Haar vriendschap was wel belangrijk voor me. Ik wist niet dat ze hem nog leuk vond. Als ik dat wist had ik het nooit gedaan. Heb er ook volgensmij alles aan gedaan om het goed met haar te maken en nu weet ik niet of er nog meer is wat ik eraan kan doen. Daarom dit topicquote:Op woensdag 9 december 2009 20:22 schreef zwartedoos het volgende:
Een kadootje om te laten zien hoe belangrijk de vriendschap voor je is...als die zo belangrijk voor je was, dan was je nooit wat met hem begonnen.Lage streek, mijn vriendin zou je ook niet meer zijn
Ik heb het er regelmatig met vriendinnen over en we hebben allemaal dezelfde mening, van elkaars exen blijf je af. Of t moet al een gewoon neukertje zijn geweest ofzo maar exen zijn not donequote:Op woensdag 9 december 2009 20:32 schreef iRain het volgende:
[..]
Haar vriendschap was wel belangrijk voor me. Ik wist niet dat ze hem nog leuk vond. Als ik dat wist had ik het nooit gedaan. Heb er ook volgensmij alles aan gedaan om het goed met haar te maken en nu weet ik niet of er nog meer is wat ik eraan kan doen. Daarom dit topic
En lage streek: ik vind wel dat het kan een relatie met een ex van een vriendin. Ex is ex in mijn ogen. Als hij en ik echt bij elkaar passen? Dan is het toch okee? Andere vriendinnen zeggen dat ze er wel van zouden schrikken, maar het uiteindelijk wel zouden accepteren.
Ik ben trouwens 18, zij is 19 en hij 20.
wat lief zo'n pubergroepjequote:Op woensdag 9 december 2009 20:35 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Ik heb het er regelmatig met vriendinnen over en we hebben allemaal dezelfde mening, van elkaars exen blijf je af. Of t moet al een gewoon neukertje zijn geweest ofzo maar exen zijn not done
heeft niks met pubers te maken, ben 31, heeft wel met respect voor elkaar te maken.quote:
whehehe joh, waarom zou je iemand die gelukkig is dat niet willen wensen, is die ex jouw bezit oid?...quote:Op woensdag 9 december 2009 20:37 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
heeft niks met pubers te maken, ben 31, heeft wel met respect voor elkaar te maken.
nee natuurlijk niet. Het werkt ook andersom, als ik iets zou beginnen met een ex van een vriendin dan zijn zij ook pissig. En hoe vaak hoor je hier niet van de mannen hoe zwaar beledigd ze zijn als hun ex met een vriend van ze aanpaptquote:Op woensdag 9 december 2009 20:38 schreef Re het volgende:
[..]
whehehe joh, waarom zou je iemand die gelukkig is dat niet willen wensen, is die ex jouw bezit oid?...
Ja heb ik gedaan. Ze zegt alleen steeds dat ze nu twee vrienden kwijt is. Hoe vaak ik ook zeg dat dat niet zo is. Verder doe ik echt niet klef met haar in de buurt en praat ik ook niet over wat we allemaal doen samen.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:24 schreef nightsleeper het volgende:
Ik zou haar gewoon duidelijk zeggen dat je begrijpt dat ze het moeilijk vindt om jou met die jongen samen te zien en dat je daar respect voor hebt. Dat je de vriendschap met haar niet kwijt wil maar dat je de relatie met die jongen hoe dan ook niet om haar gaat verbreken.
wie zegt dat jij de ideale partner was voor je ex, misschien passen zij veel beter bij elkaar... Snap niet waarom je daar pissig op zou moeten zijn...quote:Op woensdag 9 december 2009 20:40 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet. Het werkt ook andersom, als ik iets zou beginnen met een ex van een vriendin dan zijn zij ook pissig. En hoe vaak hoor je hier niet van de mannen hoe zwaar beledigd ze zijn als hun ex met een vriend van ze aanpaptEens kijken of ze zich nu ook laten zien..
ideale partner of niet, het is natuurlijk niet voor niks uit..maar het maakt veel emoties los, en je gaat er problemen van krijgen(zie OPquote:Op woensdag 9 december 2009 20:45 schreef Re het volgende:
[..]
wie zegt dat jij de ideale partner was voor je ex, misschien passen zij veel beter bij elkaar... Snap niet waarom je daar pissig op zou moeten zijn...
Ligt er ook allemaal aan hoe het uit is gegaan natuurlijk. Als zij het heeft uitgemaakt omdat ze geen gevoelens meer had, of ze samen hebben besloten uit elkaar te gaan, ja dan kan het wel vind ik. Maar als hij haar bijvoorbeeld een kutstreek heeft geleverd (vreemdgaan ofzo), hij het uitmaakt terwijl zij nog gevoelens heeft of het is uitgegaan met enorme ruzie dan vind ik het toch wat minder. Ook omdat ze elkaar in de nieuwe situatie natuurlijk weer regelmatig gaan tegenkomen. Ik was sowieso eerst met die vriendin gaan praten als ik jou was geweest.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:32 schreef iRain het volgende:
En lage streek: ik vind wel dat het kan een relatie met een ex van een vriendin. Ex is ex in mijn ogen. Als hij en ik echt bij elkaar passen? Dan is het toch okee? Andere vriendinnen zeggen dat ze er wel van zouden schrikken, maar het uiteindelijk wel zouden accepteren.
nou ja, ik heb een omgekeerde ervaring, een langdurige relatie gehad met de ex van mijn beste vriend en dat ging echt geheel zonder het losraken van emoties... dus misschien heb ik er een andere kijk op, maar goed vriendin van TS blijkbaar dus niet en dat moet dan bestreden worden met valsdoenerijquote:Op woensdag 9 december 2009 20:46 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
ideale partner of niet, het is natuurlijk niet voor niks uit..maar het maakt veel emoties los, en je gaat er problemen van krijgen(zie OP)dus als mijn vriendschap me lief is doe ik zoiets niet.
Ze hebben het samen uitgemaakt en ze kwamen elkaar nog regelmatig tegen omdat ze nog wel vrienden waren. Daarom poste ik net ook dat ze zegt nu twee vrienden kwijt te zijn.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:48 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ligt er ook allemaal aan hoe het uit is gegaan natuurlijk. Als zij het heeft uitgemaakt omdat ze geen gevoelens meer had, of ze samen hebben besloten uit elkaar te gaan, ja dan kan het wel vind ik. Maar als hij haar bijvoorbeeld een kutstreek heeft geleverd (vreemdgaan ofzo), hij het uitmaakt terwijl zij nog gevoelens heeft of het is uitgegaan met enorme ruzie dan vind ik het toch wat minder. Ook omdat ze elkaar in de nieuwe situatie natuurlijk weer regelmatig gaan tegenkomen. Ik was sowieso eerst met die vriendin gaan praten als ik jou was geweest.
Dat had mijn ex en mijn beste kameraad ook moeten doen.quote:We besloten dat we onze verliefdheid niet tegen zouden houden en dat we het haar zo snel mogelijk moesten vertellen. Zij was niet blij.
Ja hoi dus. En niet een vriend maar beste vriend. Zie verhaal hierbovenquote:Op woensdag 9 december 2009 20:40 schreef zwartedoos het volgende:
En hoe vaak hoor je hier niet van de mannen hoe zwaar beledigd ze zijn als hun ex met een vriend van ze aanpaptEens kijken of ze zich nu ook laten zien..
wat vind je belangrijker? je nieuwe relatie of een jaloerse vriendin die jou je geluk niet gunt?quote:Op woensdag 9 december 2009 21:01 schreef iRain het volgende:
Maar iemand enig idee wat ik nog kan doen om het goed met haar te maken?
Ik ben wel boos op wat ze daarna bij mij heeft geflikt, maar gezien de situatie snap ik dat wel... Kwam door de emoties.
Loop nu constant met het idee in mijn hoofd om het te laten zoals het is, maar weet zeker dat ik daar zelf uiteindelijk mee zou zitten. Plus zij ook, anders blijft ze maar niet tegen me praten. Toch?
Tering.. das best laag ja. Hoe kwam je er achter dan?quote:Op woensdag 9 december 2009 20:59 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat had mijn ex en mijn beste kameraad ook moeten doen.
Stelletje hufters. En maar mooi weer spelen, maar ondertussen.
En die kameraad weet donders goed dat ik mijn stinkende best doe om nog gewoon vrienden te blijven met mn ex en dat me dat af en toe best zwaar valt.
Lage streek als je het mij vraagt. Ik ben benieuwd als ik hem tegen kom of hij uberhaupt het lef in de pens heeft om het me te zeggen, want hij weet niet dat ik het weet.
Misschien peer ik hem wel meteen 1 vol tussen zn ogen. Ik weet het niet. 15 jaar vriendschap wat even te grabbel geflikkert wordt.
Het kan allemaal, maar niet als mijn halve huis nog vol staat met zooi van haar en als er nog gevoel speelt en hij dit allemaal weet. En de manier waarop ook niet.
Dat is not done en ik ben "not amused" om het maar even lichtelijk uit te drukken!
Tja, jij hebt dan andere ervaringen, maar in de meeste vriendengroepen is het vrij normaal om van elkaars exen af te blijven. Dat levert in de meeste gevallen alleen een boel gezeik op. heb het van dichtbij meegemaakt. Er zijn nog genoeg andere vissen in de oceaan.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:53 schreef Re het volgende:
[..]
nou ja, ik heb een omgekeerde ervaring, een langdurige relatie gehad met de ex van mijn beste vriend en dat ging echt geheel zonder het losraken van emoties... dus misschien heb ik er een andere kijk op, maar goed vriendin van TS blijkbaar dus niet en dat moet dan bestreden worden met valsdoenerij
maar dat is dan allemaal toch vrij recentelijk, zat geen jaar tussen oid, toch?quote:Op woensdag 9 december 2009 21:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja hoi dus. En niet een vriend maar beste vriend. Zie verhaal hierboven
Verkorte versie van een lang verhaal:quote:Op woensdag 9 december 2009 21:07 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Tering.. das best laag ja. Hoe kwam je er achter dan?
Nope, goed en wel een maand of 3 definitief de stekker eruit, al woonde ze wel al wat langer niet meer bij me inquote:Op woensdag 9 december 2009 21:09 schreef Re het volgende:
[..]
maar dat is dan allemaal toch vrij recentelijk, zat geen jaar tussen oid, toch?
Okee. Begrijpelijk. Sterkte!quote:Op woensdag 9 december 2009 21:12 schreef vosss het volgende:
En voor de rest heb ik eik geen zin om er verder over uit de doeken te doen hoe en wat.
kom op zeg! het was al een jaar uit!quote:Op woensdag 9 december 2009 21:13 schreef EviL_AleX het volgende:
Je bent een idioot. De jongen is momenteel "damaged goods". Er zit een goede kans in dat jullie relatie op niks uitloopt en dat hij de leegte vanuit zijn vorige relatie met jou opvult. Proceed at your own risk...
Dat je vriendin pissig is was ook wel te verwachten...
Hem. Ik zou zo weer voor hem kiezen. Alleen zou ik het dan wel wat handiger aanpakkenquote:Op woensdag 9 december 2009 21:07 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
wat vind je belangrijker? je nieuwe relatie of een jaloerse vriendin die jou je geluk niet gunt?
soms gaan vriendschappen ook "uit"...jammer...maar helaas.
ik vind het overigens erg flauw van je vriendin. uit is uit.
Dankjewel voor je steun.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:13 schreef EviL_AleX het volgende:
Je bent een idioot. De jongen is momenteel "damaged goods". Er zit een goede kans in dat jullie relatie op niks uitloopt en dat hij de leegte vanuit zijn vorige relatie met jou opvult. Proceed at your own risk...
Dat je vriendin pissig is was ook wel te verwachten...
je kan er ook een mooi nieuwjaarsvreugdevuur van maken natuurlijk...quote:
Mijn fout, niet het hele verhaal gelezen.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:20 schreef iRain het volgende:
[..]
Dankjewel voor je steun.
Denk niet dat jij op mijn informatie kan baseren of wij echt van elkaar houden![]()
Beter dat dan dat ze met je broertje zou neuken of zo.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:59 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat had mijn ex en mijn beste kameraad ook moeten doen.
Stelletje hufters. En maar mooi weer spelen, maar ondertussen.
En die kameraad weet donders goed dat ik mijn stinkende best doe om nog gewoon vrienden te blijven met mn ex en dat me dat af en toe best zwaar valt.
Lage streek als je het mij vraagt. Ik ben benieuwd als ik hem tegen kom of hij uberhaupt het lef in de pens heeft om het me te zeggen, want hij weet niet dat ik het weet.
Misschien peer ik hem wel meteen 1 vol tussen zn ogen. Ik weet het niet. 15 jaar vriendschap wat even te grabbel geflikkert wordt.
Het kan allemaal, maar niet als mijn halve huis nog vol staat met zooi van haar en als er nog gevoel speelt en hij dit allemaal weet. En de manier waarop ook niet.
Dat is not done en ik ben "not amused" om het maar even lichtelijk uit te drukken!
Dat is wel erg makkelijk gesteld; het is niet iets wat je in je agenda kunt zetten hoor. Zo van "dan heb ik nog verdriet en dan ben ik er klaar mee."quote:Op donderdag 10 december 2009 16:21 schreef Aneurism het volgende:
Echter na een jaar is die wond wel genezen
Welles.quote:Op donderdag 10 december 2009 16:46 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Dat is wel erg makkelijk gesteld; het is niet iets wat je in je agenda kunt zetten hoor. Zo van "dan heb ik nog verdriet en dan ben ik er klaar mee."
Wat is er zo laag aan? Het gaat om een ex van haar. Dat het voor haar vervelend is kan ik me voorstellen als je nog niet over iemand 'heen' bent. Maar als 2 mensen voor elkaar vallen kan je moeilijk vragen of ze er aub mee op willen houden omdat jij dat niet prettig vindt....quote:Op woensdag 9 december 2009 20:22 schreef zwartedoos het volgende:
Een kadootje om te laten zien hoe belangrijk de vriendschap voor je is...als die zo belangrijk voor je was, dan was je nooit wat met hem begonnen.Lage streek, mijn vriendin zou je ook niet meer zijn
of, herverwoord:quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:04 schreef mahlah het volgende:
De TS had eerder moeten beseffen dat die goede vriendin er niet achter stond, en dus geen vriendin meer kon zijn. Je hebt voor dat vriendje gekozen en zo ben je concurrent geworden... dan moet je niet schijnheilig proberen de boel nog te repareren.
Het is lullig voor die vriendin dat je vooraf zo naïef was, want als jij toen had geweten wat er op het spel stond had je misschien anders gekozen. Omdat ze nu zo reageert kun je [b]haarp/b] de schuld geven dat ze de vriendschap niet meer waard is.
Oftewel, je hebt je keuze allang gemaakt en die meid probeert te redden wat er voor haarzelf te redden valt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |