kom ik nooit..je heb weer eens ongelijkquote:Op woensdag 9 december 2009 20:15 schreef AryaMehr het volgende:
Theo.![]()
De mensen die hier zo lopen te janken, zijn diezelfde mensen die in topics als ''RTL boulevard'', ''Popstars 2009'', of in die soortgelijke topics rondhangen.
daar heb je nog gradaties in hoor... en Theo hoort bij de onderste en Paaij bij de bovenste...quote:Op woensdag 9 december 2009 20:15 schreef leukvoorlater het volgende:
Dat Theo Patricia aandachttrekkerij verwijt is gewoonweg stompzinnig. Elke bekende Nederlander is een aandachtshoer.
Z'n conferentie?quote:Op woensdag 9 december 2009 20:12 schreef Kidney_bean01 het volgende:
belachelijk die Theo Maassen, maar laat me raden: hij gaat het er vast in zijn oudejaarsconferentie over hebben, dan kan hij het natuurlijk niet maken om DAN wel over haar te zeiken, maar NIET recht in haar gezicht..
Onzin. Je komt niet voor niets met je kop op tv. Aandacht trekken = aandacht trekken.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:16 schreef koemleit het volgende:
[..]
daar heb je nog gradaties in hoor... en Theo hoort bij de onderste en Paaij bij de bovenste...
Theo belt niet boulevard als ie vader word bv.
quote:Op woensdag 9 december 2009 20:18 schreef Buitendam het volgende:
Heel veel mensen denk het, Theo zegt het. Schijt aan camera's, publiciteit en image.
Patricia net zo, dat zei ze zelf ook zo'n 12 keer.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:18 schreef DesertRose het volgende:
Theo was onbeschoft aan het doen.Wat en walgelijke vent.
Ik bedoel hij mag natuurlijk zijn mening hebben, en dat hij er niet voor is om 60+ plus in een naaktblad te zien is goed zijn recht. Maar om zo te reageren is wel enorm laag. Hij was hier diegene die de aandachtsho*r was.
Fijn wat heeft dit met DWDD te maken ?quote:Op woensdag 9 december 2009 20:18 schreef macca728 het volgende:
vandaag extra toezicht bij de RET
praktijk ipv 2 staan ze nu met 8 man een beetje te praten en slapen. Poortjes werden niet in de gaten gehouden en de rokers op de roltrappen werden ook niet gestoord
Ik had ook niets anders van je verwacht. Iemand die dagelijks in het Showbizz subforum te vinden is, waar nieuws over omhooggevallen BN'ers de waan van de dag vormen.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:18 schreef DesertRose het volgende:
Theo was onbeschoft aan het doen.Wat en walgelijke vent.
Ik bedoel hij mag natuurlijk zijn mening hebben, en dat hij er niet voor is om 60+ plus in een naaktblad te zien is goed zijn recht. Maar om zo te reageren is wel enorm laag. Hij was hier diegene die de aandachtsho*r was.
Dat jij dat vindt zegt ook wel wat.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:19 schreef Pedroso het volgende:
Wat een randdebiel die Theo Maassen. Wat is dat toch met die over het paard getilde cabaratiers om de overal maar de moraalridder uit te hangen.
Ik heb Patricia Paay ook niet echt hoog zitten maar ze won het op alle fronten van deze nepfiguur. Dat wil toch wel wat zeggen.
Uitzending mist !quote:Op woensdag 9 december 2009 20:18 schreef Zwansen het volgende:
Godver, staat het al op uitzending gemist of youtube?
Ook met dat chick-met-dick-verhaal?quote:Op woensdag 9 december 2009 20:19 schreef Pedroso het volgende:
Wat een randdebiel die Theo Maassen. Wat is dat toch met die over het paard getilde cabaratiers om de overal maar de moraalridder uit te hangen.
Ik heb Patricia Paay ook niet echt hoog zitten maar ze won het op alle fronten van deze nepfiguur. Dat wil toch wel wat zeggen.
Welke punten?quote:Op woensdag 9 december 2009 20:17 schreef TLC het volgende:
Theo Maassen is in het theater al niet grappig, en leuk was ie deze keer ook niet.
Patricia wint ruim op punten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |