abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75977278
Iemand weleens de sauna in Domburg (Zeeland) bezocht?

Staat niet in de OP, daarom vraag ik het even.

LInkje
I got soul, but I'm not a soldier
  woensdag 23 december 2009 @ 18:27:45 #42
142762 Mirri
Tropische Honing
pi_75979197
Na Veluwse bron vind ik dit wsl de beste sauna van Nederland: http://www.ridderrode.nl/index2.html

Hij is wel een beetje apart en niet zo heel erg groot, maar het is er zo waanzinnig mooi ingericht, ook de rustruimtes.

Aangezien er nog nauwelijks sauna's in Noord-Holland erbij staan, moet deze echt even genoemd worden
pi_76027957
quote:
Op woensdag 23 december 2009 17:27 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
Iemand weleens de sauna in Domburg (Zeeland) bezocht?

Staat niet in de OP, daarom vraag ik het even.

LInkje
Ben er twee keer geweest, best wel aardig maar niet echt wat je voor die prijs mag verwachten hoor......wel leuke omgeving dat dan weer wel maar geen buiten om te lopen alleen klein buitenzwembadje, sauna's waren wel superwarm dus dat is weer wel leuk!

Heb er ook een hotstone gedaan die was niet slecht maar ik ga tegenwoordig liever naar Roosendaal, de Thermen daar is stukken beter en ook de keuken is daar stukken beter dan Domburg, want die was er toen niet echt geweldig, dus mocht het niet uitmaken dan zou ik eerder kiezen voor Roosendaal dan voor Domburg......
pi_76048458
quote:
Op woensdag 23 december 2009 18:27 schreef Mirri het volgende:
Na Veluwse bron vind ik dit wsl de beste sauna van Nederland: http://www.ridderrode.nl/index2.html

Hij is wel een beetje apart en niet zo heel erg groot, maar het is er zo waanzinnig mooi ingericht, ook de rustruimtes.

Aangezien er nog nauwelijks sauna's in Noord-Holland erbij staan, moet deze echt even genoemd worden
Ik heb gister daar een waardebon van gekregen. Ben er nog nooit geweest, maar mijn zusje is enthousiast.
pi_76135284
Gisteren ben ik voor de eerste keer naar de Thermen Geldrop geweest. Het was de zondag na Kerstmis dus zoals verwacht behoorlijk druk. Maar omdat ze niet met reserveringen werken kon ik om half twaalf 's ochtends gewoon naar binnen.

Het bleek een mooie sauna. Modern/ luxe qua stijl, middelgroot qua formaat, en mooi ingericht. Een ruim aanbod van sauna's, en twee zwembaden. Het zwembad buiten was behoorlijk koud dus meer geschikt om af te koelen, dan om lekker in te blijven hangen, daarvoor kon je prima terecht in het binnenbad.

Ook hadden ze opgietingen, 4 keer verspreid op de dag en ik heb ze allemaal meegemaakt. Ze waren behoorlijk pittig, duurde telkens 15 min. zonder pauze, dus na afloop kon ik wel wat frisse lucht gebruiken. Helaas deelden ze geen honing uit zoals ik dat in Putten gewend was, maar wel ijs (schaarse hoeveelheden, dat wel) en fruit.

Het publiek was grotendeels van middelbare leeftijd, wat minder jongeren als bij de grote sauna's centraal in het land. Verder hadden ze ook geen houtgestookte sauna's wat ik altijd heel erg lekker vind.

Het restaurant gedeelte was ruim en mooi opgezet, al waren er maar weinig ligbedden om uit te rusten.

Sauna aanbod was prima, een paar hete finse sauna's (95 graden) en enkele met lage temperaturen.

Kortom, een aanrader als je in de buurt woont/ verblijft. Maar de sauna's rond de Veluwe (Saunadrome, Thermen Bussloo, Veluwse Bron) hebben toch mijn voorkeur.
pi_76158026
Heeft iemand ervaring met Tropisauna? Dus de sauna naast Tropicana in Rotterdam?
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_76172584
Ben er niet geweest maar over het algemeen zijn sauna's naast een zwemparadijs niet al te best. Veel mannen die even willen gluren.
pi_76183471
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 11:08 schreef bigfoot1972 het volgende:
Ben er niet geweest maar over het algemeen zijn sauna's naast een zwemparadijs niet al te best. Veel mannen die even willen gluren.
Mijn ervaringen daarin zijn heel anders. Ik ben tot nu toe bij slechts 2 zwembadsauna's geweest: zwembad de Kolk in Wierden en Zwembad Tropiquana in Veendam en over beiden ben ik zeer tevreden als lekkere simpele goedkope sauna
blub blub
pi_76335956
Afgelopen week ben ik weer eens naar de Veluwse Bron geweest. Toch een supermooie sauna hoor!

Ik was er begin 2009 voor de eerste keer geweest en t.o.v. die keer viel me op dat de opgietingen duidelijk een tikje heftiger waren. Was heerlijk. Ze doen alle opgietingen met muziek maar gelukkig geen Hollands Cafe meer. Vond het wel leuk dat ze de laatste ronde een 'Australische' opgieting deden met Thunderstruck van AC/ DC als afsluiter.

En morgen weer lekker relaxend de kerstvakantie afsluiten in de Saunadrome!
  zaterdag 2 januari 2010 @ 23:45:18 #50
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_76343158
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 11:08 schreef bigfoot1972 het volgende:
Bahia in Bocholt heeft naast een zwembad een uitgebreide en onlangs geheel vernieuwd saunacomplex.

(tip: zet je geluid ff uit als je klikt)
Jaartje geleden naar toe geweest, en het is prima te doen. Mooi, goedkoop en doelmatige sauna.
kloep kloep
pi_76343629
Ik ben van de week voor het eerst naar een saunacomplex geweest. De keus was gevallen op van Egmond in Haarlem. Eerste indruk: erg gemoedelijk. Het is een kleinschalige sauna op een aparte plaats (midden in een woonwijk ). Ik vond het er erg schoon. Het was die avond helemaal vol (-> vakantie) maar ik had helemaal niet het gevoel dat het druk was. Ze hebben er uit mijn hoofd iets van 6 verschillende sauna's. Daarnaast ook een klein zwembad en een fijn restaurantje. Ik heb er niks gegeten, maar schijnt goed te zijn! Ik betaald voor de hele avond van 1900 tot 2400 17 euro nogwat, dus niet erg duur. Ik ga daar zeker nog een keer heen.
pi_76671343
Afgelopen vrijdagavond was ik weer eens in de Saunadrome. Heerlijk met die sneeuw! Zag wel veel mensen verbaasd en lachend naar mij kijken omdat ik na afloop van elke saunagang door de sneeuw bij het meertje ging rollen. Echt een weldaad hoor, veel lekkerder dan een dompelbad, omdat in eerste instantie alleen je huid gekoeld wordt.
  maandag 11 januari 2010 @ 12:05:24 #53
63722 z80
I fink you freaky
pi_76672870
binnen kort eens naar de Veluwse Bron.
blijkt dat ik met mijn kerst pakket toch als 1 persoon ergens naar een sauna kan. (alle andere dingen is zoals gewoonlijk weer eens voor 2 personen)
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_76674684
Andere dingen uit je pakket bedoel je, zoals fles wijn en wildragout enzo?
pi_76675069
quote:
Op maandag 11 januari 2010 12:05 schreef z80 het volgende:
binnen kort eens naar de Veluwse Bron.
blijkt dat ik met mijn kerst pakket toch als 1 persoon ergens naar een sauna kan. (alle andere dingen is zoals gewoonlijk weer eens voor 2 personen)
had je toevallig ook zo'n kadokaart?
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  maandag 11 januari 2010 @ 13:21:37 #56
63722 z80
I fink you freaky
pi_76675527
quote:
Op maandag 11 januari 2010 12:57 schreef bigfoot1972 het volgende:
Andere dingen uit je pakket bedoel je, zoals fles wijn en wildragout enzo?
nee.
ik heb een pluim gekregen.
dit is een soort kado bon.
en kun je uitzoeken op de site van pluim wat je wil hebben. ja ik weet het iets met een paard en bek.
maar alle leuke dingen zijn of aan de andere kant van Nederland, of voor 2 personen.
maar nu toch wat gevonden wat me wat lijkt.
binnenkort even bellen voor een reservering.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_76685092
Alles beter dan die meuk die je normaal vind in kerstpakketten!
pi_76689568
Ja heb het al meer gelezen kon je kiezen tussen een sauna arrangement.....nou beter dan een sporttas en een kookboek wat ik heb gehad.....al moet ik naar groningen (vanuit zeeland) dan koos ik nog voor de saunabon hoor
pi_76716952
Ik ben naar Hezemeer geweest een sauna in belgie. Echt een super fijne sauna
Echt de moeite waard.
Tsubasa o hirake..
pi_76718137
Van de optimelpunten gaan we 1 keer naar Thermen Holiday Zuidwolde en 1 keer naar Sauna Ommen Bij die laatste nog nooit geweest, maar is in de buurt en website zag er wel goed uit

Nu nog kijken waar we naar toe gaan met het weekendje weg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')