abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76492251
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 17:58 schreef ScarFace- het volgende:
Zal wel oxazepam zijn, of iets anders wat op pam eindigt

Ja volgens mij was het inderdaad zoiets Eindigde sowieso op 'pam', de rest er voor weet ik niet meer haha.
Mijn kennis is ook maar beperkt tot die drogisterijzooi .
Neem een kijkje op mijn weblog! mybeauty101.blogspot.com
pi_76492783
Vandaag ging mijn examen toch door. Ging over het algemeen goed. Bediening, rijden, besluitvaardigheid, invoegen snelweg ging allemaal goed. Maar op het kijken zakte ik Mijn instructeur heeft er heel vaak op gewezen, maar ik vergeet het telkens. Al die zijstraatjes die geen voorrang hebben maar waar wel iets uit ZOU kunnen komen 70% van de kandidaten zakt hierop en ik ben de zoveelste. Erg jammer, want voor de rest ging het gewoon goed.

Nu weer opnieuw vier uur les ingepland en daarna herexamen. Gelukkig kon het de 22e al
En je kunt het ook zo bekijken: het autorijden zelf heb ik al goed onder de knie, daar hoef ik niets meer aan te doen. Als ik nu het kijken verbeter word ik er alleen maar een betere rijder door.
pi_76493685
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 18:36 schreef BastiaanL het volgende:
Vandaag ging mijn examen toch door. Ging over het algemeen goed. Bediening, rijden, besluitvaardigheid, invoegen snelweg ging allemaal goed. Maar op het kijken zakte ik Mijn instructeur heeft er heel vaak op gewezen, maar ik vergeet het telkens. Al die zijstraatjes die geen voorrang hebben maar waar wel iets uit ZOU kunnen komen 70% van de kandidaten zakt hierop en ik ben de zoveelste. Erg jammer, want voor de rest ging het gewoon goed.

Nu weer opnieuw vier uur les ingepland en daarna herexamen. Gelukkig kon het de 22e al
En je kunt het ook zo bekijken: het autorijden zelf heb ik al goed onder de knie, daar hoef ik niets meer aan te doen. Als ik nu het kijken verbeter word ik er alleen maar een betere rijder door.

Aah zonde. Echt nutteloos soms dat 'Stel je voor dat....'. Ik vergat dat ook vaak tijdens lessen. En als ik eens WEL een straat in keek die geen voorrang had 'voor het geval dat', dan vroeg mn instructeur waarom ik dat deed Maar kijken is wel mega belangrijk helaas. Gelukkig maar dat je zo snel weer kan, als ik het niet gehaald had, had ik opnieuw theorie moeten doen, incl. de wachttijd daarvoor destijds.. en vervolgens kon ik pas maanden later weer, ivm vakantie cbr en hele lange wachttijden op dat moment.
pi_76494010
Die vraag waarom je dat doet zal wel een trucje zijn om je te testen. Het komt mij in ieder geval wel bekend voor. Het lijkt dan alsof je op je vingers wordt getikt, maar als je dan gewoon uitlegt waarom dat deed, dan blijkt het toch goed te zijn. Geen idee wat je het toevoegt aan je rijvaardigheid eigenlijk
pi_76494387
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 19:02 schreef BastiaanL het volgende:
Die vraag waarom je dat doet zal wel een trucje zijn om je te testen. Het komt mij in ieder geval wel bekend voor. Het lijkt dan alsof je op je vingers wordt getikt, maar als je dan gewoon uitlegt waarom dat deed, dan blijkt het toch goed te zijn. Geen idee wat je het toevoegt aan je rijvaardigheid eigenlijk
Ja 1 keer was het idd om te testen, toen was ie ook blij verrast door mijn antwoord. Hij heeft ook andere keren echt stomverbaasd gevraagd waarom ik dat deed en vervolgens gezegd dat ik gewoon door moest rijden (zo komen bmw rijders kennelijk dus aan hun rijgedrag..)
pi_76495437
Hoi hoi, misschien kunnen jullie TS helpen ?

ANWB Rijlessen (slechthorend-vriendelijke rijschool?)
pi_76495650
quote:

Ik herken het ook. Ik hoorde vandaag ook dat ik met kijken er nog niet ben. Het is allemaal te plichtmatig...ik doe mijn best, maar het kan beter. Eerder een zijstraatje inkijken enzo... oefening baart kunst
pi_76497614
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 19:36 schreef Hippos het volgende:

[..]

Ik herken het ook. Ik hoorde vandaag ook dat ik met kijken er nog niet ben. Het is allemaal te plichtmatig...ik doe mijn best, maar het kan beter. Eerder een zijstraatje inkijken enzo... oefening baart kunst

Het is vreselijk plichtmatig. En het leuke is, zodra je je rijbewijs op zak hebt doe je het NOOIT weer. Omdat zoveel kijken gewoon gevaarlijk is.
Ik moest soms van mijn instructeur ZO vreselijk veel kijken, dat ik bijna achterop de auto voor me zat, omdat er geen tijd meer was om voor me te kijken. En dan had ik ineens wél goed genoeg gekeken.
Gelukkig zag mijn instructeur wel in dat het eigenlijk onzin is, maar dat hij het me zo moest leren omdat er anders praktisch niemand zou slagen..
pi_76501438
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 18:23 schreef rhythmlicious het volgende:

[..]

Ja volgens mij was het inderdaad zoiets Eindigde sowieso op 'pam', de rest er voor weet ik niet meer haha.
Het lijkt me niet direct dat je er beter van gaat rijden op zich.
Alhoewel minder gespannen, je zou wel slordiger kunnen gaan rijden gok ik
pi_76503396
Jahoor heb ik weer van me theorie examen 1 fout teveel , bij gevaarherkenning 20 goed....
pi_76504699
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 21:32 schreef ScarFace- het volgende:

[..]

Het lijkt me niet direct dat je er beter van gaat rijden op zich.
Alhoewel minder gespannen, je zou wel slordiger kunnen gaan rijden gok ik
Ik was juist voor mn laatste lessen steeds vreeeselijk zenuwachtig, vanaf het moment dat mn instructeur zei 'als je je volgende les nog zo rijd vraag ik je examen aan'. Ben sindsdien nog wéken bezig geweest, omdat ik zó nerveus werd en zo graag zo goed wou presteren om er maar vanaf te zijn..

Ging door zenuwen duidelijk minder presteren, slechter kijken + reageren, dan helpt het wel echt goed
pi_76505479
Ik was de allereerste les juist enorm zenuwachtig.
Die gast zon heel verhaal houden ik zo meeen wanneer mag ik rijden
Inmiddels ken ik mn instructeur een beetje en hij mij ik hoop dat mn theorie morgen lukt trouwens.
Iedereen is anders
pi_76507316
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 22:50 schreef ScarFace- het volgende:
Ik was de allereerste les juist enorm zenuwachtig.
Die gast zon heel verhaal houden ik zo meeen wanneer mag ik rijden
Inmiddels ken ik mn instructeur een beetje en hij mij ik hoop dat mn theorie morgen lukt trouwens.
Iedereen is anders
Ja dat was ik ook wel, maar ging al vrij gauw goed. Mocht na 16 uur les ook eigenlijk al bijna af rijden, maar kreeg toen medicijnen die invloed hadden op reactievermogen, wat ik niet wist.. En dat was nou net het enige puntje wat nog iets beter moest Ben hierdoor nog vreeeeeselijk lang bezig geweest. Ben totaal een goed jaar bezig geweest (niet wekelijks gelest overigens) en was op het eind zo bang om te falen.

Succes met je theorie morgen! Vind het zo knap van iedereen die nu zn theorie haalt. Ik had die 5 proefvragen gevaarhekenning allemaal fout :S Vaag iets. Dat moet je in de praktijk leren.
pi_76508251
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 16:06 schreef richbitch het volgende:

[..]

Hoe heet die shit dan?
die "shit" heet ws propanolol.

iemand anders noemde oxazepam, daar dit mag je niet gebruiken tijdens rijexamen omdat dit medicijn, vooral in de beginfase je reactievermogen beinvloed.
Echter Propanolol is ook niet zo onschuldig...

Heb het zelf helaas mogen ervaren. Niet iedereen reageert hetzelfde op dit middeltje, velen hebben er baat bij , maar ook velen die juist door dit middel op tilt slaan, vlak worden, niet meer snel kunnen reageren enz enz.Een levensgevaarlijke combinatie kan het dus vormen met het verkeer.

Als je echt erg last hebt van de zenuwen zou ik overleggen met je instructeur of het niet beter is om een faalangstexamen af te spreken. Het kost wat meer geld, maar voor mensen die echt faalangstig zijn heeft het naar mijn idee wel nut. Ik heb er in elk geval wel baat bij gehad.
Single mama met 2 prachtige en lieve dochters van 5 en 11 jaar.
motto: heb je naaste lief (en lig niet dwars als een ander een andere mening of levenstijl heeft dan jezelf)
pi_76508874
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 00:04 schreef singlemetkids het volgende:

[..]

die "shit" heet ws propanolol.

iemand anders noemde oxazepam, daar dit mag je niet gebruiken tijdens rijexamen omdat dit medicijn, vooral in de beginfase je reactievermogen beinvloed.
Echter Propanolol is ook niet zo onschuldig...

Heb het zelf helaas mogen ervaren. Niet iedereen reageert hetzelfde op dit middeltje, velen hebben er baat bij , maar ook velen die juist door dit middel op tilt slaan, vlak worden, niet meer snel kunnen reageren enz enz.Een levensgevaarlijke combinatie kan het dus vormen met het verkeer.

Als je echt erg last hebt van de zenuwen zou ik overleggen met je instructeur of het niet beter is om een faalangstexamen af te spreken. Het kost wat meer geld, maar voor mensen die echt faalangstig zijn heeft het naar mijn idee wel nut. Ik heb er in elk geval wel baat bij gehad.
Ja je hebt gelijk, heb het doosje net gevonden en was inderdaad propranolol. Zat nog een bijsluiter bij, en staat zelfs in dat ook dat middel beter niet bij deelname aan het verkeer gebruikt mag worden. Heb de bijsluiter nooit gelezen omdat ik duidelijk had aangegeven dat het om een RIJ examen ging en ik er dus van uit ging dat ze dan ook wel iets voor zouden schrijven wat dan gewoon gebruikt mag worden.
Nouja in dat geval zou ik maar niemand adviseren om dat bij je apotheek te halen, voor hetzelfde geld werkt het bij iemand hier inderdaad anders.

Bij (lichte) zenuwen zou ik zeggen: haal valdispert bij je drogist. En dan wel het 'oude' buisje dat tussen de geneesmiddelen staat, niet de nieuwere producten die bij de vitamines/mineralen staan.

Word nog altijd veel gebruikt bij examenstress en schijnt ook erg goed te werken. om toch nog een beetje behulpzaam geweest te zijn.
pi_76508956
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 18:23 schreef rhythmlicious het volgende:

[..]

Eindigde dus niet op 'pam'. Mijn fout. Misschien dat iemand anders hier iets van de apotheek had slingeren wat veel op die naam leek, kwam me zo ontzettend bekend voor
pi_76510895
Gisteren theorie gehaald hopelijk snel afrijden, heeft iemand een idee hoelang wachttijden zijn voor praktijkexamen ?
Verstappen 0 WDC's
pi_76510934
quote:

toen ik moest afrijen 20 jaar geleden was kijken alleen nog niet genoeg ; nee , je moest je hele hoofd draaien , niet alleen je ogen , zodat de examinator duidelijk zag dat je keek.
uiteindelijk lukt altijd alles
pi_76513404
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 04:25 schreef eigendeegcookie het volgende:

[..]

toen ik moest afrijen 20 jaar geleden was kijken alleen nog niet genoeg ; nee , je moest je hele hoofd draaien , niet alleen je ogen , zodat de examinator duidelijk zag dat je keek.
dat is 20 jaar later nog precies zo...
en de reden van mijn 1e keer zakken, ik weet wel dat u in uw linker dode hoek keek maar ik kon het niet goed zien, zei de examinator.....
kon hem wel wurgen..
Single mama met 2 prachtige en lieve dochters van 5 en 11 jaar.
motto: heb je naaste lief (en lig niet dwars als een ander een andere mening of levenstijl heeft dan jezelf)
pi_76518368
Theorie examen niet gehaald.
Ik had 8 fouten waar je er 5 mag hebben
pi_76518431
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 09:54 schreef singlemetkids het volgende:

[..]

dat is 20 jaar later nog precies zo...
en de reden van mijn 1e keer zakken, ik weet wel dat u in uw linker dode hoek keek maar ik kon het niet goed zien, zei de examinator.....
kon hem wel wurgen..
Whehe daar had mijn rij instructeur het de vorige les nog over, doe dat nou meteen zo, want de examinator wil dat zo zien.
Okay t zijn wel twijfelachtige praktijken bij het cbr
pi_76519605
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 12:30 schreef ScarFace- het volgende:

[..]

Whehe daar had mijn rij instructeur het de vorige les nog over, doe dat nou meteen zo, want de examinator wil dat zo zien.
Okay t zijn wel twijfelachtige praktijken bij het cbr
Tja, d'r werken mensen hè
pi_76519723
25 januari theorie-examen.

Wat ik tot nu toe gedaan heb;
- ANWB Theorieboek doorgelezen
- Verjo Theorieboek doorgelezen!
- ANWB Oefenboek doorgespit...
- CD-rom van ANWB laten draaien totdat ie uitgekrast was
- Nieuwe CD-rom van ANWB afgespeeld totdat het te ééntonig werd
- CD-rom van Verjo laten afspelen op een Windows 7, geeft geinige errors
- Theorielessen gevolgd bij een rijschool in Den Bosch

En nu weer eens aan m'n 6de theorieboek begonnen
Hello!
pi_76520406
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 13:07 schreef Kentalis het volgende:
25 januari theorie-examen.

Wat ik tot nu toe gedaan heb;
- ANWB Theorieboek doorgelezen
- Verjo Theorieboek doorgelezen!
- ANWB Oefenboek doorgespit...
- CD-rom van ANWB laten draaien totdat ie uitgekrast was
- Nieuwe CD-rom van ANWB afgespeeld totdat het te ééntonig werd
- CD-rom van Verjo laten afspelen op een Windows 7, geeft geinige errors
- Theorielessen gevolgd bij een rijschool in Den Bosch

En nu weer eens aan m'n 6de theorieboek begonnen
Jezus, waarom leer je zoveel?!

Volgens mij moet je het wel kunnen halen met het boekje 2 keer doorlezen en een paar oefenexamens maken. Maar jij maakt het wel heel bont!

Ik heb de 13e m'n theorie-examen en ik heb het boekje 1.5 keer doorgelezen en al een paar oefenexamens gemaakt. Ik moet het wel gewoon halen, lijkt me.

Ik heb nu 11 uur rijles erop zitten. Ik heb de auto echt goed onder controle. Ik schakel op het juiste moment, ik rem in 95% van de gevallen op tijd. Ik laat de auto haast niet meer afslaan.

Nu moet ik het kijken nog goed doen/leren.

's Ochtends rijden is best eng met al die overstekende fietsers zonder licht (en ze kijken niet eens of je eraan komt ) Edit: in de sneeuw dus. Ik moest volop de rem en ik gleed door, hartstikke gevaarlijk

[ Bericht 3% gewijzigd door Lammmetje op 07-01-2010 13:32:30 ]
pi_76521469
als je gewoon de regels snapt is het voldoende inderdaad
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')