quote:
bedank voor het delen van je ervaringen, hoef ik dat dus niet meer te proberen.quote:Op donderdag 10 december 2009 13:42 schreef Pakspul het volgende:
En dat is 2009 al, wedden dat TS over drie jaar terug komt dat neuspeuteren na kontvingeren stinkt?
Die Steve Irwin ja.quote:Op donderdag 10 december 2009 13:45 schreef de_boswachter het volgende:
TS is de reincarnatie van die Australische mafketel.
Lol! Dat noemen ze nou 'karma'. Vooral daar in Azië, dus dat maakt het helemaal ironisch.quote:
Mis moet ie dan ook niet eerst 20 x dat beest voor zn bek slaanquote:
Dit is overigens niet helemaal 100% waar.quote:Op donderdag 10 december 2009 13:44 schreef Soohr het volgende:
Een krokodil is dermate snel op een kort stukje dat je niet eens de tijd hebt om te zigzaggen,
Bij voorkeur zie ik deze jongen toch niet op een andere manier dan vanaf een veilige boot.quote:Op donderdag 10 december 2009 13:54 schreef Masegate het volgende:
[..]
Dit is overigens niet helemaal 100% waar.
Ze kunnen pijlsnel aanvallen, maar als je die aanval weet te ontwijken kun je makkelijk wegrennen, want daarna komen ze je niet meer achtena.
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 10 december 2009 14:01 schreef Soohr het volgende:
[..]
Bij voorkeur zie ik deze jongen toch niet op een andere manier dan vanaf een veilige boot.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 december 2009 14:16 schreef Skylark. het volgende:
Echte mannen hebben zo'n natuurlijk overwicht dat de krokodil uit zichzelf doodgaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |