Probeer je me iets te vertellen, Ade?quote:Op donderdag 10 december 2009 17:40 schreef Adelante het volgende:
Vroeger hielden meisjes van boybands of als ze emo waren van tokyo hotel, waarom nu van meisjes???
Goeie vraag.quote:Op donderdag 10 december 2009 17:40 schreef Adelante het volgende:
Vroeger hielden meisjes van boybands of als ze emo waren van tokyo hotel, waarom nu van meisjes???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 28 oktober 2009 20:49 schreef Stoeprand het volgende:
''Ik heb de kleinste penis hier.''
Wait, whut ?? die laatste smileyquote:Op donderdag 10 december 2009 17:39 schreef Lakitu het volgende:
Je boy Lakitu hier, vandaag geen bazentopic geen, hosseltopic nikss. Aangezien ik naast trendsetter ook trendvolger ben, en ik begrepen heb dat er behoefte is aan 'normale' en 'serieuze' klachten ([ afbeelding ]) komt hier zoeen topic dus. Dus.
Dus ik zo echt elke keer de laatste tijd als ik langs m'n zusje dr kamer loop hoor ik zoeen kutnummer dus ik haar net zo vragen wat het was. LET OP:
MILEY CYRUS
Klacht: Ik woon samen met fucking Juicyhil maar dan chick en lekker ([ afbeelding ]). Voorzover ik weet had ik toen ik nog een 13-jarig meisje jongetje was al een bazenmuzieksmaak.![]()
Reverse-klacht: ik zou dr raken. Miley dan, niet m'n zusje.Nee even serieus, check die clip. Sowieso raakbaar. [ afbeelding ]
Klacht: mensen die denken grappig te zijn door zometeen om pics te vragen terwijl ik die fucking grap begonnen ben [ afbeelding ]2
quote:
Muzakjequote:Op donderdag 10 december 2009 17:42 schreef Sultan. het volgende:
WTF
[ afbeelding ]
In plaats van reclame (rechts) begint dat muzakje automatisch af te spelen.
TS heeft grammatica-kankerquote:Klacht: Ik woon samen met fucking Juicyhil maar dan chick en lekker (). Voorzover ik weet had ik toen ik nog een 13-jarig meisje jongetje was al een bazenmuzieksmaak
Zou je denken?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |