Welke spellen?quote:Op donderdag 10 december 2009 18:12 schreef Ian_Nick het volgende:
350 kuteuro maar dan heb je ook wat
Als dit mijn laatste bijdrage van vandaag was zit ik of te gamen of ik heb mezelf opgehangen omdat iets het niet doet.
En even voor de duidelijkheid, de Ps3 zit nog in de verpakkingquote:
Wat heb je gekocht?quote:Op donderdag 10 december 2009 18:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hier liggen alle kabels ook nog gewoon los
Kabels gewoon draadloosquote:Op donderdag 10 december 2009 18:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hier liggen alle kabels ook nog gewoon los
Inderdaad! De uitgroeikleuren lopen over in de herfstbladeren. Wel mooi symbolisch. Ergens.quote:Op donderdag 10 december 2009 18:50 schreef debuurvrouw het volgende:
Die foto in de OP. Ze lijkt net kaal als een paspop.
Ja, in hun mooie dromen.quote:Op donderdag 10 december 2009 17:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Misschien krijgen ze dit jaar wel een reisje van 2 weken naar de Maledive als Kerstpakket,
jammer dan he Juud
de kerstballen van paay ws niet.quote:Op donderdag 10 december 2009 18:56 schreef Dementor het volgende:
Ik heb teveel leuks gemist, platovrienden, brand in het gebouw...
Wat nog meer?
quote:Op donderdag 10 december 2009 19:01 schreef gomi het volgende:
[..]
de kerstballen van paay ws niet.
daar wordt je zo onderhand mee doodgegooid
Ze vliegen jou om de oren?quote:Op donderdag 10 december 2009 19:01 schreef gomi het volgende:
[..]
Heb medelijden met een oma in de uitverkoop.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:01 schreef gomi het volgende:
[..]
en nep btw
quote:Op donderdag 10 december 2009 19:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
doe nou eens gewoon even leuk mee
Dat bepalen wij wel of je leuk bentquote:Op donderdag 10 december 2009 19:04 schreef gomi het volgende:
[..]
maar ik ben niet leuk, dus leuk meedoen gaat me moeilijk af
maar ben de lulligste niet
wij, je spreekt in koninklijke meervoud?quote:Op donderdag 10 december 2009 19:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat bepalen wij wel of je leuk bent...Je bent leuk of je het nu wilt of niet
wie is 'wij'?quote:Op donderdag 10 december 2009 19:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat bepalen wij wel of je leuk bent...Je bent leuk of je het nu wilt of niet
hehe, die blijven grappig.quote:
Ow, sorryquote:Op donderdag 10 december 2009 19:09 schreef Laysa het volgende:
wij = ik...dat leek me nogal duidelijk en ook nog eens logisch
mij ook hoor. gewoon koninklijke meervoud.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:09 schreef Laysa het volgende:
wij = ik...dat leek me nogal duidelijk en ook nog eens logisch
Ik had al begrepen dat het aan ons lagquote:Op donderdag 10 december 2009 19:10 schreef gomi het volgende:
[..]
mij ook hoor. gewoon koninklijke meervoud.
Toch moet ik er nog steeds om lachen, hoe erg dat vloeken ook isquote:
Ik als leek vergelijk het met de Veerkampjes, of zit ik er dan ver vandaan?quote:Op donderdag 10 december 2009 19:12 schreef Dementor het volgende:
[..]
je moet het kennen om het leuk te vinden denk ik.
Mijlenver.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:15 schreef D. het volgende:
[..]
Ik als leek vergelijk het met de Veerkampjes, of zit ik er dan ver vandaan?
de veerkampjes vond ik niets.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:15 schreef D. het volgende:
[..]
Ik als leek vergelijk het met de Veerkampjes, of zit ik er dan ver vandaan?
Wat zei je Pietje?quote:Op donderdag 10 december 2009 19:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een verse portie kankerpleuris
hou toch godverredomme je pleuris bek, om gek te worden, godverre kankerhoerquote:Op donderdag 10 december 2009 19:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
laat Pietje nou ook eens buiten zn kadertje stappen
Toe maar....maak van dat verrotte pleuris hartje geen tyfusmoordkuilquote:Op donderdag 10 december 2009 19:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
hou toch godverredomme je pleuris bek, om gek te worden, godverre kankerhoer
En dan eerst alle lampjes door elkaar heen frommelen voordat je ze in de boom pleurt.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar goed, ik gaat godverredomme ff proberen zo'n kankerkerstoom op de kop te tikken.
een kanker wat?...nu moet ik zeker dat filmpje kijkenquote:Op donderdag 10 december 2009 19:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar goed, ik gaat godverredomme ff proberen zo'n kankerkerstoom op de kop te tikken.
nee nu moet dementor t filmpje verwijderen. staat t ineens allemaal erg raagquote:Op donderdag 10 december 2009 19:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
een kanker wat?...nu moet ik zeker dat filmpje kijken
hoe was de film trouwens?quote:Op donderdag 10 december 2009 19:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Seeyaquote:Op donderdag 10 december 2009 19:30 schreef gomi het volgende:
heb afgesproken voor vanavond. verlaat verjaardagscadeau. ik ben er dus weer vandoor.
laters allemaal
Doeiiiiiiquote:Op donderdag 10 december 2009 19:30 schreef gomi het volgende:
heb afgesproken voor vanavond. verlaat verjaardagscadeau. ik ben er dus weer vandoor.
laters allemaal
Was het nog een beetje leuk in Deventer?quote:Op donderdag 10 december 2009 19:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
Pietje heeft motivatie opgedaan middels een Hagenees en is er nu klaar voor![]()
Bovendien kandie praten
Was wel ok. Het was een feestje van een leverancier vanwege vijfjarig bestaan. Een jong bedrijf, jong klein team met leuke mensen. Ik heb een beetje zitten kleppen met anderen uit het onderwijs over wat de applicatie die dat bedrijf levert en hoe ze zij één en ander doen binnen die toepassing.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:37 schreef Dementor het volgende:
[..]
Was het nog een beetje leuk in Deventer?
Oh dat klinkt wel relaxed.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Was wel ok. Het was een feestje van een leverancier vanwege vijfjarig bestaan. Een jong bedrijf, jong klein team met leuke mensen. Ik heb een beetje zitten kleppen met anderen uit het onderwijs over wat de applicatie die dat bedrijf levert en hoe ze zij één en ander doen binnen die toepassing.
Dat was het ook. Ik was alleen verbaasd van het enthousiasme van die 20 medewerkers. Verfrissendquote:
Die heb ik 2 weken terug ook gezienquote:Op donderdag 10 december 2009 19:38 schreef Juud79 het volgende:
Wij gaan zo film kijken, een die ik heb uitgezocht. Normaal doet Dementor dat bijna altijd en dat kan ie goed, maar nu is t een keer mijn keuze.
[ afbeelding ]
http://www.sonypictures.com/homevideo/julieandjulia/
Grappig bij ons werken er ook +/- 20.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat was het ook. Ik was alleen verbaasd van het enthousiasme van die 20 medewerkers. Verfrissend
Het bedrijf is ooit opgericht door een docent en de laatste jaren erg hard gegroeid ( www.trajectplanner.nl ) En ja, ik denk dat ze erg hard werken, maar ze hebben/krijgen dan ook aandelen van het eigen bedrijf. Ik zat met plezier te luisteren naar de plannen die ze hebben en iedere keer ben ik weer verheugd over die flexibiliteit die ze ten toon spreiden als je iets wil wat niet standaard is. Kleine teams kunnen dus heel leuk zijnquote:Op donderdag 10 december 2009 19:46 schreef Dementor het volgende:
[..]
Grappig bij ons werken er ook +/- 20.
Misschien hoort dat wel bij kleine organisaties, dat men nog het idee heeft er echt te te doen.
Ik kom nu ook bij bedrijven waarbij je gewoon echt letterlijk een nummertje bent en het degene aan het andere bureau geen fuck uit maakt of je er bent of niet.
Dan maar liever wat kleiner en harder werken.
Je kunt heel erg snel schakelen, zonder rare formulieren en machtsvelden.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het bedrijf is ooit opgericht door een docent en de laatste jaren erg hard gegroeid ( www.trajectplanner.nl ) En ja, ik denk dat ze erg hard werken, maar ze hebben/krijgen dan ook aandelen van het eigen bedrijf. Ik zat met plezier te luisteren naar de plannen die ze hebben en iedere keer ben ik weer verheugd over die flexibiliteit die ze ten toon spreiden als je iets wil wat niet standaard is. Kleine teams kunnen dus heel leuk zijn
Ja, tegelijkertijd ook wel een beetje hun valkuilquote:Op donderdag 10 december 2009 19:51 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je kunt heel erg snel schakelen, zonder rare formulieren en machtsvelden.
Daar valt aan te sleutelen.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, tegelijkertijd ook wel een beetje hun valkuil
In ieder geval geen glazen salontafel.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wat zegt Pietje nu ineens allemaal?![]()
Wat hebben jullie die arme jongen gegeven?
Ze gaan nu even consolideren en verbeteren. Althans, dat begreep ik uit het verhaal. Maar tegelijkertijd willen ze nog heel erg veel. Zij zitten, net als dat bedrijf waar jij werkt, in een markt dat redelijk onontgonnen is. Dat maakt natuurlijk ook dat je hard rent en niet snel nee zegt tegen en klant.quote:
We moeten nu soms wel nog even geduld zeggen zo druk is het.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ze gaan nu even consolideren en verbeteren. Althans, dat begreep ik uit het verhaal. Maar tegelijkertijd willen ze nog heel erg veel. Zij zitten, net als dat bedrijf waar jij werkt, in een markt dat redelijk onontgonnen is. Dat maakt natuurlijk ook dat je hard rent en niet snel nee zegt tegen en klant.
Mooi die ontwikkelingen. Nog zo eentje is online boekhouden voor het MKB. Dat begint nu ook echt op gang te komen. Zo ook het digitaal post ontvangen van TNT, nog zo eentje. Er is nog genoeg ruimte in de markt voor slimme mensen die iets kunnen.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:58 schreef Dementor het volgende:
[..]
We moeten nu soms wel nog even geduld zeggen zo druk is het.
Digitale facturatie doen we ook, verzenden en ontvangen.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mooi die ontwikkelingen. Nog zo eentje is online boekhouden voor het MKB. Dat begint nu ook echt op gang te komen. Zo ook het digitaal post ontvangen van TNT, nog zo eentje. Er is nog genoeg ruimte in de markt voor slimme mensen die iets kunnen.
Ga jij es ff in dat andere topic verder stokenquote:Op donderdag 10 december 2009 19:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wat zegt Pietje nu ineens allemaal?![]()
Wat hebben jullie die arme jongen gegeven?
quote:Op donderdag 10 december 2009 20:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ga jij es ff in dat andere topic verder stoken![]()
Pietje komt eindelijk los......Goed zo hoor Pietje![]()
Waar zetten ze jou voor in, of moet je echt alles doen?quote:Op donderdag 10 december 2009 20:00 schreef Dementor het volgende:
[..]
Digitale facturatie doen we ook, verzenden en ontvangen.
Alles.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Waar zetten ze jou voor in, of moet je echt alles doen?
Ja, dan denk je een pakket redelijk te kennen en dan krijg je er zo nog eentje bij.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Oops, daar heb je dan een vette kluif aan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |