A dirty mind is a joy foreverquote:
Oeh naar zeg, zo die verjaardag én kerst nu in deze periode.quote:Op donderdag 10 december 2009 13:52 schreef MissBliss het volgende:
Ik ga tweede kerstdag naar mn moeder en eerste kerstdag ga ik werkenWant ik vier het verder toch niet. Over vieren gesproken, ik ga zo naar mn moeder want morgen is de verjaardag van mn vader. Ben benieuwd hoe dat zal zijn.
En nu ga ik wassen opvouwen! Joepie
Moeilijke dagen hoor zo allemaal achter elkaar.quote:Op donderdag 10 december 2009 13:52 schreef MissBliss het volgende:
Ik ga tweede kerstdag naar mn moeder en eerste kerstdag ga ik werkenWant ik vier het verder toch niet. Over vieren gesproken, ik ga zo naar mn moeder want morgen is de verjaardag van mn vader. Ben benieuwd hoe dat zal zijn.
boh dat zijn klote dagen nog ... heel veel sterktequote:Op donderdag 10 december 2009 13:52 schreef MissBliss het volgende:
Hoe weet je dat dan?quote:Op donderdag 10 december 2009 13:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk had Frits dr altijd een bloedhekel aan als ie mee moest.
En Karel is ook liever thuis.
quote:Op donderdag 10 december 2009 @ 13:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oeh naar zeg, zo die verjaardag én kerst nu in deze periode.
Hoop dat het toch mooi gaat zijn, maar zal vooral lastig zijn neem ik aan
Ja, de verjaardag van mn moeder, oma en tante hebben we ook al gehad en in januari heb je nog mij en mijn oom, dus alle 'eerste keren' komen een beetje tegelijkquote:Op donderdag 10 december 2009 @ 13:55 schreef Maes het volgende:
[..]
Moeilijke dagen hoor zo allemaal achter elkaar.
quote:
Krijgt de Urn als het er is een plekje ergens of gaat het later uitgestrooid worden ofzo? Geloof dat bij ons eigenlijk iedereen wel ergens is uitgestrooid na een tijdje, maar je hebt tegenwoordig ook van die speciale wanden toch waar je het kan plaatsen? Of thuis zelfs ofzo?quote:Op donderdag 10 december 2009 13:58 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[..]
Ja, de verjaardag van mn moeder, oma en tante hebben we ook al gehad en in januari heb je nog mij en mijn oom, dus alle 'eerste keren' komen een beetje tegelijk
Geen idee wat we morgen gaan doen, we hebben nog geen urn om heen te gaan namelijk. Mn oma en opa en oom en tante en zus komen allemaal geloof ik, dus wie weet wordt het zelfs nog een beetje gezellig.
Oh. DUh.... stom van mequote:
Nou dat laten ze ergggggg duidelijk merken hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 december 2009 12:43 schreef Maes het volgende:
[..]
Whaaaaaa ik heb geen mail gehad, Santa, ik kijk elke dag![]()
Maar iedereen die mij een beetje kent weet dat ik blij ben met alle kadootjes, alleen het krijgen van kadootjes is al een feest
Maesje, Maesje, Maesjequote:Onderstaande vraag is aan Maes gesteld.
"Hallo lieve Maes,
Heb jij nog een voorkeur als het op geurtjes aankomt, lavendel, rose, patchouli, jasmijn of misschien toch liever kamperfoelie.
Laat het mij zo snel mogelijk weten, zodat ik jou niet kan vergeten.
Je Secret Santa"
Als het verlanglijstje van Maes is aangepast krijg je een bericht.
Kijk es een post boven je ouwe baasquote:Op donderdag 10 december 2009 14:03 schreef SecretSanta001 het volgende:
[..]
[..]
Maesje, Maesje, Maesje![]()
Dit staat toch echt in jouw verlanglijstje. Beter opletten en nooit Secret Santa de schuld geven![]()
Vorig jaar heeft iemand die niet reageerde een fijne gezichtscreme gekregen, naar een recept van mijn buren, de Inuït. Op basis van gefermenteerde schelvislever. De geur is even wennen, maar je krijgt alle ruimte in het openbare leven en mag zo doorlopen bij de kaartcontrole van Blijdorp. Pas alleen op bij de zeeleeuwen, die zijn er gek op.
Santa
quote:Op donderdag 10 december 2009 14:01 schreef Loveless85 het volgende:
Je linkje doet ut niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
Er is een database fout opgetredenquote:Op donderdag 10 december 2009 14:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kijk es een post boven je ouwe baas
Rukvoer!
die welquote:Op donderdag 10 december 2009 14:09 schreef Loveless85 het volgende:
http://prutsfm.punt.nl/?id=497742
??
Schrikbarend jaquote:
AAAAAARGH! Net op tijd, ik zag gelukkig de titel voor de pagina verder in beeld kwamquote:Op donderdag 10 december 2009 14:09 schreef Loveless85 het volgende:
http://prutsfm.punt.nl/?id=497742
??
Ik vinnut heulemaal niks.quote:Op donderdag 10 december 2009 14:13 schreef Greys het volgende:
Aandachtshoer of niet, de fotograaf heeft puik afgeleverd vind ik!
quote:Op donderdag 10 december 2009 14:14 schreef Greys het volgende:
Nog niet teruggelezen verder, maar zijn er al pakjes bij JJH en Non?
Len, sorry hoor, maar heb je wel eens een Playboy in gekeken?quote:Op donderdag 10 december 2009 14:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik vinnut heulemaal niks.
Is dit nou een Playboy shoot, d'r tieten vanuit 20 verschillende hoeken op de foto en een paar geile pakjes en thats it. Je ziet verder heul niks.
Nou die van Kelly waren haast onsmakelijk je kon zo die tunnel inkijkenquote:Op donderdag 10 december 2009 14:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Len, sorry hoor, maar heb je wel eens een Playboy in gekeken?
Je ziet d'r borsten, d'r kont en d'r doos.
In de Playboy staan nooit opengesperde vleeschwaren, als je dát wilt zien moet je toch echt andere bladen hebben...
Bweheheh.quote:Op donderdag 10 december 2009 14:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Len, sorry hoor, maar heb je wel eens een Playboy in gekeken?
Je ziet d'r borsten, d'r kont en d'r doos.
In de Playboy staan nooit opengesperde vleeschwaren, als je dát wilt zien moet je toch echt andere bladen hebben...
Kut is dat altijd he?quote:Op donderdag 10 december 2009 14:14 schreef MrSubtle het volgende:
godver, krijg net telefoon van de garage... mijn auto moet 4 nieuwe banden en nieuwe stuurkogels... anders kom ik niet door de APK. Totale kosten: ruim 1000 euro
Dat hakt er even in zeg![]()
![]()
edit: godver, en ik zie net dat de gemeentelijke belastingen en rioolrecht ook allebei net zijn afgeschreven... samen nog eens meer dan 1000 euro
huppakee, de min in, zo nog aan het begin van de maand voor de feestdagen
Jongeman, voor jou ben ik Meneer ouwe baas, wat nog niet zegt dat ik op oudere dames val.quote:Op donderdag 10 december 2009 14:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kijk es een post boven je ouwe baas
Rukvoer!
Ik vind haar zelf ook niet sexy. En ook helemaal niet zo tof ofzo (dat lijkt misschien soms, maar ik was vooral anti-Maassen gister en niet pro-Paayquote:Op donderdag 10 december 2009 14:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bweheheh.
Die Private Spice bij Digitenne heeft me verziekt![]()
Maar nee, echt ik vind het he-le-maal niks. En als je zo de reacties in het andere topic leest zie je dat vooral de vrouwen het wel leuk vinden onder het mom van 'stoer dat ze het durft' of 'knap dat je er nog zo uit kan zien op je 60e'. Maar ik vind háár, en die foto's, gewoon 0,0 sex-appeal hebben.
Ja net gedaan... alleen zoooo veel had ik al niet meer op de spaarrekening staan (zware zomer gehad qua verbouwingen aan de tuin, dus die is nu helemaal leeg). Alleen nog wat geld in aandelen, maar daar wil ik echt niet aan, dat is gewoon heel duurquote:Op donderdag 10 december 2009 14:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Kut is dat altijd he?
Ik heb er ook bijjjjna om gejankt toen ik vorig jaar de rekening kreeg van bijna 1200 euro omdat er een sensor kapot was in het autootje. En dat valt dan altijd lekker samen met andere dikke rekeningen. Blergh.
Als ik jou was he (zo los ik dat zelf altijd op![]()
) dan zou ik - hoe raar het ook mag klinken - geld overboeken van mijn spaarrekening zodat je normale rekening weer op een normale stand staat. Niet in de min dus. En als je dan weer wat geld over hebt boek je het stukje bij beetje weer terug.
Da's geestelijk beter. Want die andere rekeningen (riool enzo) hadden tóch wel gekomen, maar dan doe je het effe zo en dan word je er niet steeds aan herinnerd.
We hebben al een plek gereserveerd voor de urn. Uistrooien is geen optie voor mn moeder.quote:Op donderdag 10 december 2009 @ 13:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Krijgt de Urn als het er is een plekje ergens of gaat het later uitgestrooid worden ofzo? Geloof dat bij ons eigenlijk iedereen wel ergens is uitgestrooid na een tijdje, maar je hebt tegenwoordig ook van die speciale wanden toch waar je het kan plaatsen? Of thuis zelfs ofzo?
Dan was zij (?quote:Op donderdag 10 december 2009 14:19 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Nou die van Kelly waren haast onsmakelijk je kon zo die tunnel inkijken
I know, maar misschien is het nu gewoon het feit dat als ik die foto's zie ik die stem erbij hoor en het feit dat je wéét dat ze 60 isquote:Op donderdag 10 december 2009 14:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind haar zelf ook niet sexy. En ook helemaal niet zo tof ofzo (dat lijkt misschien soms, maar ik was vooral anti-Maassen gister en niet pro-Paay).
Maar de foto's op zich, als je echt puur naar het fotogebeuren kijkt, zijn echt prachtig. Vind ik. De belichting, de sfeer. Mjah, ik vind het wel wat hebben. Maar smaken verschillen en da's niet erg gelukkig
(Alleen echt, in een Playboy krijg je normaal echt niet meer dan dit te zien hoor, je ziet toch alles? Je kunt er alleen niet IN kijken () maar dat is nooit. Dat was bij Daphne Deckers of wie dan ook ook niet.)
die waren niet mooi nee die foto'squote:Op donderdag 10 december 2009 14:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan was zij (?) de uitzondering
Want wat Ll zegt dat je bij de shoot van Paay amper wat ziet is gewoon echt niet terecht
Ik heb dagen dat ik minder laat zien![]()
Dat laatste lijkt mij ook echt moeilijk, het moet natuurlijk eigenlijk in één keer goed zijn. Lastig zeg.quote:Op donderdag 10 december 2009 14:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
We hebben al een plek gereserveerd voor de urn. Uistrooien is geen optie voor mn moeder.
Je hebt daar op de begraafplaats idd van die muren waar de urn in kan (lélijk!) en je hebt urnengraven (niet zo leuk) en je hebt een soort urnentuin/hof. Dat is gewoon een tuin met bloemen en struiken en heuveltjes en daar staan dan van die urnen tussen. Ziet er best leuk uit, dus daar hebben we al een plekje gereserveerdAlleen die urn kiezen en tekst en kleuren enzo is best moeilijk.
Greys d'r schuld, die heeft me verziektquote:Op donderdag 10 december 2009 14:31 schreef MrSubtle het volgende:
Waarom noemen we haar Ptwisj? Heet ze zo in 't echt of zo
Patricia.quote:Op donderdag 10 december 2009 14:31 schreef MrSubtle het volgende:
Waarom noemen we haar Ptwisj? Heet ze zo in 't echt of zo
Het is ook best logisch dat jij de dochter van rond de twintig veel meer sexy vindt dan haar moeder van zestig. Daar is niets geks aan en snap ik ook helemaal hoorquote:Op donderdag 10 december 2009 14:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
I know, maar misschien is het nu gewoon het feit dat als ik die foto's zie ik die stem erbij hoor en het feit dat je wéét dat ze 60 is![]()
Ik vind 't gewoon écht niks, die laatste in dat bos in het bontje zelfs ronduit![]()
Maar goed, er is idd wel eea te zien, heb nog ff snel gekekenZit natuurlijk nog op werk dus kan moeilijk hier ff met mn neus op t scherm gaan zitten.
Maar vooralsnog wint Christina, met die preview die ik daarvan heb gezien, veel sexier dan dit was dat, terwijl je veel minder zag
Maar dat is gevaarlijk, daardoor klikken mensen per ongeluk op linksquote:Op donderdag 10 december 2009 14:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Patricia.
Denk er nu een Engels accent bij en de Engelse uitspraak gewoon van die naam (dat placht ze zelf namelijk nogal eens te doen met andere woorden wegens haar toch best vrij lange verblijf aldaar).
En zie daar: Ptwisha. Ptwish dus
Oh!quote:Op donderdag 10 december 2009 14:44 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Maar dat is gevaarlijk, daardoor klikken mensen per ongeluk op links
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |