Dat dusquote:Op woensdag 9 december 2009 22:41 schreef ganzenherder het volgende:
Normaal ben ik echt niet voor AZ ofzo maar dit slaat echt nergens meer op
Kut Belgen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En we zingen met z'n allen voor AZ, en we zingen met zn allenquote:Op woensdag 9 december 2009 22:55 schreef FCZwolleZuid het volgende:en we zingen met z'n allen voor AZ!
quote:
Moeten ze het maar eerder afmaken. Ze hebben het zich totaal aan zichzelf te wijten.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:09 schreef ASroma het volgende:
wel ontzettend sick jah. Al de 8ste keer dit seizoen dat een Nederlandse ploeg in de extra extra tijd genaaid wordt met een tegendoelpunt
* -_Guitarist_- biecht het ook opquote:Op woensdag 9 december 2009 23:36 schreef Otis2.0 het volgende:
Best vervelend voor AZ en voor het nederlands voetbal enzo, maar toch moest ik wel even fucking hard lachen.
Dat zeker. Vooral Axel Witsel, die moet vervolgd worden voor poging tot moord.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:39 schreef Sobraine het volgende:
Extra klacht: Vuil spel van Standard Luik
Ik moet hier eigenlijk best wel hard om lachen.quote:
Dat is een typische Nederlandse ziekte.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:40 schreef Adames het volgende:
Haha in de laatste minuut verliezen.
Knuppels van AZ denken volgens mij dat de wedstrijd maar 85 minuten duurt, terwijl Luik voor de 95e minuut gaat. Terecht.
Qua mentaliteit wel.quote:Op donderdag 10 december 2009 02:02 schreef MarkoAlmelo het volgende:
en het waren niet eens duitsers
het is tegenwoordig "minimaal x" min, scheids kan altijd beslissen langer door te gaan, oa door kaarten, wissels etcquote:Op donderdag 10 december 2009 09:23 schreef Lariekoek het volgende:
Scoren in de 95ste minuut terwijl er maar 4 minuten bijgeteld worden...
Er werd in de blessuretijd gewisseld toch?quote:Op donderdag 10 december 2009 09:23 schreef Lariekoek het volgende:
Scoren in de 95ste minuut terwijl er maar 4 minuten bijgeteld worden...
Is die avatar van jou niet zo'n verkrachtende Franse neger, afgebeeld door de Duitsers als oorlogspropoganda ergens in de 19e eeuw?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |