Dat dus. Rose Garden op de tussenbeekweg is ook slecht. Alleen die op de lange nieuw is ook wel te doenquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:04 schreef bluejean het volgende:
[..]
Die op de Kennemerlaan is goor.
Eigenlijk vind ik alle 'nepchinees' vies. Je kunt beter naar een echt chinees restaurantje gaan (in de Chinatown van Den Haag bijvoorbeeld), ware het niet dat je daar als Hollander meestal niet zo gewaardeerd wordt.
Ik heb even gezocht met google en vond dit artikel.quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:36 schreef Vandaag... het volgende:
Ik heb bij Nam Kee regelmatig de kakkerlakken tegen de muur zien lopen. Denk niet dat ze hoog scoren op hygiene.
wij komen er met enige regelmaat, en de hygiene laat inderdaad vaak te wensen over. ik zie de koks ook nooit hun handen wassen, wel peuken roken en soms zelfs niezenquote:Op zaterdag 12 december 2009 00:54 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik heb even gezocht met google en vond dit artikel.
Nou ja, daar ga ik dus niet meer heen.
Er zijn nog wel een paar andere Chinese restaurants op de Zeedijk, Wing Kee bijvoorbeeld.
Dat slaat echt nergens opquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:04 schreef bluejean het volgende:
ware het niet dat je daar als Hollander meestal niet zo gewaardeerd wordt.
Ja, dat is toch belachelijk? Dan kan je zo'n lijst toch niet meer serieus nemen?quote:
Dat is in heel veel Chinese restaurants zo volgens mij. Chinezen zijn sowieso smerige lui wat dat betreft.quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:36 schreef Vandaag... het volgende:
Ik heb bij Nam Kee regelmatig de kakkerlakken tegen de muur zien lopen. Denk niet dat ze hoog scoren op hygiene.
Hoe durven ze!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |