Ik heb al via-via vernomen dat men er reikhalzend naar uitkijktquote:Op donderdag 10 december 2009 21:03 schreef James1988 het volgende:
Via-via vernomen dat de V250 volgende week gaat beginnen aan toelatingsritten in België.
plaatje? Ik weet al die dingens nietquote:Op donderdag 10 december 2009 21:09 schreef James1988 het volgende:
Overigens gaan ook de ES64F4-locs aan een toelatingsprocedure voor België beginnen. Ofwel: naast NMBS-Traxx'en kunnen we straks ook Railion-eurosprinters gaan verwachten richting de Belgische grens.
quote:Op donderdag 10 december 2009 16:20 schreef RubenK het volgende:
Ik ga deze maand op pad om een video te schieten over de gebruiksproblemen ov chipkaartIemand die zin heeft om mee te gaan?
Ein Topf nassquote:Op donderdag 10 december 2009 21:13 schreef James1988 het volgende:
Dit is een Traxx (BR 186):
[ afbeelding ]
Dit is een ES64F4 (EuroSprinter, maximumvermogen 6.400 kW, ondersteunt 4 spanningssystemen, bedoeld voor vracht), oftewel BR 189:
[ afbeelding ]
Is een idee. Ik was zoiets van plan op het moment dat men verklaart dat het allemaal succesvol ingevoerd is en zo. Maar een Before-and-After assessment kan ook wel natuurlijkquote:Op donderdag 10 december 2009 16:20 schreef RubenK het volgende:
Ik ga deze maand op pad om een video te schieten over de gebruiksproblemen ov chipkaartIemand die zin heeft om mee te gaan?
De livrei van de Traxx in dat plaatje is de zogeheten "Transalp"-livrei. De Hispeed-livrei is de rode met witte voorkant zoals we die kennen. De ES64F4 is er inmiddels in allerlei kleuren en smaken, o.a. in Railionrood, Dispolokzwart, en SBB kart ermee rond met blauwe geloof ik.quote:Op donderdag 10 december 2009 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ein Topf nass
Al is de livrei van die tweede minder lelijk. Ik zie die nog weleens smorgens door Ut karren met een sleep kolenwagens eraan.
Mooie foto die laatste! Heb je die zelf gemaakt? of?quote:Op donderdag 10 december 2009 21:13 schreef James1988 het volgende:
(...)
Dit is een ES64F4 (EuroSprinter, maximumvermogen 6.400 kW, ondersteunt 4 spanningssystemen, bedoeld voor vracht), oftewel BR 189:
[ afbeelding ]
Als het maar niet in dat hoerige gifgroen is vind ik het al gauw bestquote:Op donderdag 10 december 2009 21:20 schreef James1988 het volgende:
[..]
De livrei van de Traxx in dat plaatje is de zogeheten "Transalp"-livrei. De Hispeed-livrei is de rode met witte voorkant zoals we die kennen. De ES64F4 is er inmiddels in allerlei kleuren en smaken, o.a. in Railionrood, Dispolokzwart, en SBB kart ermee rond met blauwe geloof ik.
Vindt die kleur wel wat hebben, maar eerlijk is eerlijk andere kleuren vindt ik ook mooierquote:Op donderdag 10 december 2009 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als het maar niet in dat hoerige gifgroen is vind ik het al gauw best
Fix je avatar eens aubquote:Op donderdag 10 december 2009 21:20 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Mooie foto die laatste! Heb je die zelf gemaakt? of?
Is hij geen treindienstleider?quote:Op donderdag 10 december 2009 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe weet jij zulke dingen als ik vragen mag?
Valt niks aan t e fixen als je er geen hebtquote:
Leg anders in de tussentijd eens uit wat je nickname betekentquote:Op donderdag 10 december 2009 21:30 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Valt niks aan t e fixen als je er geen hebt
En ik moet er nog 1 maken (Laatste paar keer wou het me niet echt lukken).
Mee eens... mooi geluid. Goede opname ookquote:Op donderdag 10 december 2009 21:31 schreef Ireyon het volgende:
(Het geluid, niet dat hele Fyra gebeuren
)
uhu uhuquote:Op donderdag 10 december 2009 21:31 schreef Ireyon het volgende:
(Het geluid, niet dat hele Fyra gebeuren
)
Nummer 2 die t vraagtquote:Op donderdag 10 december 2009 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Leg anders in de tussentijd eens uit wat je nickname betekent
quote:Op donderdag 10 december 2009 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
rijmt leuk![]()
Beetje als Hendrik Jan de Tuinman
quote:Nederland In Den Haag is eergistermiddag een zogenaamde 'treinsurfer' opgepakt. De Spoorwegpolitie trof de man aan op rangeerterrein De Binckhorst in Den Haag. De man is tussen Den Haag CS en het rangeerterrein meegereisd op een treeplank van de trein.
De man bleek gewond aan zijn gezicht te zijn. Er is eerste hulp verleend, daarna is de man aangehouden en werd er proces-verbaal opgemaakt. De hoogte van de boete is nog niet bekend, die moet de officier van justitie nog bepalen.
Het is overigens niet de eerste keer dat de man aan de verkeerde kant van de trein meereisde.
door Bram (vulli) op 10-12-2009 @ 21:52
God ja, shit happensquote:Op donderdag 10 december 2009 22:14 schreef STTSJT het volgende:
Van de nieuwes pagina (of hoe je het ook noemt)
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |