Haha lullig dat ze je voor de eerste keer laten rijden met dit weer, heb je niet echt veel aan als je de hele tijd in zijn 2 rijdt.quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:23 schreef kaatjejannie het volgende:
Terug van mijn eerste les. Ik vind het wel lastig hoor. Moest in het begin alleen gas doen en sturen. Daarna op een ijzige parkeerplaats leren remmen en de koppeling. Daarna door de stad gereden.
Ik heb een pakket van 35 lessen gedaan. volgende week weer een les.
Je kunt pas beginnen met lessen als je 18 bent (volgens mij is dat nog steeds niet veranderd).quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:10 schreef Foxio het volgende:
Hmmm, ik ben sinds 21 Juni al 17. Dus ik ben nu al 17,5. Hoe zit het nu met dat rijbewijs halen, lessen enzo. Mag ik nu al lessen en als ik hem eventueel voor mijn18e haal dat ik dan alleen mag rijden met een begeleider die 10 jaar ervaring heeft of is dit nog niet rond?
Zoniet ben ik er aan het denken om zodra ik 18 wordt een snelcurus van 10dagen of 2 weken te gaan doen zodat ik begin half Juli al me rijbewijs heb. Waar kan je dat precies doen, hoeveel kost dit? Is dit aan te raden?
Als dit niks is, kent iemand een goede rijschool omgeving Heerlen (Zuid-Limburg) waar je snel en goed je rijbewijs kan halen en waar het geen fortuin kost.?
Ik vond het in het begin ook super lastig met al die pedalen. Maar na een paar lessen gaat het gewoon normaal. Over 10 lesuren heb je die auto goed onder controlequote:Op donderdag 7 januari 2010 14:23 schreef kaatjejannie het volgende:
Terug van mijn eerste les. Ik vind het wel lastig hoor. Moest in het begin alleen gas doen en sturen. Daarna op een ijzige parkeerplaats leren remmen en de koppeling. Daarna door de stad gereden.
Ik heb een pakket van 35 lessen gedaan. volgende week weer een les.
Je hebt er juist heel veel aan! Ik moest vandaag de hele tijd filerijden. Dan weet je onderhand wel waar je aangrijpingspunt zit van je koppeling.quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:51 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Haha lullig dat ze je voor de eerste keer laten rijden met dit weer, heb je niet echt veel aan als je de hele tijd in zijn 2 rijdt.
Dan moet je gewoon 4/5 uur per week rijden, ja. Ik ga er best wel snel doorheen. Als ik zo doorga, heb ik over 2 maanden mijn rijbewijs alquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:52 schreef Foxio het volgende:
Een half jaar lessen lijkt me echt veel te lang. 2 maanden uiterlijk wil hem toch hebben. dus 3/4 uur per week zou het moeten kunnen.
Ja, dat vind ik dus ook! Ik heb 5 van m'n 11 uur in de sneeuw gereden. Nu weet ik ook dat je echt moet voorkomen dat je gaat glijden. We hebben wel de beste tijd van het jaar gekozen om te beginnen met lessenquote:Op donderdag 7 januari 2010 16:34 schreef kaatjejannie het volgende:
Vind het juist wel prettig dat ik ook in dit weer gereden heb.
Ik ben 17 en heb ook rijles. Maar dat was een uitzondering dat mijn rijschool voor mij deed.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:52 schreef Foxio het volgende:
Een half jaar lessen lijkt me echt veel te lang. 2 maanden uiterlijk wil hem toch hebben. dus 3/4 uur per week zou het moeten kunnen.
Ha, je bent niet de enige hierquote:Op vrijdag 8 januari 2010 07:38 schreef GijsMF het volgende:
Maar dat hoop ik niet, want ik wil heel erg graag mijn rijbewijs
dan heb ik mijn ttt (om 10.45) . Moet goed komen toch??quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:44 schreef monsterd. het volgende:
25 februari 08:55 ga ik afrijden. Aan de ene kant een vervelende tijd vanwege alle middelbare scholieren etc. Aan de andere kant zijn alle basisschoolkinders net op school!
Toffe instructeur heb je danquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:22 schreef GijsMF het volgende:
kreeg net nog 10 euro terug van hem om een krat bier van te kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |