10 december 2009 18:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hier liggen alle kabels ook nog gewoon los
Kabels gewoon draadloosquote:Op donderdag 10 december 2009 18:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hier liggen alle kabels ook nog gewoon los
Inderdaad! De uitgroeikleuren lopen over in de herfstbladeren. Wel mooi symbolisch. Ergens.quote:Op donderdag 10 december 2009 18:50 schreef debuurvrouw het volgende:
Die foto in de OP. Ze lijkt net kaal als een paspop.
Ja, in hun mooie dromen.quote:Op donderdag 10 december 2009 17:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Misschien krijgen ze dit jaar wel een reisje van 2 weken naar de Maledive als Kerstpakket,
jammer dan he Juud
de kerstballen van paay ws niet.quote:Op donderdag 10 december 2009 18:56 schreef Dementor het volgende:
Ik heb teveel leuks gemist, platovrienden, brand in het gebouw...
Wat nog meer?
quote:Op donderdag 10 december 2009 19:01 schreef gomi het volgende:
[..]
de kerstballen van paay ws niet.
daar wordt je zo onderhand mee doodgegooid
Ze vliegen jou om de oren?quote:Op donderdag 10 december 2009 19:01 schreef gomi het volgende:
[..]
Heb medelijden met een oma in de uitverkoop.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:01 schreef gomi het volgende:
[..]
en nep btw
quote:Op donderdag 10 december 2009 19:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
doe nou eens gewoon even leuk mee
Dat bepalen wij wel of je leuk bentquote:Op donderdag 10 december 2009 19:04 schreef gomi het volgende:
[..]
maar ik ben niet leuk, dus leuk meedoen gaat me moeilijk af
maar ben de lulligste niet
wij, je spreekt in koninklijke meervoud?quote:Op donderdag 10 december 2009 19:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat bepalen wij wel of je leuk bent...Je bent leuk of je het nu wilt of niet
wie is 'wij'?quote:Op donderdag 10 december 2009 19:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat bepalen wij wel of je leuk bent...Je bent leuk of je het nu wilt of niet
hehe, die blijven grappig.quote:
Ow, sorryquote:Op donderdag 10 december 2009 19:09 schreef Laysa het volgende:
wij = ik...dat leek me nogal duidelijk en ook nog eens logisch
mij ook hoor. gewoon koninklijke meervoud.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:09 schreef Laysa het volgende:
wij = ik...dat leek me nogal duidelijk en ook nog eens logisch
Ik had al begrepen dat het aan ons lagquote:Op donderdag 10 december 2009 19:10 schreef gomi het volgende:
[..]
mij ook hoor. gewoon koninklijke meervoud.
Toch moet ik er nog steeds om lachen, hoe erg dat vloeken ook isquote:
Ik als leek vergelijk het met de Veerkampjes, of zit ik er dan ver vandaan?quote:Op donderdag 10 december 2009 19:12 schreef Dementor het volgende:
[..]
je moet het kennen om het leuk te vinden denk ik.
Mijlenver.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:15 schreef D. het volgende:
[..]
Ik als leek vergelijk het met de Veerkampjes, of zit ik er dan ver vandaan?
de veerkampjes vond ik niets.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:15 schreef D. het volgende:
[..]
Ik als leek vergelijk het met de Veerkampjes, of zit ik er dan ver vandaan?
Wat zei je Pietje?quote:Op donderdag 10 december 2009 19:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een verse portie kankerpleuris
hou toch godverredomme je pleuris bek, om gek te worden, godverre kankerhoerquote:Op donderdag 10 december 2009 19:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
laat Pietje nou ook eens buiten zn kadertje stappen
Toe maar....maak van dat verrotte pleuris hartje geen tyfusmoordkuilquote:Op donderdag 10 december 2009 19:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
hou toch godverredomme je pleuris bek, om gek te worden, godverre kankerhoer
En dan eerst alle lampjes door elkaar heen frommelen voordat je ze in de boom pleurt.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar goed, ik gaat godverredomme ff proberen zo'n kankerkerstoom op de kop te tikken.
een kanker wat?...nu moet ik zeker dat filmpje kijkenquote:Op donderdag 10 december 2009 19:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar goed, ik gaat godverredomme ff proberen zo'n kankerkerstoom op de kop te tikken.
nee nu moet dementor t filmpje verwijderen. staat t ineens allemaal erg raagquote:Op donderdag 10 december 2009 19:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
een kanker wat?...nu moet ik zeker dat filmpje kijken
hoe was de film trouwens?quote:Op donderdag 10 december 2009 19:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Seeyaquote:Op donderdag 10 december 2009 19:30 schreef gomi het volgende:
heb afgesproken voor vanavond. verlaat verjaardagscadeau. ik ben er dus weer vandoor.
laters allemaal
Doeiiiiiiquote:Op donderdag 10 december 2009 19:30 schreef gomi het volgende:
heb afgesproken voor vanavond. verlaat verjaardagscadeau. ik ben er dus weer vandoor.
laters allemaal
Was het nog een beetje leuk in Deventer?quote:Op donderdag 10 december 2009 19:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
Pietje heeft motivatie opgedaan middels een Hagenees en is er nu klaar voor![]()
Bovendien kandie praten
Was wel ok. Het was een feestje van een leverancier vanwege vijfjarig bestaan. Een jong bedrijf, jong klein team met leuke mensen. Ik heb een beetje zitten kleppen met anderen uit het onderwijs over wat de applicatie die dat bedrijf levert en hoe ze zij één en ander doen binnen die toepassing.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:37 schreef Dementor het volgende:
[..]
Was het nog een beetje leuk in Deventer?
Oh dat klinkt wel relaxed.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Was wel ok. Het was een feestje van een leverancier vanwege vijfjarig bestaan. Een jong bedrijf, jong klein team met leuke mensen. Ik heb een beetje zitten kleppen met anderen uit het onderwijs over wat de applicatie die dat bedrijf levert en hoe ze zij één en ander doen binnen die toepassing.
Dat was het ook. Ik was alleen verbaasd van het enthousiasme van die 20 medewerkers. Verfrissendquote:
Die heb ik 2 weken terug ook gezienquote:Op donderdag 10 december 2009 19:38 schreef Juud79 het volgende:
Wij gaan zo film kijken, een die ik heb uitgezocht. Normaal doet Dementor dat bijna altijd en dat kan ie goed, maar nu is t een keer mijn keuze.
[ afbeelding ]
http://www.sonypictures.com/homevideo/julieandjulia/
Grappig bij ons werken er ook +/- 20.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat was het ook. Ik was alleen verbaasd van het enthousiasme van die 20 medewerkers. Verfrissend
Het bedrijf is ooit opgericht door een docent en de laatste jaren erg hard gegroeid ( www.trajectplanner.nl ) En ja, ik denk dat ze erg hard werken, maar ze hebben/krijgen dan ook aandelen van het eigen bedrijf. Ik zat met plezier te luisteren naar de plannen die ze hebben en iedere keer ben ik weer verheugd over die flexibiliteit die ze ten toon spreiden als je iets wil wat niet standaard is. Kleine teams kunnen dus heel leuk zijnquote:Op donderdag 10 december 2009 19:46 schreef Dementor het volgende:
[..]
Grappig bij ons werken er ook +/- 20.
Misschien hoort dat wel bij kleine organisaties, dat men nog het idee heeft er echt te te doen.
Ik kom nu ook bij bedrijven waarbij je gewoon echt letterlijk een nummertje bent en het degene aan het andere bureau geen fuck uit maakt of je er bent of niet.
Dan maar liever wat kleiner en harder werken.
Je kunt heel erg snel schakelen, zonder rare formulieren en machtsvelden.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het bedrijf is ooit opgericht door een docent en de laatste jaren erg hard gegroeid ( www.trajectplanner.nl ) En ja, ik denk dat ze erg hard werken, maar ze hebben/krijgen dan ook aandelen van het eigen bedrijf. Ik zat met plezier te luisteren naar de plannen die ze hebben en iedere keer ben ik weer verheugd over die flexibiliteit die ze ten toon spreiden als je iets wil wat niet standaard is. Kleine teams kunnen dus heel leuk zijn
Ja, tegelijkertijd ook wel een beetje hun valkuilquote:Op donderdag 10 december 2009 19:51 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je kunt heel erg snel schakelen, zonder rare formulieren en machtsvelden.
Daar valt aan te sleutelen.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, tegelijkertijd ook wel een beetje hun valkuil
In ieder geval geen glazen salontafel.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wat zegt Pietje nu ineens allemaal?![]()
Wat hebben jullie die arme jongen gegeven?
Ze gaan nu even consolideren en verbeteren. Althans, dat begreep ik uit het verhaal. Maar tegelijkertijd willen ze nog heel erg veel. Zij zitten, net als dat bedrijf waar jij werkt, in een markt dat redelijk onontgonnen is. Dat maakt natuurlijk ook dat je hard rent en niet snel nee zegt tegen en klant.quote:
We moeten nu soms wel nog even geduld zeggen zo druk is het.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ze gaan nu even consolideren en verbeteren. Althans, dat begreep ik uit het verhaal. Maar tegelijkertijd willen ze nog heel erg veel. Zij zitten, net als dat bedrijf waar jij werkt, in een markt dat redelijk onontgonnen is. Dat maakt natuurlijk ook dat je hard rent en niet snel nee zegt tegen en klant.
Mooi die ontwikkelingen. Nog zo eentje is online boekhouden voor het MKB. Dat begint nu ook echt op gang te komen. Zo ook het digitaal post ontvangen van TNT, nog zo eentje. Er is nog genoeg ruimte in de markt voor slimme mensen die iets kunnen.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:58 schreef Dementor het volgende:
[..]
We moeten nu soms wel nog even geduld zeggen zo druk is het.
Digitale facturatie doen we ook, verzenden en ontvangen.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mooi die ontwikkelingen. Nog zo eentje is online boekhouden voor het MKB. Dat begint nu ook echt op gang te komen. Zo ook het digitaal post ontvangen van TNT, nog zo eentje. Er is nog genoeg ruimte in de markt voor slimme mensen die iets kunnen.
Ga jij es ff in dat andere topic verder stokenquote:Op donderdag 10 december 2009 19:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wat zegt Pietje nu ineens allemaal?![]()
Wat hebben jullie die arme jongen gegeven?
quote:Op donderdag 10 december 2009 20:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ga jij es ff in dat andere topic verder stoken![]()
Pietje komt eindelijk los......Goed zo hoor Pietje![]()
Waar zetten ze jou voor in, of moet je echt alles doen?quote:Op donderdag 10 december 2009 20:00 schreef Dementor het volgende:
[..]
Digitale facturatie doen we ook, verzenden en ontvangen.
Alles.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Waar zetten ze jou voor in, of moet je echt alles doen?
Ja, dan denk je een pakket redelijk te kennen en dan krijg je er zo nog eentje bij.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Oops, daar heb je dan een vette kluif aan!
En ieder bedrijf dat zijn eigen stempel wil drukken, organisatorisch. Dat lijkt mij het leukst, maar tevens ook het meest lastig. Wel heel erg leerzaam, maar moeilijk.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:06 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja, dan denk je een pakket redelijk te kennen en dan krijg je er zo nog eentje bij.
Dat zal straks wel anders gaan lopen, ik kan niet alles blijven doen.
Mwah je levert documentatie op volgens de gewenste standaard, dat is wel even wennen en heel snel aanpassen aan de situatie.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En ieder bedrijf dat zijn eigen stempel wil drukken, organisatorisch. Dat lijkt mij het leukst, maar tevens ook het meest lastig. Wel heel erg leerzaam, maar moeilijk.
Maar moet je dan die informatiestromen niet inventariseren binnen een toko? Hoe ze lopen, via welke afdelingen, hoe dat beter en meer efficiënt kan, etc.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:11 schreef Dementor het volgende:
[..]
Mwah je levert documentatie op volgens de gewenste standaard, dat is wel even wennen en heel snel aanpassen aan de situatie.
Daarnaast ook nog de documentatie vanuit onze organisatie en het cirkeltje is rond.
De pakketten zijn een direct antwoord daarop, daar binnen kun je bepalen hoe de stromen moeten lopen.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Maar moet je dan die informatiestromen niet inventariseren binnen een toko? Hoe ze lopen, via welke afdelingen, hoe dat beter en meer efficiënt kan, etc.
En terug, een kerstboom, ballen, lichtjes, een piek, emmer zand en nog meer rotzooi rijkerquote:Op donderdag 10 december 2009 19:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
Pietje heeft motivatie opgedaan middels een Hagenees en is er nu klaar voor![]()
Bovendien kandie praten
Nice!quote:Op donderdag 10 december 2009 20:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
En terug, een kerstboom, ballen, lichtjes, een piek, emmer zand en nog meer rotzooi rijker. ff een biertje, en dan in elkaar zetten. Best warm, zo'n ding sjouwen, wel lekkere geur in huis
.
Alles in één keer op je rug?quote:Op donderdag 10 december 2009 20:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
En terug, een kerstboom, ballen, lichtjes, een piek, emmer zand en nog meer rotzooi rijker. ff een biertje, en dan in elkaar zetten. Best warm, zo'n ding sjouwen, wel lekkere geur in huis
.
Eerst de boom alleen, toen de emmer mee heen voor 't zand, boodschappen doen voor de rest, en op de terugweg de volle emmer zand ophalenquote:
quote:Op donderdag 10 december 2009 20:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Eerst de boom alleen, toen de emmer mee heen voor 't zand, boodschappen doen voor de rest, en op de terugweg de volle emmer zand ophalen.
Daar moet je voor gestudeerd hebben
pizza funghi.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:42 schreef liesje1979 het volgende:
Weekend.
En patat mayo, een frkandel speciaal
Net alsof jij niet alle versies op dvd hebt.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:48 schreef Gert het volgende:
Net een sms van Coos: Gert! Der Untergang is op RTL 5 !
Curry of ketchup?quote:Op donderdag 10 december 2009 20:42 schreef liesje1979 het volgende:
Weekend.
En patat mayo, een frkandel speciaal
echt??? ik had hem nog niet gezien dus ssssssssjttttttttttttttttt niet zeggen hoe het afloopt.....quote:
Dat klinkt niet echt Lauquote:Op donderdag 10 december 2009 21:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kut, setje lichtjes vergeten te kopen. Moest 2 setjes kopen, en degene voor in de boom vergeten. Nu zijn de winkels dicht. Foto's volgen zaterdag.
Ja de lampjes moeten als eerst, dus ik baal welquote:
troestenquote:Op donderdag 10 december 2009 21:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik probeer het nog een keer, 9:30 slapen. Eens kijken of ik verder kom dat afgelopen nacht![]()
![]()
Dr. House lost de zaak op, denk ikquote:Op donderdag 10 december 2009 21:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
echt??? ik had hem nog niet gezien dus ssssssssjttttttttttttttttt niet zeggen hoe het afloopt.....
Ik vind dit heel beeldendquote:Op donderdag 10 december 2009 21:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja de lampjes moeten als eerst, dus ik baal wel! Staat er hier een boom met alleen een piek
.
Ja, lekker belangrijk Piet, dan hang je er toch een paar looplampen in?quote:Op donderdag 10 december 2009 21:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja de lampjes moeten als eerst, dus ik baal wel! Staat er hier een boom met alleen een piek
.
Doe je goed hoor lief!!!! je moet niet alles wat ik zeg heel serieus opvattenquote:Op donderdag 10 december 2009 21:15 schreef D. het volgende:
*ondanks wat Laysa er van vindt toch op de hometrainer zit
Niet alles?quote:Op donderdag 10 december 2009 21:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
Doe je goed hoor lief!!!! je moet niet alles wat ik zeg heel serieus opvatten![]()
![]()
quote:
Thanxquote:Op donderdag 10 december 2009 21:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
Deze Piet, die heb je toch wel?![]()
[ afbeelding ]
Of anders doe je deze, dan zie je die boom ook goed![]()
[ afbeelding ]
Dat deed ik wel altijdquote:Op donderdag 10 december 2009 21:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
Doe je goed hoor lief!!!! je moet niet alles wat ik zeg heel serieus opvatten![]()
![]()
Dat ging verkeerd, komt door de hometrainertquote:Op donderdag 10 december 2009 21:28 schreef Laysa het volgende:
en je had net een hele ander smily daar staan
Ik heb liever dat ze niet huilt...om onsquote:Op donderdag 10 december 2009 21:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
We geven Lays even de tijd om uit te huilen, zo zijn we.
Hebben jullie haar getergd?quote:Op donderdag 10 december 2009 21:48 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze niet huilt...om ons
quote:Op donderdag 10 december 2009 21:54 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Leven in de brouwerij, Noek is in tha house..
Paniekt mee!quote:Op donderdag 10 december 2009 21:56 schreef Laysa het volgende:
PANIEK!!!!!!!!!!!!!!!!!!! PANIEK!!!!!!!!!!!!!!![]()
Maar inmiddels opgelost...we kunnen morgen gelukkig nog steeds naar GrotesQue
Ik stap er net af. Jij ook?quote:Op donderdag 10 december 2009 21:57 schreef Sporti het volgende:
[..]
navond Zit jij echt met laptop op de fiets?
Fiets je alleen buiten? Ja, het wordt echt koud.quote:Op donderdag 10 december 2009 21:59 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ik was vanmiddag, had het voor de eerste keer koud dit jaar
moest je les geven?quote:Op donderdag 10 december 2009 22:00 schreef Noek het volgende:
[..]
Fiets je alleen buiten? Ja, het wordt echt koud.![]()
Ik had het bloedheet.
Ja jij hebt de smaak ook goed te pakken he?quote:Op donderdag 10 december 2009 22:00 schreef Noek het volgende:
[..]
Fiets je alleen buiten? Ja, het wordt echt koud.![]()
Ik had het bloedheet.
Ja, eigenlijk niet maar wel gedaan en zweet nu nog na. Lekker!quote:
Ooooo lekker krijsen en dr geld voor krijgenquote:Op donderdag 10 december 2009 22:06 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk niet maar wel gedaan en zweet nu nog na. Lekker!![]()
Als je lesgeeft heb je niet het idee dat je sport dus af en toe wil ik gewoon fietsen om te trainen maar uiteindelijk zat ik het tweede uur met een mic op te schreeuwen.
Daar moet je echt van houden ja. Ik vind het zelf geweldig maar ik kan me voorstellen dat je dat gebonk helemaal niet wil. Vooral omdat het jouw gebonk niet is. Wij draaien ook nog eens steeds dezelfde gebonk totdat de nieuwe release er is. Iedereen is de muziek nu ook spuugzat. Ik ook.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:04 schreef Sporti het volgende:
Spinning is eigenlijk optimaal zowel voor conditie als kracht maar ik kan die vreselijk muziek niet verdragen
Uhuhquote:Op donderdag 10 december 2009 21:57 schreef Sporti het volgende:
[..]
navond Zit jij echt met laptop op de fiets?
Damn, respectquote:Op donderdag 10 december 2009 22:08 schreef Noek het volgende:
Daar moet je echt van houden ja. Ik vind het zelf geweldig maar ik kan me voorstellen dat je dat gebonk helemaal niet wil. Vooral omdat het jouw gebonk niet is. Wij draaien ook nog eens steeds dezelfde gebonk totdat de nieuwe release er is. Iedereen is de muziek nu ook spuugzat. Ik ook.
Bij sneeuw en ijs wil ik nog weleens meedoen, inclusief oordoppenquote:Op donderdag 10 december 2009 22:08 schreef Noek het volgende:
[..]
Daar moet je echt van houden ja. Ik vind het zelf geweldig maar ik kan me voorstellen dat je dat gebonk helemaal niet wil. Vooral omdat het jouw gebonk niet is. Wij draaien ook nog eens steeds dezelfde gebonk totdat de nieuwe release er is. Iedereen is de muziek nu ook spuugzat. Ik ook.
Zit er verschil tussen een 'spinfiets' en een hometrainer?quote:Op donderdag 10 december 2009 22:11 schreef Sporti het volgende:
[..]
Bij sneeuw en ijs wil ik nog weleens meedoen, inclusief oordoppenmaar ik wen er nooit aan, ik heb wel een tijdje overwogen zelf een spinfiets te kopen want het is wel heerlijk om te doen.
Dus er wordt telkens dezelfde muziek gedraaid? dat wist ik nietquote:Op donderdag 10 december 2009 22:08 schreef Noek het volgende:
[..]
Alles weer in orde?quote:Op donderdag 10 december 2009 22:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dus er wordt telkens dezelfde muziek gedraaid? dat wist ik niet
Like duhhhhh.....wat jij doet is als een bejaarde een stukje fietsenquote:Op donderdag 10 december 2009 22:13 schreef D. het volgende:
[..]
Zit er verschil tussen een 'spinfiets' en een hometrainer?
Bejaarde?quote:Op donderdag 10 december 2009 22:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
Like duhhhhh.....wat jij doet is als een bejaarde een stukje fietsen...Wat noek doet is als Lance armstrong die de bergen ingaat en dan kapot over de meet komt
quote:
Spinning fiets is een doortrapper, beter voor de belasting.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:13 schreef D. het volgende:
[..]
Zit er verschil tussen een 'spinfiets' en een hometrainer?
En hoe was dat onze schuld?quote:Op donderdag 10 december 2009 22:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja ...nou...echt vette paniek...konden we bijna niet meer aan de kaartjes komen voor morgenavond...maar naar rustig gehyperd te hebben in een boterhammenzakje heb ik de boel opgelost
Doortrapper?quote:Op donderdag 10 december 2009 22:16 schreef Sporti het volgende:
[..]
Spinning fiets is een doortrapper, beter voor de belasting.
Het is RPM, dat is om de 3 maanden een nieuwe release. Na 2 maanden mag er gemixt worden uit voorgaande lessen maar that's it. Zit een hele filosofie achter en de muziek is echt wel tof maar op een gegeven moment ken je het wel. Ik geloof wel in die filosofie hoor, daar niet van want zo ben je namelijk nooit afhankelijk van de intstructeur, het uur zit gewoon zo in elkaar dat het zo effectief mogelijk is. Daar kan dan nooit aan getrut worden. Maar ik kan Seal niet meer horen!quote:Op donderdag 10 december 2009 22:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dus er wordt telkens dezelfde muziek gedraaid? dat wist ik niet
*Laysa's ouwe snoeperd isquote:Op donderdag 10 december 2009 22:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik vind je verders lief hoor...lekker ouwe snoeperd van me![]()
quote:Op donderdag 10 december 2009 22:11 schreef Sporti het volgende:
[..]
Bij sneeuw en ijs wil ik nog weleens meedoen, inclusief oordoppen![]()
Dus wij waren helemaal voor niets in paniek en vol van berouw en met schuldgevoelens enzoverderenzovoortetceteraquote:
weer wat geleerdquote:Op donderdag 10 december 2009 22:18 schreef Noek het volgende:
[..]
Het is RPM, dat is om de 3 maanden een nieuwe release. Na 2 maanden mag er gemixt worden uit voorgaande lessen maar that's it. Zit een hele filosofie achter en de muziek is echt wel tof maar op een gegeven moment ken je het wel. Ik geloof wel in die filosofie hoor, daar niet van want zo ben je namelijk nooit afhankelijk van de intstructeur, het uur zit gewoon zo in elkaar dat het zo effectief mogelijk is. Daar kan dan nooit aan getrut worden. Maar ik kan Seal niet meer horen!
uhm....waren jullie dat dan...terwijl ik nog daarvoor had gezegd dat....quote:Op donderdag 10 december 2009 22:19 schreef D. het volgende:
[..]
Dus wij waren helemaal voor niets in paniek en vol van berouw en met schuldgevoelens enzoverderenzovoortexetera
Ah, met parcours enzoquote:Op donderdag 10 december 2009 22:19 schreef Sporti het volgende:
[..]
http://www.vantolsport.nl/html/spinning-fitness.html
Ja, jij zei, en toen, en daarom, dusquote:Op donderdag 10 december 2009 22:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
uhm....waren jullie dat dan...terwijl ik nog daarvoor had gezegd dat....![]()
nah zand er over. en klaar!!!!
slaap lekker!quote:Op donderdag 10 december 2009 22:21 schreef Laysa het volgende:
Maar ik ga naar bed, want morgen moet ik heel de nacht fit zijn....slaap lekker allemaal![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 december 2009 22:21 schreef Laysa het volgende:
Maar ik ga naar bed, want morgen moet ik heel de nacht fit zijn....slaap lekker allemaal![]()
![]()
Slaap lekker Laysaquote:Op donderdag 10 december 2009 22:21 schreef Laysa het volgende:
![]()
4 uurtjes maar volgende week 6 en ik heb wel gespierde kuiten natuurlijk maar niet van de bonkige hoor,quote:Op donderdag 10 december 2009 22:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoeveel uur geef je eigenlijk les? Heb je niet inmiddels een paar kuiten waar de gemiddelde sportman jaloers op is?
Jeutje knap zeg je hebt dus echt een topconitie!quote:Op donderdag 10 december 2009 22:25 schreef Noek het volgende:
[..]
4 uurtjes maar volgende week 6 en ik heb wel gespierde kuiten natuurlijk maar niet van de bonkige hoor,
vind ik dan. Ik ben geen beer en dat zal ik ook wel nooit worden. Mijn lijf is wel hard geworden. Ik wil zo graag nog voor mijn dood een sixpack. Eén weekje maar hoor.
Ja, ik geloof het zelf ook nog nauwelijks. Elke keer verbaast het me dat ik weer levend die fiets afstap. Door het stoppen met roken hè. Maar als ik 80 ben...quote:Op donderdag 10 december 2009 22:28 schreef Sporti het volgende:
[..]
Jeutje knap zeg je hebt dus echt een topconitie!
Kill it with fire!quote:Op donderdag 10 december 2009 22:30 schreef Lavenderr het volgende:
Voor als jullie je vervelen. Niet te geloven dit mens:
Hoeveel krijg ik?
Nee ik rook nooit meer, had ik ook niet hoor de eerste paar jaarquote:Op donderdag 10 december 2009 22:30 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, ik geloof het zelf ook nog nauwelijks. Elke keer verbaast het me dat ik weer levend die fiets afstap. Door het stoppen met roken hè. Maar als ik 80 ben...
Jij niet meer hè?
Héééé! Waar kom jij opeens vandaan?quote:Op donderdag 10 december 2009 22:30 schreef petraa het volgende:
Ola, waar gaat het hier over??? Zeker niet over de Secret Showcase van Robbie!!!
Hoeveel km doen jullie in 1 spinsessie?quote:Op donderdag 10 december 2009 22:32 schreef Sporti het volgende:
[..]
Nee ik rook nooit meer, had ik ook niet hoor de eerste paar jaarslaap lekker!
Ik kreeg die steen waar ik onder verstopt zat, opeens weer opgetildquote:Op donderdag 10 december 2009 22:32 schreef Noek het volgende:
[..]
Héééé! Waar kom jij opeens vandaan?
waarvan?quote:Op donderdag 10 december 2009 22:35 schreef Noek het volgende:
Al verder lezend geloof ik er geen hol van.
Wat leuk!quote:Op donderdag 10 december 2009 22:35 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik kreeg die steen waar ik onder verstopt zat, opeens weer opgetildEn dacht laat ik eens op zoek gaan naar Gertie, Noekie en de rest!
Gevonden!
Geen flauw idee hoeveel km. Doel is intervallen, conditie opbouwen en dat gaat heel snel en vet verliezen.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:33 schreef D. het volgende:
[..]
Hoeveel km doen jullie in 1 spinsessie?
En wat is het doel? (Afvallen, conditie, beenspieren, all of the above?)
Ik fiets op een gewone sprortfiets hoor in 2009 haal ik de 10000 km net nietquote:Op donderdag 10 december 2009 22:33 schreef D. het volgende:
[..]
Hoeveel km doen jullie in 1 spinsessie?
En wat is het doel? (Afvallen, conditie, beenspieren, all of the above?)
Nee, ik ook niet, maar het wordt nog veel erger.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:35 schreef Noek het volgende:
Al verder lezend geloof ik er geen hol van.
quote:Op donderdag 10 december 2009 22:40 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ik fiets op een gewone sprortfiets hoor in 2009 haal ik de 10000 km net niet
Ik heb een 'gewone' hometrainer.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:39 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat leuk!![]()
[..]
Geen flauw idee hoeveel km. Doel is intervallen, conditie opbouwen en dat gaat heel snel en vet verliezen.
Je verliest max. 800 kcal per uur maar dan moet je weerstand fietsen en flink ook en dat is lekker.
Mijn doel is lekker sporten want behalve lesgeven fiets ik ook gewoon graag mee.
Wat fiets jij dan en waarom?
Een échte fietsquote:Op donderdag 10 december 2009 22:40 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ik fiets op een gewone sprortfiets hoor in 2009 haal ik de 10000 km net niet
Ik ben bijna sprakeloos. Arme arme jongen!quote:Op donderdag 10 december 2009 22:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet, maar het wordt nog veel erger.
Ik hou alles bij hoor, heb een computer op de fiets en vaak ook nog hartslagmeter, is allemaal niet nodig maar ik ben er gewoon dol op.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:43 schreef Noek het volgende:
[..]
. Oeh, ik ben gek op zulke weetjes, km en snelheid op de gewone echte fiets.
Ik vrees zelfs voor zijn levenquote:Op donderdag 10 december 2009 22:45 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik ben bijna sprakeloos. Arme arme jongen!
Dat komt door zijn gevaarlijke beroepquote:Op donderdag 10 december 2009 22:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vrees zelfs voor zijn leven
Is ook veel, ik red dat ook niet denk ik. Sowieso met mijn gewicht niet denk ik want dat telt ook wel mee en het geslacht maar het is bewezen dat het kan maar dan ga je tot het gaatje. Sport jij veel?quote:Op donderdag 10 december 2009 22:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
800 p uur is wel veel, in de sportschool is fietsen de warmingup en dan zit je op 150 in een kwartier
Nee echt veeeel te weinig, maar 1x p week haal ik welquote:Op donderdag 10 december 2009 22:49 schreef Noek het volgende:
[..]
Is ook veel, ik red dat ook niet denk ik. Sowieso met mijn gewicht niet denk ik want dat telt ook wel mee en het geslacht maar het is bewezen dat het kan maar dan ga je tot het gaatje. Sport jij veel?
De computer op mijn hometrainer zegt dat ik er 568 heb verbruiktquote:Op donderdag 10 december 2009 22:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
800 p uur is wel veel, in de sportschool is fietsen de warmingup en dan zit je op 150 in een kwartier
een Batavus Kayenta super gewoon dus en ik fiets ook recreatief hoor, alleen een beetje meer km. dan gem.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:45 schreef D. het volgende:
[..]
Een échte fiets
Ik fiets ook weleens buiten hoor, maar da's eigenlijk vooral recreatief
70 km hometrainer?quote:Op donderdag 10 december 2009 22:43 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb een 'gewone' hometrainer.
Mijn doel is afvallen. ik wil weer met gewichten gaan stoeien maar wil eerst de basis in orde maken, en er is een kleine vorm van 'buikjesvorming'
Ik fiets minimaal 1 uur, minimaal 25km. Langste zit is 70km geweest.
Er moet 5 kg af. Heb eerder in 7 weken er 11 afgefietst, dus in een maandje moet die 5 er wel af zijn
Al fietsend fokken???quote:Op donderdag 10 december 2009 22:51 schreef D. het volgende:
[..]
De computer op mijn hometrainer zegt dat ik er 568 heb verbruikt
Zegt me helemaal niets, maar batavus is wel ok volgens mijquote:Op donderdag 10 december 2009 22:53 schreef Sporti het volgende:
[..]
een Batavus Kayenta super gewoon dus en ik fiets ook recreatief hoor, alleen een beetje meer km. dan gem.
Absoluut. Je bent al een heel eind met een half uur beweging per dag.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee echt veeeel te weinig, maar 1x p week haal ik wel. Half uurtje cardio en half uurtje kracht, ook dat is te weinig
. Zondag krijg ik m'n fiets hier, dan wil ik dagelijks 5,5km naar 't station heen en terug gaan fietsen (iedere dag). Dat zal meer zoden aan de dijk zetten (hoop ik).
quote:
kan nooit hoorquote:Op donderdag 10 december 2009 22:51 schreef D. het volgende:
[..]
De computer op mijn hometrainer zegt dat ik er 568 heb verbruikt
Heb je ook 70 km geFOK!t? Zadelpijn, hou op schei uit.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:56 schreef D. het volgende:
[..]
Maar toen moest ik eraf want ik kreeg zadelpijn
Nee, niet geFoktquote:Op donderdag 10 december 2009 23:01 schreef Noek het volgende:
[..]
Heb je ook 70 km geFOK!t? Zadelpijn, hou op schei uit.![]()
Beter was ik gaan hardlopen.
Om 1000 Kcal te verbranden moet je 270 watt trappen, das veul en hard hoor!quote:Op donderdag 10 december 2009 22:59 schreef D. het volgende:
[..]
Dat zou aansluiten bij de 150 per kwartier die Pietje verbruikte
Ik neem het zo van je aan. ik zei alleen dat het aansluit op wat Pietje zeiquote:Op donderdag 10 december 2009 23:08 schreef Sporti het volgende:
[..]
Om 1000 Kcal te verbranden moet je 270 watt trappen, das veul en hard hoor!
Je hebt gelijk hoor, als je wil afvallen moet je gewoon meer bewegen dan je eet, tis allemaal zo simpel hequote:Op donderdag 10 december 2009 23:10 schreef D. het volgende:
Mij gaat het om het eindresultaat, en om dat z.s.m. te bereiken want dan kan het echte werk beginnen
Nee joh, dat lukt zelfs jou niet hoor Liesjequote:Op donderdag 10 december 2009 23:15 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb Noek weggejaagd.
Zo bedoelde ik het niet
Nah ja, klier.quote:Op donderdag 10 december 2009 23:02 schreef liesje1979 het volgende:
Noek
Wilde gewoon even kwijt dat ik je leuk vind
Zomaar
Daarom beweeg ik nu meer, en eet ik nu minderquote:Op donderdag 10 december 2009 23:15 schreef Sporti het volgende:
[..]
Je hebt gelijk hoor, als je wil afvallen moet je gewoon meer bewegen dan je eet, tis allemaal zo simpel he
Nee man, ik moet dat topic nog helemaal uit lezen en ik bleef plakken bij het modellentopic. En Lif, die moest ik ook nog door. Man man, tering druk heb ik het op FOK!quote:Op donderdag 10 december 2009 23:15 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb Noek weggejaagd.
Zo bedoelde ik het niet
slaap lekker!quote:Op donderdag 10 december 2009 23:22 schreef D. het volgende:
Nu maar richting bed, want een goede nachtrust is ook belangrijk
Het is een joekelquote:Op donderdag 10 december 2009 23:17 schreef Noek het volgende:
[..]
Nah ja, klier.![]()
Mooie boom trouwens. Groot ook!
Nee, die is de piek en bal tegelijk. Hoe is het met die twee eigenlijk?quote:Op donderdag 10 december 2009 23:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het is een joekel
Bumba-spinvis kan er in ieder geval niet in gaan liggen.
Echt op zijn Lau's pleuris tyfus tering laptopquote:Op donderdag 10 december 2009 21:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
Roestig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! roestig!!!!!!!!!!!!!! ik heb het al opgelost
Ja wel goed, al merkte ik wel laatst opeens dat baloe snel oud geworden is.quote:Op donderdag 10 december 2009 23:26 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, die is de piek en bal tegelijk. Hoe is het met die twee eigenlijk?
En wat ben je aan het doen en wat heb je aan?
Trust D.!
Dank je, neem er gewoon zelf ook eentje joh.quote:Op donderdag 10 december 2009 23:43 schreef Laysa het volgende:
zow...nog ff 2 broodjes en een beker melk op....nu echt weer mn bed ingaand....slaap lekker....liesje je boom is echt Cute![]()
Neeeee! Niet dwars door de grafrede van Adolf heen!quote:
Inmiddels afgelopen maar ik keek maar half.quote:Op vrijdag 11 december 2009 00:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Neeeee! Niet dwars door de grafrede van Adolf heen!
Of is Der Untergang al afgelopen?
Mooi liedje hè!
Ga ik hierna luisterenquote:Op vrijdag 11 december 2009 00:15 schreef Gert het volgende:
Nu ben ik alleen hè?![]()
En ik moet nog drie flessen bier!
Lies, voor ons chickie dat we beiden zo leuk vinden:![]()
Is ie overwerken?quote:Op vrijdag 11 december 2009 00:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
Zucht, man nog niet thuis![]()
Naar bed gaan of wachten voor een truste-kroel?Hoe gaat dat tegenwoordig?
Zijn jullie serieus aan het vadertje en moedertje spelen?quote:Op vrijdag 11 december 2009 00:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
Zucht, man nog niet thuis![]()
Naar bed gaan of wachten voor een truste-kroel?Hoe gaat dat tegenwoordig?
Alles eerst uitvoerig testen voor je ook maar ergens aan begint, hè.quote:Op vrijdag 11 december 2009 00:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zijn jullie serieus aan het vadertje en moedertje spelen?
Nah als jullie maar lief zijn voor elkaarquote:Op vrijdag 11 december 2009 00:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Alles eerst uitvoerig testen voor je ook maar ergens aan begint, hè.
Altijd.quote:Op vrijdag 11 december 2009 00:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nah als jullie maar lief zijn voor elkaar
Wist je dat je van wandelen sneller afvalt? Je verbruik ligt dan een aardig stukje hoger dan bij fietsen!quote:Op donderdag 10 december 2009 22:43 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb een 'gewone' hometrainer.
Mijn doel is afvallen. ik wil weer met gewichten gaan stoeien maar wil eerst de basis in orde maken, en er is een kleine vorm van 'buikjesvorming'
Al blijkt dat dan bij nader inzien wel weer mee te vallen, de verschillende sites geven verschillende uitkomstenquote:Op vrijdag 11 december 2009 06:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wist je dat je van wandelen sneller afvalt? Je verbruik ligt dan een aardig stukje hoger dan bij fietsen!
De intercomquote:Op vrijdag 11 december 2009 07:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
mogguh, al wachtend op de installateur die de intercom komt repareren.
Haaa, slim!quote:Op vrijdag 11 december 2009 08:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Er zit een briefje op de bel met m'n mobiele nummer.
Heel netjes inderdaad. Ik moest 5 dagen (inclusief weekend) wachten op de loodgieter om mijn aanrechtafvoer te ontstoppen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 08:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
hijdoetut! Bizar goeie service
, woensdagavond via internet een storing gemeld, donderdag om half 10 'smorgens gebeld door de installateur (en het loopt via VVEbeheer), half 9 was ie hier en nu heb ik een gloednieuw telefoonspreekding.
Bellen!quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:04 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik heb vorige week maandag een nieuw telefoontje uitgezocht, en deze zou eind die week aankomen.
Nu zijn we nog een week later en nog steeds niet ontvangen, ook geen briefje van de postbode.![]()
Ben je dan 15 jaar klant voor, gvd
Heb wel telefoon gelukkigquote:Op vrijdag 11 december 2009 09:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Bellen!
Oh wacht, dat kan zeker niet zonder telefoontje...
Ik zou het maar doen, misschien zijn ze je vergeten.quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:08 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Heb wel telefoon gelukkigWas gewoon verlenging abo
![]()
En ja dan is bellen wel een idee eigenlijk
15 jaar? Ik had jou jonger geschatquote:Op vrijdag 11 december 2009 09:04 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ben je dan 15 jaar klant voor, gvd
Heb jij een webshop?quote:Op donderdag 10 december 2009 23:34 schreef Noek het volgende:
Nou, rocken, in bad, boetiekje runnen in bed. Druk druk gekkenhuis.
Daaag!
Het zal vast wel beter zijn voor algemene spieropbouw.quote:Op vrijdag 11 december 2009 06:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Al blijkt dat dan bij nader inzien wel weer mee te vallen, de verschillende sites geven verschillende uitkomsten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |