quote:Op woensdag 9 december 2009 20:41 schreef Tazar_Yoot het volgende:
![]()
Elk modje krijgt een waardig afscheid !
(behalve boswachter en krentenbol toch? )
Ik heb steeds minder online tijd (geen beroepswerkeloze meerquote:
dat zwarte staat je nietquote:Op woensdag 9 december 2009 20:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Het was me een waar genoegen. Bijna 4 jaar hier gemodderd, en in de tussentijd mijn rijbewijs gehaald en 5 auto's versleten
quote:Op woensdag 9 december 2009 20:50 schreef Pluis_Konijn het volgende:
En omdat Alexxxx veel meer tijd voor nodig heeft voor mij.
quote:Op woensdag 9 december 2009 22:41 schreef Tjabbo het volgende:
Mooi. die idioot is weg.
nu ThaFreak er nog uit en het laatste beetje incrowd is voorgoed uitgeroeid.
he alex geeft wel MIJN stokje door aan iemand anders ja.quote:
Okayquote:Op woensdag 9 december 2009 22:42 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
he alex geeft wel MIJN stokje door aan iemand anders ja.dat geeft me wel het recht om even lekker tegen hem aan te pissen
nu niet meerquote:Op woensdag 9 december 2009 22:57 schreef T42 het volgende:
1 van de super mods op fok.
teminste 1 waarmee je kan praten
RIP aan Alex zijn oren en mondquote:
Nee, Mercedes bouwt zelf hun deuren.quote:Op donderdag 10 december 2009 00:04 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Bedankt voor de gedane moeite Alexx! Ben je tevreden met de deuren in de nieuwe Citaro's en Integro's in GGD?
zo snel even quoten voor je je bedenkt.quote:Op donderdag 10 december 2009 00:38 schreef ook_gek het volgende:
Dat ik dit ooit nog zal gaan zeggen.....
Alexxxxx je hebt die 4 jaar de taak als mod goed weten te vervullen! Daar moet ik toch eerlijk in zijn!
En verder wil ik over deze reactie nooit meer praten of over horen
ik zit al helemaal vol met de kerst gedachte!quote:Op donderdag 10 december 2009 01:05 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
zo snel even quoten voor je je bedenkt.
Dat is een eis om mod te worden op PTA.quote:Op donderdag 10 december 2009 18:16 schreef Hyperdude het volgende:
Goeie PTA mod. Bedankt.
Maar waarom altijd zulke crappy cars?
Nee hoor, Anne en TF hebben wel fatsoenlijke auto's.quote:Op donderdag 10 december 2009 18:39 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dat is een eis om mod te worden op PTA.
O, ik dacht dat je uit Fryslan moest komen ofzo?quote:Op donderdag 10 december 2009 18:39 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dat is een eis om mod te worden op PTA.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |