maar dat is dan allemaal toch vrij recentelijk, zat geen jaar tussen oid, toch?quote:Op woensdag 9 december 2009 21:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja hoi dus. En niet een vriend maar beste vriend. Zie verhaal hierboven
Verkorte versie van een lang verhaal:quote:Op woensdag 9 december 2009 21:07 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Tering.. das best laag ja. Hoe kwam je er achter dan?
Nope, goed en wel een maand of 3 definitief de stekker eruit, al woonde ze wel al wat langer niet meer bij me inquote:Op woensdag 9 december 2009 21:09 schreef Re het volgende:
[..]
maar dat is dan allemaal toch vrij recentelijk, zat geen jaar tussen oid, toch?
Okee. Begrijpelijk. Sterkte!quote:Op woensdag 9 december 2009 21:12 schreef vosss het volgende:
En voor de rest heb ik eik geen zin om er verder over uit de doeken te doen hoe en wat.
kom op zeg! het was al een jaar uit!quote:Op woensdag 9 december 2009 21:13 schreef EviL_AleX het volgende:
Je bent een idioot. De jongen is momenteel "damaged goods". Er zit een goede kans in dat jullie relatie op niks uitloopt en dat hij de leegte vanuit zijn vorige relatie met jou opvult. Proceed at your own risk...
Dat je vriendin pissig is was ook wel te verwachten...
Hem. Ik zou zo weer voor hem kiezen. Alleen zou ik het dan wel wat handiger aanpakkenquote:Op woensdag 9 december 2009 21:07 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
wat vind je belangrijker? je nieuwe relatie of een jaloerse vriendin die jou je geluk niet gunt?
soms gaan vriendschappen ook "uit"...jammer...maar helaas.
ik vind het overigens erg flauw van je vriendin. uit is uit.
Dankjewel voor je steun.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:13 schreef EviL_AleX het volgende:
Je bent een idioot. De jongen is momenteel "damaged goods". Er zit een goede kans in dat jullie relatie op niks uitloopt en dat hij de leegte vanuit zijn vorige relatie met jou opvult. Proceed at your own risk...
Dat je vriendin pissig is was ook wel te verwachten...
je kan er ook een mooi nieuwjaarsvreugdevuur van maken natuurlijk...quote:
Mijn fout, niet het hele verhaal gelezen.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:20 schreef iRain het volgende:
[..]
Dankjewel voor je steun.
Denk niet dat jij op mijn informatie kan baseren of wij echt van elkaar houden![]()
Beter dat dan dat ze met je broertje zou neuken of zo.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:59 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat had mijn ex en mijn beste kameraad ook moeten doen.
Stelletje hufters. En maar mooi weer spelen, maar ondertussen.
En die kameraad weet donders goed dat ik mijn stinkende best doe om nog gewoon vrienden te blijven met mn ex en dat me dat af en toe best zwaar valt.
Lage streek als je het mij vraagt. Ik ben benieuwd als ik hem tegen kom of hij uberhaupt het lef in de pens heeft om het me te zeggen, want hij weet niet dat ik het weet.
Misschien peer ik hem wel meteen 1 vol tussen zn ogen. Ik weet het niet. 15 jaar vriendschap wat even te grabbel geflikkert wordt.
Het kan allemaal, maar niet als mijn halve huis nog vol staat met zooi van haar en als er nog gevoel speelt en hij dit allemaal weet. En de manier waarop ook niet.
Dat is not done en ik ben "not amused" om het maar even lichtelijk uit te drukken!
Dat is wel erg makkelijk gesteld; het is niet iets wat je in je agenda kunt zetten hoor. Zo van "dan heb ik nog verdriet en dan ben ik er klaar mee."quote:Op donderdag 10 december 2009 16:21 schreef Aneurism het volgende:
Echter na een jaar is die wond wel genezen
Welles.quote:Op donderdag 10 december 2009 16:46 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Dat is wel erg makkelijk gesteld; het is niet iets wat je in je agenda kunt zetten hoor. Zo van "dan heb ik nog verdriet en dan ben ik er klaar mee."
Wat is er zo laag aan? Het gaat om een ex van haar. Dat het voor haar vervelend is kan ik me voorstellen als je nog niet over iemand 'heen' bent. Maar als 2 mensen voor elkaar vallen kan je moeilijk vragen of ze er aub mee op willen houden omdat jij dat niet prettig vindt....quote:Op woensdag 9 december 2009 20:22 schreef zwartedoos het volgende:
Een kadootje om te laten zien hoe belangrijk de vriendschap voor je is...als die zo belangrijk voor je was, dan was je nooit wat met hem begonnen.Lage streek, mijn vriendin zou je ook niet meer zijn
of, herverwoord:quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:04 schreef mahlah het volgende:
De TS had eerder moeten beseffen dat die goede vriendin er niet achter stond, en dus geen vriendin meer kon zijn. Je hebt voor dat vriendje gekozen en zo ben je concurrent geworden... dan moet je niet schijnheilig proberen de boel nog te repareren.
Het is lullig voor die vriendin dat je vooraf zo naïef was, want als jij toen had geweten wat er op het spel stond had je misschien anders gekozen. Omdat ze nu zo reageert kun je [b]haarp/b] de schuld geven dat ze de vriendschap niet meer waard is.
Oftewel, je hebt je keuze allang gemaakt en die meid probeert te redden wat er voor haarzelf te redden valt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |