mooiquote:Op donderdag 24 december 2009 17:26 schreef rene90 het volgende:
Oke dan snappen we elkaar inderdaad, toch blijf ik het nogal overbodig vinden
Ik sta ook op 18 januari nuquote:Op maandag 21 december 2009 19:25 schreef GuitarJJ het volgende:
Ze hebben mij naar 18 januari verplaatst
Ik moet ook om 14:55quote:Op donderdag 24 december 2009 21:34 schreef GuitarJJ het volgende:
Toeval allemaalMoet trouwens om 14.55
Zelfde hier, ik zit nog te twijfelen om ff nog een uurtje extra te doen..quote:Op maandag 28 december 2009 11:57 schreef BastiaanL het volgende:
Ik heb hetzelfde, maar dan met mijn examen. Maarja, daar is het uurtje inrijden ook een beetje voor bedoeld, toch? In dat uurtje oefen je ook nog eventjes alle bijzondere verrichtingen, zeker als het om een TTT gaat. Dus dat komt heus wel goed, joh. Gewoon vertrouwen in hebben
Suc6quote:Op maandag 28 december 2009 15:56 schreef Heroinjunk het volgende:
Boooh ik moet morgen op voor de tweede keer en ik wil echt slagen nu. Ik heb het zo gehad.
Dank je. veel succes met je examenquote:Op maandag 28 december 2009 11:57 schreef BastiaanL het volgende:
Ik heb hetzelfde, maar dan met mijn examen. Maarja, daar is het uurtje inrijden ook een beetje voor bedoeld, toch? In dat uurtje oefen je ook nog eventjes alle bijzondere verrichtingen, zeker als het om een TTT gaat. Dus dat komt heus wel goed, joh. Gewoon vertrouwen in hebben
Te hard? Met aanrijden, met achteruit rijden? Was dat het enige?quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:57 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik ging te hard toen ik moest parkeren. Wil ik remmen, gaat hij al op de rem.
Op het laatst of ergens gewoon willekeurig? Volgende keer gewoon rustig aan komen kakken op parkeerplaats?quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:57 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik ging te hard toen ik moest parkeren. Wil ik remmen, gaat hij al op de rem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |