daar heb ik gelukkig geen verstand van...quote:Op donderdag 10 december 2009 12:26 schreef P.F het volgende:
Hmpfff.. Ik heb een telfort prepaid telefoon gekocht: kan mijn telfort abonnement er niet in
Telfort is telfort zou je zeggen..
Het klopt wel, blijkbaar, maar nu kan ik nog niet bellenquote:Op donderdag 10 december 2009 12:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
daar heb ik gelukkig geen verstand van...![]()
even bellen/naar de winkel?
Whaaaaaa ik heb geen mail gehad, Santa, ik kijk elke dagquote:Op donderdag 10 december 2009 11:56 schreef SecretSanta001 het volgende:
[..]
Ik zou mij er maar niet te veel van voorstellen Maes.
Mijn laatste vraag over je verlanglijstje heb je niet beantwoord, daarom heb ik het verder aan mijn elfjes overgelaten om iets voor jou te bedenken. Nu is het alleen zo dat ik sommige van mijn elfjes ervan verdenk eigenlijk pixies te zijn, en die staan niet bepaald bekend om hun subtiele gevoel voor humor.
Ik hoop voor je dat het meevalt, en volgend jaar wel braaf antwoord geven als ik wat vraag!
Santa
Die subtitel van de SSquote:Op donderdag 10 december 2009 11:56 schreef SecretSanta001 het volgende:
[..]
Ik zou mij er maar niet te veel van voorstellen Maes.
Mijn laatste vraag over je verlanglijstje heb je niet beantwoord, daarom heb ik het verder aan mijn elfjes overgelaten om iets voor jou te bedenken. Nu is het alleen zo dat ik sommige van mijn elfjes ervan verdenk eigenlijk pixies te zijn, en die staan niet bepaald bekend om hun subtiele gevoel voor humor.
Ik hoop voor je dat het meevalt, en volgend jaar wel braaf antwoord geven als ik wat vraag!
Santa
dat is weer een hint!!!! (maar voor iemand anders..quote:
Zo'n kloonscan hè doen die nog een beetje tegenwoordig?quote:
Yepquote:Op donderdag 10 december 2009 12:53 schreef Maes het volgende:
[..]
Zo'n kloonscan hè doen die nog een beetje tegenwoordig?![]()
``1111
quote:Op donderdag 10 december 2009 13:02 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Ik moet nog een kerstava zie ik net![]()
Maes, wat spannend! Je eigenste SS in het topic![]()
Mijn SS en ik kletsen via Elisa![]()
MI-tje met de zielige buurpoes![]()
Kun je niet een week of 2 voordat je gaat verhuizen zorgen dat Poezz van de aardbodem verdwijnt?
Bij een tante ergens op de waddeneilanden ofzo?
Kun je ook nog mee helpen met een evt. zoekactie en dan heel verdrietig doen enzo.
Lijkt me erg vervelend om zo'n beestje achter te moeten laten
Dat heb ik zo'n beetje iedere keer als de wekker gaatquote:Op donderdag 10 december 2009 13:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
jij bent echt doortrapt!!!!![]()
Ik zit hier met een kind dat net bijna stikt in een driftbui!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Reden: ze wilde niet uit bed
quote:Op donderdag 10 december 2009 13:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat heb ik zo'n beetje iedere keer als de wekker gaat![]()
Nog 1 dagje en dan weekend!![]()
Het jaarlijks terugkerende probleem " waar zitten we welke kerstdag?" is eindelijk opgelost.
Eerste zijn we lekker gewoon samen en de 2e verdelen we in 's middags schoonfamilie + cadeautjes, dan eten bij m'n zusje waar m'n ouders dan ook zijn.
Heerlijk
Foto's? Wel zonde, waar heb je hem vandaan?quote:Op donderdag 10 december 2009 13:08 schreef MrSubtle het volgende:
Ik heb zojuist mijn nieuwe bio-ethanol haard opgehangen en aangestoken, maar hij blijft niet brandenhij gaat telkens uit na een paar seconden
Dat dacht ik al toen ik uit bed las haha.quote:Op donderdag 10 december 2009 13:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik blijf ook liever in bed inderdaad...
![]()
Maar meestal is het een probleem haar erin te krijgen juist...![]()
En fijn dat de kerst geregeld is. Ik heb gewoon nog niks met kerst!(allemaal familie in de horeca/weg dus nog geen verplichtingen
)
Jij wel dus?quote:Op donderdag 10 december 2009 13:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij kan heul niet kloonscannen beunhaas
* jaloersquote:Op donderdag 10 december 2009 13:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik blijf ook liever in bed inderdaad...
![]()
Maar meestal is het een probleem haar erin te krijgen juist...![]()
En fijn dat de kerst geregeld is. Ik heb gewoon nog niks met kerst!(allemaal familie in de horeca/weg dus nog geen verplichtingen
)
quote:Op donderdag 10 december 2009 13:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee alleen forumadmins en site-admins. moderators ook niet.quote:
Hij doet het nu wel... Ik had de laatste bij de Gamma, dus er zat geen boekje meer bij. Net even boekje gedownload van internet en blijkt dat 't de eerste keer traag gaat en je meerdere malen moet aansteken tot ie het doetquote:Op donderdag 10 december 2009 13:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Foto's? Wel zonde, waar heb je hem vandaan?
Wie oude linkjes bewaart, die heeft watquote:Op donderdag 10 december 2009 13:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
en ex site-adminsquote:Op donderdag 10 december 2009 13:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee alleen forumadmins en site-admins. moderators ook niet.
Uiteraard, want iedereen die ex-mod is kan met 'oude linkjes' ook nog gewoon moddenquote:Op donderdag 10 december 2009 13:21 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Wie oude linkjes bewaart, die heeft wat
Kloonscan draaide al nooit op FOK! servers omdat het zwaar belastend was, dus inderdaad, het is een extern linkjequote:Op donderdag 10 december 2009 13:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Uiteraard, want iedereen die ex-mod is kan met 'oude linkjes' ook nog gewoon modden![]()
Het heeft helemaal niet te maken met de rechten die je account hebt hangen, maar met linkjes!![]()
Stom van me
ach, we doen 27-12 wel cadeautjes bij mn moeder, dus een beetje kerst is het welquote:Op donderdag 10 december 2009 13:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
* jaloers![]()
Hier beginnen ze bij wijze van spreken in augustus al te emmeren over de kerst.
Vooral mijn moeder is daar goed in.
Vorig jaar zijn zusje en ik nog al uitgevallen tegen haar, want wat we ook verzonnen; het was nooooit goed (ma wil het liefst dat we daar 's ochtends 10 uur zijn, ons volgooien met eten, vreten, koffie en wijn en pas na middernacht weer naar huis rollen....dacht het dus niet)
En dit jaar heeft ze nog met geen woord over de kerst gerept
Dus FOK! heeft ergens een extra server hangen die zwaarder is dan de FOK! servers puur en alleen om kloonscans te maken. Kan je daar leuk alle data importeren van de kloons die je wil scannen en dan rolt er wat uit. En uiteraard gaat dat gewoon zo vrij toegankelijk als je het linkje weet.quote:Op donderdag 10 december 2009 13:25 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Kloonscan draaide al nooit op FOK! servers omdat het zwaar belastend was, dus inderdaad, het is een extern linkje
Alleen werkt mijn linkje al jaren niet meeren volgens mij is er momenteel zelfs geen kloonscan meer geimplementeerd, maar die informatie kan weer outdated zijn
Niemand beweert dat FOK! logisch in elkaar zitquote:Op donderdag 10 december 2009 13:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dus FOK! heeft ergens een extra server hangen die zwaarder is dan de FOK! servers puur en alleen om kloonscans te maken. Kan je daar leuk alle data importeren van de kloons die je wil scannen en dan rolt er wat uit. En uiteraard gaat dat gewoon zo vrij toegankelijk als je het linkje weet.
Natuurlijk.
Logisch.
Oh ja?quote:Op donderdag 10 december 2009 13:33 schreef Loveless85 het volgende:
nee maar dit soort amateurisme is zelfs voor FOK! too much
NOU LAAT DAN MAAR ZITTEN IK BEN AL WEG HOOR.quote:Op donderdag 10 december 2009 13:44 schreef oh-oh het volgende:
Heren, jullie lijken wel kijvende wijven![]()
Oh zo leuk om met ze alle 4 een uur te kunnen lopen tussen de middag![]()
En wat waren die pannekoeken lekkerrrrrrrrrrr
quote:Op donderdag 10 december 2009 13:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
NOU LAAT DAN MAAR ZITTEN IK BEN AL WEG HOOR.
IK BEN HEUL NIET BOOS HOOR MAAR GEWOON EEN BEETJE TELEURGESTELD DAT HIJ METEEN ZO MOET DOEN.
HIJ WEET NIET WAT IK ALLEMAAL HEB MEEGEMAAKT
Welnee, mannen die het niet eens zijn, er zo'n post of 3 a 4 aan besteden, daarna via PM het in 1 post uitpraten, en bij de volgende meet een biertje pakken.quote:Op donderdag 10 december 2009 13:44 schreef oh-oh het volgende:
En waarom heb ik geen informatie over Santa in mijn PM?quote:Op donderdag 10 december 2009 13:40 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh ja?dan lees je PM maar eens
ohquote:Op donderdag 10 december 2009 13:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
NOU LAAT DAN MAAR ZITTEN IK BEN AL WEG HOOR.
IK BEN HEUL NIET BOOS HOOR MAAR GEWOON EEN BEETJE TELEURGESTELD DAT HIJ METEEN ZO MOET DOEN.
HIJ WEET NIET WAT IK ALLEMAAL HEB MEEGEMAAKT
STERF MAAR, ECHT IK MEEN HETquote:Op donderdag 10 december 2009 13:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Vergeet de doodsverwensingen niet
quote:Op donderdag 10 december 2009 13:44 schreef oh-oh het volgende:
Oh zo leuk om met ze alle 4 een uur te kunnen lopen tussen de middag![]()
En wat waren die pannekoeken lekkerrrrrrrrrrr
Je hebt PMquote:Op donderdag 10 december 2009 13:48 schreef Maes het volgende:
[..]
En waarom heb ik geen informatie over Santa in mijn PM?
quote:Op donderdag 10 december 2009 13:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
STERF MAAR, ECHT IK MEEN HET
STERF
BAN ME DAN MAAR GEWOON, IK NEEM HET NIET TERUG
Whoehoeoehoeoequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 december 2009 13:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
STERF MAAR, ECHT IK MEEN HET
STERF
BAN ME DAN MAAR GEWOON, IK NEEM HET NIET TERUG
Nou, eigenlijk had Frits dr altijd een bloedhekel aan als ie mee moest.quote:Op donderdag 10 december 2009 13:49 schreef Morretje het volgende:
[..]
![]()
Waarom neem je de chihuahua's eigenlijk nooit mee? Te veel gezeul?
quote:Op donderdag 10 december 2009 13:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
WhoehoeoehoeoeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Veeg me op
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |