quote:Op donderdag 10 december 2009 09:53 schreef Tally het volgende:
Mooie streepjes
Ik ben gek op streepjes
doe mij maar gewoon kaal T.quote:Op donderdag 10 december 2009 09:53 schreef Tally het volgende:
Mooie streepjes
Ik ben gek op streepjes
quote:
flossen is mn ding niet idd.quote:
Kan ik me voorstellen!quote:Op donderdag 10 december 2009 10:20 schreef Joene het volgende:
[..]
flossen is mn ding niet idd.
Maar goed
Net zo verwarrend als conditioner die je moet gebruiken als je haar handdoekdroog is. Wat is handdoekdroog? M'n handdoeken zijn kurkdroog als ze uit de droger komen. Zo droog krijg ik m'n haren nooit als ik onder de douche sta en conditioner wil gebruiken.quote:Op donderdag 10 december 2009 09:54 schreef Metatron het volgende:
Gezien op een etalageruit: "Alles uit voorraad."
Maar bedoelen ze nou dat ze alles op voorraad hebben, of juist dat alles op is.
Ja, prima!quote:
Oei, want ze stonden ter hoogte van ?quote:Op donderdag 10 december 2009 13:26 schreef Metatron het volgende:
hmm.. benieuwd of ik vanochtend nog geflitst ben op de A12...
ik heb ze nog niet gezien en weet niet of ik er behoefte aan heb.quote:Op donderdag 10 december 2009 14:42 schreef Adelante het volgende:
Die foto's van Mevrouw Paay zijn gewoon suitable for work![]()
Indien behoefte: klik, maar niet heel boeiend en het blijft toch of je naar je moeder zit te kijken.quote:Op donderdag 10 december 2009 14:51 schreef Joene het volgende:
[..]
ik heb ze nog niet gezien en weet niet of ik er behoefte aan heb.
en dan kan je niet de tepels van la paay gaan bekijken ?quote:Op donderdag 10 december 2009 14:57 schreef Tally het volgende:
Mja mja.. Ik zit er wel tussen collega's
Nee sufkut die heb ik allang gezienquote:Op donderdag 10 december 2009 15:06 schreef Joene het volgende:
[..]
en dan kan je niet de tepels van la paay gaan bekijken ?
Ja ik ga steeds meer op een vrouw lijkenquote:Op donderdag 10 december 2009 15:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Vrouwen altijd met dat getwijfel, !
Mij ook!quote:Op donderdag 10 december 2009 16:13 schreef Tally het volgende:
Het is gelukt!
Geen idee. Maar toen ik bijna op m'n werk was hoorde ik op de radio dat er gecontroleerd werd tussen Gouwe en Oudenrijnquote:Op donderdag 10 december 2009 13:50 schreef 3MinuteHero het volgende:
[..]
Oei, want ze stonden ter hoogte van ?
Dat kan haast geen toeval zijn. Enter. Daar woont mijn verschrikkelijkste fout in de relatiesfeer ooit. By far.quote:Op donderdag 10 december 2009 13:49 schreef 3MinuteHero het volgende:
Ja, prima!
Ik heb twee keer aan je gedacht de afgelopen week toevallig. 1 keer bij het eten van Goulash soep. En de andere keer in verband met een weekendje in 'Enter'.
EN NOU ZIE IK JE GEWOON HIER
Wij rijden nu op de A12quote:Op donderdag 10 december 2009 16:32 schreef Metatron het volgende:
[..]
Mij ook!
Ik ben thuis, ondanks de A2 en A12 perikelen.
Hier ook..quote:Op donderdag 10 december 2009 11:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Mail werk hier prima met xs4all, T.
Oei, er wonen ook echt mensen?quote:Op donderdag 10 december 2009 16:38 schreef Kreator het volgende:
Dat kan haast geen toeval zijn. Enter. Daar woont mijn verschrikkelijkste fout in de relatiesfeer ooit. By far.
Genieten van het mooie natuur?quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
Stuk of 3. Wat deed jij daar dan?.
Ja. Bomen en gras en een vijver enzo.quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:58 schreef Tally het volgende:
Genieten van het mooie natuur?
Ofzo.
Of heb je daar geen natuur?
Mijn preggo en ik waren een weekendje mee met mijn ouders, échte die-hard Landal Greenpark-fansquote:
Is die mini zwanger? Dan is ze nu 2 keer zo breed als dat ze langs is zeker.quote:
ouders krea, ouders, niet schoon!quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:27 schreef Kreator het volgende:
Met je schoonouders naar Landall... kudo's voor het durven zeggen op een forum.
D'r begint inmiddels een aardige bult op te komen ja, met een nieuwe Princessa erinquote:Op vrijdag 11 december 2009 10:26 schreef Kreator het volgende:
Is die mini zwanger? Dan is ze nu 2 keer zo breed als dat ze langs is zeker.. Doe der de groetjes van Krea.
Ouders dus idd. En ik hoef mijn coolness voor jou toch niet meer te verdedigen kerel, dat weet jij toch al laaaangquote:Op vrijdag 11 december 2009 10:27 schreef Kreator het volgende:
Met je schoonouders naar Landall... kudo's voor het durven zeggen op een forum.
Congrats! Ik hoop voor haar dat de beejbi niet jouw genen krijgt want dan heeft ze straks een litteken tot onder de kin.quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:53 schreef 3MinuteHero het volgende:
D'r begint inmiddels een aardige bult op te komen ja, met een nieuwe Princessa erinMaar het lijkt inderdaad nogal snel wat op zo een mini.
*ril*quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Congrats! Ik hoop voor haar dat de beejbi niet jouw genen krijgt want dan heeft ze straks een litteken tot onder de kin..
Thanks! En ik hoop met je mee!quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:55 schreef Kreator het volgende:
Congrats! Ik hoop voor haar dat de beejbi niet jouw genen krijgt want dan heeft ze straks een litteken tot onder de kin..
quote:Op maandag 14 december 2009 08:16 schreef Metatron het volgende:
mogguh. Laatate volle werkweek van het jaar.
Ja, drukte inderdaad. Op het werk danquote:
Best hoor.quote:
Hardenberg city is altijd tofquote:Op maandag 14 december 2009 18:48 schreef n00cL30n het volgende:
Ja, ben veels te hard bezig met werken... Weinig tijd om overdag dus hier te zijn...
Maar verder, volgende week lekker in de buurt van Harderberg vertoefen...
*noteert* Handschoenen aan doen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 07:36 schreef Jarno het volgende:
Zo en niet een beetje koud zo op de fiets!.
Weer een ruksessie?quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:05 schreef Joene het volgende:
eerste ziekenhuis bezoek van deze week weer gehad !
Nee (nu was het voor mn darmen) Urine inleveren. Ruksessie mag volgende week weer denk ik.quote:
Nou heb ik maar een basiskennis anatomie, maarreh...quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:17 schreef Joene het volgende:
[..]
Nee (nu was het voor mn darmen) Urine inleveren. Ruksessie mag volgende week weer denk ik.
Ik zie de match ook niet helemaal.quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:22 schreef Metatron het volgende:
[..]
Nou heb ik maar een basiskennis anatomie, maarreh...
Urine onderzoekje is standaard bij elke vorm van klachten in je buikquote:Op dinsdag 15 december 2009 09:22 schreef Metatron het volgende:
[..]
Nou heb ik maar een basiskennis anatomie, maarreh...
En een stuk praktischer dan meteen zo'n camera in je reet.quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:36 schreef Joene het volgende:
[..]
Urine onderzoekje is standaard bij elke vorm van klachten in je buik
Ik ben inderdaad onwijs geilquote:
Dat onderzoek heb ik inderdaad weinig trek in , ik ben niet zo anaal gefixeerd zie je.quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:39 schreef Adelante het volgende:
[..]
En een stuk praktischer dan meteen zo'n camera in je reet.
Goedemorgen!
Ik heb laatst de orale variant gehad en kan je zeggen dat ik daar ook niet zo van gefixeerd wasquote:Op dinsdag 15 december 2009 09:51 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat onderzoek heb ik inderdaad weinig trek in , ik ben niet zo anaal gefixeerd zie je.
Dat wel natuurlijk !quote:
Dan zoen ik je niet!!!!quote:
Lulpraatjesquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:06 schreef Jarno het volgende:
Ik heb echt een ontwijkdag vandaag geloof ik. Heb nog niks gedaan maar al wel aan 10 buro's gestaan voor een lulpraatje.
Beterschap!quote:
Ik heb één ontslagaanvraag vandaag en voor de rest niets te doen. Nu mag ik daar vier uur op schrijven en weet ik niet waar ik de rest op moet boekenquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:06 schreef Jarno het volgende:
Ik heb echt een ontwijkdag vandaag geloof ik. Heb nog niks gedaan maar al wel aan 10 buro's gestaan voor een lulpraatje.
Hadden we even moeten wachten tot jij er was dan?quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:22 schreef Armageddon het volgende:
Wat zitten jullie over anaal te praten enzo?
quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Moggeh.
Is ook geen verplichting hoor.quote:
Thanks!quote:
Heb ik ook net gedaanquote:
En oesters? En aardbeien met slagroom?quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:03 schreef Tally het volgende:
Heb ik ook net gedaan
Met champagneWhehehehhehe
Nee.. Ik ben al geil genoegquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
En oesters? En aardbeien met slagroom?
Mijn slipje houdt het tegen JK! Anders werd het hier een kliederboel!quote:
Hele verhalen JK! HELE VERHALEN!quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ach heden, de verhalen die je slipjes zouden kunnen vertellen!
Nee niet halvequote:
Kweenie. Zo ver ben ik bijna welquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Je gaat toch niet weer zitten miss_bleu-en in de file, he?
Als het maar geen bende word JKquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Geile bende, T. Met champagne op en bloedgeil de auto instappen.
O ja dan hou ik het stuur toch niet beet!quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Mocht je een hand vrijhebben in de file, dan houd ik me aanbevolen voor wat leuke zelfgeschoten foto's.
Dan moet ik nog even wachten JK. Nu rijdt het nog!quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Als je toch stilstaat in de file, dan hoeft dat inderdaad niet, T.
Met de knietjes kun je prima sturen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:38 schreef Tally het volgende:
[..]
O ja dan hou ik het stuur toch niet beet!
Mwah, de multi-player variant moet het dan net kunnen trekken denk ik.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En dat allemaal voor Transport Tycoon?
Is wel redelijke overkill, dunkt me.
Probleem is dat er dan 8 * 8GB in moet, ipv 8 * 4 GB. En dat is exorbitant veel duurder, helaas.quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Mja, misschien is 64 GB geheugen dan net wat smeuïger.
Voorquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
er moet ook nog duke nukem 3d op gespeeld worden he!quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dan heb je meer aan een dikke VESA-ready videokaart met 640 kb en een Soundblaster16-compatible soundcard.quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
er moet ook nog duke nukem 3d op gespeeld worden he!
hail to the king baby!quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dan heb je meer aan een dikke VESA-ready videokaart met 640 kb en een Soundblaster16-compatible soundcard..
hehe en dan de terminator weghalenquote:Op dinsdag 15 december 2009 23:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oh mên, en je had ook zo een vet netwerk met COAX-kabels en terminators nodig.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:10 schreef Joene het volgende:
ik hou dr van snachts werken , geen gezeik van users.
Gebruikers zijn ruk.quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
kan ik me ergens voorstellen
eigenlijk wel..quote:
Neequote:
Gelukkig maarquote:
Mooie tijd.quote:
IPXquote:Op dinsdag 15 december 2009 23:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oh mên, en je had ook zo een vet netwerk met COAX-kabels en terminators nodig.
0- modemquote:
ik download ff niks maar je ken er op rekenen dat die het weekend mijn diskspace uiteraard vervuild !quote:Op woensdag 16 december 2009 10:27 schreef Jarno het volgende:
J, de Toen Was Geluk Heel Gewoon box word op dit moment fanatiek gespot op FTD enzo. Ben jij die aan het downen? Ik heb er even de kracht, tijd en diskspace niet voor...
Dikke bergen hier in Groningen.quote:Op woensdag 16 december 2009 14:20 schreef Adelante het volgende:
Wie zei hier dat het in het Oosten ging sneeuwen?
Helemaal niks.
Bedankt voor de tip. Ik zal rustig fietsen. Dat levert me vast weer twee minuten vertraging op.quote:Op donderdag 17 december 2009 07:32 schreef Joene het volgende:
Glaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaadt ! buiten mensen !
ik had op 37 km auto rijden exact 10 min vertraging.quote:Op donderdag 17 december 2009 07:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip. Ik zal rustig fietsen. Dat levert me vast weer twee minuten vertraging op.
Valt hard mee.quote:Op donderdag 17 december 2009 07:35 schreef Joene het volgende:
[..]
ik had op 37 km auto rijden exact 10 min vertraging.
Ik ook! Ik ook!quote:
Dat is goed want ik kan toch niet!quote:Op donderdag 17 december 2009 08:32 schreef Joene het volgende:
Heerlijk J ! Zullen we elkaar weer eens niet ontmoeten tijdens deze vakantie ?
Zoiets ja!quote:Op donderdag 17 december 2009 08:36 schreef Joene het volgende:
Ga je soms weer naar centerpracs of Landalje ken ook nooit he ! als ik ook niet ken !
Jaquote:
ik wis het je krijg zeker jonggezinne korting he !quote:
Geen idee, m'n pa en ma boeken en betalen.quote:Op donderdag 17 december 2009 08:41 schreef Joene het volgende:
[..]
ik wis het je krijg zeker jonggezinne korting he !
JA ZAGGIE UT!! WHEHEHEHEHEHEquote:
Ik hou dat ook wel volquote:
Arnhem meldt nu de eerste vlokjes.quote:
Ja. Op de parkeerplaats hier was het wel spannend vanochtend want daar kon je beter op de schaats dan met de auto zijn, maar verder goed te doen!quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:38 schreef Adelante het volgende:
Goedemorgen!
Best rustig op de weg vanmorgen.
Gebruiksonvriendelijke kutdingen. Echt. De Canadees die die UI heeft bedacht moet met z'n ballen in z'n mond aan de hoogste boom.quote:
Ze zien er wel iets minder verschrikkelijk uit dan vroeger maar toch.quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:46 schreef Joene het volgende:
Die storm2 vind ik toch wel een hip dingetje.
ik heb sindskort de htc touch pro 2.quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:06 schreef Joene het volgende:
ik twijfel tussen zo een ding of toch een htc
Leugens! Leugens!!quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik heb sindskort de htc touch pro 2.
puik ding
Ik begin er ook voorzichtig aan te denken.quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:06 schreef Joene het volgende:
ik twijfel tussen zo een ding of toch een htc
Net als de ad! wrsquote:
Dat wel, natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:48 schreef Joene het volgende:
Nu (W)yppy nog zo ver krijgen dta je hem ook mag kopen natuurlijk
Najah zij heeft dit j aar al een nieuwe auto gehad ! jij mag ook wel es watquote:
Whehe, nouja, gehad!quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:51 schreef Joene het volgende:
[..]
Najah zij heeft dit j aar al een nieuwe auto gehad ! jij mag ook wel es wat
Zakelijke krijgertjes als bedankje voor de inzet J.quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:51 schreef Jarno het volgende:
Jullie spelen vals! Allemaal zakelijke krijgertjes zeker!!
Ja doei. Het moet niet op werken gaan lijken J.quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:51 schreef Joene het volgende:
[..]
Zakelijke krijgertjes als bedankje voor de inzet J.
Misschien moet je je wat meer inzetten !
Hehehehehehequote:
Anders kon ik geen macbook betalen J.quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:51 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja doei. Het moet niet op werken gaan lijken J.
Je baas blijkbaar nietquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:52 schreef Jarno het volgende:
Ik vond trouwens die 6 weken aan overtijd dit jaar wel van genoeg inzet spreken eigenlijk.
My boss is funny that way.quote:
Dat dan weer wel.quote:
Mooi voor de kerstvakantie spits uitquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:29 schreef Joene het volgende:
Ik denk dat ik over een uurtje naar huis ga
Neu, ik heb gewoon zelf ruim ¤1800,- betaald voor mijn 15" MBP.quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:51 schreef Jarno het volgende:
Weet je wel wat ik daarvoor heb moeten doenquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:51 schreef Jarno het volgende:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Weet je wel wat ik daarvoor heb moeten doen
met je krijgen.
Dik verdiend jonguh!
Spits ? in de 25 afgelegen km's die ik maakquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:30 schreef Adelante het volgende:
[..]
Mooi voor de kerstvakantie spits uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |