Omdat er dit jaar veel is gebeurd waar we op terug kijken. En veel mensen hebben ook dierbaren verloren, ik denk gemiddeld meer in NL dan jaren ervoor. En het is gewoon een prachtig woord.quote:
Neequote:Op donderdag 10 december 2009 16:37 schreef swarmahoer het volgende:
is er ook een fokwoord van het jaar verkiezing eigelijk ?
dit vraag ik me ook af. Was er vorig jaar toch wel?quote:Op donderdag 10 december 2009 16:37 schreef swarmahoer het volgende:
quote:Op donderdag 10 december 2009 16:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het woord van 2009 voor de niet pinda:
Kutpinda.
Epischer dan famfare kan het niet worden dusquote:Op donderdag 10 december 2009 16:37 schreef swarmahoer het volgende:
Vraag aan NoorsBloedquote:Op donderdag 10 december 2009 16:41 schreef timmmmm het volgende:
Vraag maar aan NoorsBloed wat comahyven is.
aka prostaatmelkenquote:Op donderdag 10 december 2009 16:46 schreef damsco het volgende:
ik ga voor kontvingeren
Dat zijn toch helemaal geen kwaliteiten die het woord van het jaar moet hebben?quote:Op donderdag 10 december 2009 16:38 schreef Tamashii het volgende:
Omdat er dit jaar veel is gebeurd waar we op terug kijken. En veel mensen hebben ook dierbaren verloren, ik denk gemiddeld meer in NL dan jaren ervoor. En het is gewoon een prachtig woord.
Zover mij bekend zijn er dit jaar niet meer dooien dan andere jaren. Bron?quote:Op donderdag 10 december 2009 16:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Omdat er dit jaar veel is gebeurd waar we op terug kijken. En veel mensen hebben ook dierbaren verloren, ik denk gemiddeld meer in NL dan jaren ervoor.
OA!quote:Op donderdag 10 december 2009 16:49 schreef OeJ het volgende:
[..]
Of moeten we de tissues er nog bij pakken met oudjaar door het overlijden van Michael J. en Ramses S.?
Man toch! Je hebt ze niet eens persoonlijk gekend! Die mannen waren al jaren niet meer in beeld, soms Michael J. nog vanwege een schandaaltje, maar verder verdomd weinig.quote:
En zeilmeisje is ook maar op 1 persoon van toepassing en dus zou het best triest zijn als het het woord van het jaar wordt.quote:Op donderdag 10 december 2009 16:40 schreef Repeat het volgende:
Wat een kutopties zeg
Al die woorden muv mexicaanse griep en zeilmeisje heb ik nog nooit ergens gehoord.
Wat is intercultureel dan? Inter = onderquote:Op donderdag 10 december 2009 16:52 schreef misteriks het volgende:
ik ga voor intercultureel ; je zal zien, gaat in 2010 door ons strot gestampt worden
Je bedoelt bedoelt?quote:
Iemand die tussen twee culturen leeft. Bijvoorbeeld een Marokkaanse jongen die thuis nog veel meekrijgt van de Islamitische cultuur, maar zich in de samenleving al ver aangepast heeft aan de Nederlandse. Voila.quote:Op donderdag 10 december 2009 16:56 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Wat is intercultureel dan? Inter = onder
Dat is wel een goede. We zitten wel duidelijk in de overgangsfase van het assimilatieproces dusquote:Op donderdag 10 december 2009 16:58 schreef OeJ het volgende:
[..]
Iemand die tussen twee culturen leeft. Bijvoorbeeld een Marokkaanse jongen die thuis nog veel meekrijgt van de Islamitische cultuur, maar zich in de samenleving al ver aangepast heeft aan de Nederlandse. Voila.
Krijgen we dat weer, ouwe telegraaflezerquote:Op donderdag 10 december 2009 17:33 schreef BasEnAad het volgende:
Het Jeugdjournaal, was dat niet het instituut dat onze kinderen politiek-correct hersenspoeld?
Dat was al het woord van het jaar in 1940, schat.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:15 schreef Garisson72 het volgende:
is 'nazibloem' al genoemd?
Het maakt een glorieuze comeback! POPPEDOP!!quote:Op donderdag 10 december 2009 19:17 schreef OeJ het volgende:
Dat was al het woord van het jaar in 1940, schat.
Kun jij niet een paar winterbanden doorslikken?quote:Op zondag 20 december 2009 20:54 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Nieuwe suggestie: winterbanden.!
Awel ? Dan vond ik grafkanker of godmiljaar toch beterquote:Op zondag 20 december 2009 21:32 schreef Dastan het volgende:
Het is dus ontvrienden geworden. Wat een kutwoord.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |