Mijn broer gaat erheen met m'n neefje.quote:Op donderdag 10 december 2009 00:13 schreef rubbereend het volgende:
Heee Bos, zaterdag AZ verder het wak in helpen
en dan meteen het Philipsstadionquote:Op donderdag 10 december 2009 00:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn broer gaat erheen met m'n neefje.
Voor het eerst dat Jelle naar een stadion gaat.
leukquote:Op donderdag 10 december 2009 00:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn broer gaat erheen met m'n neefje.
Voor het eerst dat Jelle naar een stadion gaat.
Ja je kunt niet alles hebben in het levenquote:
Toen hadden alle tribunes nog 1 laag, neem ik aan?quote:Op donderdag 10 december 2009 00:22 schreef tong80 het volgende:
Toevallig ben ik ook ooit naar PSV-AZ geweest met mijn pa. Is al 25 jaar geleden. Wat ik me herinner is dat ze verwarming onder het dak hadden. Dat kenden we niet bij FC Den Bosch.
En nu naar Theo Maassen VS Patricia Paaij kiojken in DWDD.
Ja en we stonden in een hoekvakquote:Op donderdag 10 december 2009 00:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Toen hadden alle tribunes nog 1 laag, neem ik aan?
met die rare uitbouw van de zuid tribune die in '88 werd verbouwdquote:Op donderdag 10 december 2009 00:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Toen hadden alle tribunes nog 1 laag, neem ik aan?
ben bij PSV-Oud PSV geweest.quote:Op donderdag 10 december 2009 00:22 schreef tong80 het volgende:
Toevallig ben ik ook ooit naar PSV-AZ geweest met mijn pa. Is al 25 jaar geleden. Wat ik me herinner is dat ze verwarming onder het dak hadden. Dat kenden we niet bij FC Den Bosch.
En nu naar Theo Maassen VS Patricia Paaij kiojken in DWDD.
quote:Op donderdag 10 december 2009 17:31 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ben bij PSV-Oud PSV geweest.
Hadden toen een team met Romario, vd Kerkhofjes, Lerby en nog meer van dat soort namen...echt prachtig
(en een keer of 3 naar Ned XItal)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |