Dat kan, was me nog niet opgevallen. Maar ik keek er an met de satelliet optie (dus met al die lucht foto's die aan elkaar geplakt zijn) Of zit ik op de verkeerde plek te kijken in Schiedam?quote:Op donderdag 10 december 2009 14:00 schreef James1988 het volgende:
Google Maps toont 2 sporen die in de buurt van elkaar liggen in de mapsweergave altijd maar als één.
Huh, wat? Google Maps toont ook vier sporen op Schiedam Centrum, hoor.quote:
ik zie mn fout al. Als ik Schiedam station in toets kom ik niet bij het 4 viersporig station uit, Maar bij Nieuwland (zoals je al zei) Heb net ff t spoor gevolgd en kom dan uit bij een ander station met de 4 sporen (Schiedam Centrum)quote:Op donderdag 10 december 2009 14:03 schreef Yreal het volgende:
Je hebt ook schiedam nieuwland, of hoe die keet ook heet
Daar kwam ik net zelf achterquote:Op donderdag 10 december 2009 14:05 schreef Socios het volgende:
[..]
Huh, wat? Google Maps toont ook vier sporen op Schiedam Centrum, hoor.
Bronquote:De NMBS neemt vanaf vandaag twee treinstations terug in gebruik. Het gaat om de stopplaatsen Brussel-West en Simonis.
Nooi gezezien dat ze met zn 4en redenquote:Op donderdag 10 december 2009 17:05 schreef Hr-Flip het volgende:
Geen idee wat het programma is, maar het is wel redelijk betrouwbaar, dus geen windows.
DM'90 kun je wel met 4 stellen rijden, Syntus doet dat elk jaar het leeg mat moet rijden van Winterswijk naar Hengelo, t.b.v carnavalsvervoer Hengelo - Oldenzaal v.v. of het dan ook in het beeldscherm goed staat, ik heb geen idee, max bij NS is altijd 3 stellen.
Maar op zich wel goed. Simonis ligt wat de metro betreft natuurlijk best handig.quote:Op donderdag 10 december 2009 15:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
BronKan ik WEER terug zometeen
Waarschijnlijk OpenVMS, daar werken de meeste systemen van ProRail/NS nu ook nog op.quote:Op donderdag 10 december 2009 16:59 schreef dennistd het volgende:
Draait dat ding op DOS ofzo?
(zal wel, in 1996)
WTF dat meen je nietquote:Op donderdag 10 december 2009 20:05 schreef Doc__Zenith het volgende:
[..]
Waarschijnlijk OpenVMS, daar werken de meeste systemen van ProRail/NS nu ook nog op.
Ja idd vertel dat eensquote:Op donderdag 10 december 2009 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe weet jij zulke dingen als ik vragen mag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |