quote:Op donderdag 10 december 2009 09:53 schreef Tally het volgende:
Mooie streepjes
Ik ben gek op streepjes
doe mij maar gewoon kaal T.quote:Op donderdag 10 december 2009 09:53 schreef Tally het volgende:
Mooie streepjes
Ik ben gek op streepjes
quote:
flossen is mn ding niet idd.quote:
Kan ik me voorstellen!quote:Op donderdag 10 december 2009 10:20 schreef Joene het volgende:
[..]
flossen is mn ding niet idd.
Maar goed
Net zo verwarrend als conditioner die je moet gebruiken als je haar handdoekdroog is. Wat is handdoekdroog? M'n handdoeken zijn kurkdroog als ze uit de droger komen. Zo droog krijg ik m'n haren nooit als ik onder de douche sta en conditioner wil gebruiken.quote:Op donderdag 10 december 2009 09:54 schreef Metatron het volgende:
Gezien op een etalageruit: "Alles uit voorraad."
Maar bedoelen ze nou dat ze alles op voorraad hebben, of juist dat alles op is.
Ja, prima!quote:
Oei, want ze stonden ter hoogte van ?quote:Op donderdag 10 december 2009 13:26 schreef Metatron het volgende:
hmm.. benieuwd of ik vanochtend nog geflitst ben op de A12...
ik heb ze nog niet gezien en weet niet of ik er behoefte aan heb.quote:Op donderdag 10 december 2009 14:42 schreef Adelante het volgende:
Die foto's van Mevrouw Paay zijn gewoon suitable for work![]()
Indien behoefte: klik, maar niet heel boeiend en het blijft toch of je naar je moeder zit te kijken.quote:Op donderdag 10 december 2009 14:51 schreef Joene het volgende:
[..]
ik heb ze nog niet gezien en weet niet of ik er behoefte aan heb.
en dan kan je niet de tepels van la paay gaan bekijken ?quote:Op donderdag 10 december 2009 14:57 schreef Tally het volgende:
Mja mja.. Ik zit er wel tussen collega's
Nee sufkut die heb ik allang gezienquote:Op donderdag 10 december 2009 15:06 schreef Joene het volgende:
[..]
en dan kan je niet de tepels van la paay gaan bekijken ?
Ja ik ga steeds meer op een vrouw lijkenquote:Op donderdag 10 december 2009 15:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Vrouwen altijd met dat getwijfel, !
Mij ook!quote:Op donderdag 10 december 2009 16:13 schreef Tally het volgende:
Het is gelukt!
Geen idee. Maar toen ik bijna op m'n werk was hoorde ik op de radio dat er gecontroleerd werd tussen Gouwe en Oudenrijnquote:Op donderdag 10 december 2009 13:50 schreef 3MinuteHero het volgende:
[..]
Oei, want ze stonden ter hoogte van ?
Dat kan haast geen toeval zijn. Enter. Daar woont mijn verschrikkelijkste fout in de relatiesfeer ooit. By far.quote:Op donderdag 10 december 2009 13:49 schreef 3MinuteHero het volgende:
Ja, prima!
Ik heb twee keer aan je gedacht de afgelopen week toevallig. 1 keer bij het eten van Goulash soep. En de andere keer in verband met een weekendje in 'Enter'.
EN NOU ZIE IK JE GEWOON HIER
Wij rijden nu op de A12quote:Op donderdag 10 december 2009 16:32 schreef Metatron het volgende:
[..]
Mij ook!
Ik ben thuis, ondanks de A2 en A12 perikelen.
Hier ook..quote:Op donderdag 10 december 2009 11:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Mail werk hier prima met xs4all, T.
Oei, er wonen ook echt mensen?quote:Op donderdag 10 december 2009 16:38 schreef Kreator het volgende:
Dat kan haast geen toeval zijn. Enter. Daar woont mijn verschrikkelijkste fout in de relatiesfeer ooit. By far.
Genieten van het mooie natuur?quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
Stuk of 3. Wat deed jij daar dan?.
Ja. Bomen en gras en een vijver enzo.quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:58 schreef Tally het volgende:
Genieten van het mooie natuur?
Ofzo.
Of heb je daar geen natuur?
Mijn preggo en ik waren een weekendje mee met mijn ouders, échte die-hard Landal Greenpark-fansquote:
Is die mini zwanger? Dan is ze nu 2 keer zo breed als dat ze langs is zeker.quote:
ouders krea, ouders, niet schoon!quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:27 schreef Kreator het volgende:
Met je schoonouders naar Landall... kudo's voor het durven zeggen op een forum.
D'r begint inmiddels een aardige bult op te komen ja, met een nieuwe Princessa erinquote:Op vrijdag 11 december 2009 10:26 schreef Kreator het volgende:
Is die mini zwanger? Dan is ze nu 2 keer zo breed als dat ze langs is zeker.. Doe der de groetjes van Krea.
Ouders dus idd. En ik hoef mijn coolness voor jou toch niet meer te verdedigen kerel, dat weet jij toch al laaaangquote:Op vrijdag 11 december 2009 10:27 schreef Kreator het volgende:
Met je schoonouders naar Landall... kudo's voor het durven zeggen op een forum.
Congrats! Ik hoop voor haar dat de beejbi niet jouw genen krijgt want dan heeft ze straks een litteken tot onder de kin.quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:53 schreef 3MinuteHero het volgende:
D'r begint inmiddels een aardige bult op te komen ja, met een nieuwe Princessa erinMaar het lijkt inderdaad nogal snel wat op zo een mini.
*ril*quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Congrats! Ik hoop voor haar dat de beejbi niet jouw genen krijgt want dan heeft ze straks een litteken tot onder de kin..
Thanks! En ik hoop met je mee!quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:55 schreef Kreator het volgende:
Congrats! Ik hoop voor haar dat de beejbi niet jouw genen krijgt want dan heeft ze straks een litteken tot onder de kin..
quote:Op maandag 14 december 2009 08:16 schreef Metatron het volgende:
mogguh. Laatate volle werkweek van het jaar.
Ja, drukte inderdaad. Op het werk danquote:
Best hoor.quote:
Hardenberg city is altijd tofquote:Op maandag 14 december 2009 18:48 schreef n00cL30n het volgende:
Ja, ben veels te hard bezig met werken... Weinig tijd om overdag dus hier te zijn...
Maar verder, volgende week lekker in de buurt van Harderberg vertoefen...
*noteert* Handschoenen aan doen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 07:36 schreef Jarno het volgende:
Zo en niet een beetje koud zo op de fiets!.
Weer een ruksessie?quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:05 schreef Joene het volgende:
eerste ziekenhuis bezoek van deze week weer gehad !
Nee (nu was het voor mn darmen) Urine inleveren. Ruksessie mag volgende week weer denk ik.quote:
Nou heb ik maar een basiskennis anatomie, maarreh...quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:17 schreef Joene het volgende:
[..]
Nee (nu was het voor mn darmen) Urine inleveren. Ruksessie mag volgende week weer denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |