\Suc6! Heb (hopelijk) maandag om 09.50 ook examen. 1 lesje ervoor nogquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:12 schreef richbitch het volgende:
Vrijdag laatste lesjes gehad in de sneeuw, maandag 8uur examen daarvoor nog ff inrijden.
Als het maar door gaat..........
Jij ook.. ik heb in 't Noordenquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:20 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
\Suc6! Heb (hopelijk) maandag om 09.50 ook examen. 1 lesje ervoor nog
Ik zie het idd op de website..quote:Op zondag 20 december 2009 11:28 schreef MelR het volgende:
ben bang dat jullie nog evenmoeten wachten...ANWB waarschuwt mensen niet de deur uit te gaan als t niet hoeft...dus denk dat rij examens zeker niet doorgaan...
Dat bepaal je toch zelf die datum?quote:Op zondag 20 december 2009 23:06 schreef Cheiron het volgende:
Kreeg vandaag een mailtje dat mijn examen (dat vrijdag niet door ging vanwege de sneeuw) verzet is naar 8 januari.
Hier ook maar wel gelest.quote:Op maandag 21 december 2009 08:23 schreef GuitarJJ het volgende:
Ben net gebeld, rijles + rijexamen gaan niet door vandaagdat betekend dat ik hem pas kan halen in 2010
De rijschool vraagt het examen aan. Mijn instructrice weet dat ik altijd op vrijdag rij, dus dat ze in principe elke vrijdag kan boekenquote:Op maandag 21 december 2009 06:42 schreef richbitch het volgende:
[..]
Dat bepaal je toch zelf die datum?
Mijn rijschool zegt dat examens waarschijnlijk niet doorgaan (website)
Hmm ja maar inpakeren is toch wat anders hé met sneeuw.. daarom vond ik het ook wel jammer achteraf dat het niet door ging. Ik mag nu vrijdag 15 jan rond uurtje of 11 dus dan is 't wel lekker rustigquote:Op maandag 21 december 2009 19:04 schreef BastiaanL het volgende:
Het examen ging dus voor mij ook niet doorTerwijl ik prima had kunnen rijden in de sneeuw. Mijn instructeur had zelfs zijn bekertje koffie op het dak van de auto laten staan en hij kwam daar na een paar honder meter rijden pas achter (na wat bochtenwerk en slippen bij het wegrijden voor een verkeerslicht). Het bekertje stond er nog
![]()
Maarja, toch maar wachten tot 6 januari en dan afrijden in de ochtendspits.
Ik bedoel eigenlijk dat op die parkeerplaats dan sneeuw ligtquote:Op maandag 21 december 2009 20:46 schreef BastiaanL het volgende:
Bij inparkeren kan je inderdaad de markering niet zien. Maarja, dan neem je toch gewoon een stoeprand als referentiepunt?
En met inparkeren moet je wat later sturen omdat het stuur veel soepeler draait in de sneeuwquote:Op maandag 21 december 2009 22:18 schreef richbitch het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk dat op die parkeerplaats dan sneeuw ligt
Sneeuw duin zegmaar
Het klinkt heel herkenbaar Lammetje.Ik heb nu vijf dubbele lessen achter de rug en het begint een beetje te komen bij mij.Ook ik laat de auto regelmatig afslaan,heb geen idee tijdens het schakelen in welke versnelling ik 'm nou zet en ik ram bijna elke keer de stoeprand op rotondes.Gelukkig is mijn instructeur een héél geduldig man..quote:Op maandag 21 december 2009 20:51 schreef Lammmetje het volgende:
Ik kom me hier ook even melden. Ik ben eindelijk begonnen met lessen (i.v.m. tijd kon ik niet eerder). Ik heb woensdag al mijn 4e rijles!
Ik ben trouwens niet zo goed in rijdenIn m'n derde les heb ik de auto minstens 15 keer af laten slaan, rijd ik voor de helft met mijn auto op de andere weghelft en begin ik te laat met remmen voor kruisingen
Ik ben volgens mij een gevaar op de weg
(tja, daarvoor heb ik ook rijlessen)
Misschien dat het overmorgen beter gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |